Forum
Forumoverzicht » Buitenlandse competities & andere sporten » Overige Continenten & Sporten » Wielrennen
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Wielrennen
Maker: basementstyleBekeken: 58870
Status: InactiefBerichten: 778
+ Nieuw bericht <<<   <   24  |  25  |  26  |  27  |  28  |  29  |  30  |  31  |  32   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 4 sep 2011 23:17
De geruchten over een fusie gingen er al een tijdje, maar blijkbaar zal het toch doorgang vinden. lequipe meld morgen dat er elf renners mogen vertrekken bij Leopard ondanks ze een doorlopend contact hebben. Lekker op tijd om te melden, omdat veel ploegen al behoorlijk vol zitten. En het zullen de mindere renners zijn, die mogen vertrekken daar.
El Lute


Geregistreerd: 08-12-2007
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 6 sep 2011 20:53
Vandaag de 1e overwinning van een Argentijn in een grote ronde. Haedo.
Heb zitten kijken via ESPN waar 2 verslaggevers goed werk afleverden.
Zat me alleen te ergeren aan eentje die maar bleef doorhameren dat dit wel eens een aankomst kon zijn voor Haedo.
Dacht doe nu maar rustig want kan alleen maar teleurstelling opleveren.
Wint die Haedo, man werd helemaal gek.
Programma direct om gegooit om Haedo live in de uitzending te krijgen. Mooi allemaal. Zijn jongere broertje rijdt sinds kort voor dezelfde ploeg. Vind wel een mooie Vuelta moet ik zeggen.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 10 sep 2011 09:54
Citaat:
Vandaag de 1e overwinning van een Argentijn in een grote ronde. Haedo.
Heb zitten kijken via ESPN waar 2 verslaggevers goed werk afleverden.
Zat me alleen te ergeren aan eentje die maar bleef doorhameren dat dit wel eens een aankomst kon zijn voor Haedo.
Dacht doe nu maar rustig want kan alleen maar teleurstelling opleveren.
Wint die Haedo, man werd helemaal gek.
Programma direct om gegooit om Haedo live in de uitzending te krijgen. Mooi allemaal. Zijn jongere broertje rijdt sinds kort voor dezelfde ploeg. Vind wel een mooie Vuelta moet ik zeggen.
Een mooie overwinning voor Haedo natuurlijk, maar we mogen niet vergeten dat er veel geluk bij kwam kijken. De gebroeders Haedo hebben wel de pech dat ze het voornamelijk zelf moeten uitzoeken in de sprint.
Boss


Geregistreerd: 01-03-2012
Forum berichten: 13
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 8 maa 2012 12:39
Wat is er met Gilbert aan de hand? Gewoon lossen in de tireno adriatico dit is niet dezelfde gilbert als vorig jaar
+ Nieuw bericht <<<   <   24  |  25  |  26  |  27  |  28  |  29  |  30  |  31  |  32   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.987.766 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Buitenlandse competities & andere sporten » Overige Continenten & Sporten » Wielrennen
Ga
Zoeken: