Auteur
|
Bericht
|
afcaniels

Forum berichten: 25
Nieuws reacties: 5
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:44
|
|
Wat was het dramatisch
Ik vond trouwens dat de scheidsrechter zich goed aangepast had aan het wedstrijdniveau, poeh die vond ik ook slecht zeg.
die twee rode kaarten vond ik ook niet echt terecht.
|
AFCA_MT

Forum berichten: 27
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:44
|
|
Ik ben bloedserieus...De laatste keer dat we kampioen werden lagen we er ook al vrij vroeg uit he? Het is veel makkelijker je maar op 1 wedstrijd te hoeven concentreren dan op meerdere en je krijgt ook steeds zwaardere tegestanders..Ik snap eigenlijk niet dat jullie het daar niet mee eens zijn
|
Geraldo

Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:45
|
|
Citaat: Ajax moet echt is beginnen met het saneren van het team,
Opgerot met die Emanuelson, Sulejmani, Aissati...verlies nemen voor die kneuzen. Krijg je misschien samen nog een miljoentje of 10 voor. Begin daar maar eens mee.
Emanuelson moet zeker blijven. Zonde om zo een goede speler weg te doen. Sulejmani kunnen we gelijk verkopen. We kunnen blij zijn als we 10% van de aankoopprijs kunnen terugkrijgen. Over Aissati twijfel ik nog...
Hahaha, ik wil wel eens weten wat jij zo goed vind aan Emanuelson, die jonge loopt nu al wel 6/7 jaar rond in de A-selectie. Aan het begin was het een aardig talent, maar hoord rond deze tijd al wel uitgeleerd te zijn..
Totaal geen ontwikkeling bij deze gast, zeker ervoor zorgen dat deze jonge weg is in de zomer..
Als linksback maakt hij weinig fouten en kan hij net als Greg veel aanvallende impulsen geven.
Heh wat een pech nou dat we hier in Nederland leren te voetballen met een 4-3-3 systeem, dat betekend dat Urby bijna altijd een directe tegenstander heeft als linksback. En laat het dekken van een man in defensieve zin nou net zijn zwaktste punt zijn.
En als linker middenvelder of waar hij ook zou staan flopt hij ook volledig, deze jonge heeft in zijn 6 jaar bij Ajax totaal niks bijgeleerd, en is totaal geen meerwaarde gebleken.. Daarom hoort Emanuelson na deze zomer verleden tijd te zijn..
|
ProudOfMokum

Forum berichten: 6
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:46
|
|
Hier zagen we maar weer eens dat het huidige AJAX niks voorstelt. Sorry dat ik het zeg maar ik erger me er rot aan
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:50
|
|
En die supporters die Sarpong uit stonden te zwaaien!??! Ga je schamen met zijn allen! Dat is een jongen van Ajax die zich tenminste in de rondte werkte voor NEC! En een van de beste spelers van het veld was!
Ps: Vond de rode kaart overigens wel terecht hoor. Die van Heubach was vooral de 1e gele kaart sneu.
|
Bobjeee

Forum berichten: 26
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:51
|
|
Citaat:
Wat mij betreft exit Urby (verkoop), Anita (verhuur), Mickey (verhuur) en aissati (verhuur/verkoop).
Maar voor nu: STELLETJE PRUTSERS!
Ff normaal over Anita he
Hij blijft toch de held.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:52
|
|
Toen Sarpong aan de kant was werd die ook nog toegezongen. Volgens kwam dat van de Ajaxsupporters. Maar met zekerheid durf ik dat niet te zeggen.
|
Jinx

Forum berichten: 44
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:53
|
|
Citaat: Ik ben bloedserieus...De laatste keer dat we kampioen werden lagen we er ook al vrij vroeg uit he? Het is veel makkelijker je maar op 1 wedstrijd te hoeven concentreren dan op meerdere en je krijgt ook steeds zwaardere tegestanders..Ik snap eigenlijk niet dat jullia het daar niet mee eens zijn 
Tja wat moeten we dan nog zeggen? Die ene wedstrijd zal echt geen verschil maken.
Denk wel dat feyenooit een gevoelige klap kan uitdelen en pisvee in een neerwaardse spiraal brengen. Je weet het maar nooit
|
AFCA_MT

|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:55
|
|
Citaat: Ik ben bloedserieus...De laatste keer dat we kampioen werden lagen we er ook al vrij vroeg uit he? Het is veel makkelijker je maar op 1 wedstrijd te hoeven concentreren dan op meerdere en je krijgt ook steeds zwaardere tegestanders..Ik snap eigenlijk niet dat jullia het daar niet mee eens zijn 
Tja wat moeten we dan nog zeggen? Die ene wedstrijd zal echt geen verschil maken.
Denk wel dat feyenooit een gevoelige klap kan uitdelen en pisvee in een neerwaardse spiraal brengen. Je weet het maar nooit
Ja zeker weten zal je het nooit doen...Maar we gaan het zien, tegen wie moet psv dit weekend? Laten wij er zelf maar voor zorgen dat wij winnen van feyenoord!
En wat speelde Sulejmani weer een onopvallende wedstrijd zeg..Ik vond de Zeeuw en Lindgren de beste aan onze kant.
|
Ajax_Lienden

Forum berichten: 1
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:57
|
|
Ik heb hier echt geen woorden voor!
Ik hoop echt dat Ajax van Feyenoord gaat winnen,
maar met het spel dat ze hebben laten zien tegen NAC en nu NEC
ben ik niet blij mee.
Ik durf geen uitslag te voorspellen.
En ja sommigen beginnen mischien wel te zeuren dat er nep supporters zijn, maar ik ben het echt zat! Elke keer dat stomme spel vertonen!
Ik wil een onoverwinnelijk Ajax zien!
De mentaliteit om te winnen missen we denk ik!
En ook fysieke kracht!!
|
El Chícharito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 22:01
|
|
En de hoofdletters, die missen we ook.
|
sincere1983

|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 22:04
|
|
Citaat: En de hoofdletters, die missen we ook.
Als ik de tekst zo lees, is AjaxLienden een, uhm, jonge supporter.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 22:05
|
|
En de punten. Lees de regels nogeens door, Ajax_Lienden.
|
Ping

Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 22:07
|
|
Ajax Amsterdam 3 - 2 NEC Nijmegen
NAC Breda 1 - 2 Go Ahead Eagles
Sparta Rotterdam 0 - 4 FC Twente Enschede
PSV Eindhoven 0 - 2 Feyenoord Rotterdam ( 62e minuut )
Dit zijn de standen van de gespeelde wedstrijden of die nog bezig zijn!
|
AFCA_MT

|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 22:07
|
|
Citaat: Ajax Amsterdam 3 - 2 NEC Nijmegen
NAC Breda 1 - 2 Go Ahead Eagles
Sparta Rotterdam 0 - 4 FC Twente Enschede
PSV Eindhoven 0 - 2 Feyenoord Rotterdam ( 62e minuut )
Dit zijn de standen van de gespeelde wedstrijden of die nog bezig zijn!
NAC verloren?!? Wow, kan niet wachten tot de hoogtepunten..
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 22:08
|
|
Citaat: Jol alleen blij met uitslag
Trainer Martin Jol was na de zwaarbevochten zege van Ajax in de kwartfinale van de nationale beker op NEC (3-2) eigenlijk alleen maar tevreden over de uitslag. „Ik ben blij dat we hebben gewonnen”, zei hij. „Ik vond het trouwens ook heel fijn dat het publiek ons bleef steunen.”
Jol: „ In de eerste helft ging het allemaal nog wel. Al was het weer een middenvelder die ons op voorsprong bracht”, doelde hij op het openingsdoelpunt van Demy de Zeeuw. „Daarna verzuimden we afstand te nemen. Zonder Luis Suarez komen we toch heel moeilijk tot scoren. Daarna kan ik alleen maar opgelucht zijn dat we in de verlenging nog een achterstand van 1-2 goedmaken.”
Telesport.nl
|
R.O.B.

Forum berichten: 82
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 22:12
|
|
Dat er naar buiten toe zo wordt gereageerd, kan ik me gezien de a.s. week nog wel begrijpen. Maar ik mag toch aannemen dat Jol zojuist in de kleedkamer wel even op z'n Haags tekeer is gegaan tegen die badgasten.
|
El Chícharito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 22:13
|
|
Tsja, Jol kan er ook niets aan doen. Het team heeft kansen genoeg gehad. Ik kan trouwens ook niet wachten totdat Pantelic in de zomer vertrekt en we een andere balvaste spits kunnen contracteren. Dit is namelijk niets. Waarom dan geen kans voor Sukkie?
Aissati, Sulejmani en Urby zijn voor mij helemaal afgeschreven. In de plaats daarvan doorgaan met Siem de Jong (voordeel van de twijfel nog even), Christian Eriksen en Nicolas Lodeiro.
|
Fenix

Forum berichten: 240
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 22:18
|
|
Ik was in het stadion aanwezig, ik zat in een vak waar alleen maar schreeuwende k*t kinderen zaten en toen dacht ik.. Waar zijn alle echte supporters? Bovenste ring zat niemand helemaal leeg dat vond ik jammer. Verder vond ik Urby goed spelen en liet Sulejmani weer niks zien. Pantelic deed het ook niet echt goed maar dat vergeef ik hem, hij is net terug. We hebben Suarez echt nodig.
|
maxwell13

Forum berichten: 80
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 22:28
|
|
Ach het was vooral vanaf de 75e minuut en daarna de goal meteen in de verlenging dat Ajax klote was.
Verder ligt het volgens mij ook aan het systeem waarin Ajax speelt. Ajax speelde tot Aissati gewisseld werd met de punt naar achter. En daarna met de punt naar voren. Dit Ajax kan niet spelen met een vaste speler op 10 dan ontstaan er telkens weer 2 linies van 5 spelers. Daardoor spelen de verdedigers de lange bal en ontstaat er een groot gat tussen de aanval en verdediging.
|
M(L)....

Forum berichten: 131
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 22:29
|
|
Citaat: Tsja, Jol kan er ook niets aan doen. Het team heeft kansen genoeg gehad. Ik kan trouwens ook niet wachten totdat Pantelic in de zomer vertrekt en we een andere balvaste spits kunnen contracteren. Dit is namelijk niets. Waarom dan geen kans voor Sukkie?
Aissati, Sulejmani en Urby zijn voor mij helemaal afgeschreven. In de plaats daarvan doorgaan met Siem de Jong (voordeel van de twijfel nog even), Christian Eriksen en Nicolas Lodeiro.
Ik vond Urby vandaag wel redelijk spelen op Linksback hoor, beter dan Anita...
Maar vandaag; hele team drama, dit krijg ik weer te horen overal ( vooral op school, Friesland hé) en ik schaam me diep dat het vandaag zo moest.
|
rastoe

Forum berichten: 335
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 22:38
|
|
Citaat: Ik was in het stadion aanwezig, ik zat in een vak waar alleen maar schreeuwende k*t kinderen zaten en toen dacht ik.. Waar zijn alle echte supporters? Bovenste ring zat niemand helemaal leeg dat vond ik jammer. Verder vond ik Urby goed spelen en liet Sulejmani weer niks zien. Pantelic deed het ook niet echt goed maar dat vergeef ik hem, hij is net terug. We hebben Suarez echt nodig.
Haha toevallig vak 121? Al die kleine kids met hun Ajax ajax ajax haha.
|
sincere1983

|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 22:40
|
|
Citaat: Ik was in het stadion aanwezig, ik zat in een vak waar alleen maar schreeuwende k*t kinderen zaten en toen dacht ik.. Waar zijn alle echte supporters? Bovenste ring zat niemand helemaal leeg dat vond ik jammer. Verder vond ik Urby goed spelen en liet Sulejmani weer niks zien. Pantelic deed het ook niet echt goed maar dat vergeef ik hem, hij is net terug. We hebben Suarez echt nodig.
Haha, ik zei ook al thuis...uhhh, zijn er alleen koters ofzo?
Op zich was dat idee wat Twente tijdje terug had niet eens zo slecht. Gratis toegang..Of bijvoorbeeld. Alle plaatsen 5 euro behalve de lange zijde 1e ring (die 10 euro ofzo). Dan zit het waarschijnlijk een heel stuk voller en genereer je ook nog inkomsten uit randzaken (eten, drinken etc.). Heb je meer aan dan hoe het nu was.
|
Fenix

Forum berichten: 240
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 22:52
|
|
Juist dat vak ja. Gingen zelfs mensen NEC roepen..
|
Ping

Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 22:55
|
|
Juist dat vak ja. Gingen zelfs mensen NEC roepen.. 
Ik hoorde het zelfs op TV, moet je nagaan hoe hard die d'r snater open hebben getrokken
|