Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Eyong Enoh
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Eyong Enoh
Maker: RiejuhBekeken: 48655
Status: InactiefBerichten: 655
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 26-02-2008
Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 8 sep 2008 20:28
Ken deze jongen niet al te goed, kan iemand iets meer over deze jongen vertellen? Wat is jou indruk van zijn kwaliteiten?
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 8 sep 2008 20:48
Ik denk dat niemand deze jongen ooit heeft zien spelen. De Zuid-Afrikaanse competitie is immers moeilijk te volgen.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 9 sep 2008 00:44
Deed hij gisteren mee met de training bij het tweede, Skilled? Zo ja, hoe deed hij het?
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 9 sep 2008 00:53
Ik was maar heel kort gaan kijken en kon dus niet iedereen identificeren want de B1 stond toen op het punt van beginnen. Kan het niet met zekerheid zeggen maar volgens mij deed ie toen mee. Ook gesterkt door het feit dat ie vandaag niet van de partij was op de ochtendtraining met het eerste.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Vr 12 sep 2008 12:47
Is het al bekend wanneer Enoh ongeveer zijn verblijfsvergunning krijgt want hij traint volgens mij nog steeds niet mee met de selectie. Ik vind het toch een beetje vreemd dat hij is gehaald want met Lindgren hebben we een basisspeler voor de positie van verdedigende middenvelder en met Anita hebben we een goede back-up. Dan kunnen ook Vertonghen en Sno daar als het moet spelen dus waarom een extra verdedigende middenvelder? Ik vind het wel leuk dat er nu een Ajax CT speler is gehaald voor de selectie want op Claasen zullen we nog een tijdje moeten wachten en Lewis gaat het nooit halen. Ik had alleen liever dat Marco Booysen had gekocht aangezien hij een fysiek sterke verdediger is die Ajax nu zeker kan gebruiken. Ook Doutie en Scott zou ik graag nog een keer op stage zien komen bij Ajax aangezien zij beide niet fit waren toen ze de vorige keer op stage kwamen. Sowieso begrijp ik niet waarom andere Nederlandse clubs (subtoppers) niet kijken naar spelers als Doutie, Booysen, Ngobeni en Scott aangezien ze niet duur zijn, behalve het non-EU salaris.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 12 sep 2008 16:06
Om antwoord te geven op je vraag, JD:

Citaat:
Enoh meldt zich mogelijk dit weekend bij A-selectie

Eyong Enoh zal wellicht dit weekend kunnen aansluiten bij de selectie van Marco van Basten. De overgenomen middenvelder van Ajax Cape Town heeft nog altijd geen werkvergunning kunnen verkrijgen en verblijft momenteel nog in Zuid-Afrika. Maar volgens Van Basten ‘zit er schot in de zaak’ en is de komst van de speler uit Kameroen aanstaande.

Ajax meldt op haar website dat hij zich misschien zaterdag bij de groep kan aansluiten. Of hij dan direct zal worden opgenomen in de selectie van de competitiewedstrijd tegen Roda JC is onduidelijk. Momenteel kamp Ajax met de nodige personele problemen op het middenveld. Zo kan Van Basten niet beschikken over Ismaïl Aissati (knie) en de Spanjaard Gabri (enkel). Evander Sno is wel inzetbaar, nadat zijn rode kaart tegen Willem II werd geseponeerd.


Ajax.nieuwslog.nl

Daarnaast heeft Blind aangegeven dat Enoh een volwaardig lid van de A-selectie wordt.
Jobo


Geregistreerd: 23-02-2008
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 13 sep 2008 12:11
van Basten heeft in de telegraaf aangegeven dat deze speler een bedreiging vormt voor de vaste middenvelders van Ajax 1.

Hij doet dus volledig mee in de eerste selectie.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 15 sep 2008 13:04
Hij zou zich dus vandaag bij de selectie moeten voegen.
AFCA82


Geregistreerd: 15-09-2008
Forum berichten: 363
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 15 sep 2008 13:09
Nou ik ben benieuwd of het een daadwerkelijke versterking is. Van Basten heeft dat inzicht denk ik toch zo om dat in te schatten.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 15 sep 2008 13:09
Wellicht dat hij alvast een wedstrijd mee kan doen met Jong Ajax tegen Jong NEC.
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 15 sep 2008 15:22
Hopelijk kan de jongen wel een aardig balletje trappen en niet alleen goed verdedigen ala Yakubu. Verder zou ik het niet heel erg vinden als het een echte bandiet is en hem tegen Feyenoord al laten spelen. Daarmee verras je de tegenstander, en Gio speel je toch wel uit die wedstrijd. Laat hem daar maar op vastbijten. Ik ken hem niet, maar naar aanleiding van verhalen die ik hoorde, is het een echte bijtertje die tot op zijn tandvlees doorgaat en bovenop de tegenstander kruipt. Ideaal als je straks een sterke nummer 10 tegen krijgt, en laat hem dan maar lekker die boel afzagen. Lekker om hem erbij te hebben.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 15 sep 2008 16:24
Hij komt dus later deze week.
AFCA82


Geregistreerd: 15-09-2008
Forum berichten: 363
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 16 sep 2008 08:16
Nee tegen 010 moet hij zeker nog niet spelen dat zou v basten toch ook nooit doen, hij moet toch eerst wennen aan alles hier!
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 16 sep 2008 17:24
Ajax meldt dat-ie inmiddels in Amsterdam is en heeft getraind. Hij gaat nog niet mee naar Servië.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 16 sep 2008 21:36
Eyong Enoh zal waarschijnlijk zijn debuut maken tegen Jong AZ
AFCA82


Geregistreerd: 15-09-2008
Forum berichten: 363
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 17 sep 2008 08:26
Prima ja, laat hem eerst maar even meetrainen en wennen aan alles en zijn wedstrijdjes spelen in jong ajax...
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 20 sep 2008 09:47
Citaat:
Tegen Borac werd Evander Sno na een zwakke beurt gewisseld voor Rasmus Lindgren, maar ook de Zweed heeft de staf nog niet overtuigd. Het zou typisch iets voor Ajax en voor de coach Van Basten zijn als de onbekende Kameroense aanwinst Eyong Enoh in zijn eerste week gelijk zijn debuut maakt in een topwedstrijd. Van Basten is in elk geval erg gecharmeerd van de 22-jarige fysiek sterke middenvelder die intern wordt betiteld als ‘een type Makélélé.’


AD Sportwereld
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 20 sep 2008 11:38
Interessant zeg. Zou een geweldige impuls kunnen betekenen, als dit waar is.

Wat verder onder dat gedeelte staat trouwens dat Van Basten had gehoopt dat Gabri fit zou zijn voor de Klassieker. Nu had ik voor het seizoen hier al voorspeld dat Gabri het onder Van Basten moeilijk zou krijgen en ik betwijfel dan ook dat Van Basten zo gecharmeerd is van Gabri. Het zou dus kunnen betekenen dat hij ook ontevreden is over Lindgren en Sno. Bijzonder, want tot dusver dit seizoen is Sno de enige controlerende speler die hij belangrijk heeft willen maken.

Het zou toch apart zijn als Van Basten straks met Lindgren, Sno en Gabri drie spelers heeft van wie hij niet echt gecharmeerd (meer) is en hij uitkomt bij ene Enoh.

Dit schrijft Ajax.nl overigens:

Citaat:
Enoh sluit aan bij het eerste

Amsterdam, 19 sep 2008

Eyong Enoh trainde vrijdagmiddag mee met de selectie van Ajax 1. Voor de Kameroener was het zijn eerste oefensessie met het eerste sinds hij terug is uit Afrika.

Enoh tekende na een geslaagde stageperiode begin september een contract tot medio 2010 bij Ajax. De van Ajax Cape Town overgenomen middenvelder keerde vervolgens even terug naar Afrika om alles te regelen en meldde zich deze week weer bij de ArenA. Omdat de selectie in Servië was, sloot hij vrijdagmiddag pas aan bij zijn nieuwe collega's.

Terwijl de spelers die donderdag in de basis stonden tegen FK Borac een rustige hersteltraining afwerkten, deed Enoh mee met de ‘reservegroep’. Hij maakte in de partijtjes een gretige indruk. Of hij zondag meteen afreist met de selectie naar Rotterdam voor de wedstrijd tegen Feyenoord is nog niet zeker.
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 20 sep 2008 12:18
Als het zo'n typische Afrikaanse voetballer is die er alles voor geeft, gebruiken. Vertel hem nog maar hoe belangrijk deze match bij de supporters is en die jongen is niet stil te krijgen. Hopelijk hebben we zo'n echte pitbull in ons team, die het shirt van de tegenstander kapot bijt als het moet.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Za 20 sep 2008 16:27
Twee wedstrijden en Gabri, Sno en Lindgren worden al weer afgeschreven Thomas? Lekker is dat, ik haat dit soort stemmingmakerij en ik denk dat Marco pas na de winter precies weet wat hij wilt. Ik weet wel wat ik wil en dat is dat Huntelaar na dit seizoen wordt verkocht (zodat Ajax er nog iets aan over houdt) en dat Ajax dan met Sulejmani en Suarez in de spits gaat spelen met daarachter een middenveld van Sno/Sarpong (licht aan de tegenstander of je aanvallender moet spelen of verdedigender), Lindgren, Aissati en Gabri/Siem de Jong.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 20 sep 2008 16:36
Ik schrijf niemand af. Ik heb mijn mening. Voorafgaand aan het seizoen gaf ik al aan dat het me niets zou verbazen wanneer Gabri dit seizoen het kind van de rekening zou worden onder Van Basten. En in Sno zag ik het vooraf ook niet zitten. Hij doet het tot nu toe verdienstelijk, maar een geweldenaar is het natuurlijk niet.

Lindgren zit in een vormdip. Dat is dan wel weer een jongen waar ik het van begin af aan in zag zitten.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 20 sep 2008 18:20
Lindgren moet zich richten op de positie die Vertonghen nu speelt.Sno is een andere type speler dan Lindgren.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 20 sep 2008 21:20
Zowel Sno als Oleguer zijn aankopen die Ajax niet beter maken en waar ik het niet in zie zitten. Als Ajax vooraf slim was geweest dan had het beide spelers niet gehaald en van het geld dat nog over was na de transfer van Sulejmani een goede speler/verdediger van gekocht. Ondanks dat men behoefte had aan iemand met body en fysiek op het middenveld. Sno heeft geen toegevoegde waarde en zal in de toekomst niet veel meer opbrengen of zelfs minder dan de som die Ajax voor hem heeft betaald. Oleguer zal in de toekomst geen restwaarde meer hebben.
Jobo


Geregistreerd: 23-02-2008
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 20 sep 2008 22:41
Citaat:
Zowel Sno als Oleguer zijn aankopen die Ajax niet beter maken en waar ik het niet in zie zitten. Als Ajax vooraf slim was geweest dan had het beide spelers niet gehaald en van het geld dat nog over was na de transfer van Sulejmani een goede speler/verdediger van gekocht. Ondanks dat men behoefte had aan iemand met body en fysiek op het middenveld. Sno heeft geen toegevoegde waarde en zal in de toekomst niet veel meer opbrengen of zelfs minder dan de som die Ajax voor hem heeft betaald. Oleguer zal in de toekomst geen restwaarde meer hebben.


Ben met je eens dat Oleguer nog niet heel erg sterk oogt. Het is een beetje meehobbelen tot nu toe.
Ik zie het wel in Sno zitten. Is geloof ik een jaar of 22. Dit is een speler die Ajax wel iets extra's geeft zo door het seizoen heen. Heel goed voor de brede selectie.
Maurice


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Hoofddorp/Apeldoorn
Geplaatst: Zo 21 sep 2008 10:26
Citaat:
Is geloof ik een jaar of 22.


21, in mei is hij pas weer jarig.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.005.879 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Eyong Enoh
Ga
Zoeken: