Forum
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2009/10 » Ajax - ADO Den Haag
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Ajax - ADO Den Haag
Maker: Koen_AjaxBekeken: 7486
Status: InactiefBerichten: 97
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3  |  4   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Zo 20 sep 2009 19:14
Zondag 27 september om 12.30.

Er zijn nog kaartjes beschikbaar, dus mocht je zin hebben...

Vorig jaar werd het 3-0, drie maal Cvitanich.

Ik verwacht een grote overwinning. Rommedahl mag er wel in voor Kennedy en ik zou met Sulejmani in plaats van Aissati beginnen.
Bart

Forum berichten: 4810
Geplaatst: Zo 20 sep 2009 20:08
Dit kan wel is een lastige wedstrijd worden voor Ajax. ADO heeft een degelijk team wat weinig weg geeft en met een aanspeelpunt als Bogdan Milic. Daarnaast heeft ADO lopende mensen rond lopen en dan kan wel is een balletje goed vallen voor ADO

Ik zou zelf zo spelen.

Stekenburg
van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Urby
Kennedy, Donald, de Zeeuw, Aissati
Cvitanich, Suarez

Links op het middenveld twijfel ik zelf tussen Aissati en Sulejmani, maar kies ik toch voor Aissati omdat die iets meer tussen de linies kan spelen. Verder wil ik met een blok blijven spelen op het middenveld waardoor Donald de voorkeur krijgt boven de Jong.
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 13:10
Ik vind Kennedy echt helemaal niets en Rommedahl vind ik niet veel beter.

Stekelenburg
V.d. Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson
Sulejmani, Donald, De Zeeuw, Aissati
Cvitanich, Suarez

Aissati en Sulejmani kan je ook omdraaien maar ik vind de extra dreiging van een naar binnen trekkende half speler wel bruikbaar tegen een zwakkere club als ADO. Sowieso zullen V.d. Wiel en Emanuelson vaak over hun heen gaan en als ze dan naar binnen trekken lopen ze elkaar tenminste niet in de weg.

Milic is het grootste gevaar bij ADO en de Ajax verdedigers moeten niet dezelfde fout maken als de verdedigers van AZ. Laat die jongen buiten de 16 maar koppen en vang de bal op wanneer die neerkomt want het kopduel met hem aangaan is bijna nutteloos.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 13:13
Citaat:

Ik heb zelf samen met m'n broertje en een maat van me drie seizoenskaarten. Komend weekend is m'n vader in het land en die wil ook graag mee. Mocht er nou iemand zijn die vier kaarten heeft waarvan er eentje vrij is, zou die persoon dan misschien voor één wedstrijd zijn vier plekken tegen mijn drie plekken willen ruilen? Uiteraard ben ik bereid die vierde plek te vergoeden. Het is een beetje een ingewikkeld voorstel met zoveel mensen, maar mocht iemand er toe bereid zijn, stuur me dan even een privé berichtje.
MrGuide

Forum berichten: 479
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 15:03
Stekelenburg
Rommedahl, Anita, De Zeeuw, Aissati
Cvitanich, Suarez

Voortborduren op de laatste wedstrijden. Anita verdiend obv zijn degelijke wedstrijd tegen VVV opnieuw een basisplaats. Kennedy raakt die door zijn gebrekkige dreiging kwijt aan Rommedahl. Aisatti krijgt het voordeel van de twijfel aangezien Sulejmani nog steeds niet op niveau zit. Het enige echte gevaar zit hem in de lange bal op Milic en de daaromheen bewegende spelers als Verhoek, Soltani en vd Bergh. Als Milic onschadelijk kan worden gemaakt is er niks te vrezen van ADO, aangezien hij bij bijna alle goals de laatste wedstrijden is betrokken. Daarnaast is ADO verdedigend niet geweldig. Niet echt wendbaar met Horvath en Derijck en de blessure van Ammi. Zowel over de flanken als door het centrum is veel te halen met snelheid en beweeglijkheid.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Do 24 sep 2009 15:10
Citaat:

Ik heb zelf samen met m'n broertje en een maat van me drie seizoenskaarten. Komend weekend is m'n vader in het land en die wil ook graag mee. Mocht er nou iemand zijn die vier kaarten heeft waarvan er eentje vrij is, zou die persoon dan misschien voor één wedstrijd zijn vier plekken tegen mijn drie plekken willen ruilen? Uiteraard ben ik bereid die vierde plek te vergoeden. Het is een beetje een ingewikkeld voorstel met zoveel mensen, maar mocht iemand er toe bereid zijn, stuur me dan even een privé berichtje.

M'n maat vind het ok om in z'n eentje te zitten, maar het liefst neemt hij natuurlijk nog iemand mee. Iemand die toevallig twee seizoenskaarten over heeft, zodat ik m'n maat en iemand om hem te vergezellen ergens anders kan neerzetten en ik met m'n pa en broertje naar de wedstrijd kan? Ik wil er anders wel een vergoeding tegenover zetten hoor.
Bart

Geplaatst: Vr 25 sep 2009 17:55
Citaat:

AMSTERDAM - Trainer Martin Jol kan zondag tijdens de thuiswedstrijd van Ajax tegen ADO Den Haag weer over Eyong Enoh beschikken. De middenvelder heeft geen last meer van de liesblessure die hem de afgelopen weken aan de kant hield. Het is onduidelijk of Mitchell Donald bij de selectie zit. Hij viel vrijdag geblesseerd uit op de training. Gabri ontbreekt zeker nog in het keurkorps van Ajax.

Voor Jol is de komende wedstrijd in de Amsterdam Arena speciaal omdat hij zijn loopbaan als profvoetballer bij ADO Den Haag begon. De trainer uit Scheveningen speelde bijna driehonderd wedstrijden voor de club die hij nog steeds op de voet volgt. ''Ik ben blij met de huidige trainer'', doelde Jol op zijn collega Raymond Atteveld. ''Hij heeft ze vorig seizoen in de eredivisie gehouden. Daar zijn we blij mee in het Haagse.''

Jol was donderdag tijdens de nipt gewonnen uitwedstrijd in het bekertoernooi tegen AGOVV (1-2) niet zo tevreden over Dario Cvitanich en Miralem Sulejmani. Hij wilde nog niet zeggen wie hij tegen ADO aan topschutter Luis Suarez koppelt. Marko Pantelic kan waarschijnlijk nog geen hele wedstrijd spelen. Jol is de laatste weken wel erg tevreden over zijn defensie. Doelman Maarten Stekelenburg bleef vijf van de zeven competitieduels zonder tegentreffer. De verdediging van Ajax presteerde alleen in het seizoen 1995-1996 beter. De Amsterdammers bleven toen de eerste negen duels zonder tegentreffer.

Parool
Marnix

Forum berichten: 2786
Geplaatst: Vr 25 sep 2009 22:31
Mooi dat Enoh er weer bijzit je merkt toch wel een verschil als hij er niet is.

Ik ga er voor het eerst dit seizoen ook maar weer is heen, begint wel weer te kriebelen!
abruzzi

Forum berichten: 1144
Geplaatst: Za 26 sep 2009 15:08
Citaat:
Ajax speelt morgenmiddag in de Amsterdam ArenA de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. Trainer Martin Jol maakte zaterdag zijn wedstrijdselectie bekend. Eyong Enoh keert terug bij 'de achttien'.
De volledige selectie voor het duel dat om 12.30 uur bekend ziet er als volgt uit:

Maarten Stekelenburg
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Oleguer
Jan Vertonghen
Urby Emanuelson
Marko Pantelic
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Luis Suarez
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Siem de Jong
Vurnon Anita
Kennedy
Demy de Zeeuw
Dennis Rommedahl

Ajax.nl
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Geplaatst: Za 26 sep 2009 15:27
Stekelenburg
Sulejmani, De Zeeuw, Enoh, Aissati
Cvitanich, Suarez

Aangezien Enoh wel kan spelen zou ik met de bovenstaande opstelling beginnen. Je kan Sulejmani ook een linie naar voren schuiven maar dat is eigenlijk alleen een echte verandering op papier.

Stekelenburg
De Zeeuw, Enoh, Aissati
Sulejmani, Cvitanich, Suarez
El Chícharito

Forum berichten: 3036
Geplaatst: Za 26 sep 2009 16:10
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel - Toby Alderweireld - Jan Vertonghen - Urby Emanuelson
Dennis Rommedahl - Eyong Enoh - Demy de Zeeuw - Ismail Aissati
Dario Cvitanich - Luis Suarez

En winnen deze wedstrijden!
Fregge

Forum berichten: 4313
Geplaatst: Za 26 sep 2009 16:27
Ja, Pablo. Die opstelling precies niet. De verdediging staat goed, dus waarom keeper vervangen?
El Chícharito

Geplaatst: Za 26 sep 2009 18:52
Omdat ik Stekelenburg niet goed genoeg voor Ajax 1 vind. Mag he?
Boris_AFCA

Forum berichten: 291
Geplaatst: Za 26 sep 2009 19:00
Citaat:
Omdat ik Stekelenburg niet goed genoeg voor Ajax 1 vind. Mag he?

En jij vind Vermeer wel goed genoeg?
Hij heeft Steek eerst leuk vervangen, maar Steek is bezig aan een goed seizoen tot nu toe, en is beter als Vermeer op dit moment.
Fregge

Geplaatst: Za 26 sep 2009 19:00
Wat heeft Vermeer volgens jou meer als Stekelenburg dan?
TvP

Forum berichten: 1370
Geplaatst: Za 26 sep 2009 19:09
Citaat:
Wat heeft Vermeer volgens jou meer als Stekelenburg dan?
Lef en voetballend vermogen. Verder ben ik het niet met Pablo eens dat we nu de keeper moeten veranderen. Ik heb ook meer met Vermeer, maar op dit moment presteert Stekelenburg naar behoren en ik heb niet het idee dat het met Vermeer op goal veel beter zal gaan. Ook Vermeer heeft zo zijn blunders.
El Chícharito

Geplaatst: Za 26 sep 2009 19:14
Ik geef alleen aan dat ik altijd voor Vermeer zou kiezen. Ik vind dat Stekelenburg zijn kans heeft gehad in Ajax 1 en gefaald. Hij maakt altijd wel zijn blundertjes. Nu is Vermeer ook niet perfect, maar in mijn ogen talentvoller en beter.
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Zo 27 sep 2009 11:08
Tegen Ado:
---------------------Stekelenburg------------------------
Van der Wiel- Alderweireld- Vertonghen- Emanuelson---
-------De Zeeuw----------Aissati--------Enoh--------------
---------------Suárez---Cvitanich---Sulejmani-------------

De achterste 5 hoef ik niks over te zeggen. Enoh+ De Zeeuw ook niet, Aissati of De Jong, ik kies voor de eerste. En voorin is Suárez heilig, Cvitanich doet het wel aardig en Sulejmani gewoon het volste vertrouwen geven.
Bart

Geplaatst: Zo 27 sep 2009 11:45
Citaat:
Ajax treft vanaf half één ADO Den Haag in de Amsterdam ArenA. Lees hier de opstellingen van beide ploegen en vanaf 12.30 uur de hoogtepunten van de wedstrijd.

Scheidsrechter: P. Allaerts (Bel)

Opstelling Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson; Kennedy, Enoh, De Zeeuw, Aissati; Cvitanich, Suarez (c).

Wissels: Vermeer, Oleguer, Pantelic, Sulejmani, De Jong, Anita, Rommedahl.

Opstelling ADO Den Haag: Ditewig; Piqué, Derijck, Horvath, Van Hese; Buijs (c), Immers, Bosschaart; Verhoek, Milic, Soltani.

Wissels: Coutinho, Van den Bergh, Ignacio, Cornelisse, Resodihardjo, Vicento, Schwiebbe

Ajax.nl
Lexafca

Forum berichten: 1627
Geplaatst: Zo 27 sep 2009 11:48
Waarom weer Kennedy laat nu weer wedstrijd op wedstrijd zien dat hij er niks van bakt en die geeft hij het vertrouwen. Maar Sulejmani die heel veel talent heeft geeft hij geen vertrouwen, ja ze spelen beide op andere posities maar denk dat je dat wel door kan schuiven.
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Zo 27 sep 2009 11:55
Had liever een 4-3-3 gezien met Sulejmani en Rommedahl aan de zijkanten. Veld breed houden is belangrijk. Nu verwacht ik dat alles in die trechter gaat. Zeker met Aissati op links.
Fregge

Geplaatst: Zo 27 sep 2009 11:56
Je kunt ook gewoon zeggen: Goede opstelling. Maar nee, het is altijd hier wel wat te klagen hoor!
maxwell13

Forum berichten: 80
Geplaatst: Zo 27 sep 2009 11:59
Inderdaad erg jammer dat Kennedy en Rommedahl telkens een plek krijgen bij de wedstrijdselectie. Ik vind het persoonlijk erg jammer dat bijvoorbeeld een jongen als Sarpong niet op de bank zit in plaats van de 'oudere' Rommedahl en/of Kennedy.
Lexafca

Forum berichten: 1627
Geplaatst: Zo 27 sep 2009 12:00
Citaat:
Je kunt ook gewoon zeggen: Goede opstelling. Maar nee, het is altijd hier wel wat te klagen hoor!

Dus jij bent blij dat Kennedy speelt? Ja ik juich als Kennedy dalijk in de 94ste minuut de winnende maakt, maar nee bij mij zou Kennedy nooit spelen.
Fregge

Geplaatst: Zo 27 sep 2009 12:01
Het zal toch wel een reden hebben dat Kennedy speelt en niet Rommedahl?
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3  |  4   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.897
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.709.968 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2009/10 » Ajax - ADO Den Haag
Ga
Zoeken: