Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Arnautovic
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Arnautovic
Maker: -TheGodfather-Bekeken: 9578
Status: InactiefBerichten: 128
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Zo 15 maa 2009 17:05
Citaat:
Stekelenburg of Vermeer blijven niet als ze niet eerste keeper zijn.
Blind zit al bij het eerste geloof ik.
Je wil Vd Heijden , Anita en Donald verhuren ... volgens mij zijn dat alle 3 verdedigende middenvelders iig Vd Heijden deed dat vorig jaar en Donald weet ik niet zeker maar volgens mij wel. dan heb je dalijk nog : Enoh Lindgen Gabri Blind en Vertonghen . Die waren alle 5 geblesseerd dan heb je dus geen Verdedigende middenvelders meer. dus dat vind ik niet zo'n slim idee dan zou ik Anita of Vd Heijden houden. Over je aankopen ben ik wel mee eens maar wie zou jij allemaal verkopen want jij hebt Schilder en Suarez nergens staan dus ik neem aan dat je die zou verkopen maar dan heb je gewoon geen geld genoeg voor al je aankopen dus ik zou wel wat meer verkopen.
Ik weet dat Blind bij het eerste zit maar hij is nog lang niet goed genoeg daar voor. Anita en v.d. Heijden zijn verdedigende middenvelders en hebben speeltijd nodig willen ze zich door ontwikkelen. Als Vertonghen, Gabri, Enoh en Lindgren alleen geblesseerd raken dan heb je gewoon heel vel pech en heb je Blind uit de jeugd nog. Raakt die ook geblesseerd dan heeft Ajax ook Siem de Jong nog die als verdedigende middenvelder heeft gespeeld in de jeugdopleiding.
Schilder vertrekt zeker en Suarez zal zo'n 25 miljoen opleveren daar kan je zo 5 spelers van 25 miljoen voor kopen. Ik hoef geen dure Eredivisie spelers die niets presteren ik wil jong talent uit de Balkan, Oost-Europa of Scandinavie zien. Als je ziet dat Dos Santos 5 miljoen heeft gekost voor Tottenham dan is het toch een schande dat Ajax niet een speler met de helft van zijn talent kan halen voor minder dan 10 miljoen? Dat kan makkelijk en op dit forum zijn al vaak genoeg name genoemd van spelers die weinig kosten en veel talent hebben.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 15 maa 2009 17:40
Zullen we de algemene transferdiscussies ergens anders voeren, jongens? Hier gaat het over Arnautovic.

Begenadigd talent waar ik zeker gecharmeerd van ben, maar het is wel een rotzak. Ik betwijfel of het een goede jongen is voor de groep.
Jobo


Geregistreerd: 23-02-2008
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 15 maa 2009 20:02
Citaat:
Zullen we de algemene transferdiscussies ergens anders voeren, jongens? Hier gaat het over Arnautovic.

Begenadigd talent waar ik zeker gecharmeerd van ben, maar het is wel een rotzak. Ik betwijfel of het een goede jongen is voor de groep.


Het is zeker een talent alleen is hij nogal prikkelbaar als zijn directe tegenstander vervelend is. Niet voor niets maakt hij tegen willem2 een nogal behoorlijke geiïrriteerde indruk.

Ik vind zijn arrogantie overigens wel mooi maar hij moet het wel koppelen aan zelfbeheersing. En iemand voor neger uitschelden is niet heel handig, maar of het heel discriminerend is laat ik in het midden. In ieder geval niet handig als er gevoelige donkere jongens in je eigen team lopen.
methodmich


Geregistreerd: 06-08-2008
Forum berichten: 787
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 15 maa 2009 20:11
Ik vond het wel frappant dat ze Kenneth Perez vragen over dit incident gingen stellen...
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 15 maa 2009 21:58
Arnautovic heeft zich gister ernstig misdragen. Wat Enganche zegt denk ik ook. Het lijkt me een heel naar mannetje ook in de groep. Hij heeft een vervelende vorm van arrogantie over zich.

Hij is inderdaad wel goed, maar dit soort spelers kan Ajax niet gebruiken. Dan wordt de aversie tegen ajax alleen maar groter. De aversie begint mij iets te grote vormen aan te nemen. Bij tegenstanders maar ook bij scheidsrechters.

Arnoutovic is een goede voetballer maar heeft als nadelen zijn arrogantie en zijn prijs. Kortom, ik zou hem niet halen.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 15 maa 2009 22:17
Wat is de prijs van Arnoutovic, JL10?
Castel di Sangro


Geregistreerd: 20-12-2007
Forum berichten: 346
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 15 maa 2009 22:28
Citaat:
Arnautovic heeft zich gister ernstig misdragen. Wat Enganche zegt denk ik ook. Het lijkt me een heel naar mannetje ook in de groep. Hij heeft een vervelende vorm van arrogantie over zich.

Hij is inderdaad wel goed, maar dit soort spelers kan Ajax niet gebruiken. Dan wordt de aversie tegen ajax alleen maar groter. De aversie begint mij iets te grote vormen aan te nemen. Bij tegenstanders maar ook bij scheidsrechters.

Arnoutovic is een goede voetballer maar heeft als nadelen zijn arrogantie en zijn prijs. Kortom, ik zou hem niet halen.

Erger dan Suarez kan het niet worden. Van onze Uruguayaanse schwalbekoning word ik onderhand zelf ziek. En volgens mij ligt deze egoist ook niet heel lekker in de groep. Naar eigen zeggen spreekt hij immers genoeg nederlands om zich op het veld verstaanbaar te maken, heeft hij dus geen nl les meer nodig, hij wil toch asap weg. Volgens mij staat hij al een tijdje op hetzelfde perron als Ronald Koeman te wachten op trein naar Spanje.
Ik vond het ook erg opvallend hoe hij vandaag beide doelpunten in zn eentje vierde, zonder collega's erbij te betrekken.
Je hebt gelijk wanneer je zegt dat je een speler ook op sociaal vlak moet testen. Maar gezien het gerei dat we momenteel in eigen keuken hebben hangen, lijkt me dat geen reden om deze jongen er bij voorbaat op af te schrijven..
Huntinator


Geregistreerd: 10-09-2008
Forum berichten: 176
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 16 maa 2009 00:01
Ik geniet daarvan. Een voetbalwedstrijd haalt alles bij zulke jongens naar boven. Ze willen winnen en iedereen die ze in de weg staat is hun vijand. Met dat slappe gelul kom je er niet. En ja, dan loopt het wel eens uit de klauwen.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 16 maa 2009 00:04
Citaat:
Het is zeker een talent alleen is hij nogal prikkelbaar als zijn directe tegenstander vervelend is. Niet voor niets maakt hij tegen willem2 een nogal behoorlijke geiïrriteerde indruk.

Ik vind zijn arrogantie overigens wel mooi maar hij moet het wel koppelen aan zelfbeheersing. En iemand voor neger uitschelden is niet heel handig, maar of het heel discriminerend is laat ik in het midden. In ieder geval niet handig als er gevoelige donkere jongens in je eigen team lopen.


De term 'nigger' is voor heel veel zwarten gewoon nog een erg racistische en kwetsende uitlating, Jobo (terecht, in mijn ogen). Het heeft dus niets met handigheid te maken, maar met fatsoen en respect voor je medemens. Ik ben geen heilig boontje of zo, maar racisme is in mijn boekje uit den boze. Als je de verhalen over Kargbo hoort dan lijkt het me een goede jongen en absoluut niet iemand die zoiets gaat verzinnen. En wanneer je dat afzet tegen de verhalen die circuleren rondom Arnautovic dan zeg ik lekker in Enschede laten. Rare kwast.

Ik ben wel benieuwd naar hoe dit zich gaat ontwikkelen bij Twente. Of Munsterman genoeg ballen heeft om Arnautovic te schorsen, bijvoorbeeld. Dat had Ajax immers moeten doen met Perez, zo waren vriend en vijand eens. We weten ook hoe raar zoiets kan lopen binnen een groep. Bij Ajax gunden een aantal jongens Perez naar verluid geen blik meer. Twente heeft met Elia, Denneboom, N'Kufo, Douglas, Braafheid en Tiote toch ook een flink aantal donkere spelers in de selectie.

Citaat:
Ik geniet daarvan. Een voetbalwedstrijd haalt alles bij zulke jongens naar boven. Ze willen winnen en iedereen die ze in de weg staat is hun vijand. Met dat slappe gelul kom je er niet. En ja, dan loopt het wel eens uit de klauwen.


Ik kan ook ontzettend genieten van echte winnaarsmentaliteit, maar er zijn absoluut grenzen.
Scio


Geregistreerd: 02-01-2008
Forum berichten: 1939
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 16 maa 2009 10:03
Citaat:
Het is zeker een talent alleen is hij nogal prikkelbaar als zijn directe tegenstander vervelend is. Niet voor niets maakt hij tegen willem2 een nogal behoorlijke geiïrriteerde indruk.

Ik vind zijn arrogantie overigens wel mooi maar hij moet het wel koppelen aan zelfbeheersing. En iemand voor neger uitschelden is niet heel handig, maar of het heel discriminerend is laat ik in het midden. In ieder geval niet handig als er gevoelige donkere jongens in je eigen team lopen.


De term 'nigger' is voor heel veel zwarten gewoon nog een erg racistische en kwetsende uitlating, Jobo (terecht, in mijn ogen). Het heeft dus niets met handigheid te maken, maar met fatsoen en respect voor je medemens. Ik ben geen heilig boontje of zo, maar racisme is in mijn boekje uit den boze. Als je de verhalen over Kargbo hoort dan lijkt het me een goede jongen en absoluut niet iemand die zoiets gaat verzinnen. En wanneer je dat afzet tegen de verhalen die circuleren rondom Arnautovic dan zeg ik lekker in Enschede laten. Rare kwast.

Ik ben wel benieuwd naar hoe dit zich gaat ontwikkelen bij Twente. Of Munsterman genoeg ballen heeft om Arnautovic te schorsen, bijvoorbeeld. Dat had Ajax immers moeten doen met Perez, zo waren vriend en vijand eens. We weten ook hoe raar zoiets kan lopen binnen een groep. Bij Ajax gunden een aantal jongens Perez naar verluid geen blik meer. Twente heeft met Elia, Denneboom, N'Kufo, Douglas, Braafheid en Tiote toch ook een flink aantal donkere spelers in de selectie.

Citaat:
Ik geniet daarvan. Een voetbalwedstrijd haalt alles bij zulke jongens naar boven. Ze willen winnen en iedereen die ze in de weg staat is hun vijand. Met dat slappe gelul kom je er niet. En ja, dan loopt het wel eens uit de klauwen.


Ik kan ook ontzettend genieten van echte winnaarsmentaliteit, maar er zijn absoluut grenzen.

Ik ben het gedeeltelijk met Engache eens. Er zijn gewoon grenzen, fatsoensgrenzen waar we aan moeten spiegelen. Dat je elkaar eens dolt of voor gek zet, en het maximale uit een wedstrijd probeert te halen, nou jah prima. Maar dit soort dingen zijn gewoon stuitend. Je moet alleen niet meteen mensen totaal veroordelen op basis van een incident. Mocht dit vaker voorkomen kun je je inderdaad gaan afvragen of je je met dit soort jongens in moet laten. Zeker gezien de sterk Surinaamse link die Ajax en Amsterdam nou eenmaal hebben.

Maar goed...Arnoutovic blijft een Oostenrijker he...niet het lekkerste volk op aarde wat dat betreft.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 16 maa 2009 10:41
Een link/band die Ajax ietsjepietsje meer succes heeft gebracht dan wat gestoorde Joego's.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 16 maa 2009 11:41
Citaat:
Ik geniet daarvan. Een voetbalwedstrijd haalt alles bij zulke jongens naar boven. Ze willen winnen en iedereen die ze in de weg staat is hun vijand. Met dat slappe gelul kom je er niet. En ja, dan loopt het wel eens uit de klauwen.


Wat een onzin dit.. Dat soort jongens zijn dodelijk voor je groep. Bovendien getuigd deze actie van een ontzettende domheid. Helemaal als je ziet hoeveel zwarten er bij Twente spelen. Wanneer je dit soort dingen op het veld roept weet je dat het op beeld staat.

Voor mij zegt dit dat hij erg eenvoudig in elkaar steekt. Ik zie graag verstandige mensen bij Ajax. Ik vind dat je op dat niveau toch een bepaalde slimheid moet hebben. Dat is dus een kwaliteit die hij niet heeft, waardoor ik hem wil bestempelen als niet goed genoeg.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 16 maa 2009 11:54
Of hij het nou op het veld zegt of daarbuiten en of hij nou donkere teamgenoten heeft of niet. Triest, onbeschoft en simpel is het sowieso. Ik twijfelde al een tijdje aan die jongen z'n houding en dit was voor mij toch wel de druppel.
Nr.10


Geregistreerd: 22-06-2008
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Hoorn
Geplaatst: Ma 16 maa 2009 13:31
Jammer, ik hoorde gister al bij studio voetbal dat hij ook eens in de richting van een grensrechter heeft lopen spugen. Ik vind het een goede voetballer maar mentaal is hij volgens mij niet goed genoeg. Ik vraag me echt af hoe Twente gaat reageren, ik verwacht dat er een stevig gesprek komt maar toch geen boete, op die manier helen die verwachte 'wonden' beter.
Rein


Geregistreerd: 13-11-2008
Forum berichten: 1735
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 16 maa 2009 16:11
Heeft iemand hier beeld van? Ik heb van alles gehoord over discriminatie enzo, maar niks van gezien. Hoe hebben jullie dit gezien, en hoe weten jullie dit?

Overigens is het erg racistisch om je teamgenoten (wat ik ervan begrijp van jullie) uit te 'maken', als het geen schelden was, voor neger. Zoals Enganche al zei, heeft hij al aardig wat donkere teamgenoten in zijn team zitten. Veel donkere mensen zien 'neger' als een erg racistische scheldwoord. Voor veel is het ook kwetsend. Dus ik hoop inderdaad ook zeker dat hier sancties worden gezegd. Of een goed gesprek. Maar dat vind ik niet het allerbelangrijkste. Het belangrijkste vind ik dat hij zijn excuses aanbiedt aan degene aan wie hij het zei. En dat hij het dan ook oprecht meent!
JS


Geregistreerd: 01-05-2008
Forum berichten: 741
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 16 maa 2009 16:19
Over zijn voetbalkwaliteiten twijfel ik niet, over zijn gedrag wel. Sjokt ook over het veld alsof hij al binnen is. Maargoed aan de andere kant zie ik liever een moeilijke jongen met exceptionele kwaliteiten dan een gemakkelijke jongen met matige kwaliteiten. Discriminatie gaat echter een stap te ver, al wil ik nog zijn (Twente's) kant van het verhaal horen. Ik ga niet puur af op wat Kargbo zegt.
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 16 maa 2009 16:22
Wat is erger? Een Arnautovic die presteert en wat moeilijk is, of een Miralem Sulejmani die tot nu toe zijn belofte nog maar niet waar kan maken en rondsukkelt en te zwaar is?

Dit betekent niet dat ik geen vertrouwen in Micky heb, maar zo is het gewoon.
afca.darcy


Geregistreerd: 20-08-2008
Forum berichten: 406
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Leiderdorp
Geplaatst: Ma 16 maa 2009 16:56
met Arnautovic heb je ook een spits die fisiek meer te bieden heeft dan bijv. een Cvitanich.
en dat is tog datgene waar ajax telkens weer op voorschut gaat.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 16 maa 2009 16:59
Citaat:
Wat is erger? Een Arnautovic die presteert en wat moeilijk is, of een Miralem Sulejmani die tot nu toe zijn belofte nog maar niet waar kan maken en rondsukkelt en te zwaar is?

Dit betekent niet dat ik geen vertrouwen in Micky heb, maar zo is het gewoon.


Dit is de keuze niet. Het is geen multiple choice-kwestie, hoor. Ik wil een goede speler die presteert en die een bepaalde mate van fatsoen heeft. Op dit moment past Sulejmani niet in dat plaatje omdat hij wegens omstandigheden niet presteert. Daar kan echter nog verandering in komen. Dat Arnautovic een kreng en een randdebiel is, dat staat echter vast. Ik ben echt afgeknapt op die gozer. Ik heb hier een tijdje terug al aangegeven dat het qua gedrag een bijzonder kind is, maar dat ik het wel zie zitten in z'n voetbalkwaliteiten. Dat eerste gaat op een gegeven moment echter wel een belemmering vormen en die druppel is bij mij wel bereikt. Volgens mij is deze jongen echt een slechte om in de groep te hebben. Bij mij zou ie er niet in komen.

De KNVB gaat het voorval nu ook onderzoeken. Ik ben benieuwd naar de uitkomst. Een schorsing zoals in de 'k*nkerneger'-zaak rond Perez zou Ajax niet slecht uitkomen. Het verschil is helaas wel dat het daar om een belediging aan het adres van de grensrechter ging. Niet dat dat qua belediging verschil maakt. Maar het is wel makkelijker te bewijzen, omdat door de KNVB van de grensrechter wordt aangenomen dat hij de waarheid spreekt. Het wordt hoe dan ook heel interessant om te zien hoe een provincieclub en subtopper als Twente dit gaat aanpakken. Munsterman heeft een grote bek, maar de club zelf geniet volgens mij wel van de luwte. Dat kan nu wel eens verstoort worden. En op zo'n moment moet er dus actie ondernomen worden. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat Twente met N'Kufo, Douglas, Braafgeid, Elia, Denneboom, Hersie en Tiote genoeg jongens in huis heeft die wellicht zo reageren als Babel destijds blijkbaar heeft gedaan na de opmerking van Perez.
wwe-marijn


Geregistreerd: 03-03-2008
Forum berichten: 559
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: West-Friesland (Noord-Holland)
Geplaatst: Ma 16 maa 2009 17:24
Arnautovic lijkt mij niet nodig. Zeker qua gedrag zie ik hem niet als gewenste aanwinst. Ik ben ervan overtuigt dat Mickey wel op niveau komt komend seizoen. Elia zou niet verkeerd zijn, maar ook hem zie ik niet als noodzakelijk aanwinst en Ajax moet daar zeker niet veel voor betalen.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Ma 16 maa 2009 18:29
Citaat:
Wat is erger? Een Arnautovic die presteert en wat moeilijk is, of een Miralem Sulejmani die tot nu toe zijn belofte nog maar niet waar kan maken en rondsukkelt en te zwaar is?

Dit betekent niet dat ik geen vertrouwen in Micky heb, maar zo is het gewoon.
Wat zegt dat Arnautovic bij Ajax wel zal presteren Sulejmani was vorig seizoen beter dan Arnautovic nu. Natuurlijk is hij nu beter in vorm dan Sulejmani maar ik denk dat Sulejmani meer talent heeft.
Brainsnack


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 59
Nieuws reacties: 92
Woonplaats: Almelo
Geplaatst: Ma 16 maa 2009 20:28
Op de vorige pagina was ik nog een grote fan van Arnautovic. Helaas hebben de gebeurtenissen van het afgelopen weekend daar een flinke deuk in geslagen. Ik kan best begrijpen dat voetballers in het heetst van de strijd schelden en doen, maar ook ik vind dat er grenzen zijn. En met deze uitspraken ga je over die grens heen. Er zijn ondertussen genoeg woorden om te gebruiken als je persé wilt schelden (en ik gebruik ze zelf meer dan eens per wedstrijd), maar het gebruik van racistische uitlatingen is iets dat vanuit een persoonlijkheid zelf komt, dat floept er niet zomaar uit. Als Oostenrijker is de oorsprong natuurlijk ook snel te vinden.

Maar ik hoop dat een onderzoek hier meer info over zal verschaffen, want dit is bijzonder kwalijk.
Scio


Geregistreerd: 02-01-2008
Forum berichten: 1939
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 16 maa 2009 20:57
Citaat:
Het verschil is helaas wel dat het daar om een belediging aan het adres van de grensrechter ging.


Het zou de KNVB netjes staan als dit niet in de overweging wordt meegenomen. Voetballers zijn idolen en hebben een voorbeeldfunctie richting fans en jonge voetballers. Aanpakken die zooi. Perez was toendertijd ook niet genoeg gestraft imo.
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 maa 2009 09:38
Citaat:
Op de vorige pagina was ik nog een grote fan van Arnautovic. Helaas hebben de gebeurtenissen van het afgelopen weekend daar een flinke deuk in geslagen. Ik kan best begrijpen dat voetballers in het heetst van de strijd schelden en doen, maar ook ik vind dat er grenzen zijn. En met deze uitspraken ga je over die grens heen. Er zijn ondertussen genoeg woorden om te gebruiken als je persé wilt schelden (en ik gebruik ze zelf meer dan eens per wedstrijd), maar het gebruik van racistische uitlatingen is iets dat vanuit een persoonlijkheid zelf komt, dat floept er niet zomaar uit. Als Oostenrijker is de oorsprong natuurlijk ook snel te vinden.
Maar ik hoop dat een onderzoek hier meer info over zal verschaffen, want dit is bijzonder kwalijk.


Afgeven op iemand omdat ie rascistische uitlatingen gedaan ZOU hebben maar ondertussen zo'n opmerking plaatsen. Op deze manier ben je geen haar beter.........

Ondanks dat Kargbo mij wel als eerlijk en betrouwbaar overkomt en ik niet in zie waarom hij hierover zou liegen, is nog niet bewezen dat Arnautovic ook daadwerkelijk schuldig is....... Hij heeft de schijn tegen maar gelukkig wordt er in Nederland 'hoor en wederhoor' toegepast en is iemand pas schuldig als zijn schuld bewezen is. Neemt niet weg dat hij een bijzonder 'akelig mannetje' aan het worden is.
Scio


Geregistreerd: 02-01-2008
Forum berichten: 1939
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 maa 2009 12:02
Citaat:
Op de vorige pagina was ik nog een grote fan van Arnautovic. Helaas hebben de gebeurtenissen van het afgelopen weekend daar een flinke deuk in geslagen. Ik kan best begrijpen dat voetballers in het heetst van de strijd schelden en doen, maar ook ik vind dat er grenzen zijn. En met deze uitspraken ga je over die grens heen. Er zijn ondertussen genoeg woorden om te gebruiken als je persé wilt schelden (en ik gebruik ze zelf meer dan eens per wedstrijd), maar het gebruik van racistische uitlatingen is iets dat vanuit een persoonlijkheid zelf komt, dat floept er niet zomaar uit. Als Oostenrijker is de oorsprong natuurlijk ook snel te vinden.
Maar ik hoop dat een onderzoek hier meer info over zal verschaffen, want dit is bijzonder kwalijk.


Afgeven op iemand omdat ie rascistische uitlatingen gedaan ZOU hebben maar ondertussen zo'n opmerking plaatsen. Op deze manier ben je geen haar beter.........

Ondanks dat Kargbo mij wel als eerlijk en betrouwbaar overkomt en ik niet in zie waarom hij hierover zou liegen, is nog niet bewezen dat Arnautovic ook daadwerkelijk schuldig is....... Hij heeft de schijn tegen maar gelukkig wordt er in Nederland 'hoor en wederhoor' toegepast en is iemand pas schuldig als zijn schuld bewezen is. Neemt niet weg dat hij een bijzonder 'akelig mannetje' aan het worden is.

Daar sla je de plank een beetje mis. Het is niet voor niets dat Oostenrijk personen als Hitler en Haider voortbracht en de aanleg voor de 2e Wereldoorlog en Jodenvervolging in Oostenrijk lag. Oostenrijkers staan bekend om hun fascistische aanleg en vreemdelingenhaat. Ik raad je aan het boek 'In Europa' van Geert Mak te lezen. Geeft je een mooie impressie hoe het nou precies zit. Vanuit dat oogpunt is het ook niet gek wat Peter79 zegt. Hij benoemt gewoon een kenmerk. Precies hetzelfde als hij zou zeggen dat Amerikanen oppurtunistisch en erg nationalistisch zijn. Racisme lijkt me niet de grondslag voor Peters opmerking.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.884
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: RobertScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.979.034 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Arnautovic
Ga
Zoeken: