Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Gabriel Garcia
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Gabriel Garcia
Maker: 343Bekeken: 24843
Status: InactiefBerichten: 387
+ Nieuw bericht <<<   <   2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Rein

Forum berichten: 1735
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Zo 15 feb 2009 22:51
Citaat:

De Spaanse Ajacied Gabri raakte geblesseerd aan zijn hoofd. De middenvelder werd in de eertse helft al gewisseld voor Vuron Anita, en werd direct naar het ziekenhuis gebracht.

Gabri werd tweemaal getroffen aan zijn hoofd tijdens kopduels, waarna het ook logish is dat hij niet verder kon tegen Feyenoord. Van Basten vreest dat Gabri er voorlopig niet bij zal zijn. 'We zijn bang dat hij een lichte hersenschudding heeft.'

Door zijn blessure lijkt Fiorentina onhaalbaar. De kans lijkt dan groot dat Anita Gabri zal vervangen.

AF Homepage

Zonde. Al vond ik Vurnon Anita wel goed invallen, hoor.

Maar Gabri blijft een goede speler voor het team. Was me nog niet zoveel opgevallen, eigenlijk. Maar ook vandaag. Ongelooflijk. Hard inzetten en door blijven rennen. Wat een dolle stier! Ze zeggen wel eens; Hardlopers zijn doodlopers. Maar Gabri bereikt nog wat met zijn loopacties. Speelde heerlijk. Erg balen dat hij snel was uitgevallen. En ook erg zuur dat hij Fiorentina-AJAX mist. Hopen dat hij snel opknapt!
skieto

Forum berichten: 803
Geplaatst: Zo 15 feb 2009 23:59
Gabri heeft echt een werklust. Hij gaat altijd voor het maximale. Als er meer voetballers zo waren....prachtig!
hannes

Forum berichten: 895
Geplaatst: Ma 16 feb 2009 10:42
Ik denk juist dat je maar 1 speler van het soort 'gabri' in je team moet hebben. Tactisch is het echt drie keer niks, dat moet je niet vergeten. Naast een spelmaker een Gabri hebben is natuurlijk ideaal.
Rein

Forum berichten: 1735
Geplaatst: Ma 16 feb 2009 11:04
Citaat:
Ik denk juist dat je maar 1 speler van het soort 'gabri' in je team moet hebben. Tactisch is het echt drie keer niks, dat moet je niet vergeten. Naast een spelmaker een Gabri hebben is natuurlijk ideaal.

Ik denk dat je daar inderdaad wel een punt mee hebt, Joris. Als je alleen maar van die dolle stieren hebt, is het alleen maar jagen, en minder aanvallen.
Maar nu je één Gabri hebt, en de rest kunnen wat taktisch met de bal, en een goede pass geven (wat Gabri overigens ook wel kan, hoor) is het heerlijk om hem in het veld te hebben. Dit zag je gisteren ook wel. Al viel het nu niet erg op, omdat ik Vurnon Anita érg goed in vond vallen. Jaagde goed door, en had een prachtige pass op Suárez, die hij overigens had moeten maken..