Forum
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Oranje & Andere Nationale Teams » Het WK 2018 gaat naar...?
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Het WK 2018 gaat naar...?
Maker: 343Bekeken: 10041
Status: InactiefBerichten: 105
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 29 nov 2010 14:33
Citaat:
Beckham heeft goede hoop op WK 2018 in Engeland

Bron: Vi.nl

Op 2 december wordt bekend waar het WK 2018 zal plaatshebben. David Beckham heeft goede hoop op Engeland als plaats van handeling.

Becks is een van de aansprekende ambassadeuren van het Engelse bidbook. De voormalig ster van Manchester United en aanvoerder van de Engelse nationale ploeg denkt dat zijn geboorteland een goede kans maakt en dus onder andere Nederland en België gaat aftroeven.

'Hopelijk kan ik het verschil maken', vertelt Beckham aan de BBCC. 'We gaan niet voor niets met liefst dertig man richting Zürich. We willen iedereen overtuigen van het feit dat het WK in Engeland goed op zijn plaats is.'

'Richting de besluitvorming is alle inzet van een ieder erg belangrijk. Wij hebben onze uiterste best gedaan, zelfs Prins William heeft zich ingezet. Dat kan zich gaan uitbetalen. Engeland heeft een goede naam, traditie en uitstraling om een WK te organiseren.'
Marco


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 29 nov 2010 17:22
Maar BBC's Panorama kon wel eens roet in het eten gooien. Gister bij Brandpunt nog een nabrander van het WK: Dossier Bavaria Babes.
Marco


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 29 nov 2010 18:09
O jee, weer drie FIFA-leden in opspraak.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 20-10-2009
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 30 nov 2010 16:40
De Boer als vervanger Van Bronckhorst naar Zürich

Frank de Boer reist met een uitgebreide delegatie van het HollandBelgiumBid mee naar Zürich. De assistent van bondscoach Bert van Marwijk is de vervanger van Giovanni van Bronckhorst, die aanvankelijk als aanvoerder van het WK-team mee zou reizen.

Van Bronckhorst kan door andere verplichtingen niet aanwezig zijn, waardoor De Boer met de Nederlands-Belgische delegatie afreist naar Zwitserland, waar de FIFA donderdag stemt voor de toewijzing van de WK's van 2018 en 2022. Dinsdagmiddag geeft het HollandBelgiumBid een laatste presentatie aan de verzamelde internationale pers.

Naast De Boer zijn ook de premiers van beide landen, Mark Rutte en Yves Leterme, aanwezig in Zwitserland. Daarnaast zijn Ruud Gullit, president van het Bid, bondscoach Bert van Marwijk, Johan Cruijff, Guus Hiddink, Aron Winter, Jean-Marie Pfaff en Pol van Himst aanwezig als vertegenwoordigers. Voormalig Frans international Christian Karembeu maakt eveneens deel uit van de delegatie. De afgelopen anderhalf jaar was de Fransman lobbyist voor het Bid van Nederland en België.

Donderdagochtend om negen uur wordt het HollandBelgiumBid nog eenmaal gepresenteerd, voor de 22 leden van het uitvoerend comité van de FIFA. Later op de dag worden de organiserende landen bekend.

Bron: VoetbalPrimeur.nl
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 30 nov 2010 21:28
Citaat:
Naast De Boer zijn ook de premiers van beide landen, Mark Rutte en Yves Leterme, aanwezig in Zwitserland. Daarnaast zijn Ruud Gullit, president van het Bid, bondscoach Bert van Marwijk, Johan Cruijff, Guus Hiddink, Aron Winter, Jean-Marie Pfaff en Pol van Himst aanwezig als vertegenwoordigers. Voormalig Frans international Christian Karembeu maakt eveneens deel uit van de delegatie. De afgelopen anderhalf jaar was de Fransman lobbyist voor het Bid van Nederland en België.


Maken ze daar ook een tv opname van voor de Pfaff's?
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 2 dec 2010 13:33
De presentatie van het Holland/Belgium bid van vanochtend is hier terug te zien. Om 16.00 uur wordt bekend gemaakt wie het WK krijgt. Live te zien op Nederland 1.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 2 dec 2010 13:58
Ik hoop en ik weet zeker dat Nederland het niet krijgt. Zou een schande zijn tot zover het bid dat al niet is.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 2 dec 2010 14:04
Ik ben in ieder geval erg benieuwd. Lijkt me wel mooi, het WK in Nederland. Maar aan de andere kant vind ik niet dat je zo'n WK moet willen hebben als er allemaal toezeggingen gedaan moeten worden aan de FIFA, zoals een rijstrook die speciaal voor mensen van de FIFA moet worden vrijgehouden op de snelweg, of dat FIFA vrijstelling krijgt van de belasting en BTW. Dat gaat mij veel te ver.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 2 dec 2010 14:42
Die gehele corrupte kermis mag van mij lekker naar Rusland of Engeland gaan. Opzouten met die ongein hiero.

Zitten we straks ook met een zwik stadions die ze niet vol krijgen met als gevolg dat ook de sfeer achteruit gaat.
Wat dachten jullie dat er gebeurd met de ArenA, uitbreiding naar 65.000 mensen, WK steeds uitverkocht.
Na het wk:
- Ajax gaat er weer spelen.
- Alleen bij de échte topwedstrijden uitverkocht
- Bij de normale/gemiddelde opkomst van 41000mensen heb je weer een 'betonnen bak zonder sfeer' omdat je ook steeds tegen lege stoeltjes kijkt.
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Do 2 dec 2010 15:55
Laat het maar lekker naar Engeland gaan, zie er eigenlijk helemaal niks in... Vond het eerst nog wel tof als het naar Nederland zou gaan, maar nadat ik me er meer in heb verdiept vind ik het helemaal niks en inderdaad een corrupte bende... Nee laat Engeland het maar doen, Rusland.. Tja daar heb ik ook weinig bij!

Edit: Volgens mij doet Spanje&Portugal ook mee toch ? Om het WK te krijgen daar ? Nou lijkt me ook wel wat, Camp Nou & Santiago Bernabeu!
abruzzi


Geregistreerd: 19-10-2008
Forum berichten: 1144
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 2 dec 2010 16:14
Ik hoop Engeland. Rusland liggen alle stadions mijlenver uit elkaar. Nedeland moet het natuulijk niet worden, al die mega stadions hier die dan voor altijd leeg blijven als de clubs er weer spelen.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Do 2 dec 2010 16:19
Ik wil het niet hier in Engeland, laat ze dat geld maar besteden in het onderwijs of in de zorg. Een WK kost meer dan het opleverd en Engeland heeft het helemaal niet nodig om een paar weken in de spotlights te staan.

Trouwens denk ik dat Ajax een ArenA met 65.000 plaatsen veel wedstrijden wel vol krijgt. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik hoop dat het WK naar Nederland/Belgie gaat want ik wil dat het naar Rusland gaat. Daar hebben ze genoeg zwart geld wat ze zo wit kunnen wassen en bij Engeland en Nederland/Belgie zal het alleen maar ten koste gaan van de belasting betaler.
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Do 2 dec 2010 16:21
Nederland: Niet
Engeland: Niet
Rusland: Niet

Spanje&Portugal dan maar ?
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Do 2 dec 2010 16:23
Want Spanje en Portugal zijn niet al arm genoeg, nog even en de EU moet ook Spanje aan het infuus leggen en dat zal de Euro al helemaal een klap krijgen.

Rusland, daar zal het zwarte geld gebruikt kunnen worden en zal de EU er het minste last van hebben.
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Do 2 dec 2010 16:26
Tja, Putin zit gewoon nog in Rusland (toch?) en pas als hij het zeker weet dat Rusland het krijgt gaat hij pas vliegen!!
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Do 2 dec 2010 16:31
Daaaaar gaan weeee!
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Do 2 dec 2010 16:41
Rusland word het, wist ik al... Die hebben natuurlijk genoeg geld!! Genoeg om die stemmen te kopen van de mensen!! Corrupte tering bende, zelfs mijn ma zei het!
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Do 2 dec 2010 16:42
Mooi zo!
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 2 dec 2010 16:44
Gelukkig. Hopelijk krijgt Nederland in de toekomst wel mensen met een ruggengraat die niet slijmen bij de FIFA maar ze eindelijk eens voor het gerecht slepen. Daarna wil ik pas een WK in Nederland.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Do 2 dec 2010 16:45
Trouwens zal Rusland tegen die tijd wel eens één van de sterkste competities van Europa kunnen hebben. Ze investeren daar zo enorm veel geld in de sport.
svvenn


Geregistreerd: 04-07-2008
Forum berichten: 563
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 2 dec 2010 16:48
Quatar. Belachelijk.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Do 2 dec 2010 16:48
En Qatar, grappig de twee landen die ik al weken geleden noemde.
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Do 2 dec 2010 16:52
Niet zo moeilijk he, Qatar en Rusland... De landen met het meeste geld, belachelijk!
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Do 2 dec 2010 16:53
Citaat:
Niet zo moeilijk he, Qatar en Rusland... De landen met het meeste geld, belachelijk!

Precies, het geld wint en terecht want je zou toch niet moeten denken dat een straatarm land als Portugal het WK krijgt? Of de VS waar 1 op de 4 mensen onder de armoedegrens leeft?
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 26-02-2008
Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 2 dec 2010 17:16
Citaat:
En Qatar, grappig de twee landen die ik al weken geleden noemde.



Zo zo, wil je nu een pluim? Wat een inzicht... Money makes the world go round.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.884
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: RobertScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.980.537 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Oranje & Andere Nationale Teams » Het WK 2018 gaat naar...?
Ga
Zoeken: