Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Erik Huseklepp
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Erik Huseklepp
Maker: PushkinBekeken: 3538
Status: InactiefBerichten: 27
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Nr.10


Geregistreerd: 22-06-2008
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Hoorn
Geplaatst: Wo 26 aug 2009 13:31
Citaat:
Lijkt me geen grote verbetering t.o.v Cvitanich, niet kopen dus.


Is wel een totaal ander type als Cvitanich. Deze spits is groter en volgens mij is dat wat Jol nu juist aan het zoeken is, of deze spits de oplossing is, dat is van te voren uiteraard moeilijk te voorspellen. En op basis van een paar youtube filmpjes is dat ook nogal lastig.

Ik let niet op lengte, ik let op kwaliteit. Voor mij is het bijvoorbeeld ook geen probleem om een dwergen middenveld op te stellen. Dit lijkt mij een speler die het van de ruimtes moet hebben, ik zie hem sporadisch met z'n rug naar de goal spelen, niet iets waar we naar op zoek zijn.
10Oele


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 386
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Venlo
Geplaatst: Wo 26 aug 2009 13:34
Citaat:
Lijkt me geen grote verbetering t.o.v Cvitanich, niet kopen dus.


Is wel een totaal ander type als Cvitanich. Deze spits is groter en volgens mij is dat wat Jol nu juist aan het zoeken is, of deze spits de oplossing is, dat is van te voren uiteraard moeilijk te voorspellen. En op basis van een paar youtube filmpjes is dat ook nogal lastig.

Ik let niet op lengte, ik let op kwaliteit. Voor mij is het bijvoorbeeld ook geen probleem om een dwergen middenveld op te stellen. Dit lijkt mij een speler die het van de ruimtes moet hebben, ik heb hem nog niet één keer met z'n rug naar de goal zien spelen.

Ik zeg ook niet dat ik daar op, maar Jol wel. Hij wil een fysiek sterke, balvaste spits. Om dat profiel voldoet Huseklepp dus wel. Ik ben het met jou eens, want ik denk ook dat het geen grote verbetering zal zijn t.o.v. Cvitanich. Ik heb wel 100x liever een speler als Huseklepp dan Alves, Kovermans, Benni en noem ze maar op.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 13-01-2009
Forum berichten: 1294
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 26 aug 2009 14:30
Op basis van het filmpje lijkt het me juist wel een goede speler voor AJAX.

Wel merk ik op dat het team waarin hij speelt niet al te goed is. Ik vind ze op de beelden dramatisch verdedigen en ik zie alleen hem in de aanval. Bij AJAX speelt hij samen met Suarez in de aanval. Deze 2 spelers zijn de spelers die het verschil kunnen maken. Met Sulejmani heb je een man met een actie die meerdere mensen kan bezig houden.

De rest van het middenveld kunnen deze spelers prima bedienen. De Zeeuw had vorig seizoen 11 assist. Enoh 6 (geloof ik), maar zit dit seizoen al op 2. Aissati zal er ook wel wat mee pikken. En vergeet Suarez zelf niet.

McCarthy/Alves/Koevermans wordt ik niet blij van, maar van deze jongen wel. Er is nog 5 mil te besteden volgens Hans Kraay. Een CV (Prahic) komt pas aan de orde als Oleguer wordt verkocht.
Honda vrees ik zal bij VVV blijfen en zal AJAX alleen kopen als Urby vertrekt.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.884
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: RobertScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.979.679 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Erik Huseklepp
Ga
Zoeken: