Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Technische Staf & Het Bestuur » Aankoopbeleid Ajax: Scouts, zakennetwerken en makelaars
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Aankoopbeleid Ajax: Scouts, zakennetwerken en makelaars
Maker: PushkinBekeken: 33979
Status: InactiefBerichten: 231
+ Nieuw bericht <<<   <   2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
kladde


Geregistreerd: 18-02-2010
Forum berichten: 99
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 1 maa 2011 11:05
Citaat:
Ook Roy Wesseling is door VDB op een zijspoor gezet zonder geldige redenen. Aldus VI.



Al ligt dit toch wel anders als bij VDZ. Er wordt gemeld dat hij een eenjarig contract op oproepbasis heeft. Het is wel zo dat je zo'n contract niet onmiddelijk stop mag zetten. Je hebt in principe recht op het aantal uren dat gelijk is aan het gemiddelde van de afgelopen 3 maanden (indien aannemelijk gemaakt kan worden dat deze periode representatief is voor een normale periode). Dus onmiddelijk stopzetten is niet mogelijk, maar afbouwen wel. Bedrijfseconomische redenen mogen trouwens wel aangevoerd worden tot vermindering van het aantal uren. In mijn ogen heeft Ajax hier wel een kans van slagen, als ze hun huiswerk goed gedaan hebben.
Jobo


Geregistreerd: 23-02-2008
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 jul 2011 14:30
Ik heb in het verleden veel geklaagd over de scouting van Ajax maar wil toch wel opmerken dat ik erg blij ben met de pareltjes Boilesen en Eriksen :).

Allebei zeer goede spelers en veel potentie om een uitstekende waarde te zijn voor Ajax en zullen beide ook financieel in de toekomst nog heel veel geld gaan opbrengen.

Is die John steen Olsen hiermee niet bewezen gewoon een van onze beste scouts te zijn?

Als die Fischer zelfde categorie is als de 2 hierboven genoemde heren ben ik erg tevreden.

Ik ben overigens ook al erg enthousiast over Serero. Die jongen heeft een jaar nodig om zich aan te passen maar kan dan ook weleens heel waardevol zijn voor Ajax. Mindere mate een goed voorbeeld van scouten wellicht omdat hij van een dochteronderneming afkomstig is.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 jul 2011 16:46
Olsen was ook degene die met pareltjes als Rosenberg kwam aanzetten. Iedere scout heeft misperen ertussen zit. De vraag is dan ook niet zozeer wat de scout aandraagt, maar meer wat het management daarmee doet.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 jul 2011 17:25
Citaat:
Olsen was ook degene die met pareltjes als Rosenberg kwam aanzetten.

Nee, hoor.
Citaat:

“Ik heb Ajax getipt dat hij een versterking kon zijn voor de positie in de spits en eventueel ook daarachter. We volgden Rosenberg toen al langer, maar ik heb Ajax aangeraden dat ze ook maar eens naar Alves moesten komen kijken.”

(....)

Op voorspraak van Blind én hoofdscout Ton Pronk koos Ajax daarom in de zomer van 2005 voor Rosenberg als nieuwe spits. De Zweed kostte de Amsterdammers 5 miljoen euro, maar vond nimmer zijn draai in Amsterdam en verkaste vorige maand naar Werder Bremen. Als voorschot op zijn vertrek kocht Ajax eind 2005 al Klaas-Jan Huntelaar voor 9 miljoen euro van SC Heerenveen.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 jul 2011 18:27
Dat onderschrijft mijn verhaal juist: de scout volgt de speler, het management hakt de knoop door.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 jul 2011 19:06
Je zegt het toch echt eerst anders. "Olsen was ook degene die met pareltjes als Rosenberg kwam aanzetten." is een heel andere toon dan "de scout volgt de speler".
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 jul 2011 20:02
Wat jij wil, Toby.
+ Nieuw bericht <<<   <   2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.882
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: DomenicQuike
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.938.404 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Technische Staf & Het Bestuur » Aankoopbeleid Ajax: Scouts, zakennetwerken en makelaars
Ga
Zoeken: