Olaf Lindenbergh
Jelle van Damme
Ismael Urzaiz
Cristopher Kanu
Tom Sier
Albert Luque
Juanfran
Angelos Charisteas
Ad Geregistreerd: 15-12-2007 Forum berichten: 2481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Breda
Geplaatst: Di 16 dec 2008 18:42
Olaf Lindenberg
John Veldman
Ismail Urzaiz
Christopher Kanu
Hans Werdekker
Tom Soetaers
Ivan Gabrich
Brutil Hose
Niet helemaal eerlijk deze manier van kiezen. Voorbeeld; ik vond Aron Winter een grote bron van ergernis na zijn terug komst, bagger vond ik hem, maar ik kan hem nu niet kiezen omdat Gabrich nog een graadje erger was........
Olaf Lindenbergh
Gasselich
Urzaiz
Jurgen Colin
Heijblok
Luque
Juanfran
Delorge
Was er een paar vergeten inderdaad
Boris_AFCA Geregistreerd: 22-07-2008 Forum berichten: 291 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Den Haag
Geplaatst: Di 16 dec 2008 19:46
John Nieuwenburg
Evander Sno
Kiki Musampa Olaf Lindenbergh <--
Alistair Dick
Mariano Juan
Jelle van Damme <--
Kees Zwamborn
John Veldman
Hedwiges Maduro
Felix Gasselich
John van Loen
George Og?raru
Froylan Ledezma
Ismael Urzaiz
George Kinkladze
Tim de Cler Roger <--
Cristopher Kanu Jurgen Colin <--
Victor Sikora
Krohn Dehli
Frank Stapleton
Wesley Sonck
Karel Bonsink
Erik Heijblok (Heeft zich nooit kunnen bewijzen en 1 fout doet hem de das om! Keepers maken afentoe fouten maar afentoe redden ze je! Deze man heeft nooit de kans gehad om zijn naam de redden!)
Marcio Santos Tom Sier <--
Hans Werdekker
Hennie Meijer
Albert Luque <-- Kennedy Bakircioglu<-- (Zijn alletwee drama, dus alletwee een half puntje)
Ronnie Kalderon
Peter Lubecke
Frank Verlaat (tweede periode)
Tom Soetaers
Dick Helling
Gerald Sibon
Hans Erkens
Ivan Gabrich
Aron Winter (tweede periode) Juanfran <--
Brutil Hose
Tijjani Babangida
Laurent Delorge Angelos Charisteas <--
Mario Melchiot
Jan Sorensen
Inderdaad.Van Damme doet het nu ook goed bij Anderlcht en is daar ook een publieklieveling.Bij ons was die niet goed maar heeft toch een aantal wedstrijden in het eerste gespeelt.
Inderdaad.Van Damme doet het nu ook goed bij Anderlcht en is daar ook een publieklieveling.Bij ons was die niet goed maar heeft toch een aantal wedstrijden in het eerste gespeelt.
Ik vond van Damme niet goed maar om te zeggen de slechtste ajacied allertijden nee dat niet.. Speelde verdienstelijk vond ik. Heb wel een lichte voorkeur voor hem omdat mijn moeders naam van Damme luidt