Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Marvin Zeegelaar
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Marvin Zeegelaar
Maker: ScioBekeken: 14078
Status: InactiefBerichten: 249
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Dijk

Forum berichten: 951
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Di 28 jul 2009 20:10
Citaat:
Heerlijke actie inderdaad, die jongen heeft een gouden toekomst als ie zo doorgaat! samen met van der wiel en alderweireld de talenten van ajax1 op dit moment.

Zullen we de verwachtingen maar gewoon wat temperen? Dit wordt altijd al snel geroepen en vervolgens zakt zo'n jongen helemaal in en komt er niks meer uit, zie bijv. Maduro.

Gewoon even realistisch blijven en met beide beentjes op de grond. Hij heeft nog niks laten zien, buiten een hakballetje en wat renpogingen naar de achterlijn.

Ik wil hiermee niet zeggen dat hij geen talent heeft, maar dat de verwachtingen niet gelijk zo hoog moeten liggen.Inderdaad, ik zie hem dit seizoen ook niet veel minuten maken bij Ajax1. Wat ik van hem heb gezien bij de A-jeugd vond ik hem wisselvallig en had ook niet verwacht dat die deze zomer de voorbereiding zou meemaken bij Ajax. Hopelijk zet Zeegelaar zijn ontwikkeling door en dan zal die over een paar zelf zijn kansen krijgen.
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Di 28 jul 2009 20:20
Ik denk juist wel dat hij veel gaat spelen.
Lexafca

Forum berichten: 1627
Geplaatst: Di 28 jul 2009 21:19
Citaat:
Ik denk juist wel dat hij veel gaat spelen.

Kun je dat onderbouwen?
guy_ajax

Geplaatst: Di 28 jul 2009 21:26
Ja, simpel omdat hij de 4e/5e aanvaller is. Alleen Suárez, Sulejmani en Cvitanich vind ik beter. En Bodul zit niet eens meer bij de selectie.
Bart

Forum berichten: 4810
Geplaatst: Di 28 jul 2009 21:27
Citaat:
Ja, simpel omdat hij de 4e/5e aanvaller is. Alleen Suárez, Sulejmani en Cvitanich vind ik beter. En Bodul zit niet eens meer bij de selectie.
Zo simpel is het toch niet. Zeegelaar is een linksbuiten en geen spits. Het ligt eraan hoe Ajax gaat spelen.
guy_ajax

Geplaatst: Di 28 jul 2009 21:55
Hij zal vast wel in 4-4-2 kunnen spelen. En Ajax zal ook niet altijd 4-3-3 spelen als ze het uberhaupt al gaan doen. Hij komt wel aan genoeg minuten.
MrGuide

Forum berichten: 479
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 08:22
Die jongen is een paar keer leuk ingevallen tegen de amateurs en een paar minuten op het AT. Denk persoonlijk dat ie nog te ligt is om bij Ajax wat toe te voegen in de competitie. Denk dat je met Suarez, Sulejmani, Cvitanich, Rommedahl, Emanuelson, Bodul, en Luque genoeg opties hebt om voorin te plaatsen. Alhoewel we een authentieke linksbuiten missen, komt Zeegelaar nog gewoon te kort. Gewoon lekker een jaartje laten mee voetballen in de kelder van de eredivisie of een jaartje laten bikkelen in de 1e divisie.
guy_ajax

Geplaatst: Wo 29 jul 2009 09:16
Ik vind Zeegelaar veel beter als Rommendahl, Kennedy en Emanuelson hoor. Rommendahl en Kennedy spreken voor zich, en Emanuelson is geen aanvaller. Luque zal niet veel spelen denk ik. Bodul zal wel niet voor niks buiten de selectie zitten.
Seduction

Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 09:54
Citaat:
Ik vind Zeegelaar veel beter als Rommedahl, Kennedy en Emanuelson hoor. Rommedahl en Kennedy spreken voor zich, en Emanuelson is geen aanvaller. Luque zal niet veel spelen denk ik. Bodul zal wel niet voor niks buiten de selectie zitten.

Wat heb je nou van Zeegelaar gezien? Op welk niveau heeft hij nou zijn wedstrijden meegepakt? Onderbouw nou eens wat je vind, inplaats van iets klakkeloos de ruimte in te schieten, zoals je ook bij het Stekelenburg topic doet.

Die 3 spelers die jij noemt hebben wedstrijden tegen topclubs gespeeld, Zeegelaar nog niet, dus hoe kun je nou weten dat hij beter is? Appels met peren vergelijken wederom.
ajaxinh0o

Forum berichten: 13
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 10:34
Ik hoop dat ze hem op tijd verhuren anders krijg je dezelfde situatie als Sarpong en Martina. Zij spelen namelijk veel te lang in Jong Ajax en hadden de afgelopen jaren beter ervaring kunnen opdoen bij eredivisieclubs. Doodzonde.

Zeegelaar is de vleugelspeler waar velen de afgelopen jaren naar verlangden, waaronder ikzelf.

Ajax, please don't waste his talent!
guy_ajax

Geplaatst: Wo 29 jul 2009 11:06
Citaat:
Ik vind Zeegelaar veel beter als Rommedahl, Kennedy en Emanuelson hoor. Rommedahl en Kennedy spreken voor zich, en Emanuelson is geen aanvaller. Luque zal niet veel spelen denk ik. Bodul zal wel niet voor niks buiten de selectie zitten.

Wat heb je nou van Zeegelaar gezien? Op welk niveau heeft hij nou zijn wedstrijden meegepakt? Onderbouw nou eens wat je vind, inplaats van iets klakkeloos de ruimte in te schieten, zoals je ook bij het Stekelenburg topic doet.

Die 3 spelers die jij noemt hebben wedstrijden tegen topclubs gespeeld, Zeegelaar nog niet, dus hoe kun je nou weten dat hij beter is? Appels met peren vergelijken wederom.
Rommendahl en Kennedy hebben niet tegen topclubs gespeeld hoor. Of je moet Rommendahl bedoelen in Engeland, maar dat was ook maar met een degradatie clubje.
Ik heb Zeegelaar vorig jaar gezien, tegen Benfica en tegen Volendam. En van Rommendahl en Kennedy heb ik in 2 jaar nog helemaal niks gezien. Dus daarop baseer ik dat Zeegelaar beter is. Minder gespeeld, en toch meer laten zien.
Seduction

Geplaatst: Wo 29 jul 2009 11:08
Citaat:

Rommedahl en Kennedy hebben niet tegen topclubs gespeeld hoor. Of je moet Rommedahl bedoelen in Engeland, maar dat was ook maar met een degradatie clubje.
Ik heb Zeegelaar vorig jaar gezien, tegen Benfica en tegen Volendam. En van Rommedahl en Kennedy heb ik in 2 jaar nog helemaal niks gezien. Dus daarop baseer ik dat Zeegelaar beter is. Minder gespeeld, en toch meer laten zien.

Dan ben jij vast en zeker een enorm voetbalkenner en heb je daar ook talent voor dat jij op basis van een paar gespeelde wedstrijden al kan zien of iemand gigantisch goed is of niet. Je noemt trouwens Volendam, dat vind jij van enig niveau?

Ik wil niet beweren dat Zeegelaar niet beter kan worden dan Kennedy of Rommedahl, hij moet het eerst maar eens laten zien, en dat kan niet als je onbevangen bent en ooit eens een paar wedstrijdjes hebt mogen spelen.

Consequent en frequent op niveau voetballen, daar heb ik het over.
guy_ajax

Geplaatst: Wo 29 jul 2009 11:10
Zeegelaar heeft tenminste laten zien dat hij goed kan voetballen al heeft hij niet veel gespeeld. Kennedy en Rommendahl hebben veel gespeeld en bij Ajax helemaal niet laten zien dat ze kunnen voetballen.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 11:51
Citaat:
Ik hoop dat ze hem op tijd verhuren anders krijg je dezelfde situatie als Sarpong en Martina. Zij spelen namelijk veel te lang in Jong Ajax en hadden de afgelopen jaren beter ervaring kunnen opdoen bij eredivisieclubs. Doodzonde.

Zeegelaar is de vleugelspeler waar velen de afgelopen jaren naar verlangden, waaronder ikzelf.

Ajax, please don't waste his talent!

Dit is inderdaad heel belangrijk. Maximaal 1 jaar in Jong Ajax en als je ze in dat jaar al kan verhuren, meteen doen. Daar wordt geen enkele speler van die leeftijd slechter van.
guy_ajax

Geplaatst: Wo 29 jul 2009 13:09
Als je hem verhuurt aan een 1ste divisie club, doe het dan aan Volendam. Dichtbij en ze spelen 4-3-3 en aanvallend en verzorgd voetbal.
methodmich

Forum berichten: 787
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 13:17
Volendam heeft al pakweg tien aanvallers onder contract, dus dat lijkt me niet de beste optie eigenlijk.
MrGuide

Geplaatst: Wo 29 jul 2009 14:40
Citaat:
Zeegelaar heeft tenminste laten zien dat hij goed kan voetballen al heeft hij niet veel gespeeld. Kennedy en Rommedahl hebben veel gespeeld en bij Ajax helemaal niet laten zien dat ze kunnen voetballen.

Over Kennedy ben ik ook niet te spreken bij zn Ajax periode. Komt gewoon snelheid tekort als buitenspeler. Ik zou m wel s als rechtshalf willen zien.
Rommedahl heeft absoluut aan de verwachtingen voldaan bij Ajax. Diep sturen en rennen! Meer hoeft ie ook niet te doen. Vind t een uitstekend wapen om het laatste half uur in te zetten.
Zeegelaar heeft nog niet meer dan een paar pogingen tot acties ondernomen in Ajax 1. Stel je voor dat Sulejmani geblesseerd raakt. Dan moet je dus een heel seizoen een jongen uit Jong Ajax opstellen waarvan je geen idee hebt wat ie kan brengen. Dan heb ik veel liever Emanuelson als linksbuiten. Ajax(ieden) is/zijn de laatste jaren zo op 'zoek' naar nieuwe, eigen talenten, dat zodra iemand een keer een leuke wedstrijd speelt (zie Donald) het al als een groot talent beschouwt wordt.
Face it: Ajax heeft op dit moment geen grote talenten in de selectie die uit de eigen jeugd komen. Het zijn allemaal leuke voetballers die, mits ze ervaring op doen, goede voetballers kunnen worden. Ik zie geen Sneijders/vd Vaarts/Heitinga's etc.
Seduction

Geplaatst: Wo 29 jul 2009 14:48
Over talenten gesproken. Vergeet niet dat Suarez pas 22 is en Sulejmani 21. Dat zijn echt nog jonge gasten.

Komen wel niet uit de eigen jeugd, maar kun je zeker nog tot de categorie talenten rekenen.
MrGuide

Geplaatst: Wo 29 jul 2009 14:50
Citaat:
Komen wel niet uit de eigen jeugd

Daar heb ik t dus niet over.
Seduction

Geplaatst: Wo 29 jul 2009 14:53
Citaat:
Komen wel niet uit de eigen jeugd

Daar heb ik t dus niet over.

Daar om zet ik het er dus ook bij. Ik hou het dus globaal op talenten.

Verder denk ik dat er wel degelijk talent uit de jeugd aanwezig is. Kijk naar Vertonghen, Alderweireld en Donald (die helaas door zijn blessure vorig jaar niet kon spelen). Natuurlijk moeten we kijken hoe die spelers zich ontwikkelen, maar ik kan op dit moment geen grotere "eigen jeugd" talenten noemen in Nederland dan die spelers.
MrGuide

Geplaatst: Wo 29 jul 2009 14:56
Dat er geen betere jonge spelers rondlopen in Nederland zegt meer over de kwaliteit van de jeugdige spelers in Nederland, dan over het niveau van de Ajax talenten. Daarnaast vind ik Afellay, Wijnaldum, en misschien ook de Guzman betere talenten dan die van Ajax (op Vertonghen na, al heeft ie alleen in de A-jeugd bij Ajax gespeeld).
guy_ajax

Geplaatst: Wo 29 jul 2009 19:56
Ik vind Zeegelaar zeker wel een groot talent. Net als Alderweireld.
guy_ajax

Geplaatst: Wo 29 jul 2009 19:57
Citaat:
Zeegelaar heeft tenminste laten zien dat hij goed kan voetballen al heeft hij niet veel gespeeld. Kennedy en Rommedahl hebben veel gespeeld en bij Ajax helemaal niet laten zien dat ze kunnen voetballen.

Over Kennedy ben ik ook niet te spreken bij zn Ajax periode. Komt gewoon snelheid tekort als buitenspeler. Ik zou m wel s als rechtshalf willen zien.
Rommedahl heeft absoluut aan de verwachtingen voldaan bij Ajax. Diep sturen en rennen! Meer hoeft ie ook niet te doen. Vind t een uitstekend wapen om het laatste half uur in te zetten.
Zeegelaar heeft nog niet meer dan een paar pogingen tot acties ondernomen in Ajax 1. Stel je voor dat Sulejmani geblesseerd raakt. Dan moet je dus een heel seizoen een jongen uit Jong Ajax opstellen waarvan je geen idee hebt wat ie kan brengen. Dan heb ik veel liever Emanuelson als linksbuiten. Ajax(ieden) is/zijn de laatste jaren zo op 'zoek' naar nieuwe, eigen talenten, dat zodra iemand een keer een leuke wedstrijd speelt (zie Donald) het al als een groot talent beschouwt wordt.
Face it: Ajax heeft op dit moment geen grote talenten in de selectie die uit de eigen jeugd komen. Het zijn allemaal leuke voetballers die, mits ze ervaring op doen, goede voetballers kunnen worden. Ik zie geen Sneijders/vd Vaarts/Heitinga's etc.

Rommendahl is dus alleen gehaald voor z'n snelheid. Hij is wel snel, maar heeft geen techniek, Leonardo (geen fan van) heeft wel een beetje techniek en is snel.
MrGuide

Geplaatst: Wo 29 jul 2009 22:36
Vind t rendement van Rommedahl toch wat hoger dan dat van Leo. Neemt niet weg dat ik Leo ook een leuke invaller vind.
Ajacied

Forum berichten: 143
Geplaatst: Do 30 jul 2009 09:15
Citaat:
Ik vind Zeegelaar zeker wel een groot talent. Net als Alderweireld.

Ik vind het allebei niet zo bijzonder eigenlijk. Een leuk invalbeurtje tegen ongemotiveerd Benfica en een interview van de hoofdtrainer en het gelijk heel snel zonder dat de gemiddelde Ajax fan ze ooit heeft zien spelen.

Als ik een speler moet tippen die wel eens voor een (grote) verrassing kan zorgen is het Castillion. Ik kan niet wachten eerlijk gezegd. Het zou tijd worden dat er eindelijk weer een spits bij Ajax loopt die een bal fatsoenlijk kan aannemen met twee man in zijn rug. Ipv. een gras happende Huntelaar of het gefrommel van Suarez.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.896
Berichten: 213.639 Onderwerpen: 2.470 Nieuwste lid: rubenmiller652
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.700.093 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Marvin Zeegelaar
Ga
Zoeken: