Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Websites & Computers » Probleem met het openen van één specifieke website
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Probleem met het openen van één specifieke website
Maker: Eto'oBekeken: 1140
Status: InactiefBerichten: 6
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Eto'o

Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 17:13
Ik kan alle websites gewoon openen, behalve eentje: http://www.locoporfutbol.com/foro/index.php

Andere mensen kunnen er wel op en van de moderator kreeg ik de volgende boodschap:

Citaat:
we had hosts problems
seems solve by the moment
we exceed the limit of our host give us...so they make fall the page during 2 days and offer us another service which is more expensive

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Bart

Forum berichten: 4810
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 17:24
kom je nog steeds niet op, Enganche.

Want hierin geeft aan dat die problemen heeft met de server van zijn website. Daar kan jij niks aan doen.
Eto'o

Geplaatst: Wo 17 feb 2010 17:53
Klopt, maar hij heeft aangegeven dat die problemen inmiddels verholpen zijn. En andere mensen kunnen er wel gewoon op.

Temporary internet files, cookies, Inprivate filtering data, history, heb het allemaal verwijderd. Heb ook m'n pc herstart en geprobeerd de pagina via firefox te openen, maar ook dat lukte niet. Zou het een firewall of proxy probleem kunnen zijn?

Wanneer ik bij IE klik op diagnose the connection problems geef ie aan: cannot communicate with http://www.locoporfutbol.com (en dan volgt hier een nummer waarvan ik niet weet of ik dat hier moet neerzetten :mrgreen: ) Network diagnostics pinged the remote hosts but did not receive a response.
Bart

Geplaatst: Wo 17 feb 2010 18:12
Citaat:
Temporary internet files, cookies, Inprivate filtering data, history, heb het allemaal verwijderd. Heb ook m'n pc herstart en geprobeerd de pagina via firefox te openen, maar ook dat lukte niet. Zou het een firewall of proxy probleem kunnen zijn?
Als het goed is hoef je niet met proxys te werken, behalve als je daar al een keer geband bent geweest.

Heb je al geprobeerd om er met een ander ipadres erop te komen?
Eto'o

Geplaatst: Wo 17 feb 2010 18:42
Ik heb m'n network adapter al een aantal keer gereset. Dat verandert toch je ip-adres?
Bart

Geplaatst: Wo 17 feb 2010 18:51
Citaat:
Ik heb m'n network adapter al een aantal keer gereset. Dat verandert toch je ip-adres?
Niet altijd. Je dadelijk PM
Eto'o

Geplaatst: Wo 17 feb 2010 19:08
Ik zie net overigens dat ik er via Silversurf proxy unblocker wel op kan. Het moet dus wel een proxy probleem zijn, toch? Volgens de moderator ben ik echter niet gebanned, dus wat kan ik er nu nog aan doen?
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.894
Berichten: 213.636 Onderwerpen: 2.467 Nieuwste lid: mollywilson
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.624.979 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Websites & Computers » Probleem met het openen van één specifieke website
Ga
Zoeken: