Auteur
|
Bericht
|
TvP

Forum berichten: 1370
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 25 okt 2009 13:41
|
|
Citaat: http://www.sportweek.nl/voetbal/89638/Ajax_strijdt_om_Br%C3%B8ndby-talent_Nicolai_Boilesen
Het bericht is wel oud, hij is van maart. Dus ik denk dat het niet meer actueel is.Daarom was de vraag of Ajax nog interesse had. En of er ooit serieuze interesse is geweest.
|
Empulse

Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 09:41
|
|
Volgens Deense media had Ajax afgelopen zomer nog steeds concreet interesse. Uiteindelijk heeft Boilesen besloten om nog niet te vertrekken. Ik zet mijn geld er op in dat hij in de winterstop wel vertrekt, omdat zijn contract dan afloopt, zoals ik eerder meldde.
Hij kan trouwens als CV, LB en VM spelen.
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 09:56
|
|
Die gozer kan overal naar toe. Die gaat gewoon voor het meeste geld kiezen.
|
Empulse

Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 10:04
|
|
Als hij verstandig is doet hij dat niet. Eriksen kon overigens ook naar beter betalende clubs dan Ajax. Jouw theorie gaat dus niet altijd op.
|
Benji

Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 13:54
|
|
Ivan Perisic (Club Brugge) in belangstelling Ajax?
http://www.itasportpress.it/?action=read&idnotizia=15393
|
D_skilled

|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 14:05
|
|
Wat ik er uit kan opmaken is dat hij in beeld is bij verschillende grote clubs, waaronder Herta BSC, Ajax en Hamburger SV. Z'n marktwaarde wordt geschat op twee miljoen. Overigens liet Pushkin zijn naam hier al een paar keer vallen.
Foto is van Simaeys. Lijkt me dus niet betrouwbaar.
|
Benji

Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Ma 2 nov 2009 19:45
|
|
Sportweek:
Citaat: Manchester City wil Ajacied Luis Suarez
Door Bart Vlietstra
EXCLUSIEF - De uitstekende prestaties van Luis Suarez (foto) blijven niet onopgemerkt in Europa, al houden de absolute topclubs zich nog even gedeisd. Manchester City legt momenteel de meeste gretigheid aan de dag om de Uruguayaan in te lijven, zo is te lezen in de nieuwe Sportweek.
De aanvoerder en topscorer van Ajax wordt nauwlettend gevolgd door The Citizens waar geld in overvloed is door de aanwezigheid van de steenrijke familie Al Nahyan. Suarez gaf al meerdere malen aan dit seizoen bij Ajax te willen blijven.
Trainer Martin Jol hoopt zelfs dat Suarez nog twee jaar in Amsterdam blijft. "Hij moet weggaan als kampioen," zegt de Ajax-trainer in een uitgebreide reportage in de nieuwe Sportweek, die vanaf dinsdag in de winkel ligt. Daarin lees je ook welke spelers Ajax zelf volgt.
Ben benieuwd of ze wat geleerd hebben binnen Ajax (als we uberhaupt wel echt namen gaan horen en het niet een of ander suggestief stuk van Sportweek wordt)
|
theumas

Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Ma 2 nov 2009 19:58
|
|
Citaat: Daarin lees je ook welke spelers Ajax zelf volgt
Zal vast over het verhaal gaan, dat Ajax zich gaan focussen op jongere spelers.
|
TvP

Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Di 3 nov 2009 22:14
|
|
Van der Vaart en Douglas van Twente volgt Ajax nadrukkelijk volgens Sportweek. Maar heeft daar door een salarisoverschot geen financiële middelen voor. Zelfs voor Honda is geen geld, die ook wordt gevolgd. Het overschot is overigens 10 miljoen.
|
D_skilled

|
Geplaatst: Di 3 nov 2009 22:35
|
|
Nu de jaarcijfers gepresenteerd zijn en Ajax financieel slecht voorstaat moet het natuurlijk spelers uit deze categorie helemaal uit haar hoofd zetten.
|
RogerGarcia

Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Do 5 nov 2009 16:49
|
|
Citaat: 'Eredivisionisten houden ontwikkeling Chadli in de gaten'
Donderdag, 5 november 2009 om 15:36
AGOVV Apeldoorn dreigt Nacer Chadli in de winterstop kwijt te raken. Volgens Omroep Gelderland volgen enkele Eredivisionisten de verrichtingen van de 21-jarige vleugelaanvaller nauwlettend. In veertien duels vond de de Belg al negen keer de netten, en dat zou FC Twente, FC Utrecht en NEC niet ontgaan zijn.
Ook Westerlo zou de aanvaller op haar verlanglijst hebben staan. Chadli blijft zelf rustig onder de geruchten. "Ik voel geen druk. Ik probeer elke week goed te spelen. Dan komt het vanzelf goed. Ik moet nog een gesprek hebben met de staf en het bestuur wat het beste voor me is."
Bij John van den Brom overheerst vooral een dubbel gevoel. Enerzijds de trots dat AGOVV na Dries Mertens weer een talent aan de Eredivisie gaat afleveren, anderzijds het vertrek van zijn beste speler. "Daar staat ook een hele goede transfervergoeding tegenover", weet de coach. "Maar als trainer is het niet goed als je elke keer je beste spelers ziet vertrekken."
Ajax mag de gok wel eens wagen vind ik. Voordat je hem over 2 jaar weer voor 10 miljoen op kunt halen in Enschede.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Vr 6 nov 2009 09:16
|
|
Ook AJAX volgt Chadli nadrukkelijk.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 6 nov 2009 09:17
|
|
Over vleugelspelers gesproken, Vyngaard van Kopenhagen kan leuk ballen. Snelle jongen met een goede actie en voorzet (althans, gisteren tegen PSV).
|
sincere1983

|
Geplaatst: Vr 6 nov 2009 09:18
|
|
Citaat:
Zou natuurlijk super zijn als Ajax zijn vizier weer richt op jonge talenten die voor 'weinig' geld gehaald kunnen worden.
Is in ieder geval wel wat ik graag zie!
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 6 nov 2009 14:14
|
|
Ja ik noemde Chadli al voor de wedstrijd AGOVV-Ajax maar toen vond iedereen het nog een beetje raar. Chadli, Castillion, Zeegelaar, Sulejmani en Jozefzoon van mij mag Ajax best met die aanvaller het volgende seizoen ingaan. Zonder Suarez zal de aanval sowieso 'kut met peren' zijn en dan zie ik liever jonge jongens voetballen die zo sneller een topniveau halen. Cvitanich, Pantelic en Bodul zullen nooit toppers voor Ajax worden en al de spelers die ik hierboven heb genoemt hebben in ieder geval het talent om dat wel te worden.
|
Bolkestein

Forum berichten: 514
|
Geplaatst: Vr 6 nov 2009 14:33
|
|
Als we in de winterstop een overbodige speler met fors salaris kunnen lozen, zie ik Chadli graag komen.
|
sincere1983

|
Geplaatst: Vr 6 nov 2009 14:45
|
|
Citaat: Ja ik noemde Chadli al voor de wedstrijd AGOVV-Ajax maar toen vond iedereen het nog een beetje raar. Chadli, Castillion, Zeegelaar, Sulejmani en Jozefzoon van mij mag Ajax best met die aanvaller het volgende seizoen ingaan. Zonder Suarez zal de aanval sowieso 'k*t met peren' zijn en dan zie ik liever jonge jongens voetballen die zo sneller een topniveau halen. Cvitanich, Pantelic en Bodul zullen nooit toppers voor Ajax worden en al de spelers die ik hierboven heb genoemt hebben in ieder geval het talent om dat wel te worden.
Ik zou het ook top vinden als dat onze aanvallers zijn voor komend seizoen!! Toch geweldig om allemaal van die jonge, onbevangen gasten in de voorhoede te hebben.
Maar, de vraag is dan, wil je met een volledig onervaren (op Mickey na) aanval de CL in.. .
Het zou wel een teken zijn dat Ajax weer aan het werk is op de manier waarmee ze wereldwijd beroemd werden (eigen opgeleide topspelers, aangevuld met zeer gerichte aankopen).
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Vr 6 nov 2009 15:03
|
|
Daarom hoop ik op Seedorf, mijn enigste grote aankoop die ik zou doen. Chadli kost niet veel, in plaat van veel geld te betalen geef je ze 15% op vervolg verkoop erbij.
|
De Dominee

Forum berichten: 283
|
Geplaatst: Vr 6 nov 2009 15:13
|
|
Citaat:
Zou natuurlijk super zijn als Ajax zijn vizier weer richt op jonge talenten die voor 'weinig' geld gehaald kunnen worden.
Is in ieder geval wel wat ik graag zie!
Jong? Chadli is 'al' 21 hoor.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Vr 6 nov 2009 23:10
|
|
Chadli is leuk maar geef mij maar Manucharyan.
|
Zlathan

Forum berichten: 110
|
Geplaatst: Vr 6 nov 2009 23:18
|
|
Citaat: Chadli is leuk maar geef mij maar Manucharyan.
Manucharyan speelde erg goed vandaag bij Haarlem. Maar ben niet van mening dat hij wat toevoegt aan Ajax hoor
|
D_skilled

|
Geplaatst: Vr 6 nov 2009 23:46
|
|
Citaat: Chadli is leuk maar geef mij maar Manucharyan.
Speelt daar ook in een tweespitsensysteem en moet het voorin vooral zelf doen. Bij Ajax wordt ie toch weer geduwd in een 3spitsensysteem, dan is hij volgens mij een stuk minder dan nu in zijn vrije rol bij Haarlem. Belangrijkste is dat hij fit is en weer zin heeft om te voetballen. Dat was in het verleden wel anders met Jong Ajax op donkere maandagavonden.
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Za 7 nov 2009 10:54
|
|
Ik zou het mooi vinden als Babel terug zou komen bij Ajax..
Chadli heb ik nog mijn twijfels over is wel al 21, zal er ook wel komen maar we hebben zoals Pushkin aangeeft ook nog altijd Manucharyan onder contract, probeer hem dan nog eerst..
Verder Seedorf, zou natuurlijk ideaal zijn... Echter speelt hij wekelijks nog wel de pannen van het dak bij Milan en zal dan niet goedkoop zijn.. Zou dan ook vd Vaart proberen..
Als je deze nederlandse toppers wilt halen betekend dat wel de verkoop van Suarez...
|
Zlathan

Forum berichten: 110
|
Geplaatst: Za 7 nov 2009 10:58
|
|
Is er eigenlijk wel geld voor Babel en zijn salaris? Van Seedorf lijkt me ook niet, hij speelt inderdaad wekelijkse en speelt ook goed bij AC Milan.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Za 7 nov 2009 11:23
|
|
Babel hebben we nu niet echt nodig. Ik denk dat je beter toekomst gericht aan kunt kopen in plaats van een huuroptie.
|