Auteur
|
Bericht
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 15 jun 2009 17:46
|
|
Nog iemand die dit toernooi volgt? Gisteren was 't but met teams als Nieuw Zeeland en Irak, maar vandaag begint het leuk te worden. Brazilië laat Egypte in de tweede helft van 3-0 terugkomen tot 3-3, maar wint in blessuretijd toch nog dankzij een strafschop (die overigens toegekend leek te worden door de vierde official). Ze zijn ook met een behoorlijk sterke selectie komen opdagen. Een aantal spelers uit de eigen competitie, maar de grote sterren zijn er ook bij.
Straks de Verenigde Staten - Italië.
|
theumas

Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Ma 15 jun 2009 17:59
|
|
Ik volg het redelijk, wordt alleen helemaal leip van die toeters
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 15 jun 2009 18:12
|
|
Haha, die Egyptenaren kunnen goed theater spelen zeg. Bal kwam gewoon op de arm, maar de speler ging liggen en deed alsof-ie pijn had aan z'n hoofd. Nou ja, uiteindelijk 4-3 gewonnen. Zeer slechte tweede helft van Brazilië. Niets gezien van Robinho, die terecht werd gewisseld. Denk tot nu toe de leukste wedstrijd van deze Confederations cup.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Ma 15 jun 2009 22:37
|
|
Egypte gaat overigens protest aantekenen tegen de manier waarop de penalty-beslissing tot stand is gekomen. Terecht, in mijn ogen. Het lijkt me duidelijk dat het gewoon mogelijk zou moeten zijn om gebruik te maken van videobeelden, maar feit is dat de regels dat op dit moment verbieden. Terechte klacht dus van Egypte. Het zal niet leiden tot een herhaling van de wedstrijd of verdeling van de punten, maar hopelijk helpt het de FIFA te laten inzien dat de regels aangepast moeten worden.
Onyewu schenkt Italië de zege omdat ie stijf rechts is. De Rossi is enorme klasbak. Klere, wat is die vent goed. Wat die nog bij Roma doet is me een raadsel. Hij, Buffon en Chiellini zouden de eersten op het wedstrijdformulier moeten zijn. Hopelijk is Aquilani er in 2010 ook bij.
Kljestan van de VS is ook niet slecht.
|
JS

Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Ma 15 jun 2009 23:05
|
|
Ik ben voor het gebruik van videobeelden, maar niet zo. Als het afgesproken is om het niet te doen, moet je je daar ook aan houden. Doe het helemaal, of doe het niet.
De Rossi is een clubman, misschien dat hij daarom nog bij Roma speelt. Inderdaad een klasbak.
Ik begrijp trouwens echt niet wat de lol ervan is om 90 minuten lang op zo'n toeter te blazen. Bloedirritant.
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 15 jun 2009 23:12
|
|
Dat is die cultuur daar, JS. Best vervelend inderdaad... Maar dat gaat volgend jaar ook zo zijn denk ik..
Ik kan niet naar Zuid-Afrika voor kaarten van Oranje maar ik hoop weer dat er een wedstrijd samenvalt met een concert van Guus Meeuwis.. Wat was dat een feestje vorig jaar...
|
Cheers

Forum berichten: 181
|
Geplaatst: Ma 15 jun 2009 23:23
|
|
Shit Egypte gemist
Ik wou die Aboutrika echt eens zien spelen, zoveel verhalen van gehoord.
Maar ja morgen speelt Egypt weer geloof ik.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Di 16 jun 2009 03:55
|
|
Citaat: Ik ben voor het gebruik van videobeelden, maar niet zo. Als het afgesproken is om het niet te doen, moet je je daar ook aan houden. Doe het helemaal, of doe het niet.
De Rossi is een clubman, misschien dat hij daarom nog bij Roma speelt. Inderdaad een klasbak.
Ik begrijp trouwens echt niet wat de lol ervan is om 90 minuten lang op zo'n toeter te blazen. Bloedirritant. 
Is een bandje dat ze afspelen. In opdracht van de FIFA, die niet wil laten merken aan de televisiekijkers dat er niet zo heel veel mensen naar het stadion komen.
Ik ben overigens benieuwd of Pirlo, Gattuso (beiden over the hill) en Grosso alle drie het WK halen als basisspeler. Het lijkt me sterk, namelijk.
|
Scio

Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Di 16 jun 2009 08:31
|
|
Guiseppe Rossi....wat een teringknallen kan die man afleveren
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 16 jun 2009 14:00
|
|
Citaat: Vuvuzela oorverdovend
Bron: De Telegraaf
De vuvuzela, de traditionele Zulu-hoorn die wordt gebruikt door Zuid-Afrikaanse voetbalfans om hun liefde voor de sport kracht bij te zetten, leidt tot grote irritatie bij de wedstrijden in de FIFA Confederations Cup.
De oorverdovende vuvuzela produceert een geluid dat het midden houdt tussen dat van een misthoorn en het getrompetter van een woedende olifant. Het maakt het kijken naar de wedstrijden in de stadions en het luisteren naar het wedstrijdcommentaar op televisie voor velen vrijwel onmogelijk.
Een groot aantal televisiekijkers heeft inmiddels laten weten dat ze het commentaar bij de wedstrijden niet meer konden volgen en daarom zijn afgehaakt. De vuvuzela is omstreden en bij eerdere wedstrijden verboden.
|
svvenn

Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Di 16 jun 2009 14:18
|
|
Citaat: Vuvuzela oorverdovend
Bron: De Telegraaf
De vuvuzela, de traditionele Zulu-hoorn die wordt gebruikt door Zuid-Afrikaanse voetbalfans om hun liefde voor de sport kracht bij te zetten, leidt tot grote irritatie bij de wedstrijden in de FIFA Confederations Cup.
De oorverdovende vuvuzela produceert een geluid dat het midden houdt tussen dat van een misthoorn en het getrompetter van een woedende olifant. Het maakt het kijken naar de wedstrijden in de stadions en het luisteren naar het wedstrijdcommentaar op televisie voor velen vrijwel onmogelijk.
Een groot aantal televisiekijkers heeft inmiddels laten weten dat ze het commentaar bij de wedstrijden niet meer konden volgen en daarom zijn afgehaakt. De vuvuzela is omstreden en bij eerdere wedstrijden verboden.
Ik snap de lol ook niet? Noemen ze dit sfeer daar? Dat je het commentaar niet meer hoort vind ik overdreven, maar het is wel bloedirritant. |