Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Het 'grote' verkoop topic
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Het 'grote' verkoop topic
Maker: ghostwriterBekeken: 1100
Status: InactiefBerichten: 4
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Di 3 nov 2009 19:47
Ik zocht een topic waar we het puur konden hebben over welke spelers van Ajax gewoon moeten worden verkocht zonder dat we het steeds in de individuele spelerstopic moeten bespreken.

Voor mij is er een behoorlijk lijste spelers die bij elk bod (ook voor 0,0 euro) mogen vertrekken.

Wielaert, Rommedahl, Kennedy, Martina, Atouba, Oleguer, Ogararu, Luque, Gabri, Lindgren, Silva, Verhoeven, Sarpong, Manucharyan.

Verder mogen van mij Cvitanich en Pantelic ook vertrekken. Cvitanich voor 2.5+ miljoen en Pantelic wanneer zijn contract afloopt.

Nu weet ik dat veel van deze spelers lekker willen blijven zitten om hun contract zo uit te dienen en wat geld te verdienen. Maar de contracten van een aantal spelers zullen na dit seizoen sowieso verlopen en bij Atouba moet je maar een botonderzoekje doen en dan zijn contract verbreken op basis van foutiefe informatie.

Van mij part geven ze de rest 50% van hun salaris mee want dan bespaar je alsnog zo'n 5 miljoen per seizoen op spelers die zo goed als nooit spelen.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 3 nov 2009 19:48
Vind dit wel onder het topic vallen spelers met een eindigende toekomst bij Ajax, staat in het spelerstopic volgens mij.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Di 3 nov 2009 19:51
Citaat:
Vind dit wel onder het topic vallen spelers met een eindigende toekomst bij Ajax, staat in het spelerstopic volgens mij.

Ja misschien kunnen ze dat beter naar dit topic verplaatsen want het is eigenlijk een transferbeleid iets.
Marco


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 3 nov 2009 19:57
Mm, valt wat voor te zeggen, JD. Hoe dan ook, deze thread lijkt me overbodig. Ik sluit deze vooralsnog.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 3 nov 2009 19:58
Quote je post even naar die topic, JD. Dan verplaats ik de topic.
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.999.864 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Het 'grote' verkoop topic
Ga
Zoeken: