Forum
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2008/09 » Sparta - Ajax
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Sparta - Ajax
Maker: BartBekeken: 16090
Status: InactiefBerichten: 177
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 5 mei 2009 10:55
Wat me opviel was dat de spelers niks kunnen bedenken als het fout gaat. Ze wachten op het moment dat de trainer ingrijpt. Daar is veel winst te behalen. Als ik trainer zou zijn zou ik met de hele groep vlotten gaan bouwen. Daar kun je om lachen, maar ik zie een aantal voordelen die deze groep een heel eind op weg zouden kunnen helpen.

- Inventief denken, dus snel oplossingen kunnen bedenken.
- Elkaar vertrouwen, je moet immers op een boot die door je teamgenoten gemaakt is.
- Je kunt als trainer leiders ontdekken, wie neemt het voortouw?

Hier komen ze sowieso verder mee dan met dat eeuwige voetvolley.
Seduction


Geregistreerd: 26-01-2009
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 5 mei 2009 11:12
Citaat:
Wat me opviel was dat de spelers niks kunnen bedenken als het fout gaat. Ze wachten op het moment dat de trainer ingrijpt. Daar is veel winst te behalen. Als ik trainer zou zijn zou ik met de hele groep vlotten gaan bouwen. Daar kun je om lachen, maar ik zie een aantal voordelen die deze groep een heel eind op weg zouden kunnen helpen.

- Inventief denken, dus snel oplossingen kunnen bedenken.
- Elkaar vertrouwen, je moet immers op een boot die door je teamgenoten gemaakt is.
- Je kunt als trainer leiders ontdekken, wie neemt het voortouw?

Hier komen ze sowieso verder mee dan met dat eeuwige voetvolley.


Die gasten hebben al moeite om hun eigen veters te strikken, dus een vlot bouwen zal een jaaropgave worden.

Het zijn slappe mietjes.
RosarioCentral


Geregistreerd: 25-06-2008
Forum berichten: 454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 5 mei 2009 11:19
Citaat:
Wat me opviel was dat de spelers niks kunnen bedenken als het fout gaat. Ze wachten op het moment dat de trainer ingrijpt. Daar is veel winst te behalen. Als ik trainer zou zijn zou ik met de hele groep vlotten gaan bouwen. Daar kun je om lachen, maar ik zie een aantal voordelen die deze groep een heel eind op weg zouden kunnen helpen.

- Inventief denken, dus snel oplossingen kunnen bedenken.
- Elkaar vertrouwen, je moet immers op een boot die door je teamgenoten gemaakt is.
- Je kunt als trainer leiders ontdekken, wie neemt het voortouw?

Hier komen ze sowieso verder mee dan met dat eeuwige voetvolley.


Interessant, maar Ajax heeft echt tal van teambuildingactiviteiten gedaan. Ik weet niet of het vlottenbouwen is geprobeerd, maar wel soortgelijke activiteiten. Belangrijk, maar het moet een vervolg krijgen op het veld.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.824
Berichten: 213.618 Onderwerpen: 2.435 Nieuwste lid: Jamesdarin
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 16.456.434 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2008/09 » Sparta - Ajax
Ga
Zoeken: