Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Evander Sno
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Evander Sno
Maker: ajacied18Bekeken: 27103
Status: InactiefBerichten: 395
+ Nieuw bericht <<<   <   8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
DIMC85


Geregistreerd: 27-03-2009
Forum berichten: 1585
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Haarlem
Geplaatst: Do 6 mei 2010 10:08
Ik denk ook dat het verhuren wordt, vraag me af wie hem wil hebben.
Bij Celtic was hij altijd wel van waarde geloof ik misschien dat hij daardoor nog een goede naam heeft in Schotland, dat een kleinere club daar hem wil huren.
Empulse


Geregistreerd: 26-08-2009
Forum berichten: 917
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Kopenhagen
Geplaatst: Do 6 mei 2010 10:11
Als Wielaert, Kennedy en Sno aan het eind van volgend seizoen vertrekken, dan is dat reden genoeg om een feestje te vieren. Overigens, de fans op het Bristol City forum lijken het spijtig te vinden dat Sno vertrekt.
DIMC85


Geregistreerd: 27-03-2009
Forum berichten: 1585
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Haarlem
Geplaatst: Do 6 mei 2010 10:13
Citaat:
Als Wielaert, Kennedy en Sno aan het eind van volgend seizoen vertrekken, dan is dat reden genoeg om een feestje te vieren. Overigens, de fans op het Bristol City forum lijken het spijtig te vinden dat Sno vertrekt.


Plaats is wat citaten als je wilt ben wel benieuwd?
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 mei 2010 10:18
Citaat:
Ik weet niet of dat een optie is. Dat zou je natuurlijk net zo goed bij Wielaert of Kennedy kunnen doen. Alleen wordt het dan een dure grap. Misschien kan je nog iets van een huursom ontvangen om de salaris voor een klein stuk te dekken.

Nou, duur grapje....wat is goedkoper? Het hele jaar nog het salaris betalen of iedere partij wat inleveren om zo gelijk uit elkaar te gaan?
Empulse


Geregistreerd: 26-08-2009
Forum berichten: 917
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Kopenhagen
Geplaatst: Do 6 mei 2010 10:34
Citaat:
Shame Sno was never given a run of games in his best position rather than being pushed out on the left wing.


Citaat:
shame about sno. a classy player. Will be playing at the highest level at the peak of his career I'm sure.


Citaat:
As for Sno - I'm a little surprised, I would have thought that he was a Coppell type of player. Different, good on the ball and hard to disposess. Has a goal or two him and very classy when allowed to play. Coppell would have got the best out of him I reckon. Shame if the EP are right about him leaving AG.


Citaat:
I don't think we've seen the last of Sno. He is a qualty young player and under the right management will rise through in football. Maybe the management wasn't right, maybe English football wasn't right for him!


Citaat:
Funny really I saw the Ajax game and thought he was outstanding and I also considered us to be very lucky to signing him. Saying that as the season went on and I stand by this I thought his best position for us would have been upfront.


Citaat:
Many criticised him for slowing down play but I think with his strength and ability to lay off passes I honestly feel if he would have played as more of a target man (Not hoofing balls) type player it would of ment midfield could have caught up and we could of attacked from there.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 mei 2010 10:40
Het is volgens mij inderdaad pas voordeliger als het met wederzijds goedvinden is. Ik denk niet dat Sno zal instemmen. Als het via de rechter gebeurt moet je gewoon een ontslagvergoeding betalen, dan moet je nog steeds z'n salaris voor een jaar betalen.
Fregge


Geregistreerd: 18-04-2008
Forum berichten: 4313
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Veghel (Noord-Brabant)
Geplaatst: Do 6 mei 2010 10:44
Citaat:
Ik weet niet of dat een optie is. Dat zou je natuurlijk net zo goed bij Wielaert of Kennedy kunnen doen. Alleen wordt het dan een dure grap. Misschien kan je nog iets van een huursom ontvangen om de salaris voor een klein stuk te dekken.

Nou, duur grapje....wat is goedkoper? Het hele jaar nog het salaris betalen of iedere partij wat inleveren om zo gelijk uit elkaar te gaan?

Het verbreken van een contract kost toch een jaarsalaris aan die speler? Plus nog kosten voor de zaakwaarnemer.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 mei 2010 10:48
Citaat:
Nou, duur grapje....wat is goedkoper? Het hele jaar nog het salaris betalen of iedere partij wat inleveren om zo gelijk uit elkaar te gaan?


Waarom zou Sno in hemelsnaam willen inleveren?
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 mei 2010 10:55
Citaat:
Nou, duur grapje....wat is goedkoper? Het hele jaar nog het salaris betalen of iedere partij wat inleveren om zo gelijk uit elkaar te gaan?


Waarom zou Sno in hemelsnaam willen inleveren?

Indien Sno genoegen neemt met percentage X van zijn huidige salaris als afkoopsom en hij met zijn transfervrije status een nieuwe club kan vinden waar zijn nieuwe salaris + percentage X hoger is dan zijn huidige salaris.

Ligt echter totaal niet voor de hand, waardoor Sno waarschijnlijk ala Luque zijn laatste contractjaar ergens op huurbasis mag gaan slijten.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 mei 2010 10:56
Sno kan nu lekker een jaartje cashen en daarna is hij alsnog transfervrij. Dan vindt hij echt wel een mooie club en krijgt hij dat tekengeld alsnog.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 mei 2010 11:02
Citaat:
Nou, duur grapje....wat is goedkoper? Het hele jaar nog het salaris betalen of iedere partij wat inleveren om zo gelijk uit elkaar te gaan?


Waarom zou Sno in hemelsnaam willen inleveren?
Stel...je krijgt de helft van je salaris mee en je kunt gelijk aan de slag bij een andere club...wat denk je? Wat is sportief en financieel beter voor jouw loopbaan?
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 mei 2010 11:22
Dat ene jaartje maakt voor hem weinig uit. Bovendien zal hij waarschijnlijk, uitgaande van zijn geringe kwaliteiten, nooit meer zo'n salaris krijgen als hij nu bij Ajax heeft. Dan kan hij dus beter nog een jaar cashen en daarna alsnog zijn transfervrije status gebruiken.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 13 sep 2010 21:16
Citaat:
Sno tijdens wedstrijd Jong Ajax onwel geworden

13/09/2010 20:15

Evander Sno is maandagavond tijdens een wedstrijd van Jong Ajax tegen Jong Vitesse/AGOVV tot twee keer toe gereanimeerd. De 23-jarige middenvelder kwam halverwege in het veld en na zeventien minuten in de tweede helft, bij een stand van 4-0 voor de Arnhemmers, zakte Sno ineens in elkaar.

'Het gebeurde op twintig meter van de dug-out van Ajax', aldus ooggetuige en trainer van Vitesse Theo Bos tegen Voetbal International. 'Er was geen bal in de buurt en het zag er meteen heel ernstig uit. De clubarts van Ajax was er meteen bij en die is begonnen met reanimeren.'

'Het hele voorval heeft ongeveer een half uur geduurd. Ik heb begrepen dat Evander twee keer helemaal weg is geweest en dat ze hij ook twee keer is gereanimeerd. De ambulances waren snel ter plekke en toen hij werd afgevoerd, schijnt hij bij kennis te zijn geweest. Het was enorm schrikken en laten we hopen dat het goed komt.'


Dat is inderdaad enorm schrikken, ik ben geen fan van Sno bij Ajax, maar ik hoop voor hem dat hij in ieder geval gezond door het leven kan als voetballer en zijn carrière kan voortzetten.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 13 sep 2010 21:18
Ik vrees ervoor dat zijn carrière als topsporter ook meteen over is. Geen enkele club gaat het risico nemen met een speler die dit heeft gehad. Voor Sno is het te hopen dat ze zo snel mogelijk er achter te komen wat er precies aan de hand is.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 13 sep 2010 21:19
Het zal moeilijker worden inderdaad, maar ook Kanu voetbalt nog, he.
Eerst de diagnose afwachten.
Fenix


Geregistreerd: 12-10-2009
Forum berichten: 240
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Ma 13 sep 2010 21:46
Citaat:
Ik vrees ervoor dat zijn carrière als topsporter ook meteen over is. Geen enkele club gaat het risico nemen met een speler die dit heeft gehad. Voor Sno is het te hopen dat ze zo snel mogelijk er achter te komen wat er precies aan de hand is.

Hartritme storingen leek het om te gaan.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 13 sep 2010 22:03
Maar de vraag is waar de hartritmestoornis vandaan komen. Zo lang je daar geen antwoord op, zal hebben moet je extra voorzichtig zijn.
Nr.10


Geregistreerd: 22-06-2008
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Hoorn
Geplaatst: Ma 13 sep 2010 22:12
Gelukkig voor Sno heeft hij nu een aantal vette contractjaren achter de rug. Goed voor hem dat hij niets heeft ingeleverd!
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 13 sep 2010 22:43
Volgens Nieuwsuur kan Sno alweer praten, en blijft hij in ieder geval tot morgen in het ziekenhuis.
Seduction


Geregistreerd: 26-01-2009
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 13 sep 2010 23:20
Citaat:
Ik vrees ervoor dat zijn carrière als topsporter ook meteen over is. Geen enkele club gaat het risico nemen met een speler die dit heeft gehad. Voor Sno is het te hopen dat ze zo snel mogelijk er achter te komen wat er precies aan de hand is.

Hartritme storingen leek het om te gaan.

Sinds wanneer wordt er bij hartritme stoornissen gereanimeerd?

Je kunt daar flink last van hebben, maar meestal ga je dan toch mee naar het ziekenhuis en krijg je onder narcose een electrische schok toegediend waardoor het hart weer in het normale ritme terugvalt?
Raaijkeweske


Geregistreerd: 08-01-2010
Forum berichten: 124
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Veghel
Geplaatst: Ma 13 sep 2010 23:31
Citaat:
Gelukkig voor Sno heeft hij nu een aantal vette contractjaren achter de rug. Goed voor hem dat hij niets heeft ingeleverd!


Waar slaan dit soort reacties nou weer op???
Denk s een beetje na voordat je zoiets post,
Ajax heeft Sno aangenomen, en niet andersom.Jij en ik zouden precies hetzelfde doen!!!

Dat je maar vlug opknapt Sno, en hopelijk je zelf blijft na dit alles.
Tevens veel sterkte voor zn familie.
Marco


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 13 sep 2010 23:47
Citaat:
Waar slaan dit soort reacties nou weer op???
Denk s een beetje na voordat je zoiets post

Of denk even na voordat je reageert, want in wezen zegt Nr. 10 niet iets aanstootgevends.
Raaijkeweske


Geregistreerd: 08-01-2010
Forum berichten: 124
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Veghel
Geplaatst: Ma 13 sep 2010 23:54
Dit zijn geen momenten om het over geld te hebben.
Dat bedoelde ik ermee.
Er is gelukkig meer in het leven als voetbal en geld.
Fregge


Geregistreerd: 18-04-2008
Forum berichten: 4313
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Veghel (Noord-Brabant)
Geplaatst: Di 14 sep 2010 00:00
't heeft me meer geschokt dan ik dacht. 't komt ineens zo dichtbij.
Marco


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 14 sep 2010 00:11
@Raaijkeweske

Dan had je dat in eerste instantie ook zo kunnen formuleren i.p.v. die verontwaardigde reactie te geven. Duidelijk dat zijn gezondheid voor alles gaat, net zoals het duidelijk zou moeten zijn waar Nr. 10 op doelt.
+ Nieuw bericht <<<   <   8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.983.521 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Evander Sno
Ga
Zoeken: