Auteur
|
Bericht
|
Fregge

Forum berichten: 4313
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 23 sep 2009 12:23
|
|
Op dit moment wel Toby. Op dit moment wel. Laat ze maar eerst eens kampioen worden, dan kan je kijken voor spelers met een hoger kaliber.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 23 sep 2009 12:37
|
|
Op dit moment helemaal niet. AJAX moet voor talent gaan. Nooit voor de zogenaamd gearriveerde spelers. Of er moet een buitenkansje zijn zoals bijv. De Zeeuw of een Ajacied die terug wilt keren. En AJAX hoeft geen kampioen te worden. Volgend jaar kan AJAX gaan kopen als er veel contracten aflopen.
Over Oleguer wist ik niet echt veel, maar ik heb vanaf het allereerste begin gezegd dat Wielaert een drama zou worden. Dat is middelmaat en het gevolg van geen visie. AJAX hoeft echt geen kampioen te worden om betere/geschiktere spelers te kunnen halen dan Wielaert.
|
Seduction

Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Wo 23 sep 2009 12:40
|
|
Citaat: Op dit moment helemaal niet. AJAX moet voor talent gaan. Nooit voor de zogenaamd gearriveerde spelers. Of er moet een buitenkansje zijn zoals bijv. De Zeeuw of een Ajacied die terug wilt keren. En AJAX hoeft geen kampioen te worden. Volgend jaar kan AJAX gaan kopen als er veel contracten aflopen.
Over Oleguer wist ik niet echt veel, maar ik heb vanaf het allereerste begin gezegd dat Wielaert een drama zou worden. Dat is middelmaat en het gevolg van geen visie. AJAX hoeft echt geen kampioen te worden om betere/geschiktere spelers te kunnen halen dan Wielaert.
Getuige de komst van een Koreaan die graag bij Ajax zijn talent wilde laten zien. Uiteraard is dit niet meer van lange duur zolang Ajax internationaal niks klaarspeelt, maar vooralsnog hebben we nog steeds grotendeels een naam in het internationale voetbal.
Zo zei een wijs man eens, en ik citeer; "Ajax is Ajax".
|
Marco

Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Wo 23 sep 2009 12:48
|
|
Kan er binnen Ajax iemand actief gaan zoeken voor een club voor deze sympathieke Catalaan? Het is wel mooi geweest zo. In het volgende kalenderjaar wil ik graag verschoond blijven van dit soort beelden. Dan, in geval van nood aan de man, nog liever Lindgren centraal achterin.
Citaat: Op dit moment wel Toby. Op dit moment wel. Laat ze maar eerst eens kampioen worden, dan kan je kijken voor spelers met een hoger kaliber.
Quote du Jour! Wát erg..
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 23 sep 2009 12:56
|
|
Citaat: Op dit moment wel Toby. Op dit moment wel. Laat ze maar eerst eens kampioen worden, dan kan je kijken voor spelers met een hoger kaliber.
Alleen hebben we juist spelers van een hoger kaliber nodig om kampioen te worden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 23 sep 2009 13:27
|
|
Citaat: Quote du Jour! Wát erg.. 
JA!
Het heeft ook niets te maken met geld. Het heeft te maken met visie, beleid en de juiste keuzes maken. En dat zijn spelers als Wielaert, Delorge, Colin en nog van dat soort spelers NOOIT! NOOIT! Talent kan mislukken, maar je raakt ze ook relatief makkelijker kwijt. Talent is makkelijker te vormen dan oudere spelers. Ik kan eigenlijk geen oudere speler opnoemen die succesvol was bij AJAX. En dan niet met A.Muhren aankomen, he, als de posters die tenminste nog hebben zien voetballen...
|
Seduction

Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Wo 23 sep 2009 13:47
|
|
Volgens mij was Galasek 1 van de minst slechte "oudere" spelers bij Ajax.
En Muhren natuurlijk.
Verder is het allemaal niveautje niks.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 23 sep 2009 13:52
|
|
Citaat: Volgens mij was Galasek 1 van de minst slechte "oudere" spelers bij Ajax.
En die speelde dan nog onder Co Adriaanse bij het AJAX van het Zuiden.
|
Robusto

Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Do 24 sep 2009 10:21
|
|
Citaat: Quote du Jour! Wát erg.. 
JA!
Het heeft ook niets te maken met geld. Het heeft te maken met visie, beleid en de juiste keuzes maken. En dat zijn spelers als Wielaert, Delorge, Colin en nog van dat soort spelers NOOIT! NOOIT! Talent kan mislukken, maar je raakt ze ook relatief makkelijker kwijt. Talent is makkelijker te vormen dan oudere spelers. Ik kan eigenlijk geen oudere speler opnoemen die succesvol was bij AJAX. En dan niet met A.Muhren aankomen, he, als de posters die tenminste nog hebben zien voetballen...
ik heb Muhren nog zien voetballen. Mag ik de Laudrupjes wel noemen?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 24 sep 2009 10:24
|
|
De Laudrupjes....natuurlijk! Hoe kon ik ze vergeten. Maar dat waren dan ook weer AJAX-dwepers ver voordat ze bij AJAX speelden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
|