Auteur
|
Bericht
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 31 jul 2010 14:43
|
|
@ 343: Ik neem aan van wel ja. Ajax/Jol heeft in 1e instantie aangegeven dat hij Sulejmani wilde halen omdat hij anders aanvallers tekort zou gaan komen dus vermoedelijk komt er nog iemand.
Ben overigens bang dat WestHam na 1 seizoen Sulejmani weer net zo graag terug komt brengen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 31 jul 2010 14:55
|
|
Ben ik ook bang voor, maar ik hoop dat hij zich toch in de kijker gaat spelen. Je weet maar nooit. Bij AJAX zal dat niet meer gebeuren en zijn jaarsalaris is mooi meegenomen.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Za 31 jul 2010 14:59
|
|
De Premier League is veel te fysiek voor een speler als Sulejmani. Dat soort spelers moeten naar Spanje, Duitsland of desnoods Italie maar niet naar Engeland.
|
Ad

Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Za 31 jul 2010 20:01
|
|
Nog een weekje en dan is hij eindelijk opgeflikkerd die rot profiteur.......hopelijk gaat het ook echt door. Als West Ham hem overigens niet meer wilt (wat ik al helemaal zie gebeuren) hoe lang zitten wij dan nog met deze idioot opgescheept?
Ik hoopte dat zijn contract al ten einde liep........pffff
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Za 31 jul 2010 20:05
|
|
Sorry Ad (nogmaals). De Twitter van AN:
Jol: Sulejmani belangrijk geworden laatste tijd. Woensdag nodig. Oppassen met zijn hamstring. #Ajax #ajatwe
|
Ad

Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Za 31 jul 2010 20:16
|
|
Ik zeg toch over een week fregge.
|
Jobo

Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Za 31 jul 2010 22:06
|
|
De Sulejmani van dit jaar maakt op het veld een gretige en betere indruk dan ooit. Ik denk dat we Sulejmani moeten houden. Ik vernam ook geruchten over een eventuele verkoop van Emanuelson welke ik op dit moment echt goed vind. Als dit plaats zal vinden kunnen we Sulejmani erg goed gebruiken want de optie Eriksen is wat mij betreft nog geen optie. Op links is de beste man erg zwak.
Ajax kan zich beter richten op de verhuur van Donald etc en de verkoop van Wielaert en Sno. Dat zijn nou spelers die echt helemaal niets toevoegen.
|
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 31 jul 2010 22:20
|
|
Daar ben ik het mee eens! Ik zou het ook gek vinden als ze hem verhuren, ookal komt Mido erbij. Suárez, El-Hamdaoui en Mido zijn je enigste (waardige) aanvallers. Lodeiro, Eriksen, Urby en De Jong zijn meer middenvelders.
Ik zou hem gewoon houden, als Suárez een keer niet mee kan doen kan hij zowiezo op zijn plek spelen. En misschien dwingt hij wel een basisplaats af? Hij is op dit moment goed bezig. Oogt fit en is gretig. Vond vandaag in de 84ste minuut wel typerend. Actie begon net na de middenlijn en hij hield niet in, zoals hij afgelopen 2 seizoen wel vaak deed, hij ging voor de actie. En het motortje ging weer even aan, schitterend om te zien! Net als Elia voorbij z'n man gaat, op snelheid en gewoon niet bij te houden. Vervolgens kwam er een redelijke voorzet, maar volgens mij was De Jong het, die tever door was gelopen.
Gewoon houden; kans dat wij er rendement uithalen als hij verhuurt wordt is zeer klein.
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Zo 1 aug 2010 11:03
|
|
Citaat: Nog een weekje en dan is hij eindelijk opgeflikkerd die rot profiteur.......hopelijk gaat het ook echt door. Als West Ham hem overigens niet meer wilt (wat ik al helemaal zie gebeuren) hoe lang zitten wij dan nog met deze idioot opgescheept?
Ik hoopte dat zijn contract al ten einde liep........pffff
Zo slecht was hij toch niet tegen Paok en Twente, Ad? Deze Sulejmani is een prima speler om erbij te hebben. Toen hij erin kwam was er tenminste een beetje sprake van activiteit voor de goal.
|
Marco

Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Zo 1 aug 2010 13:05
|
|
Enkele berichten verplaatst naar Robbie Wielaert.
|
thyza

Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Zo 1 aug 2010 13:27
|
|
Als je zoveel geinvesteerd hebt in een jeugdige speler is het lastig om hem zo makkelijk te laten gaan. Stel je voor dat hij over 3 jaar de sterren van de hemel speelt ergens anders, terwijl jij degene was die 16 miljoen over had en niks liet zien ...
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 1 aug 2010 13:29
|
|
Jol zal de transfer van Sulejmani naar West Ham uit willen stellen, verwacht ik.
|
bugs

Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Zo 1 aug 2010 14:07
|
|
Ik zou het jammer vinden als hij naar West Ham verkast, begin echt het idee te krijgen dat hij stapje voor stapje dichter bij zijn oude heerenveen vorm aan het komen is.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
|
Geplaatst: Zo 1 aug 2010 14:09
|
|
Dat zijn dan wel echt slakken stapjes, want het valt mij bijna niet op. Het enige wat ik zie is dat hij iets fitter is.
|
Crouch89

Forum berichten: 120
|
Geplaatst: Zo 1 aug 2010 14:17
|
|
Het verwachtingspatroon is ook veel te hoog omdat Ajax er 2 jaar geleden belachelijk veel geld voor heeft betaald.
Hij speelt de laatste wedstrijden wel aardig ja, maar Sulejmani heeft wel meer wedstrijdritme nodig om echt op niveau te komen. Met enkele invalbeurtjes lukt het niet, en zolang Suarez blijft zal hij het hiervan moeten hebben. Maar als je elke wedstrijd, elke kans, elke actie af gaat zetten tegen die 16 miljoen dan zal het waarschijnlijk altijd een miskoop blijven. Maar de fout hiervan ligt voor het grootste deel bij MvB en Ajax.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Zo 1 aug 2010 22:45
|
|
Nou, hij is toch aardig op weg met dat wedstrijdritme. Tegen Porto, Chelsea en afgelopen zaterdag werd hij gespaard vanwege z'n hamstring. Tegen PAOK speelde hij vanaf de basis, woensdag waarschijnlijk ook en de eerste paar competitie wedstrijden vrees ik dat Suárez geschorst is..
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Vr 6 aug 2010 07:30
|
|
Citaat: Sulejmani tekent bij West Ham
Het was een kort, maar indrukwekkend moment op Schiphol. Ajax-trainer Martin Jol aaide Miralem Sulejmani (21) over zijn bol, drukte de kleine Serviër tegen zijn borst en fluisterde zachtjes 'good luck'. De aanvaller had zijn zinnen al een tijd op een transfer naar West Ham United gezet, maar kon volgens Jol - mede doordat Mounir El Hamdaoui niet speelgerechtigd was - onmogelijk worden gemist.
Nadat de Amsterdammers zich met Sulejmani ten koste van PAOK Saloniki (3-3) verzekerden van de play-offs in de Champions League, zette de trainer het licht alsnog op groen. Vandaag reist de speler naar Londen om te worden gekeurd en de laatste details van de huurovereenkomst te bespreken.
Telesport.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Vr 6 aug 2010 08:19
|
|
Dus toch...Hoe gaat AJAX dan spelen tegen Groningen en Vitesse zonder Sulejmani en Suarez?
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Vr 6 aug 2010 08:49
|
|
De Ridder en na FC Groningen nog een vleugelspeler, denk ik.
Zoiets; Emanuelson (Zeegelaar) - El Hamdaoui (Suk) - Sarpong (de Ridder/Aissati).
Of het is kort bij tijd en Ajax haalt volgende week pas iemand binnen (de Ridder + vleugelspeler X, of alleen vleugelspeler X). Dan neemt Aissati waarschijnlijk aanstaande zondag plaats in de selectie.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Vr 6 aug 2010 09:23
|
|
Tegen Paok was de eerste wedstrijd dat ik weer wat acties en versnellingen zag van de oude Sulejmani. Alsnog speelde hij niet goed, maar het was beter dan wat hij het afgelopen jaar heeft laten zien.
Wat algemeen bekend is en wat ik ook van iemand uit zijn omgeving heb begrepen is dat hij erg onprofessioneel heeft geleefd. Veel stappen, veel drank, veel vrouwen mee naar huis en weinig drang om alles uit zijn carriere te halen. Vooral in zijn eerste jaar was het een leuke bonus om in het weekend een wedstrijdje te spelen in een vol stadion. Herhaaldelijk gaf hij aan: wat interesseert mij het, ik geniet van het leven. Financieel was hij onafhankelijk, dus waarom ook niet.
Voor zijn carriere is West Ham een zeer slechte keuze. Een nieuwe (en geweldige)stad, nieuwe vrouwen en nieuwe discotheken. In de premierleage zie ik het hem trouwens sowieso niet redden. West Ham speelt waarschijnlijk weer in een 4-4-2 systeem en 2e spits is de enige positie waarop hij speelkansen heeft. Daarvoor is hij in mijn ogen te eenzijdig, te zwak en mist hij het overzicht. Hij moet dus al gelanceerd worden, maar door wie bij West Ham? Deze transfer geeft Ajax tijdelijk wat lucht, maar Sulejmani kunnen we definitief afschrijven.
Ook al is Sulejmani allesbehalve een ideale prof, vind ik dit toch een misser van Martin Jol. Sinds Jol trainer is van Ajax, speelt Sulejmani zonder elke vorm van vertrouwen. Het is triest om naar te kijken, alsof hij er niets meer van kan. In zijn eerste jaar is hij veel geblesseerd geweest, maar heeft hij niet echt gefaald. Hij kwam aan zijn wedstrijden en aan zijn doelpunten. Wat ik nog steeds vreemd vind is dat een aankoop van 16 miljoen geen serie wedstrijden krijgt op 1 positie. Bij van Basten zwierf hij door het elftal, bij Martin Jol heeft hij nooit een serieuze kans gehad. Niet dat Sulejmani dat verdiende, maar die 16 miljoen heeft dat wel degelijk verdiend!
Hij heeft ook voortdurend op verkeerde posities gespeeld. Om in de as te spelen mist hij het overzicht en is hij te eenzijdig. Daardoor blijft er eigenlijk maar 1 positie voor hem over: linksbuiten. Ik heb vaker gehoorde en gelezen dat hij daar niet kan spelen, maar daar ben ik het niet mee eens. Hij heeft de voorzet, de versnelling en het scorend vermogen om op die plek te spelen. Ik had graag gezien dat hij daar een half jaar de kans had gekregen. En zou hij het slechter hebben gedaan dan Urby? Dat kan ik me niet voorstellen
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Vr 6 aug 2010 09:53
|
|
''Ik ga naar West Ham, en kom volgend jaar vol power terug!'' @ VI.nl
Nouja, ik hoop het. Ik hoop vooral dat hij daar veel speelt, als dat het geval is zal het mij niks verbazen dat wij een hele goede Sulejmani terug krijgen!
Maar had liever gehad dat hij zal blijven. Gewoon houden en zijn vorm terug laten krijgen. Als rechtsbuiten is hij zowiezo beter dan De Ridder, Aissati en Sarpong. Sulejmani vond ik de afgelopen 3 wedstrijden nog niet zo slecht spelen.
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Vr 6 aug 2010 09:57
|
|
Jammer. Ik blijf erbij: Als die bij Ajax was gebleven, was dit zijn seizoen geworden. Hij stond tegen PAOK weer fris te spelen. Niet goed, wel fris. Er zijn geen bijkomende effecten meer HET rugnummer 10
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Vr 6 aug 2010 09:59
|
|
Tegen PAOK in de eerste wedstrijd speelde hij wel aardig. Tegen Twente ook. En woensdag was hij de 1ste helft de beste man aan onze kant.
Trouwens, hoe weten jullie dat Sulejmani zoveel heeft gestapt, disco, vrouwen, drinken etc.?
|
RogerGarcia

Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Vr 6 aug 2010 10:53
|
|
Pfft, en nu? Sarpong in de basis als Suarez of El Hamdaoui een wedstrijdje niet meedoen? Suk?
Of wordt de kansloze de Ridder gehaald...
Op dit moment vind ik het best wel wanbeleid. Had dan nog tot na Groningen gewacht...
|
Ping

Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Vr 6 aug 2010 10:55
|
|
Citaat: Tegen PAOK in de eerste wedstrijd speelde hij wel aardig. Tegen Twente ook. En woensdag was hij de 1ste helft de beste man aan onze kant.
Trouwens, hoe weten jullie dat Sulejmani zoveel heeft gestapt, disco, vrouwen, drinken etc.?
Is Algemeen bekend Guy.
|