Auteur
|
Bericht
|
harry4912

Forum berichten: 5
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 6 jun 2010 13:23
|
|
Ik probeer al enkele dagen met hem in contact te komen, waarschijnlijk op vakantie.
Wat ik weet is dat er ook in Servie over gesproken wordt,
Eind April heb ik Milan gesproken en hij ontkende alles.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Zo 6 jun 2010 14:03
|
|
Nouja er worden wat spelers bij zijn club in de gaten gehouden dus het zou me niet verbazen als hij een van die spelers is. That's all I know.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 7 jun 2010 15:19
|
|
Wel erg stil tot nu toe. Qua aankopen begrijpelijk, maar ik had wel verwacht dat AJAX al flink bezig was met het proberen te lozen van spelers zoals Kennedy, Wielaert, Aissati.
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Ma 7 jun 2010 15:54
|
|
Gabri is weg. Dat is voorlopig meer dan ik had verwacht.
|
Peter79

Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Ma 7 jun 2010 16:25
|
|
Citaat: Wel erg stil tot nu toe. Qua aankopen begrijpelijk, maar ik had wel verwacht dat AJAX al flink bezig was met het proberen te lozen van spelers zoals Kennedy, Wielaert, Aissati.
De competities zijn net afgelopen, kun je moeilijk verwachten dat je meteen een rits spelers kwijtraakt. Enerzijds zijn je spelers niet voor niets overbodig (komen tekort voor jouw niveau en te duur voor een niveau lager) en anderzijds zal eerst de markt van aantrekkelijke spelers op gang moeten komen EN de vijver van free agents redelijk leeggevist moeten zijn. Achter de schermen zal Ajax gerust wel bezig zijn maar voordat je ook daadwerkelijk iemand kwijt bent is een 2e. Gezien de huidige markt sta ik te juichen bij elke overbodige kracht waar we definitief afscheid van kunnen nemen............
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 7 jun 2010 18:38
|
|
De clubs met geld wachten gewoon het WK af, zo simpel is het. Pas als het WK ten einde is zullen de clubs in beweging komen. Het is namelijk niet alleen bij Ajax dat het stil is.
Voor wat Wielaert betreft, ik verwacht persoonlijk dat we die zelfs niet kwijt raken voor een verhuurperiode tijdens zijn contract. Die blijft gewoon nog wel anderhalf jaar hangen. (om vervolgens in een of ander interview in de VI te zeggen wat voor kille club Ajax wel niet is)
|
Bertje

|
Geplaatst: Ma 7 jun 2010 19:13
|
|
Een jaar, natuurlijk. Niet anderhalf jaar.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 9 jun 2010 12:33
|
|
Nja ik twijfelde, dacht dat hij aanvankelijk een contract voor drie jaar had getekend, maar als dat 2,5 jaar is, des te beter.
Anywayz mij verbaast het al niet meer; soccernews.nl dat het AD als bron aanhaalt (ik heb zelf niet gecheckt of het ook in het AD staat).
Citaat: FC Groningen stopt met het hengelen naar Ajax-verdediger Robbie Wielaert. De club van Pieter Huistra wilde de verdediger overnemen van de Amsterdammers, maar volgens het Algemeen Dagblad is Wielaert te duur voor de Trots van het Noorden.
Een delegatie van FC Groningen was afgelopen maand in Amsterdam om over een eventuele transfer te praten, maar Groningen krabbelt terug omdat de salariseisen van Wielaert te gortig zijn voor de club. Naar verluidt gaan de noordelingen op zoek naar een andere verdediger. De defensie van Groningen moet namelijk nog versterkt worden, aangezien Gibril Sankoh deze zomer zal vertrekken en het aanblijven van Andreas Granqvist onzeker is.
De toekomst van Wielaert is onzeker. De 29-jarige verdediger heeft nog een doorlopend contract, maar op een basisplaats kan hij niet rekenen bij trainer Martin Jol. Marco van Basten nam hem halverwege het seizoen 2008/2009 over van FC Twente.
Onze Brabantse Bogarde.
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Wo 9 jun 2010 12:45
|
|
Wielaert is helemaal geen Brabander. Hij komt uit Emmeloord, Flevoland dus.
Hopelijk komt er een buitenlandse club. Gladbach of zo zou wel een goede club zijn. Die betalen ook wel redelijk volgens mij.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 9 jun 2010 12:55
|
|
Citaat: Wielaert is helemaal geen Brabander. Hij komt uit Emmeloord, Flevoland dus.
''Wielaert groeide op in Oirschot en Goirle.'' Brabo dus.
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Wo 9 jun 2010 12:56
|
|
Maar geboren in Emmeloord. Volgens de VI seizoensgids en Wiki.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 9 jun 2010 13:04
|
|
John van 't Schip is geboren in Canada. Is hij nu ook een Canadees? Wielaert is zo Brabants als Guus Meeuwis.
|
Peter79

Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Wo 9 jun 2010 13:16
|
|
Citaat: Wielaert is helemaal geen Brabander. Hij komt uit Emmeloord, Flevoland dus.
Die zijn nog erger: er geboren worden daar kun je tenminste zelf niets aan doen er gaan wonen wel
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Wo 9 jun 2010 13:17
|
|
En de reden dat jullie Brabant bashen is?
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 9 jun 2010 13:18
|
|
Die zijn nog erger: er geboren worden daar kun je tenminste zelf niets aan doen er gaan wonen wel 
Nou moet je gaan oppassen he, Peter!
Ik ben geboren en getogen Bosschenaar en daar ben ik best trots op!
|
Castel di Sangro

Forum berichten: 346
|
Geplaatst: Wo 9 jun 2010 14:21
|
|
Citaat: En de reden dat jullie Brabant bashen is?
Ik denk pure jaloezie! ;)
|
Bertje

|
Geplaatst: Wo 9 jun 2010 15:12
|
|
Uh, right.
Maar weer on-topic: Ajax heeft geen geld. Slotje op deze topic.
|
RodneyAFCA

Forum berichten: 334
|
Geplaatst: Do 10 jun 2010 16:42
|
|
Voor de mensen die Stoch naar Ajax zouden willen:
Citaat: Stoch tekent een vierjarig-contract bij Fenerbahçe
Miroslav Stoch vervolgt zijn carrière in Turkije. De aanvaller annex middenvelder van Chelsea tekende donderdag een vierjarig contract bij Fenerbahçe. Stoch werd het afgelopen seizoen door Chelsea verhuurd aan FC Twente.
De 20-jarige Slowaak levert de club uit Londen zes miljoen euro op, weet Voetbal International. Stoch, die zich momenteel met het nationale elftal van Slowakije voorbereidt op het WK, kwam vorig seizoen 32 keer in actie voor FC Twente en was tien keer trefzeker. Een van zijn doelpunten maakte Stoch in de met 2-0 gewonnen kampioenswedstrijd van FC Twente tegen NAC Breda.
Ook Galatasaray had belangstelling voor Stoch, maar de club van trainer Frank Rijkaard zag de Slowaak uiteindelijk voor rivaal Fenerbahçe kiezen.
Eerder werd al duidelijk dat Stoch door Chelsea niet nog een seizoen aan FC Twente verhuurd zou worden. De Slowaak wilde immers zijn nog een jaar doorlopende contract niet verlengen. Een verkoop was dus noodzakelijk voor de Londense club.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 10 jun 2010 18:06
|
|
Daar missen we echt helemaal niks aan, wel gunstig dat PSV zo niet overdadig kan cashen voor Dszudszak, want daar hadden ze in Turkije ook interesse in.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 28 jun 2010 08:19
|
|
'Ajax informeerde naar diensten van Mateja Kezman'
Ajax zou geïnformeerd hebben naar de diensten van Mateja Kezman. Dat weet Jack van Gelder te melden in NOS Studio Sportzomer. De Amsterdammers zouden telefonisch contact hebben gezocht met een tussenpersoon. Ajax ontkent echter de geruchten rondom Kezman.
Momenteel staat de Serviër onder contract bij Paris Saint-Germain, maar maakte afgelopen seizoen zijn minuten bij Zenit Saint Petersburg. De voormalig PSVer wist in zijn tien optredens niet te overtuigen. De Russen doen dan ook geen beroep op de koopoptie in het huurcontract.
Ajax gaf eerder al te kennen opzoek te zijn naar een nieuwe spits. Marko Pantelic verlengde zijn contract niet in de ArenA, waardoor er een vacature vrij komt. Herta BSCs Adrian Ramos is eveneens in beeld als opvolger van de vertrekkende Servisch international.
Hoewel ik de betrouwbaarheid in twijfel trek zou het wel exemplarisch zijn dat Ajax uitkomt bij een speler van Lemic.
|
RogerGarcia

Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Ma 28 jun 2010 08:56
|
|
We kunnen de scouting dan wel opdoeken.
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Ma 28 jun 2010 09:40
|
|
Is Kezman nog een goede spits?
|
Dijk

Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Ma 28 jun 2010 09:57
|
|
Citaat: We kunnen de scouting dan wel opdoeken. hoezo dat. Je weet niet welke spelers de scouting heeft aangedragen. Daarbij zullen de meeste spelers
niet haalbaar zijn omdat Ajax geen geld heeft.
|
Leonel

Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Ma 28 jun 2010 10:56
|
|
Citaat: Is Kezman nog een goede spits?
In ieder geval niet voor Ajax. Nooit geweest ook.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 28 jun 2010 13:05
|
|
Citaat: We kunnen de scouting dan wel opdoeken.
Mwah, in deze situatie kan ik me er wel iets bij voorstellen. Spelers die door de scouting worden voorgesteld (en als het goed is jong en talentvol zijn) zullen eerder wat kosten dan dertigers die via zaakwaarnemers worden aangeboden of binnen kunnen worden gehaald.
|