Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Mogelijke aanwinsten
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Mogelijke aanwinsten
Maker: LucasBekeken: 530920
Status: InactiefBerichten: 9008
+ Nieuw bericht <<<   <   260  |  261  |  262  |  263  |  264  |  265  |  266  |  267  |  268   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
N*E*R*D

Forum berichten: 232
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 13:01
Als ze El Hamdaoui halen dan blijft Jol ook wel. Daar ben ik van overtuigd.
Fregge

Forum berichten: 4313
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 13:04
Lees die laatste alinea eens mensen! Volgens mij wil Suárez weg, maar als EH komt, blijven en hij en Jol. AJAX, HIER MOET JE WAT MEE DOEN!!!!
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 13:04
Inderdaad, je kan geen speler(s) halen voor veel geld en dan opstappen. Hopelijk beseft Ajax dat en wordt het niet weer zo'n Van Basten geval, véél kopen, Ajax met heel veel waardeloze spelers opzadelen en dan snel vertrekken...
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 13:07
Citaat:
Lees die laatste alinea eens mensen! Volgens mij wil Suárez weg, maar als EH komt, blijven en hij en Jol. AJAX, HIER MOET JE WAT MEE DOEN!!!!

Er staat dat Jol een reden is voor Suarez om te blijven. En Jol is voor El Ham een reden om naar Ajax te komen.
RogerGarcia

Forum berichten: 1469
Wil AZ Aissati niet hebben? Lijkt me wel een voetballer voor hun, maar hebben ook al Falkenburg en Martens...

Anders ahd ik wel een ruil Aissati + geld ---> El Hamdaoui willen voorstellen.
Lama

Forum berichten: 262
Samen met Suarez voorin, wordt dit een doelpunten festijn.

uiteraard eerst hopen dat hij wil en kan komen(financieel) en dat Suarez nog een jaartje bij ons blijft.
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 13:10
Maar ja, daartegenover zou zomaar de aankoop van Ronnie Stam kunnen staan. Dat is dan weer heel minder.
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 13:39
Wat willen ze bij Ajax? Rommedahl en Pantelic deden het goed. Met exact hetzelfde elftal als vorig jaar zouden we kampioen worden. Gaat Greg weg hebben we een opvolger nodig. Voor Suárez hebben we Sulejmani, voor Steek hebben we Vermeer (al scheelt dat, maar kaliber Steek vang je niet op). Rommedahl wilde een extreem laag salaris voor een voetballer van Ajax. En dat kan dan niet.. Pantelic was de ideale spits ongeveer. Geen transfersom, maar wel een hoog salars en een te lange duur van het contract. Dat laatste vind ik wel een goed argument.
Berg is ook te duur, terwijl je die alleen moet huren = geen transfersom. ''Ajax is huge'' volgens hem.
El-Hamdoui is geen makkelijke jongen is gebleken. En kost wel een paar miljoen. Daarbij vraag ik me af waarom hij wél met Suárez kan spelen. En als Suárez weggaat dan hebben we Sulejmani al die in dezelfde rol kan spelen. Kan El-Hamdoui in de ''Pantelic rol'' spelen? Berg lijkt mij ook een iets pretigere jongen..

Voor hetzelfde geld houd je Rommedahl 1/2 jaar, huur je Berg (of Pantelic), en heb je nog wat miljoenen ''over'' (minder tekort).

El-Hamdoui is natuurlijk wél een goede speler! Maar hetzelfde als bij De Zeeuw, je verkoopt hem niet door voor 20+ miljoen. Maar dat kan ook positief zijn dat ze 5 jaar ofzo blijven.
sincere1983

Forum berichten: 3150
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 13:45
Citaat:

El-Hamdaoui is natuurlijk wél een goede speler! Maar hetzelfde als bij De Zeeuw, je verkoopt hem niet door voor 20+ miljoen. Maar dat kan ook positief zijn dat ze 5 jaar ofzo blijven.

El Hamdaoui is natuurlijk een topvoetballer. Maar een waardeloze teamspeler wat betreft mentaliteit. Als hij dat kan veranderen zal ook El Hamdaoui nog voor 20+ miljoen weggaan.
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Geplaatst: Di 20 jul 2010 02:23
Ik zou El Hamdaoui een goede speler voor Ajax vinden en als Ajax Suarez weet te houden zouden ze een geweldige aanval kunnen hebben.

Ozbiliz, El Hamdaoui, Suarez

Ik ben erg onder de indruk van Ozbiliz en zie hem veel liever in de basis staan dan Emanuelson.

Laat Ajax V.d. Wiel maar snel verkopen zodat ze El Hamdaoui binnen kunnen halen. Dan kan Jol ook niet zeuren over de selectie want met El Hamdaoui, De Zeeuw en Suarez heeft hij dan drie van de beste Eredivisie spelers onder zijn hoede.

Stekelenburg; Blind, Alderweireld, Vertonghen, Anita; De Zeeuw, Enoh, Lodeiro; Suarez, El Hamdaoui, Ozbiliz zou ik een betere opstelling vinden dan Ajax vorig seizoen had staan.
DIMC85

Forum berichten: 1585
Geplaatst: Di 20 jul 2010 09:20
özbiliz zie ik ook liever in de basis dan Emmanuelson, die loopt eind van het seizoen toch gratis de deur uit. Ik houd wat betreft Jol nog wel rekening met een vertrek. (lees: bron=Telegraaf...)
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Di 20 jul 2010 09:32
'Ajax belooft Jol versterkingen'
Het lijkt erop dat Martin Jol toch bij Ajax blijft. De trainer zou van de club enkele toezeggingen hebben gekregen voor komend seizoen.
Dat meldt De Telegraaf. Jol was maandag de hele dag in overleg in en rond de ArenA over zijn toekomst. De trainer staat nadrukkelijk in de belangstelling van het Engelse Fulham. Jol en Ajax lagen in de clinch over de samenstelling van de selectie. De trainer was niet blij dat Pantelic, Rommedahl en Kennedy vertrokken en dat hij wegens geldnood aanvankelijk geen vervangingen mocht aantrekken van Ajax.
Algemeen directeur Rik van den Boog en financieel directeur Jeroen Slop zouden Jol nu hebben beloofd dat hij een nieuwe spits en een rechtsbuiten mag aantrekken. "Ik blijf in principe bij Ajax", aldus Jol daarop tegen De Telegraaf.

Daniël de Ridder en Tom de Mul zijn in beeld zijn voor de rechtsbuitenpositie. Mochten spelers als Gregory van der Wiel, Maarten Stekelenburg en Luis Suarez vertrekken, dan mag Jol hier ook vervangingen voor zoeken, zo is hem volgens De Telegraaf toegezegd.
Alleen de Raad van Commissarissen, onder leiding van Uri Coronel, kan nog roet in het eten gooien. Die moet toestemming geven voor de beloofde versterkingen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 20 jul 2010 09:37
Racing Genk huurde De Mul overigens voor 2,5 ton voor een half jaar. Dat betekent dat De Mul zo ongeveer een half miljoen zou moeten kosten voor een seizoen qua huursom.
R.O.B.

Forum berichten: 82
Geplaatst: Di 20 jul 2010 09:42
Daniel de Ridder vandaag al aangetrokken? #Ajax

Zojuist op de twitter van Mike Verweij

Denk dat zowel de Ridder als de Mul pure rechtsbuitens zijn die meer kunnen toevoegen dan Rommedahl. Benieuwd wat hiervan waar gaat zijn...
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 20 jul 2010 09:44
Heb jij De Ridder ooit zijn man op snelheid buitenom zien passeren? De Ridder is een pseudorechtsbuiten
R.O.B.

Forum berichten: 82
Geplaatst: Di 20 jul 2010 09:47
Misschien niet op pure snelheid, maar toch wel op techniek? Moet eerlijk zijn dat de periode de Ridder bij mij niet goed is blijven hangen... Mijn beeld was iig dat hij wel een goede passeerbeweging had

Waar gaat jouw voorkeur naar uit: de Ridder, de Mul of geen van beide?
DIMC85

Geplaatst: Di 20 jul 2010 09:51
Ik was altijd wel fan van Daniël de Ridder, hij is te vroeg weggegaan bij Ajax des tijds.

Suarez-El Hamdaoui-De Ridder/De Mul

De Jong
Enoh-De Zeeuw

Anita-Vertonghen-Alderweireld-vd Wiel/vervanger

Stekelenburg
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Geplaatst: Di 20 jul 2010 09:56
Ik heb liever De Mul dan De Ridder, maar ik heb ze liever allebei niet.
Fregge

Geplaatst: Di 20 jul 2010 09:57
Het is dan voor de plek van Rommedahl he Toby. Dan heb ik liever De Mul. Heeft maar bij 1 club in 1 topcompetitie gespeeld: Sevilla. De Ridder bij 2 of 3 Premier League Clubs, en nog eens in Spanje = salaris vrij hoog. Plus De Mul heeft een hoger rendement.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 20 jul 2010 10:02
Citaat:
Misschien niet op pure snelheid, maar toch wel op techniek? Moet eerlijk zijn dat de periode de Ridder bij mij niet goed is blijven hangen... Mijn beeld was iig dat hij wel een goede passeerbeweging had

Waar gaat jouw voorkeur naar uit: de Ridder, de Mul of geen van beide?

Veel betere techniek zelfs, echter was zijn probleem de echte startsnelheid op de eerste meters, die is bij De Ridder niet zo spectaculair. Hij kwam op techniek dan wel zijn man voorbij langs de buitenkant, maar door gebrek aan echte snelheid moest hij vaak nog eens het duel aangaan, dubbel zo moeilijk met andere woorden. De Mul is technisch een stuk minder maar als hij zijn man voorbij is is hij hem ook echt voorbij en kan hij aan de vervolgactie denken.
Ik twijfel waar mijn voorkeur ligt, De Mul is meer een jongere versie van Rommedahl met een iets betere techniek en iets minder scorend vermogen. De Ridder is technisch vaardig, ook een beetje een ‘10’ qua techniek. Op counters heb je meer aan De Mul, bij heel kleine ruimtes waarschijnlijk iets meer aan De Ridder. Toch kies ik voor De Mul omdat hij ook echte wapens heeft op zijn plek, De Ridder is meer een speler die wanneer hij nuttig is meevoetbalt in de combinatie maar niet het echte gevaar sticht.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Geplaatst: Di 20 jul 2010 10:05
http://ajaxfans.net/nieuws-5882_[Exclusief">-“Ajax-bekeek-Traore”.html
DIMC85

Geplaatst: Di 20 jul 2010 10:07
Heb geen echte voorkeur,

De mul: 4 seizoenen Ajax waarvan laatste 2 veel gespeeld, 2 seizoenen Sevilla 10 wedstrijden, half seizoen genk 14 wedstrijden, afgelopen seizoen is me even ontschoten.

De Ridder: 2 Seizoenen Ajax 30wedstrijden, 2 seizoenen Celta de Vigo 20wedstrijden, 1 seizoen Birmingham City 10 wedstrijden, 1 seizoen Wigan 18 wedstrijden, 1 seizoen Hapoel Tel Aviv, 11 wedstrijden.

Beide natuurlijk bij Ajax gedebuteerd in het betaalde voetbal.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Di 20 jul 2010 10:15
De Ridder is een drama. De Mul is overigens beter dan Rommedahl.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Di 20 jul 2010 10:24
De Mul was destijds een behoorlijke rechtsbuiten, maar ik weet niet hoe het er nu voor staat. Bij de Ridder denk ik altijd het idee aan een speler die op 70% speelt.
Fregge

Geplaatst: Di 20 jul 2010 10:27
Citaat:
-“Ajax-bekeek-Traore”.html

@Pushkin: Hoeveel moet die jongen kosten? Nog steeds 5 miljoen, of inmiddels al wat minder / meer?
+ Nieuw bericht <<<   <   260  |  261  |  262  |  263  |  264  |  265  |  266  |  267  |  268   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.894
Berichten: 213.636 Onderwerpen: 2.467 Nieuwste lid: mollywilson
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.640.042 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Mogelijke aanwinsten
Ga
Zoeken: