Auteur
|
Bericht
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 5 jan 2009 19:14
|
|
Citaat: +Morgen -15, zodat ik niet hoef te werken
- Het gaat later deze week weer dooien.
Werk je in de bouw Bart?
Dan denk ik dat je nog wel langer vrij hebt .
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 5 jan 2009 19:18
|
|
Citaat: ++ Even was ik heel blij......omdat ik probleemloos kon posten op AF......kreeg geen downloadmeldingen meer en zo.....Zou die Boudy dan toch?.......
-- De pret was van korte duur, want ik zit inmiddels weer volop allerlei opspringende venstertjes weg te klikken.....
Zucht......
Ik heb het geprobeerd, Ad.
http://www.ajaxfans.net/forum/viewtopic ... 9059#69059
|
El Lute

Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 02:16
|
|
Citaat: ++ Even was ik heel blij......omdat ik probleemloos kon posten op AF......kreeg geen downloadmeldingen meer en zo.....Zou die Boudy dan toch?.......
-- De pret was van korte duur, want ik zit inmiddels weer volop allerlei opspringende venstertjes weg te klikken.....
---------- Het word vannacht -15 graden.....dat betekent dat ik morgen weer de hele dag in maximaal -8 in een ijskoud magazijn mag gaan staan werken........met open deuren. 
Heb er de laatste dagen ook weer last van. Durfde het al niet te melden. Dit is het enige forum wat ik ken waar dat gebeurt.
----------- Het wordt vannacht +30 graden------met morgen uitschieters van richting +40 graden met misschien erzelfs boven.
Bloedheet, vandaag was ook van de zotte. Nog even aftellen en dan naar de Dakar Rally kijken.
Kom maar snel deze kant op Ad. (en neem Gallina maar mee).
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 02:24
|
|
Zie de Oleguer-topic voor hulp, El Lute. Misschien helpt dat.
|
El Lute

Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 02:30
|
|
Citaat: Zie de Oleguer-topic voor hulp, El Lute. Misschien helpt dat.
Heb het gezien, gracias en zal er morgen naar kijken. Zit nu ook weer achter een machine uit jaar 1800 of zo. Ben al bij dat die beetje werkt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 08:14
|
|
Ook voor Ad:
http://www.ajaxfans.net/forum/viewtopic ... wser#69242
Ik hoop verschrikkelijk dat het helpt, jongens.
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 11:08
|
|
--- Morgen het begin van een lange reeks tentamens.
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 11:12
|
|
Citaat: --- Morgen het begin van een lange reeks tentamens.
- Voor mij geen lange reeks maar ook ik heb er een aantal staan. Ik snap niet dat ze dat altijd plannen direct na een vakantie.
|
D_skilled

|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 11:14
|
|
Citaat:
- Voor mij geen lange reeks maar ook ik heb er een aantal staan. Ik snap niet dat ze dat altijd plannen direct na een vakantie.
Inderdaad, stelletje hufters zijn het. En dan krijg je ook nog een stuk of zeven tentamens op je bord. Toe maar!
|
Ad

Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 19:33
|
|
Citaat:
Da`s toch verdomd tof van die "Rooie" .....ik ga het vanavond gelijk proberen jongens.......ik hou julie op de hoogte.
|
Anonymous

Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 21:51
|
|

Zo vond ik hem gelukkig nog nooit terug, maar vandaag was het ijs krabben aan de binnenkant van de wagen ....
|
Ad

Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Wo 7 jan 2009 19:37
|
|
Leuk dat je er weer een keertje bent Curlie......
|
Leonel

Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Wo 7 jan 2009 22:35
|
|
Citaat: Vertel, AS!
Sorry Thomas helemaal vergeten!
Ik zal een deze dagen een foto van mijn kasteel erop zetten!
- Oeff koud hier man, 6 graden!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 7 jan 2009 23:20
|
|
Citaat:
Da`s toch verdomd tof van die "Rooie" .....ik ga het vanavond gelijk proberen jongens.......ik hou julie op de hoogte.
En, Ad?
|
Maurice

Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Do 8 jan 2009 01:57
|
|
+++ vanavond voor het eerst geschaatst in mijn hele leven.. en nog wel op de indoor schaatsbaan, met vijf dames!!!(waarvan 3 kind was) Het begon een beetje onwennig maar heb het toch 1,5 uur lang uitgehouden zonder te vallen, en wel met een behoorlijke vaart erin!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 8 jan 2009 08:25
|
|
+ Gelukkig geen paaltjes op de baan.
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Do 8 jan 2009 09:22
|
|
Citaat: +++ vanavond voor het eerst geschaatst in mijn hele leven.. en nog wel op de indoor schaatsbaan, met vijf dames!!!(waarvan 3 kind was) Het begon een beetje onwennig maar heb het toch 1,5 uur lang uitgehouden zonder te vallen, en wel met een behoorlijke vaart erin!
Vond je het leuk Maurice?
Ik vind schaatsen erg leuk. Om eerlijk te zijn vind ik mezelf best wel een natuurtalent. Ik kan dus best hard en de allereerste keer dat ik het deed ging het gelijk vloeiend. Vallen is er bij mij dan ook niet bij.
|
Maurice

|
Geplaatst: Do 8 jan 2009 11:06
|
|
Ja was echt leuk! Het was wel super druk, dus dat is waarom ik wel durfde... val ik tenminste niet zo op! Enigste wat minder is, is dat die schaatsen zo knellen aan je voet Maar dat schijnt normaal te zijn als je een maatje te klein aan doet!
|
D_skilled

|
Geplaatst: Do 8 jan 2009 12:02
|
|
Bij schaatsen is het een kwestie van 'the feeling' te pakken krijgen. Zodra dat gelukt is ben je niet meer te houden.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 8 jan 2009 12:50
|
|
Citaat: Ja was echt leuk! Het was wel super druk, dus dat is waarom ik wel durfde... val ik tenminste niet zo op! Enigste wat minder is, is dat die schaatsen zo knellen aan je voet  Maar dat schijnt normaal te zijn als je een maatje te klein aan doet!
Ik heb het een jaar of 8 geleden een keer gedaan op te grote schaatsen. Dat is ook geen pretje, kan ik je vertellen. Die klappen dan zo dubbel op je enkels, zeg maar.
|
Maurice

|
Geplaatst: Do 8 jan 2009 13:46
|
|
Citaat: Ja was echt leuk! Het was wel super druk, dus dat is waarom ik wel durfde... val ik tenminste niet zo op! Enigste wat minder is, is dat die schaatsen zo knellen aan je voet  Maar dat schijnt normaal te zijn als je een maatje te klein aan doet!
Ik heb het een jaar of 8 geleden een keer gedaan op te grote schaatsen. Dat is ook geen pretje, kan ik je vertellen. Die klappen dan zo dubbel op je enkels, zeg maar.
Bovendien val je dan eerder...
Liep net trouwens van de winkels af, zie ik mijn broer met zn dochtertje in een keer op de sloot schaatsen.. wat een idiot.. zaten gewoon scheuren in en lucht bubbels... Toeval of niet, ga zo weer schaatsen omdat mijn broer er gek van is, en mijn vriendin uit Friesland komt
|
theumas

Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Do 8 jan 2009 16:46
|
|
+++ Mijn filosofiescriptie is af interesseert mij echt geen hol meer eigenlijk of het goed of slecht is...Met bloed,zweet en tranen gemaakt
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Do 8 jan 2009 16:53
|
|
Citaat: +++ Mijn filosofiescriptie is af  interesseert mij echt geen hol meer eigenlijk of het goed of slecht is...Met bloed,zweet en tranen gemaakt 
Is een scriptie een werkstuk?
Lijkt me wel leuk om te doen, maar schijnt lastig te zijn, klopt dat?
|
theumas

Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Do 8 jan 2009 16:58
|
|
Citaat: +++ Mijn filosofiescriptie is af  interesseert mij echt geen hol meer eigenlijk of het goed of slecht is...Met bloed,zweet en tranen gemaakt 
Is een scriptie een werkstuk?
Lijkt me wel leuk om te doen, maar schijnt lastig te zijn, klopt dat?
Jep, maar scriptie klinkt blijkbaar "slimmer"
Ja, het is zeker lastig..Eerst denk je steeds: waar hebben die gasten het nou over en waarom?"Maar je moet er wel voor open staan, dan gaat het wel makkelijker. Het is dan nog steeds lastig. Ik raad je het boek "Filosofie voor beginners"aan geschreven door Donald Palmer. Heeft mij persoonlijk erg veel geholpen
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Do 8 jan 2009 17:02
|
|
Ik vind het mooi om te zien hoe die denkers proberen de wereld te verbeteren. Ik zou het boek eens gaan lenen. Wat voor banen moet je aan denken als je de studie hebt afgerond?
Psychologie lijkt me ook super, ik vind van mezelf dat ik aardig kan inschatten hoe mensen denken en waarom. Met een studie kan ik dat nog verder ontwikkelen.
|