Auteur
|
Bericht
|
steffanh6

Forum berichten: 8
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 29 jul 2008 13:30
|
|
Lucas,
Wielaert is leuk voor een club als FC Twente maar bij Ajax past hij gewoon niet omdat hij volgens mij nog nooit opgeroepen is voor Oranje dat zegt dan toch al genoeg?
|
steffanh6

|
Geplaatst: Di 29 jul 2008 13:32
|
|
Citaat: Voor 1,5 miljoen is het een leuke bankzitter. Het is niet zo dat we nu de verlosser binnenhalen en hij is al 29, meer is hij gewoon niet waard.
Volgens mij had ik gelezen dat hij 28 jaar was maar ik kan het ook fout hebben
|
Lucas

Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Di 29 jul 2008 13:52
|
|
Wouters was ook al een heel eind in de 20 én nooit opgeroepen voor oranje toen hij naar Ajax kwam. Ajax heeft behoefte aan iemand die de achterhoede neerzet en zijn medeverdedigers stuurt en corrigeert. Naast dat Wielaert gewoon een goede verdedigender is, heeft Wielaert die kwaliteiten. Een heel goede zet van van Basten als het lukt die jongen te halen
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 29 jul 2008 13:58
|
|
Wouters was net 26 jaar en al jaren een zeer goede kracht voor utrecht. Hij heeft notabene als Utrechtenaar zijn debuut gemaakt in Oranje onder Rijvers. Danny Blind was ook al een international toen hij naar AJAX ging.
Wielaert is absoluut niet van dat niveau. Ook niet van het niveau JW en DB toen ze nog bij hun vorige clubs Utrecht en Sparta speelden.
|
Lucas

|
Geplaatst: Di 29 jul 2008 13:59
|
|
Ik zeg ook niet dat Wielaert van het nivo Wouters is. Ik zeg dat Wielaert een meer dan behoorlijke verdediger is en precies die kwaliteiten meebrengt waar Ajax schreeuwend behoefte aan heeft
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 29 jul 2008 14:04
|
|
Valt wel mee. AJAX zoekt naar die kwaliteiten, zeker, maar ik kan er niet bij dat AJAX echt niets beters kan halen dan Wielaert.
|
Janta

Forum berichten: 243
|
Geplaatst: Di 29 jul 2008 14:06
|
|
Citaat: Waarom niet? Wielaert is gewoon een degelijke verdediger, en belangrijker, hij coacht zijn medeverdedigers Bij subtopper Twente was hij de leider maar bij Ajax moet hij zijn rol t.o.v. Silva/ Oleguer /Vermaelen/ Vertonghen weer moeten bewijzen en dat ligt wel een niveau hoger en de druk zal vele malen hoger zijn. We hebben het wel over Ajax of zijn we zo genivileerd dat we ons spiegelen aan subtoppers als b.v. H.veen, Groningen of Twente???
|
Lucas

|
Geplaatst: Di 29 jul 2008 14:20
|
|
De verdediging van Ajax is slechter dan die van Twente
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 29 jul 2008 14:25
|
|
Kan misschien zijn, maar willen we naar hetzelfde niveau als dat van Twente? Absoluut niet. We willen naar een hoger niveau. De sterkte lag ook op het middenveld van Twente.
|
steffanh6

|
Geplaatst: Di 29 jul 2008 14:29
|
|
Maar dan nog dat die verdediging beter is, Wielaert voegt niks toe vind ik...
|
Janta

|
Geplaatst: Di 29 jul 2008 14:29
|
|
Citaat: Kan misschien zijn, maar willen we naar hetzelfde niveau als dat van Twente? Absoluut niet. We willen naar een hoger niveau. De sterkte lag ook op het middenveld van Twente. Is Ajax zo diep gezonken dat ze zich gaan afspiegelen aan subtoppers, het moet vanaf heden omgekeerd zijn. Ajax heeft kapitalen geinvesteerd voor de aanval waarmee ze voorlopig uit de voeten kunnen en verwacht dat dit ook gedaan wordt met de verdediging anders wordt het weer voor de zoveelste jaar het onder geschoven kindje. Sinds het vertek van Maxwell, Grygere, Trabelsi en Escudé zijn er buiten Stam en Ogararu geen aankopen meer gedaan voor in de verdediging maar zijn er allemaal middenvelders daar uit nood neergezet.
|
steffanh6

|
Geplaatst: Di 29 jul 2008 15:23
|
|
Nu je het toch over Galásek hebt dit kwam ik tegen.
Citaat: Willem II grijpt naast Galásek
Geschreven op dinsdag, 29 juli om 08:23
Tomás Galásek heeft een aanbieding van Willem II naast zich neergelegd. De Tilburgse eredivisionist sprak afgelopen week met de clubloze middenvelder, maar slaagde er niet in om de 35-jarige Tsjech te overtuigen voor een hernieuwde samenwerking. "We kregen een tip van zijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer dat Tomás eventueel geïnteresseerd zou zijn", vertelt Andries Jonker, trainer en technisch directeur, op de website van Voetbal International. "Ik ben op bezoek geweest in Nürnberg. Het was een goed gesprek, maar Tomás heeft voor zijn gezin gekozen en komt niet naar Willem II."
Galásek speelde van 1996 tot 2000 in Tilburg. Hij maakte vervolgens in het kielzog van Co Adriaanse zijn opwachting bij Ajax en kwam sinds de zomer van 2006 uit voor 1.FC Nürnberg. Zijn contract met de uit de Bundesliga gedegradeerde club liep onlangs af
Misschien iets voor in de verdediging ?
Ik bedoel ook al zou hij maar 1 seizoen voetballen, hij is toch gratis. Je hoeft alleen maar zijn salaris te betalen. Want ik vind hem veel beter dan Wielaert.
Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=63735
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 29 jul 2008 15:49
|
|
Galasek is absoluut geen verdediger, steffanh6. Is geen leider. Ik was blij dat AJAX van hem verlost was.
|
steffanh6

|
Geplaatst: Di 29 jul 2008 16:02
|
|
Nou volgens mij toen in de Ajax-tijd speelde hij wel eens in de verdediging als ik het goed heb.
|
Jeroen

Forum berichten: 672
|
Geplaatst: Di 29 jul 2008 16:19
|
|
Ik kan me eigenlijk geen wedstrijden voor de geest halen waarin hij in het hart van de verdediging stond. Want dat is de positie waar je hem eventueel zou willen zien nietwaar? Galasek is een controlerende middenvelder en beschikt niet over de kwaliteiten om in welke hoedanigheid dan ook een verdedigende rol te spelen.
|
steffanh6

|
Geplaatst: Di 29 jul 2008 16:23
|
|
Ik kan het ook fout hebben.
Een vergissing is menselijk nietwaar?
|
El Chícharito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Di 29 jul 2008 17:54
|
|
Galasek was een controlerende man inderdaad, nooit verdediger gespeeld. Maar ik snap zoiezo niet dat je hem nog wil terugzien, maar dat terzijde. Ik zou graag Oleguer zien en dan een talent uit Argentinië als back-up. En nee Thomas, géén Madaina haha
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 29 jul 2008 19:09
|
|
Citaat: Wielaert zit woensdag om de tafel met Ajax
EXCLUSIEF - FC Twente mag dan een eerste Ajax-bod op Robbie Wielaert hebben afgeslagen. De verdediger meldt zich woensdag wél al in Amsterdam voor een onderhoud.
Wielaert heeft er geen geheim van gemaakt de overstap naar Ajax te zien zitten. De 29-jarige verdediger ziet de verhuizing van FC Twente naar Amsterdam als een stap omhoog. Hij moest afwachten tot de clubs tot een vergelijk zouden komen.
Dat Wielaert nu met de Amsterdamse club een afspraak heeft, impliceert dat er een akkoord tussen FC Twente en Ajax over een afkoopsom op handen is. De verdediger mag immers volgens de FIFA-reglementen alleen praten met een andere club met toestemming van de Tukkers.
FC Twente heeft een eerste bod, dat naar verluidt twee miljoen euro was, afgeslagen. 'Voor de bedragen waarover we nu praten, is het onmogelijk een vervanger te halen', zegt voorzitter Joop Munsterman deze week in Voetbal International. Wielaert heeft nog een contract tot medio 2010 in Enschede
Vi.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 29 jul 2008 19:12
|
|
Dat gaat dus door. Het beste er maar van hopen dan maar. Een typisch Blind-aankoop (Van Halst)
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Di 29 jul 2008 21:24
|
|
Henk Van Ginkel zal zich wel een hoedje lachen. Eerst afgelopen winter al Bruno Silva binnemanouvreren voor een veel te hoge prijs en nu dus ook nog Rob Wielaert naar Ajax. Maargoed dat alles dan Linse een extra dienst bewijzen in het halen van Loovens, dat dat een goedmakertje zou zijn voor het cooperatief handelen met Aissati lijkt me overduidelijk. Waarschijnlijk heeft Linse zelfs zelf die naam op tafel gegooid.
|
wwe-marijn

Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Wo 30 jul 2008 18:03
|
|
Ik ben hier wat terughoudend over. Tuurlijk is hij een goede speler. Maar ik betwijfel ten zeerste of Ajax hier vooruit op gaat. Er moeten vast wel betere alternatieven haalbaar zijn.
|
Janta

|
Geplaatst: Do 31 jul 2008 09:36
|
|
'Geen contact meer met Wielaert'
Volgens de regionale krant Tubantia heeft Danny Blind zich na het eerste bod niet meer gemeld bij FC Twente voor nieuwe onderhandelingen. Volgens de voorzitter van die club blijft Wielaert dan ook gewoon bij FC Twente en is hij niet te koop. De zaakwaarnemer van Ajax zegt de laatste dagen ook niets van Ajax te hebben vernomen.
Bron: Tubantia
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 31 jul 2008 10:36
|
|
Come on! Wanneer moet Twente spelen in de vCL?
|
Lucas

|
Geplaatst: Do 31 jul 2008 10:45
|
|
Jij was toch tegen de komst van Wielaert?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 31 jul 2008 11:14
|
|
Ja, daarom juist. Wielaert is niet meer aantrekkelijk voor AJAX als hij speelt voor Twente in de vCL.
|