Auteur
|
Bericht
|
Koen

Forum berichten: 69
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 28 okt 2008 15:59
|
|
Citaat: Martina is de enige buitenspeler nog naast Leonardo en Suarez. Als van Basten weer 4-3-3 wil spelen zou ik Martina opstellen i.p.v. Leonardo. Hij kan zich dan een keer bewijzen en tegen heracles kunnen we wel risico nemen.
Laten we Kennedy niet vergeten! Martina speelde overigens op de linksbuitenpositie tegen Jong RKC, dat zou best eens een voorbode voor morgen kunnen zijn.
|
yk_93

Forum berichten: 546
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 28 okt 2008 16:03
|
|
Citaat: Martina is de enige buitenspeler nog naast Leonardo en Suarez. Als van Basten weer 4-3-3 wil spelen zou ik Martina opstellen i.p.v. Leonardo. Hij kan zich dan een keer bewijzen en tegen heracles kunnen we wel risico nemen.
Laten we Kennedy niet vergeten! Martina speelde overigens op de linksbuitenpositie tegen Jong RKC, dat zou best eens een voorbode voor morgen kunnen zijn.
Waarom is kennedy niet geselecteerd? Hij is toch niet geblesseerd? Of heb ik iets gemist?
|
Scio

Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Di 28 okt 2008 17:17
|
|
Waarom is kennedy niet geselecteerd? Hij is toch niet geblesseerd? Of heb ik iets gemist? 
Kijk maar naar de samenvatting van Jong Ajax tegen Jong RKC. Speelt zelfs daar dramatisch!
|
TvP

Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Di 28 okt 2008 17:59
|
|
Of je zet Leo linksbuiten, of je laat Suarez vanaf rechts komen en Martina op links. Veel meer kun je er met deze wedstrijdselectie niet van maken.
Ik denk dat Van Basten voor Leonardo kiest, omdat hij dan vrij weinig hoeft te veranderen aan de opstelling.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 28 okt 2008 18:30
|
|
Is leuk voor Martina dat die bij de selectie zit.Hij heeft aardige acties maar geen voorzetting.Van mijn hoeft die niet te spelen omdat ik denk dat die niet goed genoeg is.
|
yk_93

|
Geplaatst: Di 28 okt 2008 19:38
|
|
Citaat: Is leuk voor Martina dat die bij de selectie zit.Hij heeft aardige acties maar geen voorzetting.Van mijn hoeft die niet te spelen omdat ik denk dat die niet goed genoeg is.
Ik zou hem best wel eens een keer in ajax1 willen zien spelen. Dan heeft hij ook een mogenlijkheid zich te bewijzen. En tegen heracles is dat een goed moment.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 28 okt 2008 19:48
|
|
Ik zou Heracles niet onderschatten, yk_93. Ik zie AJAX van geen enkele club uit zomaar winnen (op Volendam uitgezonderd).
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 28 okt 2008 19:57
|
|
Ik zou gewoon in de opstelling beginnen waarin we de laatste 2 weken gespeeld hebben namelijk zo:
Vermeer
Oleguer, vd Wiel, Vermealen, Emanuelson;
Gabri,Lindgren,Vertonghen;
De Jong;
Suarez, Huntelaar.
Emanuelson begint steeds beter zijn draai te vinden. Verder is dit gewoon een stabiele opstelling waarin niet al te veel risico's verscholen zitten. We moeten gewoon op werklust (op z'n havenstadse boys dus) overleven totdat de ziekenboeg leeg stroomt.
|
yk_93

|
Geplaatst: Di 28 okt 2008 20:00
|
|
Citaat: Ik zou Heracles niet onderschatten, yk_93. Ik zie AJAX van geen enkele club uit zomaar winnen (op Volendam uitgezonderd).
Wij zijn toch op elke positie wel 2/3 klassen beter. En Ajax doet het goed de laatste weken. Huntelaar heeft eindelijk weer gescoord. Goed voor zijn vertrouwen. En ze hebben dit seizoen uit nog niet gewonnen. Dan lijkt het mij dat ze juist extra gemotiveerd zijn en dat ze niet onder abnormale druk zitten.
Dus zie ik ze zelfs naar een ruime overwinning toe gaan.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 28 okt 2008 22:26
|
|
Citaat: Laten we Kennedy niet vergeten! Martina speelde overigens op de linksbuitenpositie tegen Jong RKC, dat zou best eens een voorbode voor morgen kunnen zijn.
Gezien het feit dat ik toch kan zweren dat je gisteravond naast me zat toen we naar Jong Ajax zaten te kijken, beschouw ik je verwijzing naar Kennedy maar als een grap. Wat een dramatische pot speelde die jongen. Zou belachelijk zijn om dat te belonen met een plek bij het eerste.
Martina was z'n directe tegenstander vanaf links wel keer op keer de baas, maar z'n voortzetting was niet geweldig.
|
Koen

Forum berichten: 69
|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 14:34
|
|
Citaat: Laten we Kennedy niet vergeten! Martina speelde overigens op de linksbuitenpositie tegen Jong RKC, dat zou best eens een voorbode voor morgen kunnen zijn.
Gezien het feit dat ik toch kan zweren dat je gisteravond naast me zat toen we naar Jong Ajax zaten te kijken, beschouw ik je verwijzing naar Kennedy maar als een grap. Wat een dramatische pot speelde die jongen. Zou belachelijk zijn om dat te belonen met een plek bij het eerste.
Martina was z'n directe tegenstander vanaf links wel keer op keer de baas, maar z'n voortzetting was niet geweldig.
Het is ook logisch dat hij niet bij de wedstrijdselectie zit, want hij was inderdaad dramatisch. Maar het is natuurlijk wél een buitenspeler in de selectie.
Ik verwacht overigens ook dat Leo zal starten vanavond, maar vanavond zou Martina best eens zijn kans in Ajax 1 kunnen krijgen.
|
Marnix

Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 16:09
|
|
'Gabri niet in basiself voor Heracles'
dinsdag 28 oktober, door DoubkeVilla, Amsterdam, 13:59u, AS
Wanneer we afgaan op de opstelling vandaag op de training zal er morgen geen plekje bij de eerste elf inzitten voor Gabri. Gabri speelde de gehele partij met hesje, bij de wissels. Naar verluid komt dit omdat Gabri niet graag op kunstgras speelt.
De voorkeur op het middenveld wordt gegeven aan Rasmus Lindgren, Jan Vertonghen en Siem de Jong, die het niet slecht deed afgelopen zondag tegen NEC Nijmegen. Leonardo lijkt de plaats in te nemen van de geblesseerde Dario Cvitanich.
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Vermeer, Van der Wiel, Oleguer, Vermaelen, Emanuelson, Lindgren, De Jong, Vertonghen, Suárez, Huntelaar en Leonardo.
Woensdag speelt Ajax uit bij Heracles Almelo. De wedstrijd staat om 20.00 uur gepland.
bron: Ajaxshowtime (berichten onderaan)
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 16:24
|
|
Marnix, die berichten onderaan zijn doorgaans niet betrouwbaar via AS. Althans dit was vroeger het geval, ik weet niet of dit al verbeterd is.
Ik hoop wel op Gabri en gewoon een 4-4-2 opstelling.
Middenveld in ruitvorm met Gabri, Lindgren, de Jong en Vertonghen.
|
Maurice

Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 16:43
|
|
Ik speel liever niet met 7 verdedigend ingestelde spelers tegen Heracles, want dat is totaal onnodig. Gewoon met De Jong achter Huntelaar, want dat blijkt goed te werken (zie NEC). En als ik dan een van die speler eraf moet halen dan is dat toch echt Gabri.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 17:15
|
|
Stekelenburg - Oleguer, v.d. Wiel, Vermaelen, Emanuelson - S. de Jong, Sarpong, Vertonghen - Suarez, Huntelaar, Leonardo.
Dat lijkt me een goede opstelling tegen Heracles Almelo met Sarpong en Siem de Jong op het middenveld zodat het wat aanvallender is dan wat we de laatste tijd hebben gezien.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 17:27
|
|
Sarpong is geblesseerd, dacht ik, JD.
|
TvP

Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 17:33
|
|
Ja Sarpong is geblesseerd. Lindgren zal wel in zijn plaats starten dan. Denk ik.
|
Marnix

|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 17:38
|
|
En Stekelenburg is natuurlijk ook niet van de partij ^^.
|
Maurice

|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 18:59
|
|
Wat hebben ze toch eigenlijk matige spelers Heracles... Hier moet je toch ongeacht blessures, gewoon van winnen?
|
El Chícharito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 19:04
|
|
Citaat: Wat hebben ze toch eigenlijk matige spelers Heracles... Hier moet je toch ongeacht blessures, gewoon van winnen?
Heracles staat niet voor niets 7de op dit moment en is altijd moeilijk te verslaan op eigen veld. Laten we maar beter niets aan het toeval overlaten, er vol opklappen en die winst pakken. Pas dan voel ik me goed, eerder niet
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 19:16
|
|
Citaat: Opstelling Ajax: Vermeer; Oleguer, Vermaelen, Van der Wiel, Emanuelson; Lindgren, De Jong, Vertonghen; Suarez, Huntelaar, Leonardo.
Wissels: Silva, Gabri, Sno, Anita, Vonk, Martina, Schilder.
Ajax.nl
|
Maurice

|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 19:16
|
|
Citaat: Heracles staat niet voor niets 7de op dit moment en is altijd moeilijk te verslaan op eigen veld. Laten we maar beter niets aan het toeval overlaten, er vol opklappen en die winst pakken. Pas dan voel ik me goed, eerder niet
Inderdaad, maar als je dan kijkt naar de selectie zijn ze daar stuk voor stuk normaal gesproken niet eens goed voor degradatie kandidaat Roda. Zal wel door het ku(ns)tgras komen.
|
Maurice

|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 19:30
|
|
Opstellingen:
Heracles: Pieckenhagen; Breukers, Maertens, Klavan, Looms; De Vries, Van den Bergh, Wuytens; Douglas, Everton, Overtoom.
Wissels: Boakye, Bajer, Schulmeister, Dost, Smit, Van Nieuwenhuyzen, Shayesteh.
AFC Ajax: Vermeer, Oleguer, Vermaelen, Van der Wiel, Emanuelson; Lindgren, De Jong, Vertonghen; Suarez, Huntelaar, Leonardo.
Wissels: Silva, Gabri, Sno, Anita, Vonk, Martina, Schilder.
Zoals verwacht dus.
|
Marnix

|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 19:36
|
|
Citaat: Marnix, die berichten onderaan zijn doorgaans niet betrouwbaar via AS. Althans dit was vroeger het geval, ik weet niet of dit al verbeterd is.
Ik hoop wel op Gabri en gewoon een 4-4-2 opstelling.
Middenveld in ruitvorm met Gabri, Lindgren, de Jong en Vertonghen.
Gabri speelt dus helaas niet..
Iemand die ''JUSTIN TV link'' voor me?
|
J.W.C.

Forum berichten: 4
Nieuws reacties: 40
|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 19:39
|
|
De sopcast link doet het bij mij niet.
Deze link doet het wel... bij mij.
http://www.justin.tv/widgets/jtv_live.ra787c460a9a44a05467d6aa20077f827fb8577c8.swf?channel=ajaxtv
|