Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Henrique
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Henrique
Maker: Nr.10Bekeken: 8174
Status: InactiefBerichten: 101
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Eto'o

Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Di 8 jul 2008 16:54
In het geval van Henrique heb ik misschien wel liever dat we hem huren dan dat we 8-10 miljoen euro uit gaan geven aan hem. Laat Barcelona hem maar kopen. Dan zien we daarna wel of we hem kunnen huren. Anders zijn er ook gewoon andere opties. Henrique blijft maar dezelfde fouten maken, terwijl we bij Ajax wat meer zekerheid nodig hebben. Het is ook geen schande voor Ajax om het in de leeftijdscategorie 22-25 te zoeken, maar dat snapt men blijkbaar niet.

Henrique zit trouwens niet bij de Olympische selectie van Brazilië. De bondscoach heeft zich dan toch bedacht. Mocht Henrique uiteindelijk naar Ajax komen dan is dit in ieder geval wel een bijkomend voordeel.
Jobo

Forum berichten: 673
Geplaatst: Wo 9 jul 2008 08:25
Ze hadden gewoon Douglas moeten halen. Desnoods maar 7 miljoen euro neerleggen. Ik ben benieuwd wie ze alsnog gaan halen. Ik hoop dat ze doorhebben dat er toch minstens 2 verdedigers nodig zijn.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Wo 9 jul 2008 13:03
Douglas wilde niet, Jobo.
Peter79

Forum berichten: 1624
Geplaatst: Wo 9 jul 2008 13:21
Citaat:
Douglas wilde niet, Jobo.

Niet geheel onverstandig ook van die jongen, gezien zijn historie en leeftijd is het zaak voor hem dat hij wekelijks in de basis staat. Die gegarandeerde basisplak heeft hij bij Twente en zou hij in Amsterdam niet hebben. Hij gaat zich dus enorm doorontwikkelen en dan komt die gwenste transfer naar een grotere club komende zomer wel. Dachten alle talenten maar zo ipv aan $.
Bertje

Geplaatst: Wo 9 jul 2008 13:25
Douglas zou bij Ajax natuurlijk ook gewoon spelen, lijkt mij. Hij is veel beter dan Vermaelen.

Hij wilde de mogelijkheid hebben om CL te spelen, denk ik.
Fernando Redondo

Forum berichten: 80
Geplaatst: Wo 9 jul 2008 14:03
Citaat:
Douglas zou bij Ajax natuurlijk ook gewoon spelen, lijkt mij. Hij is veel beter dan Vermaelen.

Hij wilde de mogelijkheid hebben om CL te spelen, denk ik.

Dat is zijn goed recht natuurlijk maar hoe realistisch is hijzelf dan?
Ik ben het met je eens, dat hij bij Ajax voor een basisplaats in aanmerking komt maar ik schat toch in, dat hij bij Ajax meer europees zal/kan spelen dan bij Twente.

Twente moet gelukkig loten voor de CL en op de lange termijn schat ik de kans bij Ajax toch groter in dan bij Twente.
Bertje

Geplaatst: Wo 9 jul 2008 14:05
Hij is natuurlijk aan het einde van dit seizoen alsnog weg, FR. Door die verlenging gaat zijn marktwaarde enkel wat omhoog. Daarnaast: Twente was het afgelopen seizoen veel sterker dan Ajax. Zo gek is het dus niet dat hij Twente meer kans geeft in Europa.
Fernando Redondo

Forum berichten: 80
Geplaatst: Wo 9 jul 2008 14:58
Citaat:
Hij is natuurlijk aan het einde van dit seizoen alsnog weg, FR. Door die verlenging gaat zijn marktwaarde enkel wat omhoog. Daarnaast: Twente was het afgelopen seizoen veel sterker dan Ajax. Zo gek is het dus niet dat hij Twente meer kans geeft in Europa.

Dat Twente beter voetbalde dan Ajax is zeker waar dat zegt niets over het komende seizoen. Ik hoop voor het vaderlandse voetbal, dat Twente dit volhoudt maar vaak blijkt, dat zo'n ploeg weer afzwakt, voornamelijk doordat de opvallendste spelers verkocht worden.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Wo 9 jul 2008 15:37
Citaat:

Dat Twente beter voetbalde dan Ajax is zeker waar dat zegt niets over het komende seizoen. Ik hoop voor het vaderlandse voetbal, dat Twente dit volhoudt maar vaak blijkt, dat zo'n ploeg weer afzwakt, voornamelijk doordat de opvallendste spelers verkocht worden.

Zolang Twente een goed beleid blijft voeren dan staan ze redelijk stabiel hoor. Van deze club zijn we nog niet af want ze hebben in elke linie zowat de grootste toekomstige toppers lopen: Tiote, Maroufi, Douglas en Arnoutovic. Wat je ook aan Twente merkt is dat ze achter de juiste spelers aanzitten om hoger te komen (denk eerder aan de interesse in Vadis en Aissati). Van dit Twente zijn we nog niet af, de enige slag die ze tot nu toe echt hebben gehad is het vertrek van El Ahmadi en trainer Rutten. Waar het voor Twente opaan komt is of Mc Laren ook de machine kan laten draaien.Spelers zoals Engelaar en Kennedy lijken dan wel de toppers van Twente, maar haal ze uit de context van dat team met dat spelsysteem en het valt tegen.
Bertje

Geplaatst: Wo 9 jul 2008 16:05
Mwah, ze vervangen ook El Ahmadi met Janssen. Ook Twente is niet vies van een miskoopje.
Eto'o

Geplaatst: Do 10 jul 2008 09:35
Citaat:
Ajax krijgt in de strijd om de handtekening van Henrique concurrentie uit Spanje. De Amsterdammers willen de aanstaande aankoop van Barcelona graag één seizoen huren, maar ook Bayer Leverkusen en Real Betis hebben interesse in de tijdelijke komst van de jonge verdediger van Palmeiras. (Diverse Spaanse media)

Voetbalzone.nl
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Geplaatst: Do 10 jul 2008 09:41
Citaat:
Mwah, ze vervangen ook El Ahmadi met Janssen. Ook Twente is niet vies van een miskoopje.
Eigenlik vervangen ze Engelaar met Janssen en El Ahmadi met Tiote.
skieto

Forum berichten: 803
Geplaatst: Do 10 jul 2008 19:46
Citaat:
Ajax krijgt in de strijd om de handtekening van Henrique concurrentie uit Spanje. De Amsterdammers willen de aanstaande aankoop van Barcelona graag één seizoen huren, maar ook Bayer Leverkusen en Real Betis hebben interesse in de tijdelijke komst van de jonge verdediger van Palmeiras. (Diverse Spaanse media)

Voetbalzone.nl
Ajax krijgt van Barca een voorkeur, neem ik aan. Wegens het samenwerking.
Eto'o

Geplaatst: Zo 13 jul 2008 15:41
[color=red">Henrique[/color"> komt morgen naar Barcelona om zijn transfer af te ronden. Dan komt ook een eventueel tijdelijk verblijf bij Ajax ter sprake. Ajax heeft zeer serieuze concurrentie van Bayer Leverkusen.

[color=red">In Duitsland[/color"> gaat men ervan uit dat Barcelona Henrique liever in de Bundesliga laat rijpen.
Jobo

Forum berichten: 673
Geplaatst: Zo 13 jul 2008 17:00
Als Ajax hem wil huren en Barcelona laat hem naar Duitsland gaan dan kan Ajax toch ook dat samenwerkingsverband opzeggen. Stelt dan toch weinig voor.
skieto

Forum berichten: 803
Geplaatst: Zo 13 jul 2008 17:07
Ja maar als ik het goed heb begrepen gaat onze samenwerking niet om het huren van speler uit het hoofdselectie, maar uit het Jeugd. Spelers die bijna rijp zijn voor het eerste, maar eerst effe ervaringen op moeten doen.
Jeroen

Forum berichten: 672
Geplaatst: Zo 13 jul 2008 21:45
Ik vind het nogal wat om een cruciale en onderbemande positie bij Ajax in te vullen met een jong talent dat vrijwel niemand van ons heeft zien spelen, een huurling bovendien. Na Henrique moet er zeker nog een verdediger in een stuwende rol aangetrokken worden.
Castel di Sangro

Forum berichten: 346
Geplaatst: Zo 13 jul 2008 23:49
Ik heb die Henrique nooit zien spelen, maar als hij net zo volwassen speelt als Chivu op die leeftijd, dan maakt het weinig uit. Als je daarnaast ervan uitgaat dat V/d Wiel er gaat komen, Vermaelen blijft ontwikkelen, en Vertonghen centraal kan spelen, dan heb je 4 leuke centrale verdedigers.. En wanneer Henrique over een a twee seizoenen vertrekt (uitgaande van een "Alex-constructie"), heb je V/d Wiel die zomaar zijn plek kan overnemen.
Ik ben nl bang dat spelers uit de categorie Boula onhaalbaar blijven..
Eto'o

Geplaatst: Ma 14 jul 2008 06:22
Citaat:
Als Ajax hem wil huren en Barcelona laat hem naar Duitsland gaan dan kan Ajax toch ook dat samenwerkingsverband opzeggen. Stelt dan toch weinig voor.

Dit is al de tweede keer dat ik iets in die trant lees. Ajax heeft toch helemaal geen officiëel samenwerkingsverband met Barcelona?

Citaat:
Ik vind het nogal wat om een cruciale en onderbemande positie bij Ajax in te vullen met een jong talent dat vrijwel niemand van ons heeft zien spelen, een huurling bovendien. Na Henrique moet er zeker nog een verdediger in een stuwende rol aangetrokken worden.

Oscarito, NFP, Skilled en ik hebben hem zien spelen, maar uiteindelijk is dat natuurlijk niet echt heel belangrijk. Als men hem bij Ajax maar goed genoeg heeft kunnen beoordelen.
Lucas

Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
Geplaatst: Ma 14 jul 2008 09:31
Als Ajax een formele samenwerking heeft met Barcelona, dan hebben ze dat heel goed uit de media weten te houden. Lijkt me dus idd onzin. En gelukkig maar, Ajax is geen opleider voor een ander
Eto'o

Geplaatst: Do 17 jul 2008 00:15
Ik weet niet hoe betrouwbaar het is, maar volgens [color=red">dit bericht[/color"> kunnen we Henrique vergeten. Hij zou naar Bayer Leverkusen gaan.
Janta

Forum berichten: 243
Geplaatst: Do 17 jul 2008 09:32
Als het allemaal waar is dan moet Ajax proberen Boulahrouz en/of Oleguer aan te trekken.
bugs

Forum berichten: 405
Geplaatst: Do 17 jul 2008 11:23
Ze mogen em van mij hebben bij leverkusen.
Zie toch liever dat ajax gewoon 1/2 verdedigers koopt, waar we langer dan een jaartje plezier van hebben.
Eto'o

Geplaatst: Do 17 jul 2008 18:55
Volgens [color=red">dit artikel [/color">van Sport.es heeft Barcelona Henrique zelf nog niet officiëel binnen. Dat zou kunnen verklaren waarom Ajax ook nog weinig duidelijkheid heeft omtrent Henriques verhuur.
Oscarito

Forum berichten: 435
Geplaatst: Vr 18 jul 2008 10:28
Citaat:
Ajax verlegt blik vacature-Heitinga

AMSTERDAM - Ajax moet zijn blik verleggen in de zoektocht naar een opvolger van John Heitinga. De beoogde eerste kandidaat voor de vacature, de Braziliaan Henrique, gaat zo goed als zeker naar Bayer Leverkusen. De Duitse club claimde er donderdag met FC Barcelona bijna uit te zijn over het huren van de 21-jarige verdediger, die rechtstreeks overkomt uit de Braziliaanse competitie.

Ajax heeft de afgelopen periode ook een aantal andere centrale verdedigers gescout. Die pistes worden inmiddels intensiever verkend. Het gaat daarbij om buitenlandse spelers, die nu al in een Europese competitie uitkomen.

Ondertussen wacht Ajax ook op een adviesrapport over de mogelijke beëindiging van de beursnotering. ,,We zijn in gesprek met adviseurs,’’ stelt Ajax-voorzitter Uri Coronel. ,,Ik hoop binnen een paar maanden te kunnen zeggen welke kant het opgaat.’’

Het is volgens Coronel niet zo dat de beslissing over stoppen of doorgaan al is genomen. ,,We onderzoeken de mogelijkheid om te stoppen, maar het advies van experts kan ook luiden dat het te duur is om van de beurs te gaan.’’

Voor eind augustus neemt Ajax een definitief besluit over de invulling van de functie van algemeen directeur. Op die post begint Henri van der Aat aan de vijfde maand van zijn interim-periode van een halfjaar. ,,We zouden het interim-contract van Henri straks met nog twee maanden kunnen verlengen,’’ zegt Uri Coronel.

,,Maar bij de start van de competitie wil je duidelijkheid. Van der Aat is niet dé directeur uit het profiel, maar hij doet het erg goed. Als uit de Raad van Commissarissen iedereen terug is van vakantie en op transfergebied is het werk gedaan, dan nemen we een beslissing.’

[color=red">AD Sportwereld [/color">
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 2 Leden online: 0 Actieve leden: 1.896
Berichten: 213.639 Onderwerpen: 2.470 Nieuwste lid: rubenmiller652
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.690.265 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Henrique
Ga
Zoeken: