Auteur
|
Bericht
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 24 feb 2010 09:19
|
|
Het kan gek lopen maar mijn eerste reactie is dat hij toch maar snel fit word en een andere club vind.
Die jongen heeft al tijden niks gepresteerd. Erg jammer want bij Ajax deed hij het helemaal niet verkeerd.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 24 feb 2010 12:56
|
|
Andy is een echte Ajacied, zijn hart klopt voor Ajax en daarom hoop ik dat hij snel een mooie nieuwe club vind. Tot die tijd kan hij lekker in zijn thuisnest trainen en hoop ik stiekem op die zeer kleine kans dat hij in topvorm is en volgend seizoen een prestatiecontract bij Ajax voorgeschoteld krijgt.
|
Crouch89

Forum berichten: 120
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 24 feb 2010 13:05
|
|
Dit is altijd goed nieuws. Hij kan jongere buitenspelers wel wat bijleren en mocht hij op zijn oude niveau komen is hij een aanwinst. Helaas acht ik deze kans zeer klein, en zal hij moeten hopen op een mooie club uit de middenmoot, ook gezien zijn leeftijd.
|
Scio

Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Wo 24 feb 2010 21:03
|
|
Citaat: Andy is een echte Ajacied, zijn hart klopt voor Ajax en daarom hoop ik dat hij snel een mooie nieuwe club vind. Tot die tijd kan hij lekker in zijn thuisnest trainen en hoop ik stiekem op die zeer kleine kans dat hij in topvorm is en volgend seizoen een prestatiecontract bij Ajax voorgeschoteld krijgt.
Van der Meyde raakt nooit meer in topvorm. Om de een of andere reden acht ik zijn mentale en verstandelijke vermogens daartoe niet meer in staat. Just a gut feeling.
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 13:50
|
|
En het is officieel. Andy is een boer!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 14:21
|
|
wing:
|
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 14:29
|
|
Wat een naaierd zeg om naar de concurrent gaat. Zeggen dat hij zo'n enorme Ajacied is en hoopt een contract bij Ajax te versieren, komt PSV en weg is hij. Wedde dat hij gaat zeggen dat PSV nog wel kan maar dat Feyenoord iets anders zou zijn..
Wel lachen dat hij een tatoeage op z'n kuit heeft van Ajax!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 14:40
|
|
En dan ben je de concrete belangstelling voor oa Roy en Rijkaard nog vergeten, Enganche.
En daarom vind ik Psv een walgelijke club. In 1989, toen AJAX het heel moeilijk had, waren er veel jeugdige talenten en die waren de toekomst van AJAX. En Psv wilde de toekomst van AJAX vernietigen. Het liefst wilden ze naast Roy alle talenten van AJAX overnemen. Zo zie ik dat nog steeds. Een walgelijke, zielloze club.
|
Fregge

|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 14:40
|
|
Bij PSV loopt ook nog eens een van dé (misschien wel dé) walgelijkste Oud-Ajacieden rond.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 14:54
|
|
Citaat: Bij PSV loopt ook nog eens een van dé (misschien wel dé) walgelijkste Oud-Ajacieden rond.
Oja? Wie dan, 'k denk dat ik iets over het hoofd zie.
|
bugs

Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 14:55
|
|
Spijtig dat hij voor PSV heeft gekozen, met zijn Ajax verleden zou dat nooit een optie moeten zijn. Maar goed ik begrijp dat hij zichzelf nog op "niveau" wil laten zien.
Hij moet in ieder geval hard aan de Sonja bakker want dit ziet er echt niet uit.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 14:56
|
|
Citaat: Andy is een echte Ajacied, zijn hart klopt voor Ajax en daarom hoop ik dat hij snel een mooie nieuwe club vind. Tot die tijd kan hij lekker in zijn thuisnest trainen en hoop ik stiekem op die zeer kleine kans dat hij in topvorm is en volgend seizoen een prestatiecontract bij Ajax voorgeschoteld krijgt.
Mogen nog wel wat kilootjes af bij Mandy. Lazovic uit <> een speler die voorlopig nog niet wedstrijdfit is in. En dat voor nog maar negen competitiewedstrijdjes. Kijk, je weet het natuurlijk maar nooit, maar op het moment dat de concurrent een van de meest constant presterende spelers verkoopt en er een speler voor terughaalt die 20 wedstrijden heeft gespeeld in de afgelopen vier jaar mag je wel spreken van een Atouba'tje.
Op PN zijn ze overigens ziedend over de transfer van Van der Meijde, inclusief Ajax-tatoeage, naar PSV. Voor een club die de laatste 20 jaar nationaal gezien veel succesvoller is geweest dan Ajax heeft PSV sowieso een wel eigenaardige obsessie met (uitgebluste) ex-Ajacieden: Menzo, Reiziger, Jonk, Vink, Haan, Perez, Kluivert, Kieft, Arnesen, Vanenburg, Lerby, Wouters, Koeman, Van der Meyde, concrete interesse in De Jong en Van der Vaart toen ze nog bij Ajax zaten.
Ik vraag me eigenlijk ook af waarom haalt PSV Van der Meyde naar Eindhoven? Ik denk niet dat hij iets gaat toevoegen. Deden Reiziger en Kluivert ook niet, alhoewel die laatste wel een goal maakte tegen Ajax en iedereen weet hoeveel we dat seizoen te kort kwamen..
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 14:57
|
|
Citaat: Bij PSV loopt ook nog eens een van dé (misschien wel dé) walgelijkste Oud-Ajacieden rond.
Andre Ooijer..
Verder als jij clubloos bent en een club als PSV komt dan zou je dat ook doen, hij is verre van wedstrijdfit en zal als vervanger van Amrabat gehaald zijn denk ik.
Ach, Andy succes hier in lampegat, laat ze je Tattoo maar eens zien ..
|
Fregge

|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 14:58
|
|
Denk eens terug naar PSV - Ajax in augustus? Wie was ook al weer aan het worstelen met Suárez? Wie was ook al weer aan het mopperen op Suárez toen hij weer op de grond lag terwijl die niet eens weet hoe Suárez viel?
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 15:04
|
|
Kan me trouwens niet voorstellen dat je bij PSV wil spelen. Al helemaal niet als Ajacied. Het voetbal is niet om aan te zien, en dat is niet alleen van de laatste jaren. Het shirt is lelijk en niet ''nostalgisch''. Hoevaak veranderen die boeren van shirt? De ene keer helemaal rood, dan strepen, streepje meer, streepje minder. Meer rood als wit of andersom. Witte broek, zwarte broek. De sokken zullen ook wel veel veranderen denk ik.
Verleden? Je moet eens in dat museum gaan kijken daar. Hoeveel lege plekken je daar tegenkomt. De CL's, wereldbekers, KNVB-bekers en Schalen moet je eens tellen. Of de vitrines van oud spelers. De Van Bastens en Cruijfven..
HEBBEN ZE NIET!
Dat stadion is ook klein! 35000 man kunnen erin. Clubs uit de Serie B of Segunda Division hebben er nog meer. Die speaker kan ik trouwens ook niet aan horen zeg! Er is gewoon niks moois aan die club! Maar dat probeer ik m'n vrienden hier ook al een tijdje wijs te maken..
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 15:06
|
|
Andre Ooijer..
Verder als jij clubloos bent en een club als PSV komt dan zou je dat ook doen, hij is verre van wedstrijdfit en zal als vervanger van Amrabat gehaald zijn denk ik.
Ach, Andy succes hier in lampegat, laat ze je Tattoo maar eens zien ..
Ooijer komt uit A'dam maar is toch geen Ajacied. Zelfs geen ''nep'' Ajacied. Als ik clubloos zou zijn zou ik tegen PSV zeker ''nee'' zeggen. Geloof het of niet, maar mocht een paar jaar geleden een keertje mee trainen bij PSV, toen ik vervolgens in m'n Ajax shirt op de Herdgang kwam was het meteen over. Als PSV interesse heeft zullen er ook nog vast andere clubs in NL (of buitenland) interesse hebben in Van der Meyde.
|
Empulse

Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 15:06
|
|
Hoe kan PSV (gedeeltelijk offtopic) Lazovic aan Zenit verkopen terwijl het transfer window gesloten is?
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 15:09
|
|
Citaat: Hoe kan PSV (gedeeltelijk offtopic) Lazovic aan Zenit verkopen terwijl het transfer window gesloten is?
Weet het niet zeker maar ik denk dat de Transfermarkt in Rusland nog open licht. Ajax verkocht Rosales een paar jaar geleden ook aan River Plate toen de transfermarkt dicht was.
Ik vind eigenlijk dat alle (Europese) landen gewoon dezelfde transferdata moeten hebben.
|
Fregge

|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 15:09
|
|
Ho even guy, ze hebben misschien niet de beste jeugdopleiding, maar hun scouting is zo goed. Hoe anders komen ze aan Ronaldo, Romario, Gomes, Alex, Kezman, Lee, Park. En niet te vergeten Prommayon. Maar die is goed omdat die nu bij Blauw Geel speelt 
Plus Ooijer heeft in de jeugdopleiding van Ajax gezeten.
Empulse: In Rusland is het nu transferperiode. Hun mogen spelers kopen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 15:10
|
|
Ze hadden goede contacten met Hiddink, De Visser....die hebben ze volgens mij ook niet meer en dus komen ze, net als AJAX onder Van Geel, bij de afvalbak terecht.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 15:12
|
|
Citaat: Ho even guy, ze hebben misschien niet de beste jeugdopleiding, maar hun scouting is zo goed. Hoe anders komen ze aan Ronaldo, Romario, Gomes, Alex, Kezman, Lee, Park. En niet te vergeten Prommayon. Maar die is goed omdat die nu bij Blauw Geel speelt
Plus Ooijer heeft in de jeugdopleiding van Ajax gezeten.
Empulse: In Rusland is het nu transferperiode. Hun mogen spelers kopen.
Hun scouting is idd goed. So what? Dan is het nog geen mooie club. Vind ik. Ik heb minder tegen Feyenoord dan tegen PSV.
|
Fregge

|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 15:13
|
|
Maar wij zijn Brabantse Ajacieden. Dus het ligt ook een beetje topografisch
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 15:19
|
|
Citaat: Maar wij zijn Brabantse Ajacieden. Dus het ligt ook een beetje topografisch 
Ik heb weer meer tegen Feyenoord dan PSV..
Heeft iemand hier een foto van de tattoo van vd Meyde op zijn Kuitbeen.. Dan laat ik die vanavond bij de cursus zien aangezien daar een paar fanatieke Gloeilampjes ook aanwezig zijn..
|
Fregge

|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 15:24
|
|
Hier Riejuh:
http://www.doordebenen.nl/ajax-tattoo-a ... -der-meyd/
|
DIMC85

Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 21:47
|
|
Je mag je mening nog veranderen he ;)
Ziet er trouwens niet uit dat pisvee shirt om zijn schouders (maar bij wie wel eig.)
|