Auteur
|
Bericht
|
Bertje

Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 18:31
|
|
Helemaal mee eens, Zapata. Overigens was de slechtste man aan de kant van Ajax vandaag De Jong. Heeft werkelijk niets goed gedaan.
Ook Vertonghen was weer ouderwets zwak. Staat ook lekker grassprietjes te tellen bij het tegendoelpunt. Overigens wel een goede speler hoor, die Schone.
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 18:41
|
|
Ook mee eens. Zei het in de chat ook al, iedereen zeurt op Mounir, maar een Sulejmani die al 3 jaar niks presteert word toegezongen, een Ebecillio start elke week in de basis en bakt er elke week weer niks van, maar mag blijven staan. De Jong die slecht speelt hoor je niemand over, maar als Mounir een keer een foutje maakt is het meteen de slechtste speler in de selectie. En nee ik ben geen fan van Mounir, en ja hij speelde erg slecht vandaag, maar waarom word Mounir uitgefloten en uitgescholden en word een speler die misschien nog wel slechter speelt toegezongen?
|
AFCAKatwijk

Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 19:40
|
|
Citaat: Waarom word Mounir uitgefloten en uitgescholden en word een speler die misschien nog wel slechter speelt toegezongen?
Omdat hij niet zo heel goed zijn best doet, en juist wel heel goed kan voetballen! Maar de andere minder goed kunnen voetballen maar wel beter hun best doen. Dat ziet iedereen toch?
Gestopt
|
M

Forum berichten: 474
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 19:44
|
|
Citaat: Ook mee eens. Zei het in de chat ook al, iedereen zeurt op Mounir, maar een Sulejmani die al 3 jaar niks presteert word toegezongen, een Ebecillio start elke week in de basis en bakt er elke week weer niks van, maar mag blijven staan. De Jong die slecht speelt hoor je niemand over, maar als Mounir een keer een foutje maakt is het meteen de slechtste speler in de selectie. En nee ik ben geen fan van Mounir, en ja hij speelde erg slecht vandaag, maar waarom word Mounir uitgefloten en uitgescholden en word een speler die misschien nog wel slechter speelt toegezongen?
Misschien heeft het wat met zijn instelling te maken? Het niet meer op kunnen brengen om voor Ajax te spelen als je een keer tegengas krijgt van de trainer.. het op de pik getrapt zijn als hij een keer op de bank moet zitten.
|
Nr.10

Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 20:16
|
|
El Hamdaoui moet verkocht worden, argumenten;
- Geen respect voor de trainer en medespelers: altijd onmogelijke ballen vragen, nooit terugpassen of te laat.
- Frustreert medespelers door egogedrag.
- Houdt de bal niet vast.
- Houdt zich niet aan zijn taken.
|
RogerGarcia

Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 20:18
|
|
Het blijft natuurlijk een geweldige speler, maar het is een egoist. Kon hij zijn mentaliteit en zijn linkerbeen maar verbeteren, dan voetbalde hij nu bij een topclub.
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 20:28
|
|
Citaat: Ook mee eens. Zei het in de chat ook al, iedereen zeurt op Mounir, maar een Sulejmani die al 3 jaar niks presteert word toegezongen, een Ebecillio start elke week in de basis en bakt er elke week weer niks van, maar mag blijven staan. De Jong die slecht speelt hoor je niemand over, maar als Mounir een keer een foutje maakt is het meteen de slechtste speler in de selectie. En nee ik ben geen fan van Mounir, en ja hij speelde erg slecht vandaag, maar waarom word Mounir uitgefloten en uitgescholden en word een speler die misschien nog wel slechter speelt toegezongen?
Misschien heeft het wat met zijn instelling te maken? Het niet meer op kunnen brengen om voor Ajax te spelen als je een keer tegengas krijgt van de trainer.. het op de pik getrapt zijn als hij een keer op de bank moet zitten.
Dus als ik bij Ajax voetbal en ik krijg 1,5 miljoen per jaar word ik ook toegezongen? Want mijn best doen, doe ik dan wel. Harde werkers horen bij Feyenoord mensen met een goede techniek horen bij Ajax.
|
AFCAKatwijk

|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 20:31
|
|
Citaat:
Dus als ik bij Ajax voetbal en ik krijg 1,5 miljoen per jaar word ik ook toegezongen? Want mijn best doen, doe ik dan wel. Harde werkers horen bij Feyenoord mensen met een goede techniek horen bij Ajax.
Voetbalt MeH goed?
Gestopt
|
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 20:52
|
|
Hij speelde vandaag echt dramatisch. Ik heb hem nog nooit zó slecht zien spelen. Hij deed werkelijk niets goed. Contunue balverlies, te lang wachten met spelen en geen enkele geslaagde actie. En hij is slooooooooooom.....
Hij past gewoon niet bij Ajax. Weg doen in de zomer. En het licht natuurlijk niet aan de voetbalkwaliteiten van MeH, die zijn goed genoeg voor Ajax.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 21:11
|
|
Was het maar een geweldige speler... Dit is de meest overschatte speler die ik in jaren heb gezien. Goede techniek? Hoe komen mensen erbij. Hij kan geen bal bij zich houden, is puur eenbenig, heeft alleen oog voor zichzelf en loopt alles dicht. Komt er een bal voor de goal geeft hij niet thuis.
In NIETS is hij een Ajax spits. Het is één bak ellende
|
M

|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 21:13
|
|
Citaat:
Als je niet kan voetballen val je bij Ajax, als het goed is, vanzelf door de mand. Kan je je de mateloze populariteit van harde werker sikora nog herinneren? Of van sno? Of van Urzaiz?
Maar wanneer je het niet kan opbrengen om voor mijn club te spelen dan rot je maar lekker op. Niemand is groter dan Ajax, en zeker rottedammer el ham niet.
|
AFCAKatwijk

|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 21:20
|
|
Citaat:
Kan je je de mateloze populariteit van harde werker sikora nog herinneren? Of van sno?
Populariteit en Sno ?
Gestopt
|
M

|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 21:23
|
|
Citaat:
Kan je je de mateloze populariteit van harde werker sikora nog herinneren? Of van sno?
Populariteit en Sno ?
Ja, net zo populair als urzaiz en sikora..
|
YoranAjax

Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Ma 18 apr 2011 08:29
|
|
Citaat: Ben reuzebenieuwd welke opdracht en taken hij vandaag van De Boer had meegekregen. En, wat De Boer van zijn prestatie vond.
Heeft niet gescoord, was niet gelukkig in zijn combinaties, aannames, balcontrole of solo-acties. Goed, zo'n dag heb je wel eens.
Zou dat misschien kunnen compenseren met iets harder werken (voor anderen), slimmer benutten van ruimtes (voor anderen), druk zetten op de tegenstander (voor anderen), verzin maar wat. Ook dat zat er niet in.
Vandaag sprak de spits van de tegenstander me meer aan.
El Hamdaoui en hard werken? En dan ook nog voor een ander, yeahright.
|
Pariah

Forum berichten: 148
|
Geplaatst: Ma 18 apr 2011 09:29
|
|
Gisteren heb ik deze klootzak werkelijk niks goeds zien doen, mensen wat ben ik pissig!!!
Elke bal die hij kreeg ging naar de tegenpartij omdat hij simpelweg zijn medespelers WEIGERT aan te spelen!
Is er iemand ook opgevallen dat hij bij elke bal die hij niet kreeg (ook al stond een medespeler er beter voor) zijn teamgenoten van een tirade voorziet? Waar haalt hij het gore vuile lef vandaan.
Bovendien zijn reactie tegenover Frank bij de wissel is gewoon vies, heeeeeel vies.
Ik kijk geen voetbal meer met hem in de spits, zo'n speler speelt niet bij mijn club...
zo erg ben ik er klaar mee.
|
Koningtinus

Forum berichten: 47
Nieuws reacties: 48
|
Geplaatst: Ma 18 apr 2011 13:14
|
|
Mounir El Hamlap speelde weer beroerd. Hij liet vrijwel elke bal van zijn voet springen, als hij de bal dan had dan liep hij met oogkleppen op rond en verloor dan vaak de bal. Hij heeft nauwelijks ballen afgelegd, zijn loopacties zijn nooit in dienst van het team maar uit eigen belang en als hij dan de bal niet kreeg (wat vaak terecht was) dan maakte hij weer zo een zeurgebaar. Bovendien was hij boos toen hij (veel te laat) gewisseld werd en weigerde hij de hand van De Boer. Dan heb je toch een gigantisch bord voor je kop? Alles is zogenaamd uitgepraat na alle ontzettend domme en vooral respectloze dingen die hij heeft gedaan en sindsdien hij weer mag spelen heeft hij alleen maar slechte wedstrijden gespeeld. Toon dan ook eens wat begrip als je gewisseld wordt want je weet zelf toch ook wel dat je ontzettend slecht speelde lijkt me?
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 18 apr 2011 20:41
|
|
Zelfs Wouter Bos bericht over El Ham..
|
De Eik van De Dijk

Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Ma 18 apr 2011 22:14
|
|
Ik had dat materiaal van Mounir van afgelopen zondag nog niet gezien, maar dit verbaasd me weer niks. Ik had bijna die jongen, na een goede wedstrijd tegen Groningen, weer een kansje gegeven. En nu dit.
|
Abubakari

Forum berichten: 95
|
Geplaatst: Di 19 apr 2011 01:47
|
|
Citaat: Niet netjes hoe hij reageerde na de wissel, maar verder vind ik de kritiek op de voetballer El-hamdaoui erg overdreven.
Ook vandaag weer was El-Hamdaoui niet slechter dan Ebicilio of Sulejmani. De Ajax-supporters in het uitvak zijn om je dood te schamen, als ik De Boer was liet ik El-hamdaoui lekker staan.
Inderdaad. ElHamdaoui is technisch gezien de beste aanvaller bij Ajax. Jammer van die vuistdikke gebruiksaanwijzing en zijn (schijnbaar) broze zelfvertrouwen, want ik heb in het eerste deel van het seizoen erg van hem genoten. Dus jammer dat het er niet meer uitkomt na al dat gesodemieter.
Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar ik vond zijn reactie op die fluitconcerten na zijn terugkeer fantastisch. Stoïcijnser dan Huntelaar in zijn meest stoïcijnse dagen, daar hou ik wel van.
Moge El Hamdaoui ons de titel schenken met twee "Ajax-Heerenveen" achtige beauties tegen Twente waardoor we met 2-0 winnen. En dan gauw wegwezen, want al dit gedoe is niet iets voor de lange termijn, dat zie ik dan ook wel weer.
Abubakari, zelf ook een eigenwijze dwarskont.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 19 apr 2011 01:58
|
|
Ik vind niet dat El Hamdaoui technisch beter is dan Özbiliz wat zeker de laatste tijd is El Hamdaoui's aannamen slecht.
|
Abubakari

Forum berichten: 95
|
Geplaatst: Di 19 apr 2011 02:13
|
|
Citaat: Ik vind niet dat El Hamdaoui technisch beter is dan Özbiliz wat zeker de laatste tijd is El Hamdaoui's aannamen slecht.
Ik kijk iets verder dan de laatste weken. El Hamdaoui is een tovenaar.
|
Pariah

Forum berichten: 148
|
Geplaatst: Di 19 apr 2011 09:07
|
|
Citaat: Ik vind niet dat El Hamdaoui technisch beter is dan Özbiliz wat zeker de laatste tijd is El Hamdaoui's aannamen slecht.
Ik kijk iets verder dan de laatste weken. El Hamdaoui is een tovenaar.
Als je van gehandicapte tovenaars houdt kan ik je best begrijpen.... Özbiliz heeft veel meer potentie dan MeH en heeft hem de laatste tijd gewoonweg voorbijgelopen door zijn ontwikkeling. MeH heeft enkel techniek in zijn rechterbeen en zelfs daaraan ben ik gaan twijfelen of ie de "touch" niet is kwijtgeraakt.
Bovendien heeft technisch ook te maken met spelinzicht en looplijnen. Nou als MeH daar kaas van heeft gegeten weet hij dat factastisch te verbergen!
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 19 apr 2011 09:10
|
|
Mounir is heel technisch onderlegt, alleen staat er een ontiegelijke rotkop op die het vertikt om er ook maar iets praktisch mee te doen. Helaas nog 4 wedstrijden naar die ongeinspireerde nummer 9 kijken en dan is hij echt wel weg hoor..
Mounir ga lekker foeballe bij Spartak Moskou of een andere counterploeg... Italië past hem ook wel vind ik...
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 357
|
Geplaatst: Vr 22 apr 2011 19:38
|
|
Citaat: Mounir is heel technisch onderlegt, alleen staat er een ontiegelijke rotkop op die het vertikt om er ook maar iets praktisch mee te doen. Helaas nog 4 wedstrijden naar die ongeinspireerde nummer 9 kijken en dan is hij echt wel weg hoor..
Mounir ga lekker foeballe bij Spartak Moskou of een andere counterploeg... Italië past hem ook wel vind ik...
Mounir is technisch misschien wel de beste speler van de Eredivisie, maar zijn gedrag / instelling halen zijn kwaliteit zo erg omlaag. Als Mounir zijn gedrag veranderd, en ziet dat er een heleboel mensen 100 X zo goed zijn als hem, en respect heeft voor anderen, is hij een prima speler, paste in Jol's systeem, maar niet in het systeem van AJAX.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 20:28
|
|
Denk dat er over meneer el H. wel genoeg gezegd is. Deze zomer weg er mee.
|