Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » AJAX-RSCA: tickets voor RSCA-fans??
Ga
Zoeken:

Onderwerp: AJAX-RSCA: tickets voor RSCA-fans??
Maker: fatboyBekeken: 1540
Status: InactiefBerichten: 7
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
fatboy


Geregistreerd: 11-12-2009
Forum berichten: 1
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 11 dec 2009 23:21
Hallo,

ik ben Anderlechtsupporter.
Ik ben nog op zoek naar 3 tickets voor de wedstrijd Ajax-Anderlecht. Maar omdat ik er geen vind bij Belgische supportersclubs, moet ik op zoek naar andere manieren ...

Weten jullie toevallig hoe ik aan tickets kan geraken? Is op goed geluk naar Amsterdam komen (en daar aan "ronselaars" voor het stadion een ticket kopen) een heel groot risico? Kan iemand van jullie evt tickets in mijn plaats kopen?

Als je me kan helpen: stuur een mailtje naar franzhalz2@hotmail.com! Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn!

grtn,
Tijs
Antilorry


Geregistreerd: 13-01-2009
Forum berichten: 3
Nieuws reacties: 55
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 11 dec 2009 23:47
Citaat:
Hallo,

ik ben Anderlechtsupporter.
Ik ben nog op zoek naar 3 tickets voor de wedstrijd Ajax-Anderlecht. Maar omdat ik er geen vind bij Belgische supportersclubs, moet ik op zoek naar andere manieren ...

Weten jullie toevallig hoe ik aan tickets kan geraken? Is op goed geluk naar Amsterdam komen (en daar aan "ronselaars" voor het stadion een ticket kopen) een heel groot risico? Kan iemand van jullie evt tickets in mijn plaats kopen?

Als je me kan helpen: stuur een mailtje naar franzhalz2@hotmail.com! Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn!

grtn,
Tijs


Als ik jou was zou ik maar thuis blijven dit is vergeefse moeite, want al weet je een kaartje te bemachtigen, dan kom je alleen naar De Arena om de afstraffing van je Belgische cluppie mee te maken.

XXX Ajax Amsterdam XXX
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 12 dec 2009 12:03
Hier al geprobeerd? http://www.ajax-sv.be/ en op Ajax.nl via de telefoon?
Naar het stadion reizen om zwart een kaartje te kopen? Geen goed idee, lijkt me.
svvenn


Geregistreerd: 04-07-2008
Forum berichten: 563
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 12 dec 2009 13:27
Citaat:
Hier al geprobeerd? http://www.ajax-sv.be/ en op Ajax.nl via de telefoon?
Naar het stadion reizen om zwart een kaartje te kopen? Geen goed idee, lijkt me.
Kans is idd klein op een betaalbaar kaartje op die manier in ieder geval.
mike_zuid2


Geregistreerd: 28-03-2008
Forum berichten: 590
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 15 dec 2009 12:55
Voorafgaand aan de wedstrijd is er stadionverkoop. De verkoop start om 17:00 uur en duurt tot ongeveer 19:45 uur. Er geldt voor deze wedstrijd een club card verplichting (4 op 1).
De stadionkassa bevinden zich aan de Noord zijde van de ArenA.


Dus gewoon afreizen en met een clubkaart van een bevriende Ajax supporter even wat kaarten scoren.
Succes

(ik kan je niet verder helpen omdat mijn quotum aan Belgen al vol zit .... ik heb al een aantal kaarten gekocht voor Anderlecht supporters)
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 15 dec 2009 13:29
Citaat:
Voorafgaand aan de wedstrijd is er stadionverkoop. De verkoop start om 17:00 uur en duurt tot ongeveer 19:45 uur. Er geldt voor deze wedstrijd een club card verplichting (4 op 1).
De stadionkassa bevinden zich aan de Noord zijde van de ArenA.


Dus gewoon afreizen en met een clubkaart van een bevriende Ajax supporter even wat kaarten scoren.
Succes

(ik kan je niet verder helpen omdat mijn quotum aan Belgen al vol zit .... ik heb al een aantal kaarten gekocht voor Anderlecht supporters)


Tot 19.45.. Dus tot aan het einde van de eerste helft?
verder zou ik eventueel nog wel kaarten kunnen bestellen maar mijn bankrekeningsaldo is niet toereikend.. Wat Mike aankaart is wel de beste optie dan. Kan nog aan twee tickets komen via mn CC..
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 15 dec 2009 13:42
http://link.marktplaats.nl/304921668
Rinus


Geregistreerd: 29-12-2008
Forum berichten: 1713
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 21 dec 2009 14:05
Slotje?
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.000.000 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » AJAX-RSCA: tickets voor RSCA-fans??
Ga
Zoeken: