GVD!
Ik wil mijn iPod synchoniseren, zegt hij dat er een nieuwe versie is: 3.1, ik klik automatisch downloaden en installeren aan. Nadat hij gesynchroniseerd is en klaar is met alles, zegt hij dat er een fout melding is, ik moet herstellen en bijwerken. Hij is bezig met herstellen, maar dan zegt hij: Kan niet herstellen, foutcode.....
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is op het clublied van ons aller Ajax als ringtone te krijgen op de iPhone? Ik had deze ook altijd al op mijn oude mobiele telefoons, nu zou ik hem graag overzetten.
O god, problemos. Mijn IPOD gaat ineens niet meer aan? Ik gebruik hem dagelijks en er is niks mee gebeurt. Wil ik vandaag even muziek aanzetten, gaat hij niet aan! Ik heb hem in de oplader gedaan, geen reactie. Ik heb hem aangesloten op mijn computer ook geen reactie! Iemand .. Help ?!
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is op het clublied van ons aller Ajax als ringtone te krijgen op de iPhone? Ik had deze ook altijd al op mijn oude mobiele telefoons, nu zou ik hem graag overzetten.
Zoek de youtube versie op, gebruik dan zo'n youtubeconverter en dan heb je em als mp3.