Auteur
|
Bericht
|
De Eik van De Dijk

Forum berichten: 428
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 17:36
|
|
Citaat: Nec - twente 3-3 nu zal twente toch wel winnen maar overtuigend is anders. Ben ik niet van overtuigd dat Twente dat toch wel zal winnen. Twente voetbalt steeds moeilijker zijn wedstrijden. Die spelers van Twente zijn toe aan de winterstop. Verder hebben ze over twee weken een leuke uitwedstrijd voor de boeg namelijk Utrecht uit.
Twente speelt vrij moeizaam, vervelend van die rode kaart. Maar ach, zo hebben wij Blom ook wel een mee gehad. Twente zal absoluut nog punten laten liggen, ik maak me meer zorgen om PSV, die vormen toch een heel goed collectief die verdedigend weinig weg geeft.
|
M(L)....

Forum berichten: 131
|
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 17:39
|
|
Citaat: Nec - twente 3-3 nu zal twente toch wel winnen maar overtuigend is anders. Ben ik niet van overtuigd dat Twente dat toch wel zal winnen. Twente voetbalt steeds moeilijker zijn wedstrijden. Die spelers van Twente zijn toe aan de winterstop. Verder hebben ze over twee weken een leuke uitwedstrijd voor de boeg namelijk Utrecht uit.
Twente speelt vrij moeizaam, vervelend van die rode kaart. Maar ach, zo hebben wij Blom ook wel een mee gehad. Twente zal absoluut nog punten laten liggen, ik maak me meer zorgen om PSV, die vormen toch een heel goed collectief die verdedigend weinig weg geeft.
Ik maak me inderdaad ook meer zorgen om Psv, Twente laat nog wel punten liggen.
|
Bolkestein

Forum berichten: 514
|
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 17:46
|
|
Het is kut, maar ik zit niet in zak en as.. vrijdag maar ff alle frustratie eruit knallen bij NEC. Puur cijfermatig staan we er niet zo heel beroerd voor.
Heb me wel verbaasd over de wissels trouwens..
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 18:03
|
|
3-4 voor Twente in de laatste minuten, redelijk voorspelbaar.
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 18:07
|
|
Citaat: 3-4 voor Twente in de laatste minuten, redelijk voorspelbaar.
Bah, wat irritant weer. En w��r die Ruiz. Dit geluk missen wij gewoon steeds. PSV ook weer belabberd gespeeld, bij RKC notabene, maar toch ook weer gewonnen.
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 18:34
|
|
Gewoon stabieler. Die zakken niet door de ondergrens i.t.t. Ajax.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 18:48
|
|
Citaat: Gewoon stabieler. Die zakken niet door de ondergrens i.t.t. Ajax.
Tja FC Twente heeft dan ook een hele berg spelers gehaald. Carney, Kuiper, Tiendalli, Akram, Hetemaj, Rukavytsja, Stoch, Wellington, Osei, Ruiz. Dat is het verschil tussen Twente vorig seizoen en dit seizoen ze hebben veel meer opties en dus ook wisselmogelijkheden.
|
Marc

Forum berichten: 164
|
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 19:23
|
|
Citaat: Gewoon stabieler. Die zakken niet door de ondergrens i.t.t. Ajax.
Tja FC Twente heeft dan ook een hele berg spelers gehaald. Carney, Kuiper, Tiendalli, Akram, Hetemaj, Rukavytsja, Stoch, Wellington, Osei, Ruiz. Dat is het verschil tussen Twente vorig seizoen en dit seizoen ze hebben veel meer opties en dus ook wisselmogelijkheden.
Waarvan met name Ruiz en Stoch 2 prima aankopen zijn gebleken, doen het misschien zelfs beter dan Arnautovic en Elia.
Ik zie ze helaas niet veel punten meer verliezen, en Ajax niet alles winnen.
|
GertJan020

Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 20:03
|
|
Ach alleen stekelenburg haalde zijn niveau. Suarez voor de derde wedstrijd op rij een drama.
Deze nederlaag had je eigenlijk aan het begin van het seizoen moeten verwachten. Iedereen was vooraf was positiever, vooral omdat het wat beter draait de laatste weken. Ajax speelt gewoon een goed seizoen, met 3 verliezen 2 gelijke spelen en voor de rest alles gewonnen. Dat is echt niet slecht. Het enige is dat Twente en PSV het gewoon super doen. Als Ajax echt constant en goed is kan het nog gewoon kampioen worden. Je zal dan bijna alles moeten winnen, maar dat is niet onmogelijk. De tijden van Twente en PSV om in te zakken komen nog wel.
We strijden op 3 fronten nog 100% mee, en ook na deze verlies partij moeten we zeker nog niet de moed opgeven.
|
M(L)....

Forum berichten: 131
|
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 20:33
|
|
Citaat: Ach alleen stekelenburg haalde zijn niveau. Suarez voor de derde wedstrijd op rij een drama.
Ja echt serieus, word helemaal gek van Suarez. Hij raakt geen bal, toont geen inzet en als hij bal kwijt is gaat meneer zielig staan kijken.
|
Zlathan

Forum berichten: 110
|
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 20:44
|
|
Als een paar spelers niet goed spelen, zie je wel hoe het eindigt.
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 21:19
|
|
Het was weer verschrikkelijk mede door de scheidsrechter. Stekelenburg keepte uitstekend. De backs deden het ook goed, maar het centrum vond ik minder, gebruikte veelste veel de lange bal soms was het noodzakelijk maar niet altijd. De Zeeuw en Enoh speelde beide hun slechtste wedstrijd van het seizoen denk ik. Aissati deed het ook erg goed vooral eerste half uur, maar ook daarna deed hij het goed maar kreeg hij veel minder ballen.
Emanuelson had ook een paar aardige acties en kwam steeds beter in de wedstrijd. Suarez, Tja ik mis de Suarez van het begin van het seizoen, maar Marko mag van mij ook in de spits blijven staan dus vind ik een lastige keuze. De wissels van Jol begreep ik echt totaal niet. Donald voor Aissati? Ik weet niet of hij hier uitleg voor heeft gegeven na de wedstrijd, maar wat heeft Donald in zo'n wedstrijd te zoeken? Plus het feit dat Aissati gewoon heel goed speelde. Rommedahl voor Urby? Mag hij van mij ook wel even uitleggen. De enigste speler waar af en toe nog een klein beetje dreiging van uit ging was Urby. Mickey voor Marko , die wissel kon nog wel. Mickey was de enigste die 100% gaf, zag hem zelfs nog een sliding maken in onze eigen zestien(!). Even verder met waarmee ik begon, Bas Nijhuis. In 2 minuten tijd moet Utrecht 2(!) rode kaarten krijgen, eerst voor natrappen op Enoh en daarna een vuistslag in het gezicht van Jan Vertonghen. Anita's eerste geel was ook onterecht in plaats van een vrije trap voor AJAX te geven, geeft hij Anita geel, wat hem later zelfs rood oplevert. Wat ik ook niet begrijp is de NOS, Die de vuistslag en het natrappen niet laten zien en ook de eerste geel kaart van Anita word niet herhaald. En i.p.v. te zeggen dat het onterecht was zegt die commentator ook nog eens dat het terecht is.
|
jamesgf

Forum berichten: 420
|
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 21:25
|
|
Citaat: Kan me er niet zo druk om maken, ik had vooraf geen kampioensschap geeist.
Geen kampioenschap geeist? Wat dan wel met de aankopen van Atouba en Pantelic? Waarschijnlijk verwachtte je een elftal dat met de week meer progressie boekt en vol zit met perspectief. Ofwel een Ajax met een Anita en Aissati op het middenveld en een Zeegelaar op de vleugels. Iets dat daar op lijkt valt echter niet te bekennen.
Nee, Ajax is geen haar opgeschoten. Het perspectief is zelfs een stuk minder als, pak hem beet, de periode rond Marseille van vorig seizoen. Toen speelde Ajax zeer herkenbaar en formidabel voetbal. Het middenveld met Aissati, Anita en Enoh was om van te smullen, terwijl Emanuelson spelend hangend op links goed zijn taak uitvoerde. De verdediging had ik met naast Vermaelen en Van der Wiel, toen al graag zien worden aangevuld met Vertonghen en Alderweireld, maar dat kon dit seizoen gecorrigeerd worden. Suarez en Sulejmani rommelde voorin en konden hun gang gaan. Daar, samenwerking aanval/middenveld, kon het volgende seizoen nog aan gesleuteld worden.
Maar zie dit seizoen, ik heb nog geen goed voetbal gezien. Het spel maken is dan ook een stuk lastiger dan een defensief blok opzetten. Suarez is voor dat blok een blok aan het been geworden, advies: verkopen en zo snel mogelijk. Maar dat de Uruguyaan een blok aan het been is geworden, heeft voor een groot gedeelte met de miskoop Pantelic te maken. Tuurlijk, Suarez heeft een zeer middelmatige techniek. Slechte passing, matig schot, verkeerde keuzes en zo uiteraard grossierend in balverlies op de verschrikkelijkste plekken met een beroerde �omschakeling� als gevolg. Men heeft het er altijd over dat Suarez is betrokken bij zoveel procent van de goals, maar ik durf te zeggen dat bij 90% van de tegengoals, Suarez de aanleiding was. Zeker nu hij zo�n beetje rechts/linksbuiten staat door de komst van Pantelic. Zoals kenner Derksen telkens maar weer terecht moet opmerken dat het in essentie een miskoop is. Je had een ander systeem kunnen spelen, zoals vorig seizoen met Sulejmani. Maar nu presteert Suarez slecht, is Cvitanich niks meer waard en op Sulejmani wordt ook veder afgeschreven. Waarom is Cvitanich niet verkocht aan en of andere Argentijnse club? Waarom wordt er niet gewerkt aan de ontwikkeling van Sulejmani? En alsof Ajax nu zoveel beter is met goaltjesdief Pantelic, in iedergeval niet goed genoeg om kampioen te worden. En wat hebben we dan aan het eind van het seizoen? Een tweede, hopelijk niet derde plek met een vertrekkende Pantelic die dan ��n miljoen+ heeft getoucheerd, een niets waardzijnde Cvitanich, een nog meer zonder vertrouwen zijnde Sulejmani en nu waarschijnlijk nog steeds Suarez� Waar is het allemaal goed voor? Soms voor Zeegelaar? Weer zo�n kwestie� Zo�n jongen hoort gewoon bij het eerste van Ajax(!) vastgeplakt aan de lijn te staan en niet het slachtoffer te zijn van het systeem (andere aangekochte spelers)� Dit allemaal had je vooraf kunnen voorzien.
De aankoop Pantelic zou alleen succesvol zijn geweest als hij andere aantoonbaar beter zou laten voetballen en Ajax naar het kampioenschap zou schoppen, daar je geen winst meer maakt op zijn dure ��njarige contract. Een utopie met de 31-jarige Servi�r. Ofwel in essentie een verkeerde aankoop. Hadden Sulejmani en Suarez niet netzoals tegen een Marseille vorig seizoen verder kunnen spelen? Om zo uiteindelijk Suarez voor veel te kunnen verkopen en met een aangekocht balvast aanspeelpunt Sulejmani weer op de rails te krijgen? Nu heb je enkel verliezers, Suarez speelt met de week minder maar alleen goaltjesdief Pantelic lijkt nu de uiteindelijke winnaar. Heeft �winnaar� Pantelic toch nog zijn gelijk gekregen.
Dan nog het schitterende middenveld van vorig seizoen: Enoh is weer verworven tot een ordinaire schopper, het oliemannetje Aissati tot een kleurloze voetballer, en topper Anita tot een back, nadat de grof verdienende Atouba toch niet zo fit/goed bleek. Fijne boel�
Aan het begin van het seizoen had ik al opgemerkt dat er verkeerde keuzes (als die al) werden gemaak - zeg maar gerust werd gefaald - welke nu beetje bij beetje tot wasdom komen. Het is tijd voor een schoonmaak bij Ajax, van top tot teen. Van Kennedy tot een voor zichzelf zittende jeugdtrainer. Maar alles blijft maar voort kabbelen. Het eind is nog lang niet in zicht. Maar gelukkig hebben we geen lastige uitwedstrijden meer�
|
thommy

Forum berichten: 790
|
|
|
Citaat: Ach alleen stekelenburg haalde zijn niveau. Suarez voor de derde wedstrijd op rij een drama.
Ja echt serieus, word helemaal gek van Suarez. Hij raakt geen bal, toont geen inzet en als hij bal kwijt is gaat meneer zielig staan kijken.
Hij raakt wel veel ballen, maar raakt ze vervolgens ook net zo makkelijk kwijt, dat is het vervelende. Hij gaat altijd de actie aan zelfs al zit hij totaal niet in de wedstrijd, na hondert keer mislukken zou je ook eens iets anders kunnen proberen.
Inzet toont hij overigens ook wel, hij wil zelfs teveel doen, hij verlaat telkens zijn flank waardoor het voor de tegenstanders makkelijker te verdedigen is, hij loopt Pantelic gewoon domweg voor de voeten. Heel de rechter kant lag open, ik ergerde me dood.
|
Marco

Forum berichten: 4289
|
|
|
Het middenveld werd in de tweede helft aan stukken gescheurd, Lex..
|
TvP

Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 21:35
|
|
Ach dit heeft vrij weinig met een scheidsrechter te maken, uiteraard maakte hij wat foute beslissingen, in mijn ogen. Enoh en Vertonghen kregen behoorlijke aanslagen te verduren en een Ajacied kreeg wel heel makkelijk geel, terwijl een Utrechtenaar alles mocht doen. Maar dat deed er helemaal niet toe vandaag. Ook met een goede scheids had dit gewoon 2-0 geworden.
Suarez was geen schim van wat hij zou moeten zijn. Iedereen faalde en ook Stekelenburg kende zijn fouten, maar hij was de enige die zich nog enigzins positief kon onderscheiden, het had makkelijk 4-0, 5-0 kunnen zijn.
Snel vergeten deze wedstrijd, Suarez verkopen is onzin. We kunnen nog steeds kampioen worden en daar moeten we dan ook nog steeds voorgaan, die instelling moeten ze hebben, die instelling die ik vandaag zo miste.
|
Ping

Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 23:39
|
|
Deze nederlaag had je eigenlijk aan het begin van het seizoen moeten verwachten. Iedereen was vooraf was positiever, vooral omdat het wat beter draait de laatste weken. Ajax speelt gewoon een goed seizoen, met 3 verliezen 2 gelijke spelen en voor de rest alles gewonnen. Dat is echt niet slecht. Het enige is dat Twente en PSV het gewoon super doen. Als Ajax echt constant en goed is kan het nog gewoon kampioen worden. Je zal dan bijna alles moeten winnen, maar dat is niet onmogelijk. De tijden van Twente en PSV om in te zakken komen nog wel.
We strijden op 3 fronten nog 100% mee, en ook na deze verlies partij moeten we zeker nog niet de moed opgeven.
Inderdaad, zoals Jol aan het begin van het seizoen zei doe ik het nu even, Kop omhoog, Borst vooruit wij zijn AJAX.
We moeten nou niet negatief worden en de kopjes laten hangen.. volgende week zit ik weer net zo voor de TV als vandaag, vorige week en die week daarvoor.. en zoals hierboven al gezegd word de tijden van PSV en Twente komen nog wel.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 7 dec 2009 00:52
|
|
Citaat: 3-4 voor Twente in de laatste minuten, redelijk voorspelbaar.
Bah, wat irritant weer. En w��r die Ruiz. Dit geluk missen wij gewoon steeds. PSV ook weer belabberd gespeeld, bij RKC notabene, maar toch ook weer gewonnen.
Blijf jezelf maar wijs maken dat het een kwestie van geluk is.
Alderweireld doet het zogenaamd al geweldig en moet ondanks z'n contract tot 2014 weer om tafel met Ajax, Pantelic moet voor vier jaar tekenen, niets was te gek. Vandaag waren beide heren weer ouderwets matig en mogen ze vast weer weg.
|
Leonel

Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Ma 7 dec 2009 05:03
|
|
Ik denk eigenlijk op dit moment dat de vorm van De Zeeuw essentieel is voor het spel van Ajax. Als die jongen niet goed speelt, dan zijn wij erg kwetsbaar.
En a.u.b. Jol, geef Suarez eens rust. Hij heeft het verdiend en heeft het nodig.
|
MrGuide

Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Ma 7 dec 2009 07:20
|
|
Heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar ben niet verbaasd over de uitslag. Had van te voren gegokt op een gelijkspelletje. Utrecht-uit past in het rijtje uitwedstrijden PSV, Twente, Heerenveen, Groningen (en soms Feyenoord) uit, gewoon erg lastig. Vind het altijd apart als mensen verwachten dat Ajax qua fysiek en mentaliteit de gelijke moet zijn aan, in dit geval, Utrecht. Je weet nu eenmaal dat dat niet zo is. Fysiek spel en mentaliteit is een kwaliteit die een speler bezit. En daarop worden Ajax-spelers niet gescout/gekocht. Tuurlijk moet je een goede gezonde dosis agressie en winnaarsmentaliteit op de mat leggen. Maar het verschil zal voetbaltechnisch gemaakt moeten worden. En dat is nu dus niet gelukt.
Over Twente en PSV...dat is dus geen geluk. Kijk naar PSV, zo vaak met een miniem verschil winnen, zo vaak met 1-0 of in de laatste minuten scoren. Dat is een kwaliteit, een feit dat die ploegen toch net iets beter zijn dan hun tegenstander. Net als een Sporting Lissabon in de Europa League. Wordt er moe van als mensen blijven beweren dat het geluk is.
Over het kampioenschap...wordt een moeilijk verhaal. Tuurlijk gaan PSV en Twente punten verspelen, en tuurlijk krijgen we ze beiden nog thuis. Maar ook wij gaan nog punten verspelen. Alleen, als Twente met wat blessures en schorsingen te maken gaat krijgen wordt het lastig voor ze. Daarom ben ik bang dat PSV opnieuw kampioen wordt...
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 7 dec 2009 07:54
|
|
PSV heeft een betere mix aan ervaring dan Ajax.. Zo lopen daar een Ooijer en Engelaar die al meer klappen van de mazen hebben gehad in het buitenland.. Deze twee nemen de jongere spelers mee op sleeptouw waardoor ze minder snel door de ondergrens vallen...
Verder is ook de speelwijze van belang.. Ajax zette de eerste helft druk al op de 16 van Utrecht, iets wat ontzettend veel kracht kost zeker als dit niet resulteert in doelpunten (normaal wel het geval tegen Utrecht niet). Als je dan niet scoort en je laat Utrecht in de wedstrijd komen heb je een groot probleem.. Utrecht werd in mijn ogen ook vooral gevaarlijk doordat het middenveld van Ajax het niet meer kon belopen..
Dit is ook een kwestie van een leerproces.. Er moeten dus ook gewoon 2 buitenspeler meekomen die meeverdedigen.. verdedigen doe je met zn allen niet alleen
|
10Oele

Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Ma 7 dec 2009 08:35
|
|
De scheidsrechter floot zeer in het nadeel van Ajax, eerste gele kaart Anita slaat natuurlijk helemaal nergens op. Maar ook met een andere scheidsrechter hadden we deze wedstrijd verloren. Wat een verschil tussen de eerste en de tweede helft. De Zeeuw en Suarez waren de gehele wedstrijd nergens te bekennen en daar draait het toch wel om. De Zeeuw zag je in elke vorige wedstrijd goed pressie spelen en het gehele middenveld ging daar in mee. DIt heb ik gisteren niet 1 keer gezien. Het leek wel of dat hij of moe was of geen zin had. Aangezien ik het eerste niet vind passen bij de Zeeuw, ga ik voor het 2de. Utrecht kreeg enorm veel ruimte en kon 2de helft naar hartelust combineren, daarom hebben we verloren.
En het is leuk als Aisatti meer moet scoren en dan vorige week de 4-0 en de week ervoor de 5-0 maakt, maar daar schieten we weinig mee op. Gisteren had hij de 1-0 moeten maken, dan was hij echt van meerwaarde geweest.
Op zich doen we het qua puntenaantal niet zeker niet slecht, alleen zijn er 2 ploegen die beter zijn en ik zie ons daar niet meer boven eindigen, ook al krijgen we ze beide nog thuis.
|
Seduction

Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Ma 7 dec 2009 09:14
|
|
Hou toch op zeg om de scheidsrechter hier op aan te vallen. Dit is toch al jaren het Ajax waar we naar kijken? We spelen een paar wedstrijden behoorlijk voetbal en dan sluipt de laksheid er weer in. Dan denken we weer dat talent genoeg is om iedere wedstrijd te winnen.
Dan vergeten we gemakshalve dat iedere club in de eredivisie tot op het bot gemotiveerd is om Ajax te verslaan.
Maar nee, wat doet het gros van de supporters hier? Ze schuiven het af op de scheidsrechter of doen weer mee met de mediahype dat Ajax zonder Suarez niets is, maar als Leo Driessen dit zegt tijdens een wedstrijd is het allemaal lulkoek. Wat een onzin zeg.
Suarez speelt al een hele reeks wedstrijden ronduit gezegd klote, en ook die wedstrijden wisten we te winnen. Jol hoort een speler te wisselen als hij de hele wedstrijd al zit te kloten, maar nee, Suarez halen we er niet uit. Dit soort gezeik krijg je dus zodra je iemand TE belangrijk maakt, terwijl dat nergens voor nodig is.
Er is niets veranderd ten opzichte van vorig jaar, het jaar daarvoor en ga zo maar door. Uiteraard is het voetbaltechnisch gezien beter geworden op de momenten dat het draait. Er staat meer een team.
Hetgeen wat nog niet gewijzigd is, is dat er nog steeds een groot aandeel van de afgelopen seizoenen in de selectie zit, welke de mentale weerbaarheid hebben van een vrouw in de overgang aan de antidepressiva. Types als Emanuelson kunnen niet met complimenten omgaan. Zodra hij een aantal behoorlijke wedstrijden speelt en hij krijgt dit te horen via de media of de coach, kun je er vergif op innemen dat de wedstrijden erna ronduit bagger zijn. Zo zit het elftal vol met dit soort figuren. Zolang dit probleem niet aangepakt wordt, zal Ajax nooit kampioen gaan worden. De hele jeugd moet anders ingericht gaan worden, want al die jonge figuren worden klaargestoomd voor het eerste met het idee van "wij zijn Ajax, wij doen het wel even", maar zo werkt dit al een hele tijd niet meer. De jongens van jong Ajax mogen even een Mercedes komen uitzoeken en nog meer van dat soort onzin. Waar slaat dat op? Wat hebben die jongens gepresteerd dan? Ze komen net uit de luiers.
Daarom zie ik dus jongens zoals Emanuelson en van der Wiel etc. gewoon liever vertrekken. Hopeloze mentaliteit.
Ik kan er met mijn pet niet bij hoor. Net 18 of 19, je speelt bij jong Ajax, je hebt nog geen minuut in het eerste elftal gespeeld, maar wel een dikke mercedes onder je kont. Hoe kun je nou verwachten dat dit soort jongens nog binding met de club krijgen in plaats van met geld? Hoe krijg je dan nog voor elkaar dat jongens het vuur uit de sloffen rennen voor die overwinning?
|
Empulse

Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Ma 7 dec 2009 09:32
|
|
Citaat:
Suarez speelt al een hele reeks wedstrijden ronduit gezegd klote, en ook die wedstrijden wisten we te winnen. Jol hoort een speler te wisselen als hij de hele wedstrijd al zit te kloten, maar nee, Suarez halen we er niet uit. Dit soort gezeik krijg je dus zodra je iemand TE belangrijk maakt, terwijl dat nergens voor nodig is.
Hij is niet te belangrijk gemaakt, hij is simpelweg te belangrijk. Dit komt vooral door het gebrek aan opties voor de (vleugel)spitsposities. Sulejmani presteert ondermaats en de rest komt (momenteel) niet eens in aanmerking als volwaardig alternatief voor Suarez. Rommedahl is een leuke wissel, maar hij valt natuurlijk in het niet bij Suarez. Suarez oogt daarnaast oververmoeid, hetgeen niet verwonderlijk is. Jol zou er dan ook goed aan doen om hem eens wat rust te gunnen, er zijn afdoende momenten geweest waarop dat kon.
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Ma 7 dec 2009 09:38
|
|
Tuurlijk is Su�rez te belangrijk gemaakt. Je had hem geen aanvoerder moeten maken. Je had Verthongen aanvoerder moeten maken. Die zet de verdediging neer.
|