Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 19:30
|
|
@Herbert Blankesteijn
Goed het begint wat gênant te worden.
Wanneer je dit spelers afschrijft zonder ze aan het werk te hebben gezien dan zegt dat twee dingen:
a) Je kennis van de voetballerij is belabberd: beetje kenner had Pantelic (26 voudig international van Servie, 4 jaar Bundesliga, al lang een keer aan het werk gezien)
b) Je verkiest opportunisme en luiheid boven journalistieke integriteit. Van het slag journalisten die een operastuk moeten recenseren, geen zin hebben en de volgende dag met een inktzwart stuk iets afschrijven wat ze niet eens gezien hebben.
BTW Je column ademt duidelijk een bepaalde clubvoorkeur uit, de bekende adagia zijn niet te missen. Zou op z’n minst netjes zijn om te vermelden door welke bril je je dingen bekijkt….maar goed journalistieke integriteit he…
1. Pantelic een miskoop? Dat lijkt me nogal knap aangezien Pantelic sowieso transfervrij was.
2. Ajax dat Kuffour van Bayern overnam? Iemand die z’n feiten checkt weet dat Kuffour van AS Roma kwam.
3. PSV dat geen afgegleden vedetten haalt? Ik noem alleen al Micheal Ball.
4. Pantelic die amper aan spelen toe zou komen? Mja vaste basisspeler…
5. Pantelic versleten? Ik teken ervoor wanneer ‘versleten’ spelers Vitesse oprollen met een hattrick.
4. Sonck en Pantelic vergelijken? Tja hier wordt het helemaal krom, een prototype balletjeswachter met een type aanspeelpunt die de ballen aflegt op anderen.
5. Pantelic beoordelen op z’n persoonlijk gemiddelde? Vreemd om te doen met een speler die vooral in dienst van het team speelt, je moet sowieso naar teamprestaties kijken. Die teamprestaties? Ajax heeft momenteel van de 10 grootste competities in Europa de meest scorende ploeg. Ook daar heeft Pantelic een significante bijdrage in gehad.
6. Wanneer spitsen die niet 1 op 2 lopen al een miskoop zijn dan kan 80% van de eredivisiespitsen inpakken.
7. Pantelic die nu z’n eerste goede wedstrijd speelt? Je kijkt ook voetbal?
8. Hertha BSC dat het gehad had met Pantelic? Hertha wilde zelf verlengen, Pantelic wilde betere financiële condities. Waar men niet aan tegemoet wilde komen. Maargoed de deskundigheid van het Herthabestuur: 5 punten in 14 duels en afgetekend laatste.
9. Als Pantelic werkelijk zo’n koekebakker was ben ik wel waarom Chelsea nadrukkelijke interesse in hem had, en een transfer maar net afsprong enkele jaren terug: http://www.tagesspiegel.de/sport/Fussba ... 33,2316816 (anderzijds kan ik daarop geen antwoord verwachten aangezien je hem al nooit in Duitsland aan het werk zag….)
Dat met de volgende woorden geprobeerd wordt om de discussie van het oorspronkelijke onderwerp te verplaatsen: @Ajaxfansnet Dat hij topwedstrijden beslist, ook internationaal, en gemiddeld minstens een halve goal per wedstrijd maakt. Topspits toch? is overigens ook duidelijk. Maar dat brengt ons terug naar de essentie het ging allemaal om de man die Pantelic als MISKOOP kapittelde.
Goed…gelukkig zijn er ook mensen die meer kennis van zaken hebben en de progressie van pantelic voorspelden. http://www.youtube.com/watch?v=Ye96JgT6DS0
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 19:31
|
|
Citaat: Pushkin, wie geeft die reactie over Sonck? Wat een flapdrol is dat dan. Iemand die stukjes schrijft over voetbal maar amper voetbal kijkt ofzo?
Is het raar als ik heel nieuwsgierig ben waar dit 'twitter'-verhaal van Pantelic over gaat?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 19:40
|
|
Citaat: Pushkin, wie geeft die reactie over Sonck? Wat een flapdrol is dat dan. Iemand die stukjes schrijft over voetbal maar amper voetbal kijkt ofzo?
Is het raar als ik heel nieuwsgierig ben waar dit 'twitter'-verhaal van Pantelic over gaat? 
Het begon hiermee (kijk ook onderaan het stuk waar hij zelf nog reageert)
Onze reply's op twitter:
Citaat: @hmblank Maar ok, wat is er dan wel voor nodig om uw vooroordeel, want dat was het per slot van rekening, definitief in te slikken?
about 21 hours ago from web @hmblank Och, je hoeft geen kenner te zijn om te in te zien dat Pantelic een zekere finesse in zijn spel heeft die menig andere spits mist..
about 21 hours ago from web
dit waren overigens zijn reacties op Twitter:
Citaat: @Ajaxfansnet Dat hij topwedstrijden beslist, ook internationaal, en gemiddeld minstens een halve goal per wedstrijd maakt. Topspits toch?
about 11 hours ago from web in reply to Ajaxfansnet @Ajaxfansnet ik was eigenlijk het meest onder de indruk van zijn sportieve reactie op de zelfzuchtige actie van Suarez toen P. vrijstond.
about 23 hours ago from web in reply to Ajaxfansnet @Ajaxfansnet
Nou, na 3 mnd onzichtbaarheid is daar wel iets meer voor nodig dan 1 goeie wedstrijd. Wesley Sonck scoorde ook wel eens.
about 23 hours ago from web in reply to Ajaxfansnet
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 19:41
|
|
Tsja..... http://twitter.com/Ajaxfansnet
Zo goed geplaatst, Pushkin en Marco? Dan komt het wel aan, he?
|
sincere1983

|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 19:48
|
|
Waarmee?
Hebben jullie twitter-contact met die snuiter die die column heeft geschreven over Pantelic (waar hij hem lichtelijk in afkraakte)?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 19:51
|
|
Waarmee?
Hebben jullie twitter-contact met die snuiter die die column heeft geschreven over Pantelic (waar hij hem lichtelijk in afkraakte)?
Lichtelijk afkraakte? Dat is wel het understatement van de dag, maar ja inderdaad daar gaat het allemaal over.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 19:55
|
|
Discussie, S1983. Daarvoor is dit forum.
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 20:01
|
|
Je had moeten afsluiten met een quote van Van Gaal Pushkin: Das is auch ein fach, journalist
|
Bolkestein

Forum berichten: 514
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 20:04
|
|
Citaat: Ajax heeft momenteel van de 10 grootste competities in Europa de meest scorende ploeg.
Een klein overzichtje van teams die er 30 of meer hebben ingeprikt tot dusver:
Ajax 50 uit 15
PSV 40 uit 15
Arsenal 36 uit 13
Chelsea 36 uit 14
Tottenham Hotspur 33 uit 14
Inter 33 uit 14
Benfica 31 uit 11
Liverpool 31 uit 14
Galatasaray 31 uit 14
FC Twente 31 uit 15
Club Brugge 31 uit 16
Barcelona 30 uit 12
Manchester United 30 uit 14
Bayer Leverkusen 30 uit 14
Anderlecht 30 uit 16
Je hoeft de moyennes niet eens uit te rekenen om te laten zien dat Ajax inderdaad soeverein bovenaan staat.. de enige ploeg met gemiddeld meer dan 3 doelpunten per wedstrijd.
|
TvP

Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 20:10
|
|
We liggen op schema voor de 100 doelpunten in dit seizoen. Dat zou niet slecht zijn, maar liever heb ik dat we gewoon kampioen worden, maar dat is logisch.
|
sincere1983

|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 20:13
|
|
Citaat: Discussie, S1983. Daarvoor is dit forum. 
Ik weet het. En ik meng me er graag in. Hou wel van een goede discussie over ons aller Ajax. Zeker als er veel zinnigs gezegd word. Zijn hier een aantal leden die vast posten op het forum waar ik altijd graag reacties van lees omdat je kan merken dat ze verstand van voetbal hebben.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 21:04
|
|
Onze reply's op twitter:
Citaat: @hmblank Maar ok, wat is er dan wel voor nodig om uw vooroordeel, want dat was het per slot van rekening, definitief in te slikken?
about 21 hours ago from web @hmblank Och, je hoeft geen kenner te zijn om te in te zien dat Pantelic een zekere finesse in zijn spel heeft die menig andere spits mist..
about 21 hours ago from web
dit waren overigens zijn reacties op Twitter:
Citaat: @Ajaxfansnet Dat hij topwedstrijden beslist, ook internationaal, en gemiddeld minstens een halve goal per wedstrijd maakt. Topspits toch?
about 11 hours ago from web in reply to Ajaxfansnet @Ajaxfansnet ik was eigenlijk het meest onder de indruk van zijn sportieve reactie op de zelfzuchtige actie van Suarez toen P. vrijstond.
about 23 hours ago from web in reply to Ajaxfansnet @Ajaxfansnet
Nou, na 3 mnd onzichtbaarheid is daar wel iets meer voor nodig dan 1 goede wedstrijd. Wesley Sonck scoorde ook wel eens.
about 23 hours ago from web in reply to Ajaxfansnet
Erg jammer hoor, ik had toch gehoopt op een fatsoenlijke, inhoudelijke reactie, het liefst een rectificatie natuurlijk. Ongelooflijk dat die meneer daarvoor betaald krijgt. Helemaal als je weet hoe streng de eisen zijn om de Master Journalistiek binnen te komen..
|
Fregge

|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 21:06
|
|
Ja, inderdaad Godfather. Dan kan Toby er beter zitten, die krijgt er nog wel eens wat zinnigs uit.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 21:09
|
|
Uhm....Pushkin verdient het 100 keer meer.
|
Fregge

|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 09:20
|
|
[list">KNVB onderzoekt herhaling Vitesse
maandag 30 november, door ajaxfan1992, baarn, 18:20u, KNVB
Vitesse krijgt een onderzoek van de aanklager van de KNVB aan zijn broek. Omroep Gelderland meldt dat de aanklager gaat uitzoeken of de Arnhemse club in de fout is gegaan door zondag, in het competitieduel met Ajax (1-5), op de videoschermen in het Gelredome herhalingen te tonen van de handsbal van Toby Alderweireld.
Volgens de richtlijnen van de nationale voetbalbond is het verboden om herhalingen van dubieuze momenten te laten zien omdat dit onrust op de tribunes tot gevolg kan hebben. Bij een 1-2 tussenstand kreeg Alderweireld in het strafschopgebied de bal tegen zijn elleboog, maar arbiter Ruud Bossen kende geen penalty toe. Het incident werd meermaals herhaald, wat tot boze reacties van de Vitesse-fans leidde.
Bron: http://ajaxshowtime.com/index.php?msg=32604&page=1[/list">
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 11:07
|
|
Citaat: Ja, inderdaad Godfather. Dan kan Toby er beter zitten, die krijgt er nog wel eens wat zinnigs uit.
Haha, Fregge probeert zichzelf een titel bij elkaar te slijmen?
Ik heb zelf nog 2 jaar de tijd om te proberen Geneeskunde binnen te komen, lukt dat niet, dan ga ik proberen binnnen te komen in Groningen met m'n Bachelor Wereldgodsdiensten. Maar eerst nog een paar lotingen en hopen dat ik de Geneeskunde in kan.
|