Auteur
|
Bericht
|
MrGuide

Forum berichten: 479
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 13:29
|
|
Citaat: Die sliding op Stekelenburg was diep diep rood, maar dat is niet de hoofdreden van mijn afkeer van dit walgelijke mannetje, zelfs voor die maniakale overtreding kon ik drabber De Zeeuw al niet luchten
Was absoluut geen rode kaart. De Zeeuw ging zeker gevaarlijk door op Stekelenburg, en maakte daarbij ook een overtreding. Hooguit een gele kaart was op zn plaats geweest.
|
Lucas

Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 14:24
|
|
Citaat: Suarez deelt natuurlijk nooit en schop uit en hij kijkt al helemaal nooit jankend naar de scheidsrechter.........
Sterker nog, met zijn gebuitel en gejank probeert hij tegenstanders kaarten aan te smeren. Ik vind Suarez een prima voetballer, maar wat dat betreft is ie natuurlijk buitengewoon onsportief en matennaaier. Robben II
|
Boris_AFCA

Forum berichten: 291
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 14:26
|
|
Citaat: Suarez deelt natuurlijk nooit en schop uit en hij kijkt al helemaal nooit jankend naar de scheidsrechter.........
Sterker nog, met zijn gebuitel en gejank probeert hij tegenstanders kaarten aan te smeren. Ik vind Suarez een prima voetballer, maar wat dat betreft is ie natuurlijk buitengewoon onsportief en matennaaier. Robben II
Nou dat vind ik de laatste tijd wel meevallen bij Suarez, en tjaa als mensen niet inzien dat De Zeeuw gewoon een aanwinst is op dit moment dan gaan ze maar redenen zoeken om hem af te branden!
|
Boris_AFCA

Forum berichten: 291
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 14:27
|
|
Citaat: Die sliding op Stekelenburg was diep diep rood, maar dat is niet de hoofdreden van mijn afkeer van dit walgelijke mannetje, zelfs voor die maniakale overtreding kon ik drabber De Zeeuw al niet luchten
Was absoluut geen rode kaart. De Zeeuw ging zeker gevaarlijk door op Stekelenburg, en maakte daarbij ook een overtreding. Hooguit een gele kaart was op zn plaats geweest.
Nee onzin dat was gewoon een vieze actie en gewoon rood! Doet er niks van af dat ik De Zeeuw graag in ons dierbaar roodwitte tenue zie spelen!
|
Lucas

|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 14:27
|
|
Dat is waar, het is de laatste tijd minder. In ieder geval in het strafschopgebied
|
thyza

Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 14:30
|
|
Echt diep trieste discussie hier . De Zeeuw word door sommige volledig negatief bevonden zonder een goede punten. Ga vooral zo door.... En is niet elke voetballer een jankerd tegenwoordig?
Mijn mening:
De zeeuw is erg veelzijdig. Doorzetter, goede pass en speelt in het belang van het team.
Negatieve aspecten:
driftig, niet kopsterk.
Als je het middenveld in een totaalbeeld neemt is de zeeuw zeker een aanwinst. Enoh en Zeeuw controleurs. Aissati speelmaker.
|
El Chícharito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 15:00
|
|
Juist Thyza. De Zeeuw word erg ondergewaardeerd hier. Het is denk ik voor Ajax een leuke box-to-box speler en ik verwacht een hoop van Demy. Met hem zullen we beter kunnen verdedigen als team, en ook beter aanvallen. In dat opzicht is Demy in mijn ogen een absolute kwaliteitsinjectie, zeker voor 6 miljoen. Jol doet het gewoon erg fatsoenlijk met de transfer(bedragen).
|
Robusto

Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 15:42
|
|
Citaat: Haha, mij is opgevallen dat Suarez zoiets ook doet maargoed. Ik vind dat een teken van winnaarsmentaliteit, zowel van Luis Suarez als Demy de Zeeuw.
Dan kijk je met je ogen dicht, simple as that. Er zit een levensgroot verschil in het vragen om een vrije trap of een penalty als je wordt neergehaald en het janken als je nadat je enorm hebt uitgedeeld eens een kwaaie blik krijgt zoals De Zeeuw doet. En dan ook nog de manier waarop, bah, puur gericht om de tegenstander een kaart aan te naaien.
|
Robusto

|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 15:43
|
|
met gestrekt been op een liggende keeper in het doelgebied ingaan, en dat slechts geel noemen?
|
Robusto

|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 15:44
|
|
Citaat: Echt diep trieste discussie hier . De Zeeuw word door sommige volledig negatief bevonden zonder een goede punten. Ga vooral zo door.... En is niet elke voetballer een jankerd tegenwoordig?
zonder goede punten? Echt een diep trieste opmerking, lees de topic nog eens door en niet alleen de laatste 2 posts.
|
El Chícharito

|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 15:53
|
|
met gestrekt been op een liggende keeper in het doelgebied ingaan, en dat slechts geel noemen?
Ik vond het eerder zwak gekeept dan rood voor Demy. Stekelenburg moet dan zichzelf gewoon verdedigen en er dan maar hard ingaan. Niet het mietje uithangen en de bal loslaten. Ik vond het wel een overtreding hoor, maar bij een Edwin vd Sar gebeurt dit niet. Die klost hem er zelf onder.
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 16:00
|
|
Komt dus eindelijk wat schot in de zaak de Zeeuw. Ben net terug van een week fietsen in de Eifel. Hoop dat het rond komt want had toch wel 1 á 2 aankopen verwacht. Echter is het weer niet zo..
|
Lucas

|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 16:26
|
|
Citaat: Haha, mij is opgevallen dat Suarez zoiets ook doet maargoed. Ik vind dat een teken van winnaarsmentaliteit, zowel van Luis Suarez als Demy de Zeeuw.
Dan kijk je met je ogen dicht, simple as that. Er zit een levensgroot verschil in het vragen om een vrije trap of een penalty als je wordt neergehaald en het janken als je nadat je enorm hebt uitgedeeld eens een kwaaie blik krijgt zoals De Zeeuw doet. En dan ook nog de manier waarop, bah, puur gericht om de tegenstander een kaart aan te naaien.
Maar Suarez vraagt om een vrije trap of penalty en kaart voor zijn tegenstander zelfs als ie niet wordt aangeraakt. Dan besluit ie toch maar te gaan buitelen. Walgelijker en onsportiever bestaat niet
|
Benji

Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 16:45
|
|
Telesport:
Citaat: Clubs op haar na rond; international vanavond gekeurd
De Zeeuw: vier jaar Ajax
door Mike Verweij
ALKMAAR - Demy de Zeeuw verruilt dan toch AZ voor Ajax. Beide clubs zijn op een haar na akkoord over de gewenste transfer. De 26-jarige international tekent in Amsterdam een contract voor de duur van vier jaar. Zijn verbintenis in Alkmaar liep nog door tot medio 2011. De medische keuring van De Zeeuw heeft nog vanavond plaats.
De Zeeuw, die in de afgelopen jaren al eerder dicht bij een overgang naar Ajax en Hamburger SV was, had een belangrijk aandeel in AZ’s kampioenschap van afgelopen seizoen. De middenvelder gaf er echter de voorkeur aan een transfer te maken boven voetballen in de Champions League. Ajax-trainer Martin Jol meldde dat hij de speler heel graag aan zijn selectie wilde toevoegen.
Hoewel AZ aanvankelijk verkondigde De Zeeuw niet aan een concurrent te willen verkopen, gingen de Alkmaarders uiteindelijk dus alsnog overstag. De Zeeuw stond bij de regerend kampioen vier seizoenen onder contract en speelde 119 competitieduels, waarin hij vijftien keer wist te scoren. De geboren Apeldoorner begon zijn profcarrière
|
thyza

Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 16:47
|
|
Citaat: Echt diep trieste discussie hier . De Zeeuw word door sommige volledig negatief bevonden zonder een goede punten. Ga vooral zo door.... En is niet elke voetballer een jankerd tegenwoordig?
zonder goede punten? Echt een diep trieste opmerking, lees de topic nog eens door en niet alleen de laatste 2 posts.
Gedaan en wat me opviel dat vooral jouw posts verschrikkelijk waren. Trieste oneliners op argumenten van anderen. Iedereen mag z'n mening uiten . Daarom vind ik het juist zo mooi dat jij deze post nu maakt ;)
ONTOPIC NU:
Tsja het vragen om kaarten en dergelijke driftbuien zijn best irritant. Ik erger me soms ook aan Suarez, maar de meeste acties van hem maken me weer lachen. Daarom zeg ik ook kijk naar het volledige beeld van zo'n speler OF het teambelang. Iemand individueel uitlichten is gewoon lastig.
Ik heb demy de zeeuw verschrikkelijk goed zien voetballen voor het nederlands elftal. Daarna werd het een tijdje minder. Ik wil vooral zien wat Martin Jol met zo'n speler kan doen. Zal ie hem op het juiste spoor weer zetten of zal die voetbal laten zien met een 6je?
|
brucepblanchard

Forum berichten: 299
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 16:53
|
|
Volgens Telegraaf
Citaat: Clubs op haar na rond; international vanavond gekeurd
De Zeeuw: vier jaar Ajax
ALKMAAR - Demy de Zeeuw verruilt dan toch AZ voor Ajax. Beide clubs zijn op een haar na akkoord over de gewenste transfer. De 26-jarige international tekent in Amsterdam een contract voor de duur van vier jaar. Zijn verbintenis in Alkmaar liep nog door tot medio 2011. De medische keuring van De Zeeuw heeft nog vanavond plaats.
De Zeeuw, die in de afgelopen jaren al eerder dicht bij een overgang naar Ajax en Hamburger SV was, had een belangrijk aandeel in AZ’s kampioenschap van afgelopen seizoen. De middenvelder gaf er echter de voorkeur aan een transfer te maken boven voetballen in de Champions League. Ajax-trainer Martin Jol meldde dat hij de speler heel graag aan zijn selectie wilde toevoegen.
Hoewel AZ aanvankelijk verkondigde De Zeeuw niet aan een concurrent te willen verkopen, gingen de Alkmaarders uiteindelijk dus alsnog overstag. De Zeeuw stond bij de regerend kampioen vier seizoenen onder contract en speelde 119 competitieduels, waarin hij vijftien keer wist te scoren. De geboren Apeldoorner begon zijn profcarrière bij Go Ahead Eagles.
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... JAX__.html
|
Benji

Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 16:57
|
|
Hij is overigens al gekeurd:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2533-49.php#post202317
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 16:59
|
|
Welkom, Demy. 
Uitstekende aankoop. Was de beste speler van de Eredivisie vorig seizoen (qua wedstrijdbeoordelingen), geweldige speler met kwaliteiten die we nog niet hadden.
|
Maurice

Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 17:00
|
|
Ach, ik wens hem in ieder geval veel succes bij Ajax toe... durf te wedden dat Lindgren en Gabri nu peentjes zweten
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 17:10
|
|
Lindgren kan op meer plaatsen uit de voeten dan Gabri. Ik denk dat Gabri het kind van de rekening wordt.
|
bugs

Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 17:12
|
|
Ik denk dat zowel Gabri als Lindgren het voorlopig kan vergeten.
Het middenveld zal wel iets worden als: Emanuelson Aisatti De Zeeuw Enoh.
Goede aankoop naar mijn mening
|
Fcaa

Forum berichten: 125
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 17:19
|
|
Ik snap niet wat mensen zien in Emanuelson.
Met middenvelders zoals de Zeeuw, Lindgren, Enoh, Aisatti en Gabri moeten we het doen. De rest vind ik matig.
|
El Chícharito

|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 17:24
|
|
Urby zou ik zeker houden, een goede linkermiddenvelder. Ik zou Gabri en Sno laten vertrekken, Sarpong verhuren. Dan heb je een prima middenveld voor dit seizoen, een goed middenveld zeg maar.
|
MrGuide

Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 17:33
|
|
Citaat: met gestrekt been op een liggende keeper in het doelgebied ingaan, en dat slechts geel noemen?
Elke scheidsrechter zou zeggen dat het hier om een onbesuiste actie ging, waar de Zeeuw te laat en te hard doorging. Bijna geen enkele scheids geeft hier direct rood voor. Krijg t idee dat je hier vooral zit om onnodig en vooral argumentloos discussies te voeren.
Maar ja...ontopic:
Ben blij met de komst van de Zeeuw. Speler die verzekerd is van een basisplaats bij Ajax, en daarmee een directe versterking is. Feit blijft wel dat we een grote hoeveelheid middenvelders hebben in onze selectie. Of we voor 31 augustus hier nog wat van kwijt kunnen betwijfel ik.
|
El Chícharito

|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 17:37
|
|
Maar Suarez vraagt om een vrije trap of penalty en kaart voor zijn tegenstander zelfs als ie niet wordt aangeraakt. Dan besluit ie toch maar te gaan buitelen. Walgelijker en onsportiever bestaat niet
Ga er maar niet op in Lucas, Rosbusto is zeker van zijn argumenten. Hij heeft gelijk. Ik vind Suarez ook een speler van de gemeenste/smerigste categorie, itt tot Demy de Zeeuw. Maargoed, mensen zien dat anders. Gelukkig was Suarez erg lief voor Joey toen hij zijn panenka miste en de bal hetzelfde kwam als bij De Zeeuw. Hield Luis zich in? Nee, erger nog. Hij trapte vol, maar dan ook vol, door.
|