Auteur
|
Bericht
|
Ad

Forum berichten: 2481
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 13 dec 2008 00:30
|
|
Citaat: Coronel: 'Oude logo zal niet terugkeren'
vrijdag 12 december, door AFCArnemuiden, Arnemuiden, 11:10u, dapprestrijders
Het blijft een heikel punt binnen de Ajax gelederen. Men houdt elkaars hand boven het hoofd. De Ledenraad komt niet tot overeenstemming, niet onlogisch als je weet dat de bedenker van de smurf met wat vriendjes in diezelfde Ledenraad zit. Met andere woorden, men blijft doof voor de vurigste wens van de Ajaxsupporter.
Ajax voorzitter Uri Coronel is stellig als het aankomt op de terugkeer van het oude logo. "Nee", is steevast zijn antwoord. Coronel is van mening dat de club behoefte heeft aan rust, en dat de discussie over het te voeren logo deze rust in gevaar brengt.
Onder zijn voorganger Jaakke stond Ajax op de drempel van een kentering. Aegon wilde dolgraag het oude logo op de shirts terug, en ook Adidas was bereid mee te werken. Echter, zolang Uri Coronel voorzitter is zal Ajax met de smurf op de borst blijven spelen.
Beste Uri, wij zullen de discussie nooit staken! Je kop in het zand steken zal ons geluid niet doen verstommen...
Geef Ajax zijn gezicht terug!
Bron : http://dapperestrijders.web-log.nl/dapperestrijders/
Het is bij deze voor de zoveelste keer maar weer eens bevestigd dat het bestuur schijt heeft aan de supporters en gewoon doet waar ze zelf zin in hebben. Elk historisch besef is deze man vreemd......schande !!
|
Nr.10

Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 13 dec 2008 11:54
|
|
Het oude logo is veel mooier, hoeveel werk kost het om dat te veranderen? Uri wilt rust maar creéerd alleen maar meer onrust.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 15 dec 2008 13:15
|
|
Citaat: Uri wilt rust maar creéerd alleen maar meer onrust.
Inderdaad. Dit is de wens van de meerderheid van de supporters. Nu zijn Adidas en Aegon te spreken om het oude logo weer in te voeren en wordt dat notabene tegengehouden door de voorzitter van AJAX. Belachelijk.
|
Scio

Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 11:21
|
|
Citaat: Hiddink: 'In toekomst zou ik best door Ajax heen willen knuppelen'
Moskou - Guus Hiddink en Ajax werden de afgelopen jaren regelmatig met elkaar in verband gebracht. Tot een samenwerking kwam het echter nog nooit. Niet in het minst omdat verschillende Ajax-directeuren Hiddink benaderden zonder een bedrijfsmatige aanpak. “Laat voorzitter Uri Coronel me nou bellen namens de club, dan blijft het overzichtelijk,” zegt Hiddink deze week in Sportweek. “Plannen we een afspraak met Rik van den Boog. Natuurlijk zit ik nu vast aan Rusland, maar ik zou in de toekomst best door Ajax heen willen knuppelen
www.sportweek.nl
|
TvP

Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 11:36
|
|
Wat zou ik dit graag zien gebeuren. Als ik zo het verhaal van Van Gaal hoor, dan merk je toch dat er heel veel fout zit. De hoofdpersonen van toen zijn gelukkig wel weg, maar ik denk toch dat er nog steeds dingen niet kloppen. Hiddink of Van Gaal lijken mij personen die dit kunnen oplossen, bewezen topcoaches. En weten hoe ze een club/land moeten opbouwen. Bovendien zijn het geen mensen die alles via de media spelen, zoals Koeman, Jaakke en dergelijke.
Hiddink als Technisch Directeur/adviseur, het zou perfect zijn. Coronel pak je telefoon. Geef duidelijkheid aan die man. Bel hem sowieso op, of je nou wel of niet met hem Ajax omhoog wil krijgen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Zo 18 okt 2009 14:25
|
|
Citaat: Wat zou ik dit graag zien gebeuren. Als ik zo het verhaal van Van Gaal hoor, dan merk je toch dat er heel veel fout zit. De hoofdpersonen van toen zijn gelukkig wel weg, maar ik denk toch dat er nog steeds dingen niet kloppen. Hiddink of Van Gaal lijken mij personen die dit kunnen oplossen, bewezen topcoaches. En weten hoe ze een club/land moeten opbouwen. Bovendien zijn het geen mensen die alles via de media spelen, zoals Koeman, Jaakke en dergelijke.
Hiddink als Technisch Directeur/adviseur, het zou perfect zijn. Coronel pak je telefoon. Geef duidelijkheid aan die man. Bel hem sowieso op, of je nou wel of niet met hem Ajax omhoog wil krijgen.
Hiddink de man die het gaat oplossen. Wanneer heeft hij zich bewezen in een technischbestuursfunctie buiten het trainerschap?
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 18 okt 2009 15:27
|
|
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren dat Hiddink op dit moment binnen stapt bij Ajax. Jol heeft de technische leiding binnen Ajax en zal die niet zomaar afstaan bij Ajax.
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Zo 18 okt 2009 15:43
|
|
Waarom zou je in godsnaam Hiddink moeten betrekken binnen Ajax. Wat dat betreft ben ik het eens met Pushkin. Waar is al die euforie rond Hiddink heen als het gaat om een adviserende rol op gestoeld.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 19 okt 2009 14:46
|
|
Hiddink is wel iemand die de juiste poppetjes op de juiste plaatsen zet om er maar eens een cliché tegenaan te gooien. Hij heeft contacten in de voetballerij. Ik denk dat hij net als Leo Beenhakker een goede tong heeft en goed met mensen kan omgaan.
Verder zal de combinatie Jol-Hiddink nooit gebeuren, denk ik. Jol is zeer redelijk bezig en is een baasje. Ik denk niet dat hij Hiddink boven zich duldt. Plus ik denk dat Jol zelf na 3 of 4 jaar TD wordt bij AJAX.
|
Rinus

Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Di 20 okt 2009 15:40
|
|
Ik vind ook dat we Jol eerst maar eens alleen de kans moeten geven. Tot nu toe vind ik dat hij het aardig doet, als het misgaat, kunnen we kijken naar Hiddink.
|
Ajacied

Forum berichten: 143
|
Geplaatst: Wo 21 okt 2009 13:11
|
|
Citaat: Waarom zou je in godsnaam Hiddink moeten betrekken binnen Ajax. Wat dat betreft ben ik het eens met Pushkin. Waar is al die euforie rond Hiddink heen als het gaat om een adviserende rol op gestoeld.
Welke ervaring heeft Jol wat betreft het neerzetten van een organisatie?
|
Rinus

Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Di 23 maa 2010 20:31
|
|
Uri Coronel en Jan Olde Riekerink zingend!
|
Empulse

Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Wo 21 apr 2010 10:40
|
|
Wat is jullie mening eigenlijk over onze voorzitter? Als je ziet hoe Munsterman Twente heeft getransformeerd van een club die bijna failliet was naar een robuuste en groeiende club met een begroting die uitgegroeid is tot de derde van Nederland.
Uiteraard heeft een club als Twente meer ruimte om te groeien dan de gevestigde orde. Maar als je beseft dat Ajax een begroting heeft van 65 miljoen en de matige sportieve prestaties die daar tegenover staan, dan is de conclusie dat de potentie van dit budget verre van effectief benut is.
Persoonlijk vind ik dat Munsterman teveel op de voorgrond treedt, maar Coronel daarentegen te weinig. Dit terwijl de gelijknamige commissie het volgende oordeelde:
Citaat:
Ik kan niet zeggen dat Coronel nou het boegbeeld van de club is. Niet dat mij dat veel uitmaakt, maar ik vraag me wel af hoe pro-actief Coronel bij de club betrokken is. Wat doet hij concreet om Ajax verder te laten groeien?
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 21 apr 2010 10:44
|
|
Je haalt nu de hele context van het rapport weg. Op belangrijke momenten voor de vereniging (dood van Bobby Haarms, bijvoorbeeld) treed Coronel op de voorgrond, maar verder moet hij ook volgens het rapport op de achtergrond vertoeven. Heerlijk na de slangenkuil die Ajax onder Jaakke (en Van Praag de laatste jaren) was.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 21 apr 2010 10:44
|
|
Kunnen we niet even wachten met oordelen over het functioneren van een persoon totdat die de tijd heeft gehad iets te doen?
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 21 apr 2010 10:46
|
|
De beste man zit er twee jaar, JD.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 21 apr 2010 10:51
|
|
Citaat: De beste man zit er twee jaar, JD.
Ja, dat vind ik te kort om te praten over prestaties in het groeien van Ajax en dat deed Empulse door hem met Munsterman te vergelijken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 22 nov 2010 00:09
|
|
http://www.ajaxfans.net/nieuws-7253_Cor ... rtrek.html
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 21 feb 2011 10:01
|
|
Ajax heeft geen Champions League nodig
Ik kon het al niet laten op de fp hier op de reageren maar nu ook hier.. Wat een vieze vuile rat is die Coronel toch. Misschien financieel niet de Champions League nodig maar SPORTIEF zeker toch wel, Ajax hoort gewoon elk seizoen in de CL te zitten..
Verder zit hij van de week eerst te vertellen hoe zielig en ongepast hij het vindt dat er vertrouwelijke informatie is gelekt vanuit de ledenraad. Nu ook weer! Gelukkig nog 1 jaar en deze man is weg, kan voor mij niet lang genoeg duren..
|
hannes

Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Ma 21 feb 2011 11:47
|
|
Je leest niet. Hij zegt niets over sportief, maar richt zuur puur op de boekhouding. Ajax heeft financieel gezien geen CL nodig voor zwarte cijfers, dat is belachelijk goed nieuws. Je leest wat je wilt lezen en dat gebeurd op dit forum al een poosje, in en intriest. De homepage is inmiddels door mensen als Bertus en tonnie veranderd in een verkapte voetbalzone site. Het niveau is om te janken en iedereen insinueert en impliceert er lustig op los. Drama.
|
Riejuh

|
Geplaatst: Ma 21 feb 2011 11:52
|
|
Het gaat mij om dat hij hierover lekt, dat hoort niet.. Als je eerst zelf de ledenraad veroordeelt en het vervolgens zelf ook doet.
Natuurlijk is het mooi dat we voor de boekhouding zwarte cijfers kunnen schrijven zonder te presteren/ spelers verkopen. Dat werd verdomme eens tijd ook, de salariskosten waren al jaren belachelijk hoog.
Echter vind ik dat je nooit en te nimmer de woorden: "we hebben geen CL nodig" als Ajax-bestuur zijnde in de mond mag nemen. Ook financieel gezien niet.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 21 feb 2011 12:02
|
|
@ Riejuh: Volledig met je eens.
Het nieuws an sich is prachtig natuurlijk. Maar verder heb je helemaal gelijk.
|
hannes

|
Geplaatst: Ma 21 feb 2011 12:13
|
|
Oneens, hij neemt niks geen woorden over sportief gebied in zijn mond. Financieel hebben we het niet nodig, dat is de verste verte nog niet 'we willen geen CL spelen'. Dat is wat jij leest, dat klopt niet.
|
Riejuh

|
Geplaatst: Ma 21 feb 2011 12:37
|
|
Hij spreekt het sportief gezien niet uit, maar had dit anders kunnen formuleren:
We zijn financieel gezond en hebben het geld wat door sportieve prestaties niet meer nodig om onze begroting te dichten! .
|
hannes

|
Geplaatst: Ma 21 feb 2011 12:42
|
|
Onzin. Het staat er duidelijk genoeg en medelijden voor degenen die andere dingen lezen.
|