Geregistreerd: 18-08-2007 Forum berichten: 22238 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 27 nov 2009 13:30
Poeh! Echt geen idee, Mike!
In de zomerstop zullen er meer dingen veranderen/verbeteren. We hebben al een aantal punten opgesteld waar we aan willen werken. Misschien in februari al. Nu nog geldgebrek.
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 dec 2009 21:56
Zou het niet een idee zijn dat als mensen 3 maanden niet online zijn geweest , dat dan hun accounts worden verwijderd. Want als je er na 3 maanden niet (meer) opzit , zit je er na 1 jaar ook niet meer op
Zou het niet een idee zijn dat als mensen 3 maanden niet online zijn geweest , dat dan hun accounts worden verwijderd. Want als je er na 3 maanden niet (meer) opzit , zit je er na 1 jaar ook niet meer op
Ik ben ooit meer dan 3 maanden inactief geweest en kijk mij nu eens
We zitten inmiddels bijna op de 5100 leden, de groei zit er volgens mij behoorlijk in.
Wat mij opvalt is dat ook het aantal actieve leden toeneemt, er steeds meer mensen terug komen. Het is natuurlijk leuk 5079 leden maar het gaat er uiteindelijk om dat ze terug blijven komen en ik heb het idee dat ook dat steeds meer gebeurt.
Dit beïnvloed natuurlijk ook het enthousiasme van de moderators, de moderators verdienen een compliment. Ze leiden het forum op een goede manier. Ik weet dat ik eerder mij bedenkingen heb gegeven over de manier waarop het een en ander ging, terug kijkend kan ik niet anders dan de moderators een pluim geven van hoe het opgelost is.
Ik kom steeds weer met plezier terug en de afgelopen dagen heb ik het nieuws rondom Jol (die mogelijk toch blijft ) vooral via het Forum gevolgd, alleen onder werktijd heb ik diverse applicatie's gebruikt op mijn mobiel. Ik ben gister ook aangesproken op een reactie die ik had geplaatst en eigenlijk iets te heftig was, deze is verwijderd en ik ben hier op aangesproken via een PM. Dit ging allemaal op een hele normale manier en hierdoor ging ik ook inzien dat het terecht was.
We zijn allemaal Ajacied, de club gaat ons allemaal aan het hart. In voorspoed is dat duidelijk, maar in tegenspoed komt dit gevoel misschien wel nog meer naar voren. Gaat het slecht met Ajax, dan baal je en dit beïnvloed je humeur.
Dat was de afgelopen dagen niet anders, gister was ik zenuwachtiger voor wat Jol ging doen dan dat ik voor de bekerfinale tegen Feyenoord was. Ik baalde gewoon dat zo vlak voor het seizoen alles erop wees dat Jol, vorig seizoen toch gezien als een soort van verlosser, ons aller Ajax zou verlaten.
Geregistreerd: 18-08-2007 Forum berichten: 22238 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 20 jul 2010 10:30
Het gaat niet slecht, nee. Kan nog beter, hoor.
Basta, onze technische man, heeft geen tijd meer en we zijn op zoek naar een nieuwe technische man. Die hebben we ook wel gevonden, maar het wachten is op IvM...Dan kunnen we eindelijk weer verder bouwen aan de voorpagina.
Verder hebben we de mazzel dat er een link stond op een Griekse site, waardoor er iets van 35 Griekse PAOK-ers zich hebben aangemeld. Plus de perikelen rond Jol spelen ook een grote rol.
Verder denk ik dat we wel een redelijke stabiele site zijn.
Gisteren logden 261 leden in. En dan hebben we het nog niet over de gasten.