Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Websites & Computers » Ajax in Onlinespel Empire of Sports
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Ajax in Onlinespel Empire of Sports
Maker: EOSRudiBekeken: 1136
Status: InactiefBerichten: 2
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
EOSRudi

Forum berichten: 1
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Za 9 jan 2010 15:46
Hoi allemaal,
Ik ben EoS Rudi, Community Manager bij Empire of Sports, het eerste online sport MMORPG.

Na dat ik een ok van jullie Mod heb gekregen, wil ik jullie graag iets laten weten/ mijn hulp aanbieden!

Ajax Amsterdam gaat deel uitmaken van een groot virtueel evenement, de Cup of Clubs! Naast Ajax doen AS Roma, Atlético Madrid, FC Barcelona, Girondins Bordeaux, FC Liverpool, Paris Saint Germain en Stade Rennais mee aan de competitie. Fans en gamers kunnen zich aanmelden om hun favoriete topclub te verdedigen. Ik kan me voorstellen, dat veel Ajax fans graag mee willen doen aan dit event.

Als je je wilt aanmelden, klik http://www.empireofsports.com/landing/clubs/ajax/ en hier voor meer info !

https://www.empireofsports.com/en/events/current-events/cup-of-clubs/general-results/index.html

Heb je vragen, kun je me altijd PM, of ingame aanspreken als ik online ben! Ik kan je uitleggen hoe je je moet aanmelden en hoe het allemaal werkt.

Groetjes, Rudi
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Za 9 jan 2010 16:13
Is een online MMORPG niet heel erg dubbelop?
Leonel

Forum berichten: 2494
Geplaatst: Zo 10 jan 2010 13:53
Ik vind het maar weinig aan, en zoals gewoonlijk moet je gewoon betalen voor goud om boost te kopen etc.
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.894
Berichten: 213.636 Onderwerpen: 2.467 Nieuwste lid: mollywilson
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.624.977 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Websites & Computers » Ajax in Onlinespel Empire of Sports
Ga
Zoeken: