Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Hyun Jun Suk
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Hyun Jun Suk
Maker: Eto'oBekeken: 3099
Status: InactiefBerichten: 26
+ Nieuw bericht <   1  |  2   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 7 okt 2009 17:16
Citaat:
Ajax contracteert Hyun Jun Suk



Ajax heeft overeenstemming bereikt met Hyun Jun Suk. De Zuid-Koreaanse aanvaller tekent in Amsterdam een contract dat per 1 januari 2010 in gaat en loopt tot en met 30 juni 2011. In de overeenkomst heeft Ajax een eenzijdige optie opgenomen voor nog één seizoen, tot en met 30 juni 2012.

Hyun Jun Suk werd geboren op 29 juni 1991 in Chungju City, Zuid-Korea. De aanvaller speelde voor zijn komst naar Amsterdam voor Yong-In FC en hij maakt deel uit van de Zuid-Koreaanse nationale jeugdselectie onder 18 jaar. Suk liep in september stage bij Ajax.





Ajax.nl

Einde Bodul, neem ik aan. :thumbs up:
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 13-01-2009
Forum berichten: 1294
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 7 okt 2009 17:23
Castillion, Bodul, Cvitanich, Manucharyan, Pantalic en nu de jongen. Wat hebben we toch een grote hoeveelheid spitsen.

Volgend seizoen een enorme concurrentie.
guy_ajax


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 7 okt 2009 17:23
Vanwaar die '' :thumbs up: ''?
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 7 okt 2009 17:26
Citaat:
Castillion, Bodul, Cvitanich, Manucharyan, Panteli? en nu de jongen. Wat hebben we toch een grote hoeveelheid spitsen.

Volgend seizoen een enorme concurrentie.

Nee.

Volgend jaar een grote leegloop. Alleen Castillion en Suk zullen blijven. Heeeeeel misschien Pantelic, maar de rest is niet goed genoeg.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 7 okt 2009 18:07
Gaat veel verdienen. Spelers van buiten de EU onder de 20 hebben een salaris van minimaal 177,000 euro.
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 7 okt 2009 18:10
Het duimpje omhoog doet Thomas waarschijnlijk omdat hij (zoals iedereen) Bodul geen Ajax-aanwinst vind. Ik ben ook niet positief over Bodul. Ik ben wel blij dat er duidelijkheid is. Nu hoef je niet perse na volgend jaar naar een nieuwe spits te zoeken (Castillion en Suk) en dan heb je nog Bodul erbij. Suk is pas 18 jaar en Bodul al wat ouder. Ik denk dat Bodul het slachtoffer word.
abruzzi


Geregistreerd: 19-10-2008
Forum berichten: 1144
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 7 okt 2009 18:17
Citaat:
Gaat veel verdienen. Spelers van buiten de EU onder de 20 hebben een salaris van minimaal 177,000 euro.


Daardoor hebben ze wel 2 x nagedacht neem ik aan. En omdat Jong Ajax al een spits heeft lijkt het me wel dat het een versterking is.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 7 okt 2009 18:23
Citaat:
Het duimpje omhoog doet Thomas waarschijnlijk omdat hij (zoals iedereen) Bodul geen Ajax-aanwinst vind. Ik ben ook niet positief over Bodul. Ik ben wel blij dat er duidelijkheid is. Nu hoef je niet perse na volgend jaar naar een nieuwe spits te zoeken (Castillion en Suk) en dan heb je nog Bodul erbij. Suk is pas 18 jaar en Bodul al wat ouder. Ik denk dat Bodul het slachtoffer word.


Ach er zijn plaatsen waar Bodul helemaal de hemel in werd geschreven, maar ik heb het ook niet zo in hem gezien. Ik hoop dat onze Koreaan het gaat waarmaken.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 7 okt 2009 18:31
Het is hopen dat hij geen heimwee terug krijgt naar Korea, want dat hebben wel meer van die Aziaten. Z'n eerste half jaar zal wel voor het grootste gedeelte in het teken staan van acclimatiseren.
Benji


Geregistreerd: 28-01-2008
Forum berichten: 785
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Wo 7 okt 2009 18:34
Daarom ben ik wel benieuwd waar hij de komende 3 maanden bivakeert, bij z'n oude club of trainen + oefenwedstrijden bij Ajax?
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 7 okt 2009 18:41
Citaat:
Daarom ben ik wel benieuwd waar hij de komende 3 maanden bivakeert, bij z'n oude club of trainen + oefenwedstrijden bij Ajax?


El Rafael op AN:

Citaat:
Zonder gekheid, Hyun Jun zal gewoon met het 2e mee trainen en opdraven in ingelaste oefenpotjes van het 2e.


Zou wel een goed idee zijn.
Ajaciedjuh


Geregistreerd: 22-12-2007
Forum berichten: 272
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 7 okt 2009 19:47
Citaat:
Het is hopen dat hij geen heimwee terug krijgt naar Korea, want dat hebben wel meer van die Aziaten. Z'n eerste half jaar zal wel voor het grootste gedeelte in het teken staan van acclimatiseren.

Heimwee zal wel meevallen, want hij gaat niet voor niks op de bonnefooi Europa in. Dat zegt iets over zijn karakter. Nu nog capaciteiten! Het zou wel een stunt zijn.

Welkom! Ik hoop dat je succesvol zult zijn bij Ajax.
thyza


Geregistreerd: 09-02-2009
Forum berichten: 696
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 7 okt 2009 22:39
Wordt omschreven als een allround spits. Iets wat Ajax goed kan gebruiken. Hebben we al tijden niet gehad.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 8 okt 2009 00:24
De contractduur is wel vrij kort, dus wellicht dat Hyun gewoon als vervanger van Bodul komt. Niet dat Jong Ajax een eerste spits nodig heeft, gezien de aanwezigheid van Castillion, maar toch zie je de laatste tijd dat Ajax om de een of andere reden wel waarde hecht aan een goede bezetting in Jong Ajax.
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 8 okt 2009 10:27
Citaat:
De contractduur is wel vrij kort, dus wellicht dat Hyun gewoon als vervanger van Bodul komt. Niet dat Jong Ajax een eerste spits nodig heeft, gezien de aanwezigheid van Castillion, maar toch zie je de laatste tijd dat Ajax om de een of andere reden wel waarde hecht aan een goede bezetting in Jong Ajax.


Die korte contractduur daar ben ik eigenlijk wel over te spreken. Een succesvolle testperiode is natuurlijk geen garantie voor succes en het blijft als Non-EU speler uit een andere cultuur een dure gok. Dan liever een korter contract wat je na een jaar verlengt dan nog een Manucharyan die jaren zijn zakken zit te vullen. Ik lees ook nergens dat Hyun ook bij andere clubs in Europa meegetraind heeft/ zichzelf heeft aangeboden dus die jongen heeft echt bewust voor Ajax gekozen. Dit impliceert dat hij na een eventueel zeer succesvol 1e jaar sneller geneigd zal zijn om bij te tekenen.

Eerste half jaar acclimatiseren en wennen aan Nederland/ Ajax/ medespelers etc. en daarna heeft ie een jaar om zich te bewijzen. Bij succes licht je die optie natuurlijk al voor de helft van het nieuwe seizoen en ga je tijdens de zomer onderhandelen over een nieuw contract, is het niks dan ben je na maximaal 1,5 jaar van hem verlost.
Deminister


Geregistreerd: 08-07-2009
Forum berichten: 3
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 8 okt 2009 10:55
Een man die zelfstandig genoeg is om zomaar op goed geluk ergens een training af te dwingen is precies de man die je nodig hebt in het topvoetbal. De laatste jaren heb je een heel arsenaal aan mietjes die zo gevoelig zijn dat je ze eerst tien keer moet aaien omdat ze anders niet kunnen presteren. Gelukkig zijn Aziaten al zelfstandig als ze net kunnen lopen. Dat verklaart op alle punten hun succes in wat ze ook doen. Dat de jongen een net slaris verdiend daar is niets mis mee, de "gokjes" van Jol zijn knap duurder. Hij is lekker jong dus de kans dat hij slaagt is stukken groter dan bij Bodul of Sulejmani. De vraag is of Coronel zijn eigen rapport zo wie zo wel serieus neemt.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 00:06
Citaat:
Een man die zelfstandig genoeg is om zomaar op goed geluk ergens een training af te dwingen is precies de man die je nodig hebt in het topvoetbal. De laatste jaren heb je een heel arsenaal aan mietjes die zo gevoelig zijn dat je ze eerst tien keer moet aaien omdat ze anders niet kunnen presteren. Gelukkig zijn Aziaten al zelfstandig als ze net kunnen lopen. Dat verklaart op alle punten hun succes in wat ze ook doen. Dat de jongen een net slaris verdiend daar is niets mis mee, de "gokjes" van Jol zijn knap duurder. Hij is lekker jong dus de kans dat hij slaagt is stukken groter dan bij Bodul of Sulejmani. De vraag is of Coronel zijn eigen rapport zo wie zo wel serieus neemt.


Aziaten en succes in het voetbal? Er zijn er maar weinig die succesvol zijn en genoeg die last hebben van heimwee, bijvoorbeeld.
guy_ajax


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 19:08
Ben het oneens met de kritiek op Bodul. Ik vind dat hij het aardig tot goed doet bij Sparta.

Over Suk weet ik -net als jullie- weinig tot niks te zeggen, hij is nog jong dus hij kan nog ff rijpen.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 17 okt 2009 14:52
Ik heb hem nog geen hele wedstrijden zien spelen, maar ik durf te wedden dat die jongen er dit seizoen nog geen vijf maakt.
abruzzi


Geregistreerd: 19-10-2008
Forum berichten: 1144
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 17 okt 2009 15:23
Citaat:
Ik heb hem nog geen hele wedstrijden zien spelen, maar ik durf te wedden dat die jongen er dit seizoen nog geen vijf maakt.
Uh, Waarom denk je dat dan? Heb je hem zien trainen ofso? Ik weet helemaal niks van hem..
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 17 okt 2009 15:24
Sorry, had moeten quoten. Het was een reactie op Guy en het ging dus over Bodul.
abruzzi


Geregistreerd: 19-10-2008
Forum berichten: 1144
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 17 okt 2009 16:21
Citaat:
Sorry, had moeten quoten. Het was een reactie op Guy en het ging dus over Bodul.
Oke, ik heb bodul een paar keer zien spelen niet onaardig maar zeker niet goed genoeg voor Ajax1.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 18 okt 2009 14:32
Bodul heeft zover ik weet in ieder geval een aflopend contract en of dat verlengd wordt blijft de vraag. Seok, Bodul en Castillion lijkt me een beetje te veel van het goede.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 19 okt 2009 16:36
Zeker als je ook nog Pantelic en Cvitanich hebt. Hopelijk verdwijnen Pantelic, Cvitanich en Bodul zo snel mogelijk.
brucepblanchard


Geregistreerd: 09-11-2008
Forum berichten: 299
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: Haarlem.
Geplaatst: Wo 21 okt 2009 17:06
Weet iemand de statestieken van deze beste man?
Hoeveel wedstrijden en goals, misschien dat we er dan een beetje op kunnen uitmaken of het een veelscorende spits is of niet.
+ Nieuw bericht <   1  |  2   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.998.738 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Hyun Jun Suk
Ga
Zoeken: