Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Nicolai Boilesen
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Nicolai Boilesen
Maker: Bond|AJAXBekeken: 34031
Status: InactiefBerichten: 251
+ Nieuw bericht <<<   <   3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
RogerGarcia


Geregistreerd: 18-10-2009
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 22 jun 2011 16:56
Heb hem denk ik liever op de zijkant, daar kan hij zijn snelheid ook het beste benutten.
witte gullit


Geregistreerd: 27-07-2010
Forum berichten: 168
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Alkmaar
Geplaatst: Wo 22 jun 2011 17:20
Citaat:
Heb hem denk ik liever op de zijkant, daar kan hij zijn snelheid ook het beste benutten.


Als je ver van je doellijn wilt spelen is het van groot belang dat je centrum snelheid heeft. Dus zijn snelheid komt dan juist goed van pas, ervan uitgaande dat De Boer dit voor ogen heeft.
guy_ajax


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 22 jun 2011 17:45
En als je ziet hoe Vertonghen soms inschuift met z'n grote passen. Een goede CV vinden/opleiden is moeilijker dan een back.
RogerGarcia


Geregistreerd: 18-10-2009
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 22 jun 2011 18:09
Eerst maar eens zien hoe Denswil zich ontwikkelt.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 22 jun 2011 23:33
Citaat:
Mag je dan geen hogere verwachtingen hebben van iemand met bovengemiddeld talent? Dat hij in die korte tijd de stoutste verwachtingen al waarmaakte, bevestigd alleen maar dat we met hem een pareltje in handen hebben. Was het nou gegaan over Koppers of Dijks, dan had ik je gelijk gegeven.


Ja, maar op basis van deze zes wedstrijden is het onmogelijk vast te stellen hoe goed iemand werkelijk is en kan worden. Zeker aangezien dit zijn eerste wedstrijden in het betaald voetbal zijn. Volslagen belachelijk dus om het over de top te hebben.
RogerGarcia


Geregistreerd: 18-10-2009
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 22 jun 2011 23:50
Citaat:
Mag je dan geen hogere verwachtingen hebben van iemand met bovengemiddeld talent? Dat hij in die korte tijd de stoutste verwachtingen al waarmaakte, bevestigd alleen maar dat we met hem een pareltje in handen hebben. Was het nou gegaan over Koppers of Dijks, dan had ik je gelijk gegeven.


Ja, maar op basis van deze zes wedstrijden is het onmogelijk vast te stellen hoe goed iemand werkelijk is en kan worden. Zeker aangezien dit zijn eerste wedstrijden in het betaald voetbal zijn. Volslagen belachelijk dus om het over de top te hebben.

Weer een leuke one-liner, maar in 6 wedstrijden kun je dus wel beoordelen hoe goed iemand is, en kan worden.
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 22 jun 2011 23:50
Citaat:
Ja, maar op basis van deze zes wedstrijden is het onmogelijk vast te stellen hoe goed iemand werkelijk is en kan worden. Zeker aangezien dit zijn eerste wedstrijden in het betaald voetbal zijn. Volslagen belachelijk dus om het over de top te hebben.

Vind ik niet, want het is bekend dat de jongen veel potentie heeft, dus kun je best verder kijken dan die zes wedstrijden. Als je de potentie hebt om een heel goede voetballer te worden, dan moet je dat ook als streven hebben. Of dat gaat lukken is een ander verhaal.
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 22 jun 2011 23:51
Citaat:
Weer een leuke one-liner, maar in 6 wedstrijden kun je dus wel beoordelen hoe goed iemand is, en kan worden.

Dat is dus weer niet waar. Één voorbeeld: Quincy owusu-abeyie. Oké, nog eentje: Drenthe.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 20-10-2009
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 22 jun 2011 23:57
Citaat:
Dat is dus weer niet waar. Één voorbeeld: Quincy owusu-abeyie. Oké, nog eentje: Drenthe.

En dan hebben we weer een probleem: deze spelers vertrokken allebei na een goede periode meteen naar een topclub, waar ze op de bank belandden en verpauperden.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 23 jun 2011 00:03
En dus kan je niet zeggen of ze toppers waren geworden...
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 23 jun 2011 00:03
Drenthe mocht dan veel wedstrijden bij Feyenoord hebben gespeeld (als linksback!), maar heeft mij nimmer weten te imponeneren. Ik herrinner mij zelfs nog een moment (volgens mij Feyenoord 0-4 Ajax (2x Perez, 2x Huntelaar) waarin Drenthe buitenspel ophief van Huntelaar, meters achter zijn eigen verdediging. Huntelaar stopte, want tja, hij stond buitenspel. O nee, toch niet en hij scoorde. Dat typeerde de voetballer Drenthe voor mij dat seizoen. Maar twee leuke groepswedstrijden (!) op een jeugd EK verder en Real Madrid ziet het opeens in hem zitten. Quincy werd al vroeg naar Arsenal gehaald en speelde daar nauwelijks. Werd ook een grote toekomst voorspeld omdat hij eens een mannetje of vijf, zes wist te passeren over de lengte van het hele veld.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 23 jun 2011 01:59
Citaat:
Weer een leuke one-liner, maar in 6 wedstrijden kun je dus wel beoordelen hoe goed iemand is, en kan worden.

Dat is dus weer niet waar. Één voorbeeld: Quincy owusu-abeyie. Oké, nog eentje: Drenthe.

Spreek graag voor jezelf. Na een paar wedstrijden kun je dat zeker wel bepalen.

Van Drenthe en Quincy zag ik gelijk dat het geen topspelers zouden worden. Ebicilio heeft het ook niet. Het Ek onder 17 team ook niet, maar dat riep ik al toen ze net het ek hadden gewonnen.

Boilesen wordt absoluut een topspeler.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 23 jun 2011 10:05
Bij sommige spelers duurt het wat langer. De Jong wordt ook door velen verguisd. Ik heb het altijd een zeer nuttige en onderschatte speler gevonden.
Maar Boilesen is al volwassen. Iemand met kwaliteiten, maar die echt het teambelang voorrang geeft ipv weer de zoveelste ogenkleppenopdomgedraafdribbeldedribbel van de Drenthes, Emanuelsons en Quincys.
De pass op 1:21 staat voor mij symbool voor het verschil tussen Boilesen en Emanuelson. 'Simpel' spelen ipv een 'mooie' individuele actie.

Het verschil tussen Boilesen en Emanuelson is eentje van het verschil tussen Pettersson en Roy. Pettersson stelde zijn techniek altijd in dienst van het elftal.
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 23 jun 2011 16:29
Citaat:
Spreek graag voor jezelf. Na een paar wedstrijden kun je dat zeker wel bepalen.

Doe ik zeker, maar dat betekend niet dat ik het overal mee eens moet zijn.

Citaat:
Van Drenthe en Quincy zag ik gelijk dat het geen topspelers zouden worden. Ebicilio heeft het ook niet.

Hadden Quincy en Drenthe andere beslissing genomen in hun carriëre, door bijvoorbeeld niet meteen de korste weg naar de top te nemen, waren het misschien best goede voetballers geworden. Al zijn het mentaal ook neit bepaald de meest sterke personen.

Citaat:
Het Ek onder 17 team ook niet, maar dat riep ik al toen ze net het ek hadden gewonnen

Vind ik heel netjes dat jij dat al ziet, aangezien er best wat leuke spelers rondlopen en jij waarschijnlijk niet veel meer dan alleen jeugdinterlands van die jongens hebt gezien.
AjaciedForLive


Geregistreerd: 02-08-2011
Forum berichten: 6
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 2 aug 2011 17:45
Boileson is opgeroepen voor Denemarken

Maar wat ik me afvraag, ik hoorde eerst dat De Boer zei dat hij de contracten van onder andere Boileson wilde verlengen , weet iemand hoe dat er voor staat?
guy_ajax


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 3 aug 2011 11:06
Zal wel ná 31 augustus gebeuren. Niet dat hij vertrekt, maar dat doen ze meestal omdat er nu te weinig tijd voor is of zo.

Boilesen heeft zes Eredivisie wedstrijden, één bekerfinale en één Johan Cruijff Schaal gespeeld en hij wordt al opgeroepen. Gaat wel heel snel. Maar dat is Olsen.. Leuk voor die jongen!:mrgreen:
foppel


Geregistreerd: 04-08-2011
Forum berichten: 4
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 4 aug 2011 14:58
Ik vind Boilesen echt een potentiële wereldtopper! Sterk aan de bal, met een goede dribbel en pass. En hij kan ook nog goed verdedigen (want Blind niet kan). Deze jongen is nog zo jong en nu al vaste waarde in het team, De Boer heeft hem niet voor niets bijna meteen erbij gehaald toen hij coach werd. Laat hem maar lekker een heel seizoen spelen, die jongen gaat veel mensen doen verbazen. Hij was de eerste speler die ik koos toen ik m'n team samenstelde bij doe voetbalpoule van Voetbal International.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Do 4 aug 2011 15:49
Citaat:
Zal wel ná 31 augustus gebeuren. Niet dat hij vertrekt, maar dat doen ze meestal omdat er nu te weinig tijd voor is of zo.

Boilesen heeft zes Eredivisie wedstrijden, één bekerfinale en één Johan Cruijff Schaal gespeeld en hij wordt al opgeroepen. Gaat wel heel snel. Maar dat is Olsen.. Leuk voor die jongen!:mrgreen:


Een een kampioenschap gewonnen..

Eriksen had zo mogelijk nog minder en werd al opgeroepen.
joskeeper


Geregistreerd: 22-01-2010
Forum berichten: 772
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 4 aug 2011 16:13
Citaat:
Hij werd eind 2010 zelfs uitgeroepen tot 'Deens Talent van het Jaar: 2010'.



Aldus Wikipedia.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 10:50
Het liefst heb ik dat Boilesen zich als vaste linksback manifesteert'
Woensdag, 31 augustus 2011 om 10:36
Frank de Boer wil eindelijk eens duidelijkheid scheppen over de linksbackpositie. In de eerste vier duels van de competitie werd die positie bij Ajax door drie verschillende spelers ingevuld, maar de trainer van de landskampioen hoopt nu een einde te maken aan de strijd tussen Nicolai Boilesen, Vurnon Anita en Daley Blind. Als het aan De Boer ligt dan krijgt Boilesen de voorkeur.

Ondanks dat de oefenmeester aangeeft dat hij de Deense linksback de laatste tijd niet altijd even scherp vond, is Boilesen voor De Boer nog altijd de nummer één op die positie. “Het liefst heb ik dat hij zich als vaste linksback manifesteert”, zo geeft de succesvolle trainer woensdag aan Voetbal International te kennen.
Wat De Boer betreft zijn het met name de specifieke kwaliteiten van de jonge verdediger die hem geschikt maken voor de invulling van die positie. “Nicolai heeft alle eigenschappen die bij een vleugelverdediger van Ajax horen. Ik heb andere spelers die ook op die positie uit de voeten kunnen, dus hij zal net als iedereen moeten strijden om zijn plek”, aldus De Boer.

voetbalzone.nl

Zou kunnen inhouden dat de Boer wellicht Anita op het middenveld wil gaan zetten?
BvE


Geregistreerd: 25-08-2011
Forum berichten: 35
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Zevenaar
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 12:37
Citaat:
Zou kunnen inhouden dat de Boer wellicht Anita op het middenveld wil gaan zetten?

Dat heeft hij vorig jaar toch al regelmatig gedaan?
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 1 sep 2011 08:56
Citaat:
Zou kunnen inhouden dat de Boer wellicht Anita op het middenveld wil gaan zetten?

Dat heeft hij vorig jaar toch al regelmatig gedaan?

Ja, maar heeft hij dit seizoen niet gedaan ivm Janssen zijn plek als CVM.
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 1 sep 2011 10:26
Of het houd in dat Anita gewoon op de bank belandt wat ik eigenlijk wel verwacht. Anita hoort niet op de back, maar als verdedigende middenvelder te spelen. Hoe hard moet De Jong het verkloten om uit de basis gekickt te worden, want wedstrijden totaal onzichtbaar zijn is blijkbaar niet genoeg.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 1 sep 2011 10:34
Kan me niet voorstellen dat dat nog lang duurt. Al is het wel opvallend te lezen dat bijv. Eriksen de Jong ook zo belangrijk vind.
De eerste scheurtjes zijn er al, daar het in de media ook al regelmatig besproken word, dat is vaak stap 1.
Geenidee4


Geregistreerd: 22-12-2010
Forum berichten: 531
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 1 sep 2011 10:58
Straks komt een buitenlandse club met een mooi bod op Anita...
+ Nieuw bericht <<<   <   3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.988.457 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Nicolai Boilesen
Ga
Zoeken: