Auteur
|
Bericht
|
ssvoogel

Forum berichten: 908
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 25 feb 2010 19:50
|
|
Ik heb het in de Be-A-Pro mode geschopt tot international met Nicolas Lodeiro. Wat een geweldig spel is dit zeg.
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Do 25 feb 2010 19:53
|
|
Citaat: Ik heb vandaag 9-1 gewonnen 
Was trouwens wel Online met AC Milan tegen Barca
|
manoukberber

Forum berichten: 84
|
Geplaatst: Vr 26 feb 2010 16:55
|
|
Citaat: Moet je per se een online wedstrijd spelen voor het klassement om gebruik te maken van de winterupdate? Zou graag ook offline met de nieuwste selecties spelen..
Je hoeft geen online wedstrijd te spelen maar een internetverbinding is wel vereist uiteraard voor de update
Nee dat bedoelde ik niet. Ik heb gewoon internetverbinding, en heb ook de laatste spelersselecties gedownload. Echter heb ik nooit de nieuwste spelersselecties bij offline potjes, alleen bij online potjes voor het klassement..
|
ssvoogel

Forum berichten: 908
|
Geplaatst: Vr 26 feb 2010 18:25
|
|
De nieuwe selecties zijn natuurlijk alleen van toepassing als je een nieuw spel start. Een nieuwe carriere, nieuw toernooi etc. Bij spellen die je al was begonnen heb je nog de oude selecties.
|
svvenn

Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Ma 1 maa 2010 12:13
|
|
Nieuws
26-februari-2010 3:30 PM
EA SPORTS FIFA 10 ULTIMATE TEAM NU BESCHIKBAAR ALS DOWNLOAD
Populaire uitbreiding voor FIFA 10 is verkrijgbaar voor 400 Microsoft® points of € 4,99
news Vergroten
Delen Schiphol-Rijk, 25 februari 2010 – Electronic Arts heeft vandaag aangekondigd dat FIFA 10 Ultimate Team, het populaire uitbreidingspeltype waarmee de bekroonde game EA SPORTS™ FIFA 10 op een totaal andere manier kan worden gespeeld, beschikbaar is als download voor het PlayStation ®3 computer entertainment systeem en het Xbox 360®™ video game and entertainment systeem.
De eerste versie van deze uitbreiding, Ultimate Team voor FIFA 09, was het populairste uitbreidingspeltype ooit van EA SPORTS. Er werden meer dan 35 miljoen gouden, zilveren en bronzen pakketten geopend, meer dan 50 miljoen veilingen voor spelers en items gehouden, en meer dan 10 miljard munten uitgewisseld in ruilhandel. Hele legioenen voetbalfans gingen de uitdaging aan en namen het met hun zelf samengestelde team op tegen de rest van de wereld.
FIFA 10 Ultimate Team is verkrijgbaar voor de helft van de prijs van het oorspronkelijke pakket (400 Microsoft® points of € 4,99 via PlayStation®Network). Gamers kunnen dit jaar ook meerdere teams tegelijk beheren en het opnemen tegen andere gamers in dynamisch bijgewerkte online toernooien. Fans kunnen het speltype kosteloos* uitproberen. Ze kunnen een team samenstellen met een startpakket spelers en daarmee vijf wedstrijden spelen.
Kies nu uit meer dan 7500 van de beste voetballers in de wereld en ervaar zelf hoe het is om coach of manager te zijn van voetbalteams van wereldformaat. Bepaal zelf hoe je je team gaat coachen: je kunt je op één superteam concentreren of meerdere teams coachen en klaarstomen voor verschillende toernooien en competities. Koop, verkoop, ruil en contracteer de grootste voetbalsterren en stel je perfecte team samen. Maak strategische en tactische keuzes en stoom je team klaar voor de verschillende competities in het spel. Het compleet vernieuwde teamgeestsysteem is gebaseerd op een uitgebreide set spelersrelaties op het veld. Je moet dus nog beter je best doen om het uiterste uit al je spelers te halen. Neem het met je zorgvuldig samengestelde team op tegen de beste teams ter wereld in standaardtoernooien of thema-competities en veeg ze van het veld met de tactische gameplay.
FIFA 10 Ultimate Team is nu voor 400 Microsoft® points of € 4,99 beschikbaar als download voor FIFA 10 via Xbox LIVE en PlayStation®Network. FIFA 10 en een internetverbinding zijn vereist. FIFA 10 Ultimate Team is ontwikkeld door EA Canada in Burnaby, Canada. Het heeft de PEGI-kwalificatie 3+ en de ESRB-kwalificatie "E" (Everyone, iedereen).
http://fifa.easports.com/nlNL/news.acti ... eschikbaar
Wie speelt er Ultimate team?
Ben nu twee dagen bezig en heb al een aardig team staan. Het is de bedoeling dat je een hoge chemistry krijgt, dit krijg je bv. door spelers die uit hetzelfde land komen of in hetzelfde team spelen dicht bij elkaar te laten voetballen(zelfde linie, of RB en RM bv.). Ook is het de bedoeling dat je rekening houdt met de favoriete opstelling van je spelers. Ik speel zelf 4-3-3 en zal mijn opstelling hier later op de dag wijzigen, want ik weet het niet precies uit mijn hoofd. Ik heb op dit moment een chemistry van 84.
Keeper: Ita, 84(naam even kwijt).
RB: Mota, Ita, 78
CB: Legrottalie, Ita, 80
CB: Nesta, Ita, 81
LB: Moretti?, Ita, 79
CM: Deco, Por, 81
CM: Joao Moutinho, Por, 84
CM: Raul Meireiles, Por, 85
LW: Palacios, Arg, 85,
ST: Crespo, Arg, 78,
RW: Perrotti, Arg, 80
|
Fregge

|
Geplaatst: Ma 1 maa 2010 12:16
|
|
Ik heb het vorig jaar gespeeld, maar het concept is verneukt. Het concept is om een team op te bouwen. Dat doe je niet door pakjes te kopen via XBL voor 50 cent per pakje. Dat doe je door wedstrijden te spelen en te spelen en te spelen. Leuk concept, maar het is verneukt door dat soort mensen die daar te lui voor zijn.
|
svvenn

|
Geplaatst: Ma 1 maa 2010 12:20
|
|
Citaat: Ik heb het vorig jaar gespeeld, maar het concept is verneukt. Het concept is om een team op te bouwen. Dat doe je niet door pakjes te kopen via XBL voor 50 cent per pakje. Dat doe je door wedstrijden te spelen en te spelen en te spelen. Leuk concept, maar het is verneukt door dat soort mensen die daar te lui voor zijn.
Van de ene kant is het pakjes idee wel leuk, van de andere kant is het natuurlijk zeker zo dat degene die er veel geld insteken uiteindelijk het beste team hebben. Ik speel het nu voor het eerst en vind het zeker een aanrader op dit moment. Mensen quitten ook niet online, omdat je ook punten krijgt als je verliest.
|
Fregge

|
Geplaatst: Ma 1 maa 2010 12:27
|
|
Citaat: Ik heb het vorig jaar gespeeld, maar het concept is verneukt. Het concept is om een team op te bouwen. Dat doe je niet door pakjes te kopen via XBL voor 50 cent per pakje. Dat doe je door wedstrijden te spelen en te spelen en te spelen. Leuk concept, maar het is verneukt door dat soort mensen die daar te lui voor zijn.
Van de ene kant is het pakjes idee wel leuk, van de andere kant is het natuurlijk zeker zo dat degene die er veel geld insteken uiteindelijk het beste team hebben. Ik speel het nu voor het eerst en vind het zeker een aanrader op dit moment. Mensen quitten ook niet online, omdat je ook punten krijgt als je verliest.
Oh, als je er veel tijd insteekt is het ook wel een leuke bezigheid. Maar je spaart niks speciaals? Niet iets van alleen maar (oud) Ajacieden of zo?
|
svvenn

|
Geplaatst: Ma 1 maa 2010 12:37
|
|
Oh, als je er veel tijd insteekt is het ook wel een leuke bezigheid. Maar je spaart niks speciaals? Niet iets van alleen maar (oud) Ajacieden of zo? Nee, op dit moment probeer ik gewoon een aardig team op de been te zetten en een hoge chemistry te krijgen. Ik ben wel van plan om na verloop van tijd bv. alleen maar (oud)Ajacieden te krijgen, alleen Nederlanders, zoiets. Dit doe ik eigenlijk op dit moment nog niet, omdat ik het nog allemaal een beetje aan het uitproberen ben en ik me zo ook goed vermaak. Ik wil uiteindelijk wel natuurlijk alleen maar spelers die mij aanspreken, nu is dat bij sommigen nog niet het geval.
|
Fregge

|
Geplaatst: Ma 1 maa 2010 15:11
|
|
Dat voegt wel iets toe, een extra feature. Of alleen maar namen die beginnen met een P of zo.
Met Manager Mode ben ik er een begonnen met Bayern. Opstelling ziet er zo uit:
--------------------- Rensing ---------------------
- Santon --- Van Buyten --- Demichelis -- Lahm --
------------- Mikel -------- Tymoshchuk ----------
--- Robben -------- Rijkaard ---------- Ribery ----
--------------------- Gomez ----------------------
Uitleg: Rensing omdat die ongeveer even goed is, en Butt is ouder. Vandaar die keuze. Santon aankoop van Inter. 18-jarige rechtsback. Lahm op Links. Was wat beter, aangezien er links niks is. Ik heb Braafheid daar nu als backup. Mikel gekocht voor Chelsea. Van Bommel stopt aan het einde van z'n contract (seizoen). Rijkaard is m'n Virtual Pro. Moest een verdedigend middenvelder hebben voor Clubs. Dat werd m'n keuze.
|
manoukberber

Forum berichten: 84
|
Geplaatst: Ma 1 maa 2010 21:43
|
|
Wie kan me helpen jongens? Ik zit met een heel raar, maar irritant probleem..
Ik heb gewoon verbinding met internet via me PS3, alleen stond er opeens dat ik was afgemeld bij Playstation Network, desondanks dat ik verbinding had. Aanmelden gaat ook niet, want er komt een melding dat er een fout is opgetreden ofzo.
Ik wilde dus Fifa10 opstarten, maar na ongeveer een minuut komt er in beeld:
Troffeekamer kan niet worden geladen, het spel wordt beëindigd (druk op bevestigen)
Dus ik heb ff snel een nieuw account aangemaakt, maar vervolgens kon ik daarop weer niet spelen omdat de registratie van de troffeekamer niet kon worden geladen ofzoiets...
Kan iemand me please helpen  ??
|
brainsie

Forum berichten: 7
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 1 maa 2010 21:51
|
|
Citaat: Wie kan me helpen jongens? Ik zit met een heel raar, maar irritant probleem..
Ik heb gewoon verbinding met internet via me PS3, alleen stond er opeens dat ik was afgemeld bij Playstation Network, desondanks dat ik verbinding had. Aanmelden gaat ook niet, want er komt een melding dat er een fout is opgetreden ofzo.
Ik wilde dus Fifa10 opstarten, maar na ongeveer een minuut komt er in beeld:
Troffeekamer kan niet worden geladen, het spel wordt beëindigd (druk op bevestigen)
Dus ik heb even snel een nieuw account aangemaakt, maar vervolgens kon ik daarop weer niet spelen omdat de registratie van de troffeekamer niet kon worden geladen ofzoiets...
Kan iemand me please helpen   ??
Dat is een probleem dat bij bijna alle Ps3 FAT speelt. Dus het ligt niet aan jouwn PS3. Zet hem niet meer aan, want dan kunnen gegevens zoals save-data verloren gaan. Google playstation en je ziet het wel bij nieuwsresultaten. Sony probeert dit binnen 24 uur op te lossen
|
rastoe

Forum berichten: 335
|
Geplaatst: Za 6 maa 2010 13:59
|
|
Mensen mijn ps3 is stukgegaan dus moest een nieuw acount maken voeg me toe!
: Vak410_
|
Ping

Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 6 maa 2010 16:24
|
|
Ooh, Rubn vandaar
ik heb je al wel toegevoegd xD dus litrj kan ik verwijderen ?
|
AFCA_Seaman

Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Za 6 maa 2010 16:35
|
|
Tenzij je het zelf wou, hoef je geen nieuw account aan te maken als je een nieuwe PS3 hebt.
|
rastoe

|
Geplaatst: Za 6 maa 2010 18:00
|
|
Citaat: Tenzij je het zelf wou, hoef je geen nieuw account aan te maken als je een nieuwe PS3 hebt.
Nee klopt maar ik wil weer even opnieuw beginnen haha!
|
rastoe

|
Geplaatst: Za 6 maa 2010 18:01
|
|
Citaat: Ooh, Rubn vandaar
ik heb je al wel toegevoegd xD dus litrj kan ik verwijderen ?
Haha, ja geen probleem zit toch niet meer op dat acount man.
|
Fenix

Forum berichten: 240
|
Geplaatst: Za 6 maa 2010 21:33
|
|
Weetje wat mij leuk lijkt voor jullie allemaal ( Ps3'ers ). Op xbox speel ik geregeld met vrienden Online team play met onze eigen club. Dan kan je met 3 tot 10 man in 1 team tegen andere clubs spelen leuk toch? Maak een Ajaxfans team zou ik zeggen.
|
rastoe

|
Geplaatst: Za 6 maa 2010 23:13
|
|
Citaat: Weetje wat mij leuk lijkt voor jullie allemaal ( Ps3'ers ). Op xbox speel ik geregeld met vrienden Online team play met onze eigen club. Dan kan je met 3 tot 10 man in 1 team tegen andere clubs spelen leuk toch? Maak een Ajaxfans team zou ik zeggen.
Haha, ja dat is leuk maar ik heb al een team en ik vind 't moeilijk om die te verlaten..
|
Fenix

Forum berichten: 240
|
Geplaatst: Za 6 maa 2010 23:22
|
|
Citaat: Weetje wat mij leuk lijkt voor jullie allemaal ( Ps3'ers ). Op xbox speel ik geregeld met vrienden Online team play met onze eigen club. Dan kan je met 3 tot 10 man in 1 team tegen andere clubs spelen leuk toch? Maak een Ajaxfans team zou ik zeggen.
Haha, ja dat is leuk maar ik heb al een team en ik vind 't moeilijk om die te verlaten.. 
Dan zit je in 2 teams, dan speel je af en toe met de een en af en toe met de ander. Tenzij je natuurlijk je statistieken wilt blijven houden.
|
Marnix

Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Wo 10 maa 2010 12:29
|
|
Ik wil jullie allemaal even kennis laten maken met een onlinefifatoernooien site:
http://www.onlinefifatoernooien.nl/index.php
Hoop niet dat het als reclame gezien wordt, want ja het gaat alleen maar puur om Fifa (toernooien).
Zie jullie daar hopelijk!
|
Fregge

|
Geplaatst: Wo 10 maa 2010 13:40
|
|
Wat een topsite
|
Fregge

|
Geplaatst: Za 17 apr 2010 17:20
|
|
Hoppa, even een nieuwe managermode begonnen met Ajax, net wat aankoopjes gedaan. M'n opstelling:
-------------------------------- Steek -----------------------------------
-- Vd Wiel ------ Aldeweireld ------ Vertonghen ------ Rijkaard * ----
---------------------------- De Zeeuw ----------------------------------
----------- De Jong -------------------------- Lodeiro ------------------
- Suárez ------------------ Dost --------------------- Ruiz -------------
Rijkaard is m'n virtual pro
|
Ajakz

Forum berichten: 125
|
Geplaatst: Za 17 apr 2010 17:34
|
|
Ik speel op PS2 dus heb die laatste spelerselectie's niet, maar is er veel veranderd bij Ajax? Zitten Eriksen en Lodeiro in het spel, en hoe goed zijn ze?
|
brucepblanchard

Forum berichten: 299
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 17 apr 2010 18:04
|
|
Ben maar weer is een keer begonnen met Fifa '10.
Cádiz C.F. (Spaanse 2e Divisie)
1e seizoen
4-3-3 met de punt naar voren.
----------------- Casilla --------------------
Cristian - Silva - De La Cuesta - Juanma
----- Strootman ------- Ormazábal -------
------------------ Erice ---------------------
Enrique -------- Tristan -------- Ogbeche
* Strootman is mijn aankoop enige aankoop, aangezien ik het een vrij goede speler vindt met vrij veel groeipotentie (in real). Hij doet ook nog vrij goed bij Cádiz C.F.
Mijn backup team is:
----------------- Zlámal --------------------
Cifu ---- Mansilla - Jaume Costa - Raúl López
--------- Velasco ------- Abraham -------
--------------- Fran Cortés ---------------
López Silva -------- Arriaga -------- Toedtli
* Backups:
Caballero voor Fran Cortés
Kim voor Arriaga
|