Forum
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2008/09 » [Uefa Cup] Ajax - FK Borac
Ga
Zoeken:

Onderwerp: [Uefa Cup] Ajax - FK Borac
Maker: Eto'oBekeken: 5524
Status: InactiefBerichten: 75
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 29 aug 2008 18:31
Op zich ook niet nadelig:

Citaat:
UEFA Cupduels Ajax mogelijk omgedraaid

Amsterdam, 29 aug 2008

Het is nog onduidelijk of Ajax zijn eerste wedstrijd in de UEFA Cup thuis speelt. FK Borac diende een verzoek bij Ajax in om de wedstrijden om te draaien, waardoor de Amsterdammers mogelijk beginnen met een duel in Servië.

Na het weekeinde verwacht de club meer duidelijkheid te hebben over de exacte speellocatie. Ajax adviseert zijn supporters nog geen tickets aan te schaffen totdat duidelijk is waar de heenwedstrijd wordt gespeeld. De heenwedstrijd wordt gespeeld op 18 september. De return volgt op 2 oktober.


Ajax.nl


En de reacties bij Ajax:

Citaat:
Ajax treft FK Borac

Amsterdam, 29 aug 2008
Ajax is in de eerste ronde van de UEFA Cup gekoppeld aan het Servische FK Borac. Het is nog niet duidelijk of de Ajacieden op 18 september beginnen met een uit- of een thuiswedstrijd. De return wordt gespeeld op 2 oktober.

Na het weekeinde verwacht Ajax meer duidelijkheid te kunnen geven over de precieze speellocatie van het eerste duel.

,,Ik ken ze ook niet'', zei coach Marco van Basten als reactie op de loting. ,,Het is de vierde ploeg van Servië. Micky Sulejmani zei dat het een aardige ploeg is. Ze spelen op karakter en kunnen best voetballen. We zullen goed geprepareerd moeten zijn. Waarschijnlijk gaat er morgen al iemand van ons kijken bij Borac.''

De Ajax-trainer zei het jammer te vinden dat de naam van zijn ploeg niet donderdag bij de Champions Leagueloting in de balletjes zat, maar ook de UEFA Cup is een mooie competitie. ,,Daar zitten ook goede clubs in. We gaan echter eerst naar onszelf kijken. We moeten de volgende ronde bereiken. Het is goed voor de jongens en voor de club als we een langere periode internationaal kunnen spelen.''

Andere mogelijke opponenten waren Borussia Dortmund uit Duitsland, Wisla Krakau (Polen), MSK Zilina (Slowakije), en FC Moskou (Rusland).

Borac plaatste zich voor de eerste ronde van de UEFA Cup doordat de ploeg Lokomotive Sofia en FC Dacia Chişinău uitschakelde.


Ajax.nl
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 26-02-2008
Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 2 sep 2008 20:28
We hebben gewoon mazzel gehad, als we naar Rusland hadden gemoeten had ik het nog willen zien, maar dit moet lukken
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 2 sep 2008 22:01
Eerst uit vind ik klote, alhoewel we het dan thuis kunnen(!) afmaken. Maar ik ben er niet zeker van, je krijgt altijd kansen tegen dit Ajax. Hopelijk maken we het daar al af. Ik wacht nog maar eens af....
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 3 sep 2008 01:33
Uit sportief oogpunt vind ik eerst uit spelen een voordeel. Wel is het klote voor de mensen die al geboekt hadden voor de uitwedstrijd.