Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 17 apr 2008 15:18
|
|
Onvoorstelbaar maar waar, Ajax kan komende zondag nog kampioen worden. We spelen zelf tegen Heracles, dat moet winnen om zeker de degradatie play-offs te ontwijken. Ajax moet zelf uiteraard ook winnen, maar de zwaarste beproeving is in Arnhem. Daar neemt de scum uit Eindhoven het op tegen Vitesse. PSV heeft genoeg aan een punt om kampioen te worden. Vitesse moet op zijn beurt weer winnen om de UEFA Cup play-offs te halen. In tegenstelling tot vorig seizoen hebben ze nu dus wel nog iets om voor te spelen.
Wat denken jullie? Geloven jullie er echt in, of alleen tegen beter weten in? Hopelijk maakt Ajax snel 2-0. En dan wordt het hopen op een stunt van Vitesse...
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Do 17 apr 2008 15:28
|
|
We worden kampioen.
|
lala
Forum berichten: 96
|
Geplaatst: Do 17 apr 2008 16:27
|
|
Tuurlijk worden we kampioen
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 17 apr 2008 17:02
|
|
Citaat: Titelgevecht gaat voorbij aan de neus van Vermaelen
17/04/2008 17:36
bron: VI.nl
De laatste kans op het kampioenschap moet Ajax zien te pakken zonder Thomas Vermaelen. De 22-jarige verdediger mist de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo vanwege een liesblessure.
De Belgische international moest zich woensdag tegen FC Groningen (2-1 zege) al na 27 minuten laten vervangen door Dennis Rommedahl. Coach Adrie Koster loste het wegvallen van Vermaelen op door linksachter Jan Vertonghen in het centrum te laten spelen en linksbuiten Urby Emanuelson te laten zakken naar de backpositie.
Jammer Vermaelen kan niet spelen en Kuffour is ziek, maakt verder weinig uit tegen Heracles. Zet Vertonghen maar centraal met Heitinga en Emanuelson linksback dan kunnen Slijngard, Colin en Wormgoor op de bank. Tegen Heracles moet elke verdediger van Ajax stand kunnen houden, mits hij zich inzet. Wormgoor en Slijngard zijn ook wel goed genoeg op in te vallen mocht dat nodig zijn.
Bruno Silva - Heitinga - Vermaelen - Emanuelson
Colin - Wormgoor - Slijngard - Slijngard
|
H+10
Forum berichten: 377
|
Geplaatst: Do 17 apr 2008 17:08
|
|
Kampioenen olé olé! Ik heb er vertrouwen in, mijn gevoel zegt dat het goed komt.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Do 17 apr 2008 17:13
|
|
Ik wil de sfeer natuurlijk niet verpesten en heb ergens ook wel het gevoel dat "HET" zomaar zou kunnen gaan gebeuren, maar ik geloof nooit dat het scum van Psv ( mooie woordspeling ) zal verliezen in Arnhem.
Met ingehouden woede en een hele berg ergernis vrees ik dus Zondag die klootzakken weer te zien met de schaal...
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Do 17 apr 2008 18:22
|
|
Jammer voor Heracles maar die gaan niets te vertellen hebben.
Zaak voor Ajax dat snel 2 a 3-0 is en dat ze zenuwachtig worden in Arnhem.
Stand Plaats 9 t/m11
9. NEC 33-46pnt Doelsaldo -3
10.FC Utrecht33-43 Doelsaldo +3
11.Vitesse 33-43 Doelsaldo -8
NAC - NEC
FC Utrecht - FC Groningen
Vitesse - PSV
Kans is klein voor de Ernemmers maar die 9e plaats is toch belangrijk of heb ik dat mis?
Stel dat FC Utrecht verliest en NEC verliest met 3-0 van NAC hoeft Vitesse maar met 2-0 te winnen van PSV en staan ze 9e.
Dus Vitesse heeft er zeker nog eigen belang bij om te winnen zondag.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 17 apr 2008 18:26
|
|
Vanwege de plek op de ranglijst van bekerfinalisten Feyenoord en Roda op dit moment (geen van beiden staan bij de eerste vijf) geeft ook de tiende positie recht op play-offs voor Europees voetbal. Vitesse heeft dus nog best een kans om dat te bewerkstelligen, maar ze zullen moeten winnen.
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 17 apr 2008 18:31
|
|
Citaat: Vanwege de plek op de ranglijst van bekerfinalisten Feyenoord en Roda op dit moment (geen van beiden staan bij de eerste vijf) geeft ook de tiende positie recht op play-offs voor Europees voetbal. Vitesse heeft dus nog best een kans om dat te bewerkstelligen, maar ze zullen moeten winnen.
Dus Vitesse zal er voor gaan, is toch positiefs iets. Zie NEC niet winnen bij NAC.
Al met al gaat het zondag weer nerveuze dag worden.
|
Ad
|
Geplaatst: Do 17 apr 2008 21:16
|
|
Citaat: Vanwege de plek op de ranglijst van bekerfinalisten Feyenoord en Roda op dit moment (geen van beiden staan bij de eerste vijf) geeft ook de tiende positie recht op play-offs voor Europees voetbal. Vitesse heeft dus nog best een kans om dat te bewerkstelligen, maar ze zullen moeten winnen.
Dus Vitesse zal er voor gaan, is toch positiefs iets. Zie NEC niet winnen bij NAC.
Al met al gaat het zondag weer nerveuze dag worden.
Gelukkig hebben we jou "El Lute" om ons met een hele hoop positivo praat overeind te houden. Volgens mij kun jij zelfs mij nog in de titel laten geloven...hahaha
|
Mike_sweers
Forum berichten: 17
|
Geplaatst: Do 17 apr 2008 22:10
|
|
helaas met de europesche ervaring van psv kunnen ze( ik zeg het nog maar eens ) helaas tegen dit soort druk .. en ik verwacht het niet maar blijf natuurlijk hopen op een verlies van die boeren
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 17 apr 2008 23:36
|
|
Ik vertrek morgen op de vroege middag voor een paar dagen na Oss. Ik ga op weekend met m'n dispuut. Zondag keer ik weer terug naar de randstad, dus dan ben ik weer aanwezig. Maar als het wonder heeft plaatsgevonden dan ga ik zondag feesten in Amsterdam en zien jullie me maandag pas weer.
Veel plezier allemaal met de wedstrijd van zondag. Hopelijk blijkt die het zenuwlijen waard en wordt het een geweldig mooie ervaring. Zo niet, dan wens ik iedereen succes met het verwerken van de teleurstelling. :cry:
[size=200">[color=red">FORZA AJAX[/color">[/size">
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 18 apr 2008 10:59
|
|
Veel succes in Oss, Thomas. Ik weet niet of Ajax dit jaar wordt gehuldigd op het Leidse plein, vorig jaar of de jaar daarvoor braken er rellen uit.
|
Mike_sweers
|
Geplaatst: Vr 18 apr 2008 13:54
|
|
Citaat: Ik vertrek morgen op de vroege middag voor een paar dagen na Oss. Ik ga op weekend met m'n dispuut. Zondag keer ik weer terug naar de randstad, dus dan ben ik weer aanwezig. Maar als het wonder heeft plaatsgevonden dan ga ik zondag feesten in Amsterdam en zien jullie me maandag pas weer.
Veel plezier allemaal met de wedstrijd van zondag. Hopelijk blijkt die het zenuwlijen waard en wordt het een geweldig mooie ervaring. Zo niet, dan wens ik iedereen succes met het verwerken van de teleurstelling. :cry:
[size=200">[color=red">FORZA AJAX[/color">[/size">
aah oss .. ben ik ook op de fiets binnen uurtje .. vrij dichtbij ;)
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Vr 18 apr 2008 14:14
|
|
Ik zeg dat Vitesse het kán doen, in de vorm van aggresief spelen en niets, maar dan ook niets weggeven. Elke minuut die PSV niet scoort, worden ze zenuwachtig. En laat Vitesse voorin nou net een koele kikker met de naam Santi Kolk hebben lopen. Ik zeg Forza Aad, Santi Hup en Sprockel for president!
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 18 apr 2008 14:27
|
|
''Ajax heeft zich wel een beetje belachelijk gemaakt'', zegt Aad de Mos. De trainer van Vitesse vroeg op 27 januari van dit jaar na Vitesse - Ajax het shirt van Klaas-Jan Huntelaar voor een invallide jongen in Arnhem. Dat zou geregeld worden aldus de trainer.
Maar ondanks meerdere telefoontjes naar teammanager David Endt gebeurde er bijna 4 maanden niets. Tot gisteren althans. Vier dagen voor Vitesse - PSV, nu Ajax ons nodig heeft, hoorde ik dat het shirt alsnog naar het Gelredome wordt opgestuurd.
Kennelijk is dat de bonus die in het vooruitzicht wordt gesteld.
Bron : De Telegraaf
Ongelooflijk dit weer. Eerst Koster met zijn opmerking dat de Kessler beter naar AMsterdam kan komen met de Schaal en nu dit soort gehannes weer.
Kunnen ze niet nadenken.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Vr 18 apr 2008 14:36
|
|
Citaat: ''Ajax heeft zich wel een beetje belachelijk gemaakt'', zegt Aad de Mos. De trainer van Vitesse vroeg op 27 januari van dit jaar na Vitesse - Ajax het shirt van Klaas-Jan Huntelaar voor een invallide jongen in Arnhem. Dat zou geregeld worden aldus de trainer.
Maar ondanks meerdere telefoontjes naar teammanager David Endt gebeurde er bijna 4 maanden niets. Tot gisteren althans. Vier dagen voor Vitesse - PSV, nu Ajax ons nodig heeft, hoorde ik dat het shirt alsnog naar het Gelredome wordt opgestuurd.
Ongelooflijk dit weer. Eerst Koster met zijn opmerking dat de Kessler beter naar AMsterdam kan komen met de Schaal en nu dit soort gehannes weer.
Kunnen ze niet nadenken.
Verschrikkelijk inderdaad, geef Aad gewoon een dikke envelop en klaar.
|
Kluivertnr1
Forum berichten: 15
|
Geplaatst: Vr 18 apr 2008 18:29
|
|
Citaat: ''Ajax heeft zich wel een beetje belachelijk gemaakt'', zegt Aad de Mos. De trainer van Vitesse vroeg op 27 januari van dit jaar na Vitesse - Ajax het shirt van Klaas-Jan Huntelaar voor een invallide jongen in Arnhem. Dat zou geregeld worden aldus de trainer.
Kunnen ze niet nadenken.
Hier kan ik me heel kwaad over maken. Ze denken verdomme vaker aan zichzelf dan aan mensen die het een behoorlijk stuk minder hebben. Af en toe is het gewoon echt een rotzooi in het voetbal. Misschien druk ik het nog zacht uit.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 18 apr 2008 20:19
|
|
Naast dat het te triest voor woorden is zijn dit zaken die afleiden en weer onnodige publiciteit geven. Dit hoort niet voor een club als Ajax.
Nodig die jongen uit voor een onvergetelijke dag bij Ajax zondag en laat Huntelaar zijn shirt van zondag persoonlijk aan die jongen geven.
|
Kluivertnr1
Forum berichten: 15
|
Geplaatst: Vr 18 apr 2008 22:46
|
|
Citaat: Naast dat het te triest voor woorden is zijn dit zaken die afleiden en weer onnodige publiciteit geven. Dit hoort niet voor een club als Ajax.
Nodig die jongen uit voor een onvergetelijke dag bij Ajax zondag en laat Huntelaar zijn shirt van zondag persoonlijk aan die jongen geven.
Ja, daar heb je wel een punt. Ajax hoort daar boven te staan, bedoel je toch? Ajax had dit idd anders aan moeten pakken. Hopelijk krijgt die jongen zondag alsnog een hele mooie dag, want die jongen wil gewoon een lekker potje voetbal zien.
En een invalide jongen verdient dat natuurlijk.
|
Ad
|
Geplaatst: Za 19 apr 2008 00:49
|
|
Citaat: Naast dat het te triest voor woorden is zijn dit zaken die afleiden en weer onnodige publiciteit geven. Dit hoort niet voor een club als Ajax.
Zo zou het inderdaad moeten "El Lute" (is een bestuursfunctie niks voor jou? ), maar dit is nou weer zo`n typerende actie van het Ajax dat zo nodig naar de beurs moest....alle menselijkheid is uit die club verdwenen en dat komt door dat enge stadion en de beursgang. Toen de AFC Ajax - NV Ajax werd is al dat gesodemieter begonnen en zijn we er alleen maar op achteruit gegaan, zowel sportief als op het menselijke vlak.
Ik heb het hier al vaker aangegeven, die man op de tribune zegt Ajax helemaal niks meer en dat is al dik 10 jaar zo.
|
winnieajax
|
Geplaatst: Za 19 apr 2008 13:00
|
|
ajax-heracles 4-0
vitesse-p$v 1-0 93' mats junker
als dit gebeurd...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Za 19 apr 2008 13:50
|
|
Citaat: als dit gebeurd...
...dan word ik gek van vreugde, maar zal wel niet.
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 19 apr 2008 18:05
|
|
Citaat:
Zo zou het inderdaad moeten "El Lute" (is een bestuursfunctie niks voor jou? ), maar dit is nou weer zo`n typerende actie van het Ajax dat zo nodig naar de beurs moest....alle menselijkheid is uit die club verdwenen en dat komt door dat enge stadion en de beursgang. Toen de AFC Ajax - NV Ajax werd is al dat gesodemieter begonnen en zijn we er alleen maar op achteruit gegaan, zowel sportief als op het menselijke vlak.
Ik heb het hier al vaker aangegeven, die man op de tribune zegt Ajax helemaal niks meer en dat is al dik 10 jaar zo.
Bestuursfuntie zou wel mooi zijn Ad maar ben jaloers wat jij gedaan hebt bij Ajax. Dat is veel mooier dank in het bestuur zitten.
Blijkbaar missen ze iemand zoals jou want kan me niet voorstellen dat dit bij jouw gebeurt was. Jij was bij wijze van dat shirt zelf gaan brengen. Kan me de reactie van Aad de Mos goed voorstellen overigens. Enige om dit tot tevredenheid op te lossen is dus die jongen uitnodigen voor morgen en een super Ajax VIP behandeling te geven met shirt van Huntelaar van morgen.
Maar goed, zal wel niet gebeuren.
Maar ben al beetje zenuwachtig voor morgen, werd wakker daarstraks en eerste waar ik aan moest denken was Ajax.
Heb overigens vannacht over Wieteke van Dort gedroomd, weet niet waar dat ineens vandaan komt.
Maar voor de komende 24 uur is het Vamos Ajax en Aad en zijn manschappen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Za 19 apr 2008 18:20
|
|
Citaat: Heb overigens vannacht over Wieteke van Dort gedroomd, weet niet waar dat ineens vandaan komt.
Dorre wiet gerookt?
|