Forum
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2008/09 » SC Heerenveen - Ajax
Ga
Zoeken:

Onderwerp: SC Heerenveen - Ajax
Maker: JeroenBekeken: 7799
Status: InactiefBerichten: 114
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Eto'o

Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Zo 5 okt 2008 22:22
Citaat:
Ik denk juist dat Sulejmani, Enoh en Aissati dit team een stuk sterker maken. Achterin hebben we helaas vrij weinig achter de hand, al zou Oleguer als rechtsback in plaats van Silva wel een verbetering betekenen.

Ook Sulejmani zou niets meer kunnen doen dan Cvitanich vandaag als men vanuit verdediging/middenveld niet meer brengt. Wat dat betreft ben ik niet al te positief voor dit seizoen. Als Aissati zijn belofte eens inlost, kan het een versterking betekenen, maar ik ben bang dat hij het eeuwige talent blijft.

Het ergste vind ik nog dat het de meeste niets lijkt uit te maken. Vitamina Sanchez is al weer weg bij Central. In Argentinie was Van Basten er inmiddels al uitgevlogen. Misschien wat vroeg, maar een goede coach is juist met dit spelersmateriaal (wat niet de absolute top is) grote noodzaak.

Dat eerste ben ik niet met je eens. We hebben het eerder over Cvitanich als aanvallende middenvelder gehad en nu zijn we het blijkbaar ook oneens over Cvitanich als vleugelspeler. Daar brengt Sulejmani duidelijker meer dan Cvitanich, die zich niet op z'n gemak voelt aan de zijkant. Sulejmani heeft een actie, is sneller, speelt meer dienend, houdt beter positie en heeft een betere voorzet.

Van Basten heeft tijd nodig. Helaas is de kans klein dat hij die bij een club als Ajax gaat krijgen.