Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Roger Guerreiro
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Roger Guerreiro
Maker: PushkinBekeken: 3517
Status: InactiefBerichten: 26
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Wo 18 jun 2008 13:10
Claassen is redelijk tweebenig maar lang niet zo tweebenig als een Sneijder bijvoorbeeld. Deze Guerrero is één niet goed genoeg voor Ajax en twee Ajax heeft met Sarpong en Siem de Jong twee spelers die op de zelfde posities kunnen spelen en veel meer talent hebben. Guerrero zal niet als linksbuiten komen lijkt mij want daar mist hij duidelijk wat kwaliteiten voor dus ik zie in hem geen versterking.
Scio


Geregistreerd: 02-01-2008
Forum berichten: 1939
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 19 jun 2008 11:43
Citaat:
Roger Guerreiro ontkent interesse Ajax

19 June, 2008

De Poolse international Roger Guerreiro ontkent de mogelijke transfer naar Ajax, zoals er recent werd gemeldt. Guerreiro was één van de betere spelers van Polen op het EK, dat weinig indruk kon maken en in de poulefase is uitgeschakeld.

Roger Guerreiro vertelde gisteren tegen de Poolse televisie dat hij “niet in onderhandeling is met Ajax, en dat ook van een officieel bod geen sprake is”. Dit laatste werd ook al door de eigenaar van zijn club Legia Warschau benadrukt.

Er lijkt dus weinig te gaan gebeuren rondom deze speler. Of dat vervelend is, is moeilijk te zeggen. Zelf ben ik van mening dat Roger Guerreiro geen Ajax materiaal is, zeker niet als Van Basten inderdaad een Europees topteam wil gaan neerzetten.


http://www.ajaxupdate.nl/2008/06/19/rog ... esse-ajax/
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.884
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: RobertScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.979.936 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Roger Guerreiro
Ga
Zoeken: