Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Keisuke Honda
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Keisuke Honda
Maker: 343Bekeken: 28759
Status: InactiefBerichten: 317
+ Nieuw bericht <<<   <   5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 17 dec 2009 16:57
Waarschijnlijk toch CSKA:
[list">Het is een kwestie van tijd voordat Keisuke Honda tot een persoonlijk akkoord komt met CSKA Moskou. VVV-Venlo heeft de Japanner toestemming gegeven om in gesprek te gaan met de Russische topclub. Eerder op de dag maakte Honda via zijn eigen website al bekend vrijdag zijn laatste wedstrijd voor VVV te spelen tegen Heracles Almelo.

'Ik had al verwacht dat er deze week meer duidelijkheid zou komen over de toekomst van Honda', zegt Mario Captein, directeur voetbalzaken van VVV, tegen Voetbal International. ‘Dat hij naar CSKA gaat is heel waarschijnlijk, ja. Dat is de enige club die concreet een bod heeft uitgebracht en het lijkt erop dat Keisuke zijn keuze heeft gemaakt.'

Honda heeft de afgelopen maanden meerdere malen laten weten dat hij zijn carrière het liefst in Nederland wilde vervolgen. Wat dat betreft is de keuze voor CSKA Moskou opmerkelijk. Captein geeft uitleg. 'In eerste instantie ging zijn voorkeur inderdaad uit naar Nederland. Ik heb hier de laatste tijd regelmatig met Honda over zijn gesproken. CSKA is geen kleine club, ze komen ook na de winterstop uit in de Champions League. Dit is ook gewoon een heel mooie club. De komende dagen zal er meer nieuws naar buiten komen.'

Mogelijk volgt dat nieuws al vóór het uitduel van VVV met Heracles. Een woordvoerder van CSKA Moskou laat weten dat de club vrijdagochtend 'mogelijk nieuws over Honda te melden heeft.' De clubs zijn al akkoord over de transfersom die naar verluidt bijna tien miljoen euro zal bedragen. [/list">

http://www.vi.nl

Toch iemand die voor het geld gaat, al is CSKA geen beroerde club natuurlijk.
AFCA_Seaman


Geregistreerd: 08-05-2008
Forum berichten: 1221
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Drachten
Geplaatst: Do 17 dec 2009 17:10
Als hij zijn carriere wil verneuken, dan is CSKA natuurlijk ook een prima keuze.
Starring


Geregistreerd: 20-01-2008
Forum berichten: 75
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 17 dec 2009 18:18
Zijn loopbaan verneuken? Vertel op, Seaman? Ik zie Honda en zijn bankrekening het namelijk wel redden dáár, in het koude Rusland.

Een vrije rol achter de 1 of twee counterspitsen, prima. Van aanpassen heeft ie ook geen last van is gebleken hier in Nederland. Wel jammer voor de competitie dat hij zeer waarschijnlijk naar CSKA vertrekt. Het verliest toch weer een smaakmaker. Het is al zo grijs allemaal...

Het liefst had ik hem naar Amsterdam zien komen..
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 18 dec 2009 14:23
Ik snap ook totaal niet wat Seaman bedoelt. Honda is meteen stinkend rijk en het voetbal in Rusland is booming. CSKA en Zenith hebben de laatste jaren de UEFA Cup gewonnen, Rubin Kazan overleefde bijna een CL-poule met Inter en Barcelona en CSKA Moskou zit in de volgende ronde. Die jongen gaat straks dus gewoon Champions League spelen in een team dat Ajax echt van de mat zou tikken. Natuurlijk zitten er in de competitie ook minder aantrekkelijke tegenstanders, maar in de top zit meer geld en laten we niet doen alsof er in Nederland zoveel ploegen zijn die tot de verbeelding spreken.
Farang


Geregistreerd: 17-12-2009
Forum berichten: 9
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 18 dec 2009 14:51
Kan Bergkamp onze aanvallende middenvelders(Assaiti, Sulejmani, De Jong, Eriksen, Sarpong) niets bijbrengen? loopacties, inzicht, wedstrijd lezen. We hebben genoeg "talent" echter komt het er op een of andere manier niet uit? Vreemd. Zelf zie ik Honda niet echt als een versterking. Ben benieuwd wat we van hem gaan horen vanuit Rusland
kimika


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 44
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 18 dec 2009 15:10
Van mij hoeft deze jongen niet te komen. We hebben Eriksen in de jeugd lopen. Waarom dan 10 miljoen neerleggen als je zelf zo'n soort speler in de jeugd hebt lopen.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Vr 18 dec 2009 16:12
Citaat:
Van mij hoeft deze jongen niet te komen. We hebben Eriksen in de jeugd lopen. Waarom dan 10 miljoen neerleggen als je zelf zo'n soort speler in de jeugd hebt lopen.


Aissati is een natuurtalent alleen moet dat er nu wel zo langzamerhand uit gaan komen. Zet die jongen gewoon de rest van het seizoen op de '10' en je zult zien dat hij het top zal gaan doen. Eriksen mag zich achter Aissati blijven ontwikkelen en als back-up fungeren.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 18 dec 2009 21:27
Citaat:
Als hij zijn carriere wil verneuken, dan is CSKA natuurlijk ook een prima keuze.


Citaat:
Ik snap ook totaal niet wat Seaman bedoelt. Honda is meteen stinkend rijk en het voetbal in Rusland is booming. CSKA en Zenith hebben de laatste jaren de UEFA Cup gewonnen, Rubin Kazan overleefde bijna een CL-poule met Inter en Barcelona en CSKA Moskou zit in de volgende ronde. Die jongen gaat straks dus gewoon Champions League spelen in een team dat Ajax echt van de mat zou tikken. Natuurlijk zitten er in de competitie ook minder aantrekkelijke tegenstanders, maar in de top zit meer geld en laten we niet doen alsof er in Nederland zoveel ploegen zijn die tot de verbeelding spreken.


Om m'n verhaal nog wat meer kracht bij te zetten een lijst met spelers die de laatste jaren vanuit Rusland de stap hebben gezet naar topclubs of in ieder geval goede clubs in de grootste competities: Arshavin, Pavlyuchenko, Tymoschuk, Zhirkov, Jô, Oli?, Ivanovi?, Vidi?, Sychev, Kerzhakov, Dominguez, Izmailov, Progrebnyak, Cavenaghi, Smertin, Radoslav Ková?, Marcelo Sosa en Škrtel. Krasi? en een aantal Zuid-Amerikanen worden de volgende spelers in dat rijtje. Lijkt me vrij indrukwekkend.
Leonel


Geregistreerd: 18-12-2007
Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 19 dec 2009 03:58
Citaat:
Als hij zijn carriere wil verneuken, dan is CSKA natuurlijk ook een prima keuze.


Citaat:
Ik snap ook totaal niet wat Seaman bedoelt. Honda is meteen stinkend rijk en het voetbal in Rusland is booming. CSKA en Zenith hebben de laatste jaren de UEFA Cup gewonnen, Rubin Kazan overleefde bijna een CL-poule met Inter en Barcelona en CSKA Moskou zit in de volgende ronde. Die jongen gaat straks dus gewoon Champions League spelen in een team dat Ajax echt van de mat zou tikken. Natuurlijk zitten er in de competitie ook minder aantrekkelijke tegenstanders, maar in de top zit meer geld en laten we niet doen alsof er in Nederland zoveel ploegen zijn die tot de verbeelding spreken.


Om m'n verhaal nog wat meer kracht bij te zetten een lijst met spelers die de laatste jaren vanuit Rusland de stap hebben gezet naar topclubs of in ieder geval goede clubs in de grootste competities: Arshavin, Pavlyuchenko, Tymoschuk, Zhirkov, Jô, Oli?, Ivanovi?, Vidi?, Sychev, Kerzhakov, Dominguez, Izmailov, Cavenaghi, Smertin, Radoslav Ková?, Marcelo Sosa en Škrtel. Krasi? en een aantal Zuid-Amerikanen worden de volgende spelers in dat rijtje. Lijkt me vrij indrukwekkend.

Maar zou jij , als voetballer, in Rusland willen spelen? Ik in ieder geval niet. Lijk mij echt totaal niet aantrekkelijk buiten het voetbal om. Voetballers gaan naar Rusland puur om het geld lijk mij.
Dijk


Geregistreerd: 16-04-2009
Forum berichten: 951
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 19 dec 2009 07:04
Volgens mijn zijn daar de leefomstandigheden gewoon goed. Verder is het natuurlijk een prachtige stad dat Moskou en je verdiend er nog een hoop geld. Het nadeel is dat de reisafstanden zou groot zijn als je uitwedstrijden moet gaan voetballen.
AFCA_Seaman


Geregistreerd: 08-05-2008
Forum berichten: 1221
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Drachten
Geplaatst: Za 19 dec 2009 13:54
Omdat Honda zelf heeft aangegeven in een aantrekkelijke competitie te willen spelen en het voor zijn opbouw voor de toekomst beter ziet om eerst naar de top te gaan in het land waar hij speelt om vervolgens naar een mooie competitie over te stappen.

Ja er zijn veel, voornamelijk, russchische spelers die doorstoten naar Europa mede door Zenith en het Russische team maar ik zou het zonde vinden als hij daar heen gaat. Hij moet zich daar dan eerst maar eens zien aan te passen en niet een soort van Quincy Owusu verhaal worden. Honda doet het prima bij een lage club in Nederland, waarom niet op sportief vlak presteren bij een topclub in Nederland of bij een mooie subtopper in Engeland oid. Als hij nu naar CSKA gaat zijn wij hem over een seizoen vergeten en mag hij hopen daar één van de sterspelers te worden.

Ik zou het veel verstandiger vinden om het anders op te bouwen.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 19 dec 2009 16:26
Citaat:
Als hij zijn carriere wil verneuken, dan is CSKA natuurlijk ook een prima keuze.


Citaat:
Ik snap ook totaal niet wat Seaman bedoelt. Honda is meteen stinkend rijk en het voetbal in Rusland is booming. CSKA en Zenith hebben de laatste jaren de UEFA Cup gewonnen, Rubin Kazan overleefde bijna een CL-poule met Inter en Barcelona en CSKA Moskou zit in de volgende ronde. Die jongen gaat straks dus gewoon Champions League spelen in een team dat Ajax echt van de mat zou tikken. Natuurlijk zitten er in de competitie ook minder aantrekkelijke tegenstanders, maar in de top zit meer geld en laten we niet doen alsof er in Nederland zoveel ploegen zijn die tot de verbeelding spreken.


Om m'n verhaal nog wat meer kracht bij te zetten een lijst met spelers die de laatste jaren vanuit Rusland de stap hebben gezet naar topclubs of in ieder geval goede clubs in de grootste competities: Arshavin, Pavlyuchenko, Tymoschuk, Zhirkov, Jô, Oli?, Ivanovi?, Vidi?, Sychev, Kerzhakov, Dominguez, Izmailov, Cavenaghi, Smertin, Radoslav Ková?, Marcelo Sosa en Škrtel. Krasi? en een aantal Zuid-Amerikanen worden de volgende spelers in dat rijtje. Lijkt me vrij indrukwekkend.

Maar zou jij , als voetballer, in Rusland willen spelen? Ik in ieder geval niet. Lijk mij echt totaal niet aantrekkelijk buiten het voetbal om. Voetballers gaan naar Rusland puur om het geld lijk mij.

Nou, het weer lijkt mij ook niets, maar zoals ik al aangaf zitten er ook genoeg voordelen aan. Moskou schijnt een geweldige stad te zijn, Honda kan er Champions League gaan spelen, hij kan er meer verdienen dan in Nederland, de Russische competitie is de laatste jaren een prima springplank gebleken naar de grote competities en het niveau is er zeker niet minder dan in Nederland.

Citaat:
Omdat Honda zelf heeft aangegeven in een aantrekkelijke competitie te willen spelen en het voor zijn opbouw voor de toekomst beter ziet om eerst naar de top te gaan in het land waar hij speelt om vervolgens naar een mooie competitie over te stappen.


Dat doet hij nu toch ook? Hij gaat naar een absolute topclub in een competitie waar hij vast wel veel gaat spelen. Garanties heb je nergens, maar het sportieve en financiële plaatje ziet er goed uit. Zeker als Krasi? straks weggaat.


Citaat:
Ja er zijn veel, voornamelijk, russchische spelers die doorstoten naar Europa mede door Zenith en het Russische team maar ik zou het zonde vinden als hij daar heen gaat. Hij moet zich daar dan eerst maar eens zien aan te passen en niet een soort van Quincy Owusu verhaal worden. Honda doet het prima bij een lage club in Nederland, waarom niet op sportief vlak presteren bij een topclub in Nederland of bij een mooie subtopper in Engeland oid. Als hij nu naar CSKA gaat zijn wij hem over een seizoen vergeten en mag hij hopen daar één van de sterspelers te worden.


Dan moeten die Nederlandse clubs hem wel kunnen betalen. Welke club in Nederland zie jij 8-10 miljoen neertellen voor Honda?

Verschil met Quincy is dat Quincy niet kan voetballen. En van de 17 spelers die ik noemde als voorbeelden van jongens die de Russische competitie de afgelopen jaren als springplank hebben gebruikt, zijn er 10 niet Russisch.

Citaat:
Ik zou het veel verstandiger vinden om het anders op te bouwen.


Ja, omdat jij de Nederlandse competitie (onterecht) hoger inschat dan de Russische. Op een paar clubs na stelt het hier verder ook weinig voor hoor. Het niveau in Nederland is op het moment over de hele linie bedroevend en er wordt veel minder betaald dan in Rusland.
AFCA_Seaman


Geregistreerd: 08-05-2008
Forum berichten: 1221
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Drachten
Geplaatst: Zo 20 dec 2009 17:40
Dat ik aankaart dat er veel Russische spelers doorstoten naar topclubs doelde ik niet alleen op jou rijtje,

Dat ik de Eredivisie hoger inschat dan de Russische competitie heb ik ook niet gezegd en is natuurlijk ook zeker niet waar dat blijkt wel uit de resultaten in met name Europa.

Wat ik alleen zeg is dat het zonde zou zijn als hij minder in beeld zou komen als hij naar Rusland gaat en dat het misschien te lang gaat duren om op te vallen bij een topclub in een mooie competitie, het is natuurlijk niet te garanderen dat hij het daar gaat maken en mocht dat het geval zijn dan is het moeilijker om vanuit zo'n land je zelf in de picture te spelen dus zou hij misschien weer terug komen in een competitie als Nederland waar hij alles weer moet laten zien.

Maar dit zijn gewoon pure meningsverschillen. Ik ben er namelijk voor om een carriere te plannen. Er zijn zoveel voorbeelden van spelers die ergens presteren, weg worden gekaapt en vervolgens niet meer in beeld zijn, zou eeuwig zonde zijn. Als hij presteert bij CSKA, geweldig! zou mooi zijn en gun ik hem maar ik ben gewoon meer voor de stappen maken om vervolgens een volgroeide speler te zijn die van waarde zou zijn voor elke club. ( net als al die jeugdspelers die worden weggekaapt waar je niks meer van hoort, niet precies het zelfde maar in die trand bedoel ik het wel een beetje )
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 24 dec 2009 12:00
Citaat:
'Honda vreest afketsen van transfer'

ROTTERDAM - VVV'er Keisuke Honda vreest dat zijn transfer naar CSKA Moskou afketst. Dat heeft het kamp-Honda in Japan aan plaatselijke media laten weten. De onderhandelingen tussen de Russen en de Venlose club zouden in een impasse zitten, omdat VVV tien miljoen euro aan afkoopsom verlangt. CSKA denkt eerder aan zo'n zes miljoen euro.
Eigenlijk wilde Honda deze week, voordat hij voor de feestdagen naar Japan vloog, eerst in Moskou een kijkje nemen. Daar zag de middenvelder vanaf, om meteen vanuit Nederland naar huis te vliegen. (BVDL)


Sportwereld.nl
Lexafca


Geregistreerd: 21-12-2008
Forum berichten: 1627
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 24 dec 2009 12:06
Als je in de winter de nutteloze spelers kunt lozen zou ik tot zes miljoen bieden voor Honda.iig. geen 10 miljoen gaan bieden dat is TE veel. Maar als je Honda kunt krijgen voor zes miljoen moet je dat zeker doen.
bugs


Geregistreerd: 03-01-2008
Forum berichten: 405
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Leiden
Geplaatst: Do 24 dec 2009 12:25
Ik denk dat Honda zeker een versterking kan zijn bij Ajax, maar meer dan 6 Miljoen is echt teveel (eigenlijk is dit al vrij veel voor een speler van VVV met alle respect). Als je zag dat de Zeeuw nog geen 5 kostte (wat overigens een top aankoop bleek te zijn) dan vind ik 6 eigenlijk al te veel voor Honda.
AFCA_Seaman


Geregistreerd: 08-05-2008
Forum berichten: 1221
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Drachten
Geplaatst: Do 31 dec 2009 18:15
Het is officieel,

Honda naar CSKA
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 1 jan 2010 11:14
Hmm grappig hoe de vriendschapsbandjes werken van de Ploegsmaclan.
+ Nieuw bericht <<<   <   5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.884
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: RobertScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.979.949 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Keisuke Honda
Ga
Zoeken: