Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Jonathan Maidana
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Jonathan Maidana
Maker: 343Bekeken: 7928
Status: InactiefBerichten: 93
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Eto'o

Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Vr 30 mei 2008 15:07
Lees nou gewoon wat Skilled zegt. VI heeft het bericht gewoon van Clarín. Als Clarín het dus fout heeft, dan heeft VI het ook fout.
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
Geplaatst: Vr 30 mei 2008 16:03
Tja, VI checkt het meestal wel. Ze hebben het wel overgenomen, maar ik denk dat ze zijn overtuigd dat het klopt. Want zij willen ook zo geloofwaardig mogelijk overkomen.
Eto'o

Geplaatst: Vr 30 mei 2008 16:08
Ze hebben duidelijk niet meer gedaan dan het artikel van Clarín opgezocht, want ze vermelden in hun eigen stuk ook Clarín als bron. Op zich niet gek ook dat men het blind overneemt, want Clarín is een vrij betrouwbare bron.
muhaha

Forum berichten: 496
Geplaatst: Vr 30 mei 2008 16:09
Als ze het zelf zouden hebben gecheckt en het bevestigd hebben gekregen dat hadden ze er wel een exclusief vi-bericht van gemaakt en helemaal niet verwezen naar Clarin natuurlijk
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Vr 30 mei 2008 16:21
Klopt, maar ze hebben het bij Clarin gecheckt en niet bij Boca(waarbij ze geen connecties hebben), waardoor ze niet kunnen zeggen dat zij het hebben vernomen. Onderling met de media contact zoeken gaat toch iets makkelijker, aangezien ze op aandacht kicken. Ze hebben het bericht van Clarin dan blijkbaar wel als betrouwbaar ingeschat en het toen overgenomen.
muhaha

Forum berichten: 496
Geplaatst: Vr 30 mei 2008 16:26
Dus ze gingen inderdaad af op Clarin, zoals ook duidelijk in het bericht naar voren komt.
Clarin is overigens best een betrouwbare krant volgens mij.

Wat niet wil zeggen dat die transfer sowieso doorgaat natuurlijk.
Eto'o

Geplaatst: Vr 30 mei 2008 16:29
Citaat:
Dus ze gingen inderdaad af op Clarin, zoals ook duidelijk in het bericht naar voren komt.
Clarin is overigens best een betrouwbare krant volgens mij.

Wat niet wil zeggen dat die transfer sowieso doorgaat natuurlijk.

Of dat er überhaupt interesse is...

Maar goed, VI gaat hiervoor heus niet bellen met Clarín hoor. Men kent daar de reputatie van Clarín en neemt zo'n bericht gewoon klakkeloos over.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Vr 30 mei 2008 16:31
Lijkt me niet dat VI zo lichtzinnig omgaat met haar reputatie. Ik denk dat ze gewoon overtuigd waren van het verhaal van Clarin en dat er dus wel contact is geweest.
Eto'o

Geplaatst: Vr 30 mei 2008 16:32
Ik denk niet dat het zo gaat in de journalistiek hoor. Als een betrouwbare bron zoiets meldt, dan gaat VI er ook gewoon vanuit dat men het daar op de redactie niet heeft verzonnen. Wellicht dat Jeroen ons daar meer over kan vertellen?
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Vr 30 mei 2008 16:45
Kom op zeg, WZA. De praktijken van VI hebben überhaupt weinig met echte journalistiek te maken. Dit is gewoon een nieuwtjesservice aan de hand van internationale berichtgeving. Komt geen onderzoek aan te pas.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Vr 30 mei 2008 17:00
Ze willen wel een goed netwerk ontwikkelen en ze willen wel betrouwbaar berichtgeven. Lijkt me dan niet dat je dit aanknopingspunt laat liggen, zou heel dom zijn. En natuurlijk brengen ze ook stemmingmakende dingen naarbuiten als dat hun uitkomt, maar over het algemeen is er geen bullshit te vinden op www.vi.nl.
El Chícharito

Forum berichten: 3036
Geplaatst: Vr 30 mei 2008 17:01
Thomas, niemand weet of het gaat gebeuren. De kans blijft erin zitten.
Eto'o

Geplaatst: Vr 30 mei 2008 17:02
Citaat:
Ze willen wel een goed netwerk ontwikkelen en ze willen wel betrouwbaar berichtgeven. Lijkt me dan niet dat je dit aanknopingspunt laat liggen, zou heel dom zijn. En natuurlijk brengen ze ook stemmingmakende dingen naarbuiten als dat hun uitkomt, maar over het algemeen is er geen bullshit te vinden op www.vi.nl.

VI.nl haalt dit bericht vanuit het buitenland. Dan kunnen ze zelf nog zo betrouwbaar zijn (daar valt op zich al over te discussiëren), maar daar hebben we niks aan op het moment dat de redactie daar de berichten niet uit eerste hand verneemt.

Citaat:

Hoe bedoel je?
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Vr 30 mei 2008 17:06
Dat is duidelijk, maar mijn punt is dat VI zwaar weegt aan de reputatie.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Vr 30 mei 2008 17:09
Citaat:

Als het onzin blijkt te zijn, schuift VI de zogenaamde schuld simpelweg af op Clarín. VI neemt niet voor niets gewoon het bericht over, zonder er iets aan toe te voegen. Als men meer zekerheid zou hebben, zou men het bericht gewoon zelf naar buiten brengen. Welkom in de wonderlijke wereld van de journalistiek.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Vr 30 mei 2008 17:22
Bedankt voor de rondleiding!
El Chícharito

Geplaatst: Vr 30 mei 2008 18:00
Citaat:

VI.nl haalt dit bericht vanuit het buitenland. Dan kunnen ze zelf nog zo betrouwbaar zijn (daar valt op zich al over te discussiëren), maar daar hebben we niks aan op het moment dat de redactie daar de berichten niet uit eerste hand verneemt.

Citaat:

Hoe bedoel je?

Ik bedoel dat niemand weet of hij gaat komen of niet. Ik heb het er gister nog met je over gehad, en weet dat de kans miniem zou zijn, maar toch weet je het niet.
Eto'o

Geplaatst: Vr 30 mei 2008 18:05
Ik acht mijn info in ieder geval stukken betrouwbaarder dan de berichtgeving in de media. Vooralsnog ga ik er dan ook vanuit dat Maidana niet langer serieus in de interesse staat.
El Lute

Forum berichten: 3606
Geplaatst: Vr 30 mei 2008 18:49
Citaat:
Ik acht mijn info in ieder geval stukken betrouwbaarder dan de berichtgeving in de media. Vooralsnog ga ik er dan ook vanuit dat Maidana niet langer serieus in de interesse staat.

Ik lees elke dag Diario Uno, Andes en El Sol.
Geen van 3en heeft het nog gemeld, moet er wel bij zeggen dat Clarín een betrouwbare nieuwsbron is. Lees hem alleen nooit want is niet mijn diario.

Verder hoop ik dat dit niet waar is want dit zijn niet de type spelers waar Ajax voor moet gaan. Heb hem aan het werk gezien woensdag avond in de Copa Libertadores wedstrijd Boca Juniors - Fluminense en wat opviel was dat de achterhoede van Boca Juniors niet erg sterk was. Zwakke punt was deze Maidana die in de Diario Uno, Andes, Al Sol afgebrand werd. Daarnaast heb ik gisteren ook nog Olé gelezen wat de voetbal/sport krant die het dichtste bij het nieuws zitten. Ook die waren negatief over het spel van hem en melde niets over een eventuele transfer.
El Chícharito

Geplaatst: Vr 30 mei 2008 18:53
Dan laat de beste jongen maar daar.
El Lute

Geplaatst: Vr 30 mei 2008 18:54
http://www.bocajuniors.com.ar/listado_notas.php

Dit is de officiele Boca Juniors website, pagina van het allerlaatste nieuws en die melden ook niets.
El Lute

Geplaatst: Vr 30 mei 2008 19:01
Citaat:
Dan laat de beste jongen maar daar.

Zo is dat.
De man waarvoor Ajax moet gaan is:

http://www.bocampeonweb.com.ar/Historia ... taglia.htm

en niemand anders. Bikkelhard, versagt niet, speelt al tijden op zo'n constant niveau wat bijna onmogelijk is maar toch zo is, ligt enorm goed in de groep en brengt met zijn aanwezigheid het hele team naar een hoger niveau.
En kan nog wel even door gaan..

Alleen die kop al, daarom al!
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Za 31 mei 2008 11:02
¿Wat is zijn beste been, want als opvolger van Davids zou mooi zijn!
El Chícharito

Geplaatst: Za 31 mei 2008 14:22
Tja, maar ik denk dat Ajax niet voor Battaglia zal gaan wel. Alhoewel ik, de wedstrijden dat ik hem heb gezien, hem bikkelhard vond en stabiel. Ik hoop dat hij komt, wederom een :Argentina: erbij en die zie ik graag. En hij laat het team, net wat je zegt, beter presteren.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Za 31 mei 2008 18:09
Niet voor de hand liggend iig. Maar je mag blijven hopen, toch?
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.894
Berichten: 213.636 Onderwerpen: 2.467 Nieuwste lid: mollywilson
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.620.766 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Jonathan Maidana
Ga
Zoeken: