Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Hedwiges Maduro
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Hedwiges Maduro
Maker: 343Bekeken: 14929
Status: InactiefBerichten: 340
+ Nieuw bericht <<<   <   6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 8 jul 2009 20:14
Geweldig? We zullen volgend seizoen zien. Toen hij bij AJAX speelde was ik er absoluut niet kapot van.
guy_ajax


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 8 jul 2009 20:15
Ik vond het altijd wel een goede speler, hij had een grote dip maar dat kan. En ik heb hem een paar keer gezien bij Valencia, en hij deed het toch aardig tegen de grote namen.
mirai


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 3
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 8 jul 2009 20:32
Citaat:
Ik blijf blij zijn dat Maduro niet meer voor AJAX speelt! Leve Lindgren! Leve Vertonghen!

Oh, hij gaat centraal achterin spelen. Dat wordt helemaal genieten.


gast hij staat niet voor niks in de basis,
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 8 jul 2009 20:35
Citaat:
Ik blijf blij zijn dat Maduro niet meer voor AJAX speelt! Leve Lindgren! Leve Vertonghen!

Oh, hij gaat centraal achterin spelen. Dat wordt helemaal genieten.


gast hij staat niet voor niks in de basis,
Alsof dat iets zegt.....gast.

Spreek mij en anderen beleefd aan, typ met hoofdletters, komma's en punten. Ik heb je al eens eerder gewaarschuwd, mirai.
hannes


Geregistreerd: 29-11-2008
Forum berichten: 895
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 8 jul 2009 20:41
Met name in het slot van de Spaanse competitie heeft Maduro veel gespeeld als CV en heeft het daar absoluut goed gedaan. Zeker de Nederlander met het meeste succes in Spanje over het gehele (laatste) seizoen gezien.

Hopen dat hij de vorm door kan trekken, ik ben toch wel gecharmeerd van Maduro!
guy_ajax


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 8 jul 2009 20:45
Als hij zo doorgaat haalt hij het WK [als basisspeler">. Messi dolde écht niet met hem hoor.
Marco


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 16 nov 2009 16:36
Hedwiges aan het woord.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 15 dec 2009 13:09
Citaat:
Hedwiges Maduro: 'Valencia wil mij niet verhuren'

Bron: Voetbalcentraal.nl

Valencia heeft Hedwiges Maduro laten weten dat hij niet verhuurd gaat worden in de winterstop. In vergelijking tot vorig jaar komt de Nederlander niet veel aan spelen toe.

"In de competitie spelen we goed en spelen we met een vast elftal. Het is moeilijk om daar tussen te komen. Vorig seizoen speelde ik wél een periode alles in de competitie. Nu val ik soms in en speel ik in de Europa en de beker. Maar ik in wil in de Liga spelen", zo geeft Maduro aan tegenover Sportweek.

De Spaanse topclub wil hem niet verhuren. "Ik mag niet weg. Kán ook niet weg. Ik heb nu vijf competitiewedstrijden gespeeld en bij dat aantal mag je niet verhuurd worden binnen Spanje. Het buitenland kan natuurlijk wel, maar dat wil de club niet. De trainer zegt dat ik heel belangrijk ben voor de groep. Ik kan met iedereen goed opschieten. Hij wil absoluut niet dat ik wegga. Zegt: 'Als iemand geblesseerd raakt, sta jij daar.'"

De middenvelder annex verdediger had zelf wel open gestaan voor een verhuur uit de Sinaasappelstad. "Allemaal leuk en aardig, maar om beter te worden moet ik wekelijks spelen. Daarom is een verhuur het beste. Maar als het niet mag, houdt het op."

Dat hij niet veel speelt is geen groot wonder, omdat er veel concurrentie is. "David Albelda presteert goed en die haal je niet zomaar weg. Voor aanvoerder Carlos Marchena geldt hetzelfde. Maar zij zijn op leeftijd. De club houdt me voor dat ik hen straks opvolg en dus geduld moet hebben."

Maduro verwacht ook niet dat hij wordt opgenomen in de WK-selectie. "Volgens mij zijn ze hier nog nooit komen kijken. Vorig seizoen vond ik dat wel een beetje vreemd. Toen speelde ik wekelijks. Nu is het logisch, want ik speel te weinig. Maar het is niet dat ik het niveau niet aankan, hoor. Ik kan heus wel mee."
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 8 feb 2010 14:45
Is Maduro geblesseerd of zijn ze bij Valencia ook tot de conclusie gekomen dat Maduro een waardeloze voetballer is?
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 6 sep 2010 15:59
Citaat:
Maduro: "Ron en ik zijn andere types verdedigers"

Bron: Soccernews

Hedwiges Maduro mocht afgelopen vrijdag in het EK-kwalificatiduel met San Marino in de basis starten. Dit was enigszins verassend want er werd verwacht dat Ron Vlaar de geschorste John Heitinga zou vervangen.

Maduro was blij met de kans die hij kreeg van bondscoach Bert van Marijk, maar vond het niet leuk voor Vlaar. "Het was het duel der slaapgenootjes. Tijdens het gewonnen EK onder 21 in 2007 waren wij aanvoerder en reserve-aanvoerder, sliepen wij op één kamer en zijn we goede vrienden geworden", vertelt de speler van Valencia.

De oud-speler van Ajax vindt dat Vlaar een ander soort verdediger is dan hijzelf. "Wij zijn andere types. Ron is een echte verdediger en ik ben meer een voetballende verdediger. Als er binnenkort tegen een andere tegenstander defensieve kwaliteiten nodig zijn en de trainer bij afwezigheid van Heitinga voor Ron kiest, zal ik dat gewoon accepteren", aldus Maduro tegenover De Telegraaf.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 13 sep 2010 16:36
Citaat:
Maduro: "Ik zit lekker in mijn vel"

Bron: Soccernews.nl

Het moraal van Hedwiges Maduro heeft de afgelopen week een enorme opkikker gekregen. Op 3 september mocht hij voor het eerst sinds lange tijd nog eens aantreden voor de Nederlandse nationale ploeg. San Marino werd eenvoudig met 0-5 opzij gezet, de verdediger speelde de volledige wedstrijd. Acht dagen later was hij beslissend voor zijn club Valencia. Hij kopte het winnende doelpunt in het doel van de tegenstander. "Al met al was het een topweek", vertelt de Nederlander aan De Telegraaf.

De 25-jarige oud-Ajacied lijkt een goed seizoen tegemoet te gaan. Hij werd opgevist door bondscoach Bert van Marwijk en oefenmeester Unai Emery stelt hem op in de basiself van Los Ches. "Ik zit lekker in mijn vel", bekent Maduro. Ook over zijn doelpunt tegen Racing Santander was hij in de wolken, hij was het scoren bijna verleerd: "Het is pas mijn tweede competitiedoelpunt voor Valencia."

De international verhuisde begin 2008 naar het Estadio Mestalla. Hij won ondertussen al de Copa del Rey en speelde ruim veertig wedstrijden in de Primera División.
Leonel


Geregistreerd: 18-12-2007
Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 14 sep 2010 11:21
Hij doet het prima. Ik ben erg blij voor hem. Toch een jongen die ik graag zie slagen.
AFCAKatwijk


Geregistreerd: 01-04-2009
Forum berichten: 1903
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Gestopt
Geplaatst: Wo 6 jul 2011 18:26
Citaat:
Onzekerheid over toekomst van Maduro bij Valencia

De 26-jarige Hedwiges Maduro krijgt snel duidelijkheid of zijn toekomst in Valencia ligt of niet. De Oranje-international is volgens Spaanse media door zijn werkgever ingelicht over interesse van clubs uit de Primera División, Bundesliga en Serie A.

Bij Valencia is Maduro een van de acht selectiespelers met een nog één seizoen doorlopend contract, maar trainer Unai Emery lijkt evenals in de voorgaande drie zomers geen basiskracht in de ex-Ajacied te zien. Voor de posities van controlerende middenvelder gaat zijn voorkeur uit naar routinier David Albelda en Mehmet Topal.

Sinds zijn komst in de winterstop van het seizoen 2007/08 wist Maduro zich telkens weer in de basis terug te knokken. Inmiddels melden Spaanse media dat Valencia bereid is hem voor twee miljoen euro te laten vertrekken. En voor Maduro is het met het oog op het EK in 2012 van belang komend seizoen wekelijks te voetballen.

Het aanblijven van sterspeler Juan Mata in Valencia is eveneens onzeker, maar dan vooral omdat de Spaanse topclubs hem ondanks recente contractverlenging volgen. Momenteel is de zesvoudig kampioen, die kampt met een forse schuld, bezig tal van overbodige spelers van de hand te doen.

Aanvaller Alejandro Domínguez hoeft zich van Emery tijdens de voorbereiding niet te melden bij A-selectie. De Portugees Manuel Fernandes is op aandringen van de clubleiding teruggekeerd naar Besiktas, de club waarvoor hij vorig jaar al op huurbasis uitkwam.
Vi.nl

Als Vertonghen weggaat.... :mrgreen:
Gestopt
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 6 jul 2011 18:27
Alsjeblieft niet, zeg.
AFCAKatwijk


Geregistreerd: 01-04-2009
Forum berichten: 1903
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Gestopt
Geplaatst: Wo 6 jul 2011 18:37
Citaat:
Alsjeblieft niet, zeg.

Hij heeft het zeer behoorlijk gedaan hoor bij Valencia.
Gestopt
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 6 jul 2011 18:42
En daarom moet die weg?
En zeker als verdediger is hij ongeschikt.
+ Nieuw bericht <<<   <   6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.824
Berichten: 213.618 Onderwerpen: 2.435 Nieuwste lid: Jamesdarin
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 16.455.315 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Hedwiges Maduro
Ga
Zoeken: