Die man heeft zó veel legendarische nummers gemaakt. Natuurlijk Like a Rolling Stone, All Along the Watchtower, Positively 4th Street, Hurricane etc., maar ook nummers als Times They Are a Changing, Workingman Blues #2 (*slik*) en Blind Willie McTell zijn zó ongelooflijk mooi.
hannes Geregistreerd: 29-11-2008 Forum berichten: 895 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 25 jul 2010 20:37
Het blues album van Neil Young. Eens een keer wat anders dan het grijs gedraaide Like A Hurricane of Heart of Gold. Heerlijke plaat.
Sjezus, er besluipt me een gevoel van intense jaloezie!
En het was ongekend gruwelijk!!! Wat zijn die gasten live nog steeds beestachtig goed.
Method Man is wel echt een koning!
Ze waren wat laat (aanvang was 9 uur) en ze begonnen kwart voor 11..Maar ze stopte pas om kwart over 12. Dus 1,5 uur Wu-Tang en ze gingen echt los (ook al waren ze knetter-stoned).
Ik luister nu MF Doom - America's most blunted. Als je van echte hip hop houdt moet je zeker even wat tracks downloaden. Met echte hip hop bedoel ik niet Lil Wayne, 50 Cent, Ludacris he ;)
hannes Geregistreerd: 29-11-2008 Forum berichten: 895 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 27 jul 2010 20:31
Citaat:
Ik luister nu MF Doom - America's most blunted. Als je van echte hip hop houdt moet je zeker even wat tracks downloaden. Met echte hip hop bedoel ik niet Lil Wayne, 50 Cent, Ludacris he ;)
Dat snobistische gelul altijd. 50 Cent en Lil Wayne zijn evenveel 'echte hiphop' als MF Doom of welke underground held dan ook.
Ad Geregistreerd: 15-12-2007 Forum berichten: 2481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Breda
Geplaatst: Wo 28 jul 2010 03:32
KISS.......live in het Gelredome, een maand geleden......superrrrrr