Auteur
|
Bericht
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 26 jan 2010 15:47
|
|
Laat ik voorop stellen dat we vaak benadeeld zijn door Vink, maar hier gaan we ons toch niet achter schuilen, kom op! Wij gaan , ook met Vink en zonder supporters, gewoon winnen van Feyenoord! Suarez moet zich deze wedstrijd wel rustig houden want als Suarez iets zegt tegen Vink kun je er donder opzeggen dat hij geel krijgt. En hij heeft al 4 gele kaarten ,toch? Dus dan zouden we hem moeten missen tegen Twente. Gewoon 0-2!
|
R.O.B.

Forum berichten: 82
|
Geplaatst: Di 26 jan 2010 15:53
|
|
Volledig mee eens Lex! Wij zijn Ajax en moeten laten zien dat we geen last hebben van een scheidsrechter of een kolkend stadion of wat dan ook... Dat zijn slappe excuses!
V.w.b. Suarez: het klopt dat hij op 4 kaarten staat, maar als hij een gele prent krijgt is hij geschorst tegen Roda thuis. Dat vind ik iets minder erg. Daarnaast staan volgens mij ook Toby en Jan op scherp, dus heel veel kaarten kunnen we ons ook niet permitteren.
|
bugs

Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Di 26 jan 2010 16:08
|
|
Dit klinkt misschien wat gek, maar misschien moet hij maar gewoon ff een gele kaart gaan pakken, dan mist hij alleen Roda maar is daarna uit de gevarenzone.
|
Lexafca

|
Geplaatst: Di 26 jan 2010 16:09
|
|
Citaat: Volledig mee eens Lex! Wij zijn Ajax en moeten laten zien dat we geen last hebben van een scheidsrechter of een kolkend stadion of wat dan ook... Dat zijn slappe excuses!
V.w.b. Suarez: het klopt dat hij op 4 kaarten staat, maar als hij een gele prent krijgt is hij geschorst tegen Roda thuis. Dat vind ik iets minder erg. Daarnaast staan volgens mij ook Toby en Jan op scherp, dus heel veel kaarten kunnen we ons ook niet permitteren.
Tuurlijk, was die doordeweekse wedstrijd totaal vergeten. Mijn fout
|
Bolkestein

Forum berichten: 514
|
Geplaatst: Di 26 jan 2010 18:21
|
|
Boehoe Pieter Vink fluit
Come on, gasten. Dat gepiep is Ajax onwaardig.
|
10Oele

Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Di 26 jan 2010 18:52
|
|
Citaat: Boehoe Pieter Vink fluit
Come on, gasten. Dat gepiep is Ajax onwaardig.
Is het ook, maar we spreken ons na de wedstrijd wel....
|
nr23

Forum berichten: 443
|
Geplaatst: Di 26 jan 2010 19:05
|
|
Je kan het calimero noemen..
óf gewoon een realistische verwachting naar aanleiding van het (recente) verleden.
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 26 jan 2010 21:20
|
|
Het is gezeur ik weet het, vorige wedstrijd die Vink van ons floot (Twente-uit) was er niets opmerkelijks te vertellen, de andere wedstrijd (PSV-uit) des te meer..
Wel opvallend dat hij de drie wedstrijden (PSV, Feyenoord en Twente, uit van ons fluit)
Maar ik heb ook al eens gehoord: Pieter Vink wie kent hem niet, Pieter Vink, Pieter Vink is een echte ajacied.. Ik geloof dat dit in Den Haag was..
Het is ook een triest iets dat we ons aan het indekken zijn vanwege de scheids. Kom op Borst vooruit we zijn Ajax,( JAH RIEJUH Jij ook )
|
Ping

Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 26 jan 2010 21:36
|
|
Citaat: Het is gezeur ik weet het, vorige wedstrijd die Vink van ons floot (Twente-uit) was er niets opmerkelijks te vertellen, de andere wedstrijd (PSV-uit) des te meer..
Wel opvallend dat hij de drie wedstrijden (PSV, Feyenoord en Twente, uit van ons fluit)
Maar ik heb ook al eens gehoord: Pieter Vink wie kent hem niet, Pieter Vink, Pieter Vink is een echte ajacied.. Ik geloof dat dit in Den Haag was..
Het is ook een triest iets dat we ons aan het indekken zijn vanwege de scheids. Kom op Borst vooruit we zijn Ajax,( JAH RIEJUH Jij ook  )
Ik wil hier wel neer zetten, we winnen deze wedstrijd gewoon want wij zijn Ajax, maar die naam Vink doet toch wel veel bij mij als je het verleden gezien heb..
Ik vind het gewoon zwaar klote en toevallig dat we hem weer hebben tijden een lastige uitwedstrijd!!!!!!
Als hij nu nog 1x niet goed fluit, vlieg ik over naar Nederland om zijn kop hoogst persoonlijk in het gras te steken, sorry, dit is er dan ook weer uit!!
Het gaat toch wel kriebelen hoor.. erg spannend!!
|
Riejuh

|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 16:29
|
|
Begint zeer zeker te kriebelen..
Komend weekend blijf ik in Eindhoven, iemand die in de regio Eindhoven een kroeg weet waar deze wedstrijd te zien valt? Eventueel met wat AF'ers van hier PM me evt hierover..
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 16:31
|
|
Citaat: Begint zeer zeker te kriebelen..
Komend weekend blijf ik in Eindhoven, iemand die in de regio Eindhoven een kroeg weet waar deze wedstrijd te zien valt? Eventueel met wat AF'ers van hier PM me evt hierover..
Op digitenne gratis op eredivisie live. Als je dat hebt tenminste.
Laten we vanavond eerst maar van NEC winnen. Al kriebelt het bij mij ook al wel voor de wedstrijd tegen 010.
|
Riejuh

|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 16:59
|
|
Laten we vanavond eerst maar van NEC winnen. Al kriebelt het bij mij ook al wel voor de wedstrijd tegen 010.
Nope dat hebben we niet in ons studentenhuis... Heb alleen een perfect draft..
|
Lexafca

|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 17:38
|
|
Nope dat hebben we niet in ons studentenhuis... Heb alleen een perfect draft.. 
Tegenwoordig wordt voort in elke kroeg voetbal uitgezonden, iig wel in Boekel en omstreken .
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 17:39
|
|
Gewoon naar Veghel gaan
|
El Chícharito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 17:44
|
|
Pfff, ja in Veghel valt wat te beleven ...
|
Ping

|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 22:25
|
|
Ik las hier dat mensen zeiden dat de vrij een jonkie was, maar tegen PSV 1 van de betere verdediger is!!
|
El Chícharito

|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 22:28
|
|
Gewoon Suarez ertegen zetten. Rommedahl op rechts en dan moet het goedkomen, voorin althans. Ik denk wel dat we daar niet gaan winnen. Als ik Feyenoord nu zie en Ajax vandaag, tsja. Dat zegt genoeg. Hopelijk voor Jol winnen ze, want dit zou HIJ(!) niet verdienen.
|
Ping

|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 22:33
|
|
PSV - Feyenoord 0-3 in de 86e minuut!
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 22:33
|
|
Deze wedstrijden staan toch altijd op zich zelf, al zal Feyenoord wel met meer vertrouwen spelen na de wedstrijd tegen PSV. Ajax moet vooral gebruiken van de zwakkere backs bij Feyenoord.
|
El Chícharito

|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 22:38
|
|
Pfoe, zoals ik al voorspelde. Dit gaat ongeloofelijk zwaar worden. Ik verwacht een nederlaag.
|
sincere1983

|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 22:42
|
|
Citaat: Pfoe, zoals ik al voorspelde. Dit gaat ongeloofelijk zwaar worden. Ik verwacht een nederlaag.
Goedzo, lekker positief (al is daar op dit moment geen reden toe).
Wedstrijden tegen die kakkies zijn altijd wedstrijden op zich en dat leeft genoeg bij Ajax. Daar zullen ze zich wel weer voor 200% inzetten. Verwacht ik tenminste.
Hopelijk doet ook Enoh dan weer mee! dan kan Aissati weer naar de bank, de zeeuw iets dieper en met Lindgren want die verrast mij positief laatste 2 wedstrijden.
|
Empulse

Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 23:02
|
|
Lindgren verrast mij ook. Dat hij wat kon wist ik al, maar vandaag was hij echt een mannetjesputter. Een echte teamspeler die veel vuil werk opknapt, zeer nuttig.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 00:25
|
|
Citaat: Gewoon Suarez ertegen zetten. Rommedahl op rechts en dan moet het goedkomen, voorin althans. Ik denk wel dat we daar niet gaan winnen. Als ik Feyenoord nu zie en Ajax vandaag, tsja. Dat zegt genoeg. Hopelijk voor Jol winnen ze, want dit zou HIJ(!) niet verdienen.
Tegen Vlaar en Bahia moet je twee spitsen opstellen. In de mandekking zijn ze minder dan in de zone en ze willen allebei niet met hun spitsen mee naar de zijkanten.
|
AFCA_MT

Forum berichten: 27
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 08:53
|
|
En dan van der Wiel zeggen dat ze de lijn van Nec door moeten trekken..Het resultaat zeker! Met Vink erbij krijgt feyenoord niet zulke kaarten! De rottedammers zullen er sowieso op gebrand zijn te winnen..Haha mijn familie is voor feyenoord en die riepen 3 jaar terug dat ze liever feyenoord zien degraderen dan Ajax kampioen worden..Nee hoor Greg, als je in de kuip wil winnen zul je veel inzet moeten tonen en laat dat nou net ontbreken de laatste wedstrijden..
|
sincere1983

|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 09:05
|
|
Citaat: En dan van der Wiel zeggen dat ze de lijn van Nec door moeten trekken..Het resultaat zeker! Met Vink erbij krijgt feyenoord niet zulke kaarten! De rottedammers zullen er sowieso op gebrand zijn te winnen..Haha mijn familie is voor feyenoord en die riepen 3 jaar terug dat ze liever feyenoord zien degraderen dan Ajax kampioen worden..Nee hoor Greg, als je in de kuip wil winnen zul je veel inzet moeten tonen en laat dat nou net ontbreken de laatste wedstrijden..
vd Wiel is een perfect voorbeeld van die typische arrogantie dat ze van de 'kleintjes' wel even winnen. Een typische Amsterdamse gozer die denkt dat hij onaantastbaar is.
Wel een goede voetballer maar hij mag zich wel eens wat meer inzetten.
|