Forum
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Nationaal Voetbal - Jupiler League » [Centraal] Cambuur
Ga
Zoeken:

Onderwerp: [Centraal] Cambuur
Maker: 343Bekeken: 10355
Status: InactiefBerichten: 80
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 13-01-2009
Forum berichten: 1294
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 30 okt 2010 14:39
Henk de Jong gaat sowiezo naar Cambuur, alleen is het nu afwachten of het nu is of volgend seizoen. Bron: Ikke (heb Henk vanochtend gesproken, toen hij z'n hond aan het uitlaten was)
methodmich


Geregistreerd: 06-08-2008
Forum berichten: 787
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 30 okt 2010 21:03
Dat was ook wel bekend, maar Harkema wil dus een geldsom als Cambuur Henk nu al weg wil halen.
AFCA_Seaman


Geregistreerd: 08-05-2008
Forum berichten: 1221
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Drachten
Geplaatst: Za 30 okt 2010 22:01
Zou ik zonde vinden voor Harkema. Maar is voor de Jong weer een kans.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 20-10-2009
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 8 nov 2010 17:50
Van Beukering: "Cambuur is een mooie club"

Jhon van Beukering traint deze week twee of drie dagen met de selectie van SC Cambuur mee. "We gaan gewoon even kijken hoe het is", zegt de spits tegen Voetbal International.

"Cambuur is een mooie club", vervolgt Van Beukering. "Ze staan er nu niet zo geweldig voor, maar dat komt wel weer. Het belangrijkste voor mij is dat ik weer ga voetballen."

De Friezen boden Van Beukering in eerste instantie een tweeweekse proefperiode aan, maar dat zag hij niet zitten. "Dat is nergens voor nodig. Ik ben op dit moment topfit. Na twee, drie dagen weten we allebei wel wat we willen."

De clubloze voetballer gaat alleen op professionele basis in Leeuwarden voetballen. Bij Go Ahead Eagles speelde hij eerder dit seizoen nog als amateur. "Ik mag me per seizoen maar één keer laten overschrijven. Als Cambuur niets wordt, dan wacht ik tot de winterstop. Dan heeft er vast wel iemand anders interesse in mij."

Algemeen directeur Alex Pama hoopt dat er een klik ontstaat. "Als Jhon bevalt zullen we hem een contract aanbieden. We zijn daarbij wel afhankelijk van externe financiers. Een scorende spits zou ons erg goed uitkomen gezien alle blessures en het uitblijven van doelpunten. Daar maken we ons binnen de club ernstig zorgen over", aldus Pama.

Bron: VoetbalPrimeur.nl
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 20-10-2009
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 20 jan 2011 23:37
Cambuur krijgt drie punten in mindering

SC Cambuur krijgt definitief drie punten in mindering, zo meldt de Leeuwarder Courant. Het beroep dat de club uit de Jupiler League aantekende, is door de beroepscommissie van de voetbalbond afgewezen.

Gerald van den Belt (foto, red.), financieel directeur van de Friese club, rekent erop dat de punten donderdag van het totaal worden afgetrokken. Cambuur zakt door de puntenmindering van de vijfde naar de gedeelde zevende plaats op de ranglijst. FC Eindhoven gaat de club voorbij, terwijl Sparta en FC Den Bosch na de aftrek evenveel punten hebben.

Cambuur krijgt de straf van de KNVB omdat het niet aan de normstelling in het eigen plan van aanpak heeft voldaan. "We hebben in het seizoen 2009-2010 meer verlies gemaakt dan begroot was", zo was de uitleg van Van den Belt toen het nieuws over een mogelijke straf naar buiten kwam.

Bron: VoetbalPrimeur.nl
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 20-10-2009
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 20 maa 2011 17:19
Cambuur in knotsgek duel voorbij Eagles

In de Jupiler League heeft SC Cambuur drie punten overgehouden aan het knotsgekke thuisduel met Go Ahead Eagles. Na negentig minuten prijkte er een 4-3 stand op het scorebord in Leeuwarden.
Koen van der Biezen vervulde voor de bezoekende club een heldenrol. De aanvaller opende in de veertiende minuut de score door goed te anticiperen op een vrije trap en er zelfs 0-2 van te maken in de 37ste minuut. Ditmaal omzeilde de aanvaller de buitenspelval van Cambuur, passeerde hij een meegelopen tegenstander om vervolgens doelman David Meul te passeren.

Met tien man, Kevin van Diermen zag al na 29 minuten spelen zijn tweede gele kaart, slaagden de Eagles er niet in om de comfortabele voorsprong te behouden. Gijs Luirink maakte er 1-2 van met een rake kopbal en Alexander Prent maakte gelijk na een goede aanval over de linkerkant. De meegelopen Cambuur-spits schoot de bal met succes in de verre hoek.

Nadat Mark de Vries de thuisclub op 3-2 had gezet slaagde Eagles er nog één keer in om te scoren. Opnieuw Van der Biezen haalde de trekker over. Toch bleven de punten in Friesland. Twee minuten voor tijd plukte De Vries de bal voor Eagles-doelman Sergio Padt vandaan om vervolgens simpel de 4-3 binnen te tikken. In de blessuretijd was er nog rood voor Joep van den Ouweland, waardoor de bezoekers met negen man eindigden.

Bron: VoetbalPrimeur.nl
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.984.638 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Nationaal Voetbal - Jupiler League » [Centraal] Cambuur
Ga
Zoeken: