Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Amusement » DVD films
Ga
Zoeken:

Onderwerp: DVD films
Maker: LucasBekeken: 29230
Status: InactiefBerichten: 398
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Kaboem!


Geregistreerd: 26-08-2007
Forum berichten: 1743
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 sep 2007 18:44
En die sexschuren? Die zijn er nog wel?
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 sep 2007 18:51
Ja, gelukkig nog wel. Maar niet meer dan 5. Nu zijn het er nog 7, geloof ik.
Kaboem!


Geregistreerd: 26-08-2007
Forum berichten: 1743
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 sep 2007 18:53
Het is toch godsgeklaagd dat alles zo aan banden wordt gelegd. Waarom zijn die bioscoop, videotheek en disco gesloten? Wordt steeds minder een dorp voor jongeren zoals jij zo, 343!
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 sep 2007 19:49
Citaat:
Het is toch godsgeklaagd dat alles zo aan banden wordt gelegd. Waarom zijn die bioscoop, videotheek en disco gesloten? Wordt steeds minder een dorp voor jongeren zoals jij zo, 343!

Ach, ik ben gelukkig al ouder! ance2:
Allemaal nieuwbouw, Kaboem! Ze bouwen als gekken in Hulst.


Citaat:
Discotheek verdwijnt uit Hulst

Bron: pzc.nl

HULST - De binnenstad van Hulst raakt na de sluiting van de bioscoop eerder dit jaar opnieuw een uitgaansgelegenheid van naam kwijt. Discotheek Champs Disques aan het Cornelis de Vosplein sluit definitief de deuren. De jeugd uit Hulst en omgeving kan morgen voor de allerlaatste keer terecht in de discotheek.

Zie ook:
Bart(17): 'Ze pakken alles van ons af'

Eigenaar Gerard Jonkman laat weten dat hij onder druk van de toegenomen veiligheidseisen geen kans meer ziet tot een gezonde exploitatie van een discotheek in Hulst. Burgemeester Mulder verplichtte de discotheekuitbater eind vorig jaar op straffe van sluiting portiers aan te stellen om de veiligheid in de uitgaansgelegenheid te garanderen.

Jonkman laat de discotheek de komende maanden verbouwen. "We gaan nog wel horeca doen, maar gooien het over een andere boeg", legt hij uit. "We denken aan een loungecafé of een bar als de Jonkvrouw boven de discotheek. Misschien gaan we iets met recepties of andere feesten doen. Eigenlijk staat het nog niet vast." De nieuwe horecagelegenheid opent omstreeks 1 december de deuren.

Na de sluiting van de discotheken net buiten de Graauwse Poort en aan de Paardenmarkt is Champs Disques jarenlang de enige discotheek in het Hulster uitgaansleven geweest. De sluiting van de Champs Disques betekent dan ook een groot gemis voor de (jongere) jeugd in de gemeente Hulst. Die kon sinds eind 2006 ook al niet meer terecht in een andere uitgaansgelegenheid met een rijke geschiedenis; Disco (Second) Love in Kloosterzande.

Merral Theaters maakte eind april dit jaar van de ene op de andere dag bekend dat bioscoopcomplex De Koning van Engeland aan de Houtemarkt de deur per direct ging sluiten. Daarmee kwam na ruim zeventig (!!!) jaar een einde aan de bioscoopvoorziening in Hulst. Bioscoopeigenaar/directeur R. van Steen participeert overigens wel in het plan van de Nijmeegse projectontwikkelaar Karel Rietbergen voor een nieuw vermaakscentrum in dezelfde omgeving. Dat project omvat de bouw van onder andere appartementen, twee bioscoopzalen en een theaterzaal die dienst kan doen als filmzaal. Het complex moet er in de loop van 2009 staan. Jonkman draagt 'de sjamps', zoals de disco in de volksmond beter bekend staat, zaterdag symbolisch ten grave op een besloten feest met een koffietafel voor genodigden.



Citaat:
Sloop panden Bierkaai Hulst

Bron: bndestem


Zaterdag 4 augustus 2007 - HULST - De Bierkaaistraat en Overdamstraat in Hulst worden eindelijk een 'kopje kleiner' gemaakt.

Vanaf maandag 20 augustus gaan alle panden tussen deze beide straten vanaf de Dubbele Poort tot en met de voormalige videotheek tegen de vlakte.

De sloopwerkzaamheden nemen twee weken in beslag.

In de te slopen panden is nog asbest aanwezig. Met het verwijderen van dit spul wordt op maandag 13 augustus gestart. Waarschijnlijk zijn geen extra veiligheidsmaatregelen nodig tijdens de verwijdering van het asbest.

De panden worden tot op de begane grond afgebroken. Wat onder de grond zit, blijft voorlopig nog zitten en wordt daar waar nodig aangevuld met zand.

Het vrijkomende gebied wordt gebruikt als werkterrein tijdens de bouw van de appartementen op de hoek Bierkaaistraat, Godsplein en Dubbele Poort. Hier worden 39 appartementen gebouwd in opdracht van de Woonstichting Hulst.

De bouw van de appartementen is het tastbare begin van het stadsvernieuwingsproject De Nieuwe Bierkaai. De afgelopen jaren is gebruikt om plannen te maken, aan te passen of te verfijnen en oude panden aan te kopen. De Nieuwe Bierkaai moet de verpauperde omgeving tussen Dubbele Poort en 's Gravenhofplein een impuls geven.

Het is nog niet duidelijk of het vrijkomende gebied archeologisch wordt onderzocht. Dat is ook nog niet nodig omdat het gebied als bouwterrein wordt gebruikt. Het duurt nog een tijd voordat dit gebied wordt ontwikkeld.

Gemeentelijk archeologie-adviseur Nathalie van Jole adviseerde de gemeente eind juni om alleen uitgebreide archeologische onderzoeken uit te voeren als het vermoeden bestaat dat ouder materiaal dan de vijftiende eeuw wordt gevonden. Dit om de archeologische kosten die de gemeente nog moet maken, enigszins binnen de perken te houden. De gemeente Hulst wil bij het Rijk een subsidieaanvraag indienen voor de archeologische kosten van het stadsvernieuwingsplan. Volgens Van Jole wemelt het van de plaatsen met hoge archeologische verwachtingen. Zo is onlangs op het bouwterrein op de hoek van de Bierkaaistraat en Godsplein een uniek ambachtelijk kwartier blootgelegd.

Alle panden tussen de Bierkaaistraat en Overdamstraat vanaf de Dubbele Poort tot aan de voormalige videotheek in Hulst gaan eindelijk tegen de vlakte.
Kaboem!


Geregistreerd: 26-08-2007
Forum berichten: 1743
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 sep 2007 20:05
Citaat:
Jonkman laat de discotheek de komende maanden verbouwen. "We gaan nog wel horeca doen, maar gooien het over een andere boeg", legt hij uit. "We denken aan een loungecafé of een bar als de Jonkvrouw boven de discotheek. Misschien gaan we iets met recepties of andere feesten doen.


Gatverdamme, 343, dit betekent gewoon dat het een kaktent wordt voor hippe dertigers die hun kinderen 's avonds in de steek laten en gaan schuren tegen de hippe kakmadam van de buren.

Die types hebben natuurlijk veel meer te besteden dan die mosseljongeren. Die Jonkman ziet kans om meer geld te pakken over de rug van die jongeren die nog hun eerste partner moeten vinden. Lekker dan. Het dorp dreigt verscheurd te raken door zo'n goudzoeker.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 sep 2007 20:13
Het blijft een gok voor die Jonkman. Die disco liep op rolletjes. Wat moeten die jongeren nu doen? Gangs vormen? Hulst Oost tegen Hulst West?
Kaboem!


Geregistreerd: 26-08-2007
Forum berichten: 1743
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 sep 2007 20:32
Heroïne spuiten. Er zit niks anders op.
Lucas


Geregistreerd: 19-08-2007
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 sep 2007 20:38
Kutregering!
Kaboem!


Geregistreerd: 26-08-2007
Forum berichten: 1743
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 sep 2007 20:42
We zitten gevangen in het harnas van de EU. Dit voorbeeld van 343 is nog maar het topje van de ijsberg. Ik red me wel, maar onze kinderen?
Lucas


Geregistreerd: 19-08-2007
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 sep 2007 21:44
Staatsagressie!
Anonymous


Geregistreerd: 02-02-2010
Forum berichten: 4060
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 22 sep 2007 00:26
Delta Farce, leuke comedie over 3 losers die verscheept worden naar Irak maar per ongeluk in een Mexicaans dorpje terecht komen dat wordt geterroriseerd door een bandiet met de naam Carlos Santana.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 22 sep 2007 11:49
http://www.imdb.com/title/tt0800003/
Lijkt me een toppertje! NOT! :crazy: XD
Anonymous


Geregistreerd: 02-02-2010
Forum berichten: 4060
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 22 sep 2007 13:30
Ik hou niet van komedies, maar hier heb ik toch wel een paar keer hard moeten lachen 343.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 22 sep 2007 13:41
Ik ook niet. Ja, heb ik ook wel eens; films die ik heel grappig vind, maar toch ook niet in de smaak vallen bij het grote publiek (The Burbs, Mouse Hunt, Office Space, Addams Famliy Values), maar een 2,4? Wow. De nieuwe Ernest?
Anonymous


Geregistreerd: 02-02-2010
Forum berichten: 4060
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 22 sep 2007 13:43
Nou, het zal nooit een cultstatus bereiken, maar ik vond het wel anderhalf uur aangenaam 'mindless' vermaak. Misschien wordt ie beter na een jointje, maar aangezien ik niet blow zal ik dat niet kunnen testen.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 22 sep 2007 13:52
Die andere films heb ik ook zonder een joint gezien en ik lag evengoed dubbel, hoor. XD
Anonymous


Geregistreerd: 02-02-2010
Forum berichten: 4060
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 25 sep 2007 22:02
XP


http://nl.youtube.com/watch?v=-0uTN8hPpP0


Kaboem!


Geregistreerd: 26-08-2007
Forum berichten: 1743
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 25 sep 2007 22:03
Ik gok dat dar een joint bij nodig is.
Anonymous


Geregistreerd: 02-02-2010
Forum berichten: 4060
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 25 sep 2007 22:04
een openstaande geest volstaat
Kaboem!


Geregistreerd: 26-08-2007
Forum berichten: 1743
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 25 sep 2007 22:07
Hmmm. Ik heb liever die joint.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 25 sep 2007 22:22
Ik denk dat 40 gram wiet opgerold in een A4-tje deze film nog niet grappig maakt, Kaboem!
Anonymous


Geregistreerd: 02-02-2010
Forum berichten: 4060
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 25 sep 2007 22:23
jij zou hem beter eens bekijken ........ stoere vent
Kaboem!


Geregistreerd: 26-08-2007
Forum berichten: 1743
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 25 sep 2007 22:25
Zie je, dat bedoel ik. Als iemand het weet is het 343 wel. Ik bespaar me de moeite om naar een shop en videotheek te rennen. Echt wel!
Anonymous


Geregistreerd: 02-02-2010
Forum berichten: 4060
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 25 sep 2007 22:26
343 gaat af op de mening van de modale nederlander
Kaboem!


Geregistreerd: 26-08-2007
Forum berichten: 1743
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 25 sep 2007 22:27
343 is die modale Nederlander, Curlie!
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.003.806 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Amusement » DVD films
Ga
Zoeken: