Auteur
|
Bericht
|
Pariah

Forum berichten: 148
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 15:03
|
|
Ik moet zeggen dat het me opvalt dat redelijk wat mensen hier trots zijn op het Nederlands voetbal en de prestatie, wat dat betreft heb ik dezelfde denkwijze als jou, Toby.
Als echte Ajax-supporter/liefhebber hou je natuurlijk van attractief voetbal en (denk je) verstand te hebben van voetbal. Dit landenvoetbal is al jaren niet om aan te zien, zowel onder van Basten als onder van Marwijk (enkele uitzonderings-wedstrijden daar gelaten), waardoor ik me beperk tot de mondiale eindrondes wat dan weer puur voor de sfeer is (ik ben een gezelschapsbeessie ).
Zelf zet ik altijd vraagtekend bij Ajacieden die roepen dat ze liever met lelijk betonvoetbal 1e worden dan 2e worden en elke wedstrijd de sterren van de hemel te spelen.... Mooi voetbal hoort TEN ALLE TIJDEN als hoogste op de prioriteitenlijst te staan, aangezien de voetballers er zijn om ons te vermaken! 34 wedstrijden lang kutvoetbal zien kan niet goedgemaakt worden met een simpele schaal waar we er al 29 van hebben .
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 15:04
|
|
Ik had daar al gereageerd, maar ook mijn opmerking draagt verder niet bij aan een hoger discussie niveau daar, dus maar even hier naartoe verplaatst.
Citaat:
Whatever 343.
Wat een heerlijk onderbouwd argument leg je hier weer neer, chapeau. Ik kan altijd zó genieten van de manier waarop je het discussie niveau keer op keer weer weet op te trekken met opmerkingen als deze..
Ik snap je gevoel heel erg, Toby, ik heb niet kunnen genieten van dit Nederlands elftal en had de verlenging van de finale nodig om voor het eerst echt zenuwachtig te worden tijdens het toernooi, terwijl mijn hartslag normaal gesproken vanaf de aftrap van de eerste wedstrijd al verdubbeld. De zekerheid waar ze op speelden, het kiezen voor De Jong/Kuijt ipv Van der Vaart/Elia, nee, ik heb er niets mee. Achteraf ben ik blij dat deze jongens geen wereldkampioen zijn geworden op deze manier, je moet er toch niet aan denken dat ook maar iemand het in zijn hoofd haalt om te zeggen dat deze groep ook maar in de buurt komt van Cruijff&Co, laat staan dat ie beter zou zijn.
En over zijn andere gezeik, dat is natuurlijk helemaal pure onzin, ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ook maar iemand van het 'bestuur' hier zich meer voelt dan een ander, dat zou dodelijk zijn voor de discussies hier en het zou het constante hoge niveau dat hier gehaald wordt onmogelijk maken. Ik zou je niet veel van dat soort mensen aantrekken, sommige mensen worden heel bot als er iets van ze gevraagd wordt waar ze niet toe in staat zijn.
EDIT: Waarom doen die quote-tags het niet?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 15:08
|
|
Hehe...allemaal niet wat ik bedoel.
(maar ik ben het er wel mee eens natuurlijk )
Het is mijn mening. Het gaat mij om de posts en de reacties van mij en van Snoey.
|
Pannie

Forum berichten: 413
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 15:10
|
|
Nee, dat is inderdaad niet juist. Ik reageerde meer op het begin van het verhaal. Discussie is altijd prima, maar blijf correct, respecteer een andere mening dan die van jou en argumenteer...met duidelijke argumenten. Kreten als van iemand 'kotsmisselijk' worden zijn per definitie ongepast.
|
Pariah

|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 15:12
|
|
Excuseer, ik vind het zo vanzelfsprekend dat die wijze van discussieren ongepast is dat ik het niet eens de moeite vind om dat nog te hoeven zeggen
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 15:12
|
|
Absoluut, Pariah, als clubs als Ajax en Barça ook van die cultuur afstappen, waarom zou ik dan nog voetbal kijken? Als ik alleen zit te kijken en me goed concentreer op de tactiek kan een schaakspel wel een keer leuk zijn, maar de echte amusementswaarde is al lang verdwenen bij de meeste wedstrijden op hoog niveau. Als ik met mijn vrienden met een biertje naar de Champions League kijk, zijn er misschien 4 á 5 wedstrijden per jaar leuk om te zien, de rest is niet om aan te gluren door die zogenaamde 'zekerheid'. De dag dat Ajax zijn titel wint met resultaatvoetbal, schiet ik in diepe rouw, dan is voetbal zoals ik het ken, voetbal waar ik mijn hart aan verloor, voorgoed verdwenen.
|
Snoey

Forum berichten: 45
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 15:16
|
|
Laat ik maar beginnen met mijn excuses aan te bieden voor mijn iets wat kinderachtige gedrag. De term 'kotsmisselijk' was niet direct aan Toby gericht, maar aan de Nederlandse zeikcultuur op zich. Laten we het daar tenminste over eens zijn. Nederlanders zeiken over alles, bij voorkeur over het weer en over het Nederlands elftal... 16 miljoen bondscoaches niet waar?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 15:20
|
|
Haha, dank je, P & P. Don Corleone is niet af te stoppen, dus die laat je maar...
Off-topic:
ik zal in ieder geval blij zijn dat dat Oranje-gedoe voorbij is. Eerst deze david_gr87 http://davie-ehv.hyves.nl/ (zie laatste post hier: http://ajaxfanshyve.hyves.nl/ ), dan die misselijkmakende taferelen van zatte mannen en vrouwen die geen reet om voetbal geven, maar wel om carnaval en dan Snoey weer....
Geeft verder niet, Snoey. Maar ga dan niet het slachtoffer uithangen als je flink van repliek wordt gediend, he.
Welkom op het forum trouwens. Hier kun je nog iets leren!
|
Snoey

|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 15:23
|
|
Ik heb niet bewust het slachtoffer uitgehangen. Naast de discussie op het forum, voer ik deze zelfde discussie ook nog met vrienden en collega's. Ik voel me enigszins in het nauw gedreven. Blijkbaar is er niemand die mijn mening deelt. Ik begon hem moe te worden en probeerde hem te ontlopen. Ik ben helaas niet iemand die zijn bek gelijk dicht houdt. Dus ik ga verder en zaag de poten onder mijn eigen stoel vandaan. Nogmaals mijn excuses daarvoor.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 15:27
|
|
Geen probleem, Snoey.
Mocht je nog problemen hebben dan hoor ik ze graag. Je weet wel hoe.
|
Marco

Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 15:38
|
|
Citaat: EDIT: Waarom doen die quote-tags het niet?
Quoten op de voorpagina gaat zonder haakjes rond de naam van de poster, op het forum zijn die haakjes (="...") wel noodzakelijk.
|
Pariah

|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 15:40
|
|
Ik lees regelmatig de berichten zonder hierop te reageren (dus ben actiever dan jullie denken), maar een positief iets wat me opvalt is de afwezigheid van Fregge, dat komt volgens mij de kwaliteit van de posts erg ten goede
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 15:41
|
|
Hij komt vandaag weer terug. Dat weet je wel, he?
|
Pannie

|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 15:43
|
|
Citaat: Ik lees regelmatig de berichten zonder hierop te reageren (dus ben actiever dan jullie denken), maar een positief iets wat me opvalt is de afwezigheid van Fregge, dat komt volgens mij de kwaliteit van de posts erg ten goede 
Ik meen dat ik laatst een ban achter zijn naam in de lijst zag staan...misschien dat het daarmee te maken heeft.
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 15:44
|
|
Klopt Fregge is een maand geband geweest . Die grote afkoelperiode is vanochtend afgelopen en dus zal Fregge terugkomen...
|
Bolkestein

Forum berichten: 514
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 15:46
|
|
Citaat:
Wat een fucktard. En PVV-stemmer.
|
Pariah

|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 15:47
|
|
Haha dat wist ik niet eens, erg toevallig (Van de ban was ik me wel bewust, heb de hele discussie gevolgd wat de aanleiding was)
|
Pannie

|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 15:51
|
|
Citaat: Haha dat wist ik niet eens, erg toevallig  (Van de ban was ik me wel bewust, heb de hele discussie gevolgd wat de aanleiding was)
Ik ben nog maar kort actief op dit forum, dus die discussie heb ik gemist.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 15:53
|
|
Citaat: Klopt Fregge is een maand geband geweest  . Die grote afkoelperiode is vanochtend afgelopen en dus zal Fregge terugkomen...
10.12 PM to be exact!
Citaat: Wat een fucktard. En PVV-stemmer.
Ik heb al veel mensen geband, maar ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo leeg is van binnen. Die mist wel iets, hoor.
Citaat: Haha dat wist ik niet eens, erg toevallig  (Van de ban was ik me wel bewust, heb de hele discussie gevolgd wat de aanleiding was)
Hopelijk komt er geen herhaling. Nee, er komt geen herhaling. Het moet geen soap worden.
|
Snoey

|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 16:04
|
|
Citaat: Wat een fucktard. En PVV-stemmer.
Ik heb al veel mensen geband, maar ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo leeg is van binnen. Die mist wel iets, hoor.
Als je z'n foto ziet, ziet hij er toch redelijk 'normaal' uit. Niet als iemand die andere mensen bedreigt om niks.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 16:07
|
|
Studeert ook nog aan de UvA. Zou ik ook niet één twee drie verwachten... (Tenminste, bij mij op de uni hier in Utrecht ken ik niet zulke mensen )
|
N*E*R*D

Forum berichten: 232
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 16:08
|
|
Waarom heeft de hyves pagina van ajaxfans.net zo weinig leden? =(
Kom op jongens. Dat kan veel beter!
|
Snoey

|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 16:20
|
|
Citaat: Waarom heeft de hyves pagina van ajaxfans.net zo weinig leden? =(
Kom op jongens. Dat kan veel beter! 
Ik heb mezelf maar ff lid gemaakt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 17:05
|
|
Citaat: Als je z'n foto ziet, ziet hij er toch redelijk 'normaal' uit. Niet als iemand die andere mensen bedreigt om niks.
Zegt niets hoe iemand eruit ziet. Hij heeft in ieder geval het EQ van een stronttor.
Citaat: Waarom heeft de hyves pagina van ajaxfans.net zo weinig leden? =(
Tsja....we hadden er 1500, he. Maar iemand heeft een fout gemaakt!
|
N*E*R*D

Forum berichten: 232
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 17:19
|
|
Okay wat is er mis gegaan dan? En wie is die iemand, haha. Izz it yoee?
Leuk om een nieuw gezicht op het forum te zien trouwens Snoey! Wel lief voor elkaar zijn he want ik zag dat jij en 343 net een onenigheidje hadden.
|